itp expirat, numere rosii
![]() ![]() ![]() |
itp expirat, numere rosii
crisolro |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|||
VladSoare |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Mai bine la ieșire, pentru că e posibil să intre cu ITP valabil și să iasă cu "respins". Prinzi mai mulți așa.
![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
marian-j |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.580 Joined: 10 January 08 From: Timișoara ![]() |
Mai baieti,nu bumbaciti solul care aduce vesti proaste!
![]() Io doar va pun in vedere unele amanunte,incercand astfel sa va feresc de neplaceri. Cum procedati voi pe mai departe,va priveste.Nu sunt in masura sa spun ca le stiu pe toate. ![]() Ca in RNTR-1(si in reglementarile adiacente) sunt o gramada de aberatii,e alta poveste. Haideti sa luam in discutie un caz concret.Se prezinta la itp un Logan.La finalul inspectiei constat(ca unic defect) ca nu-i arde becul la lampa de numar.Avand o singura sursa de iluminare a numarului,stiti unde se incadreaza amaratul ala de bec de 5W?La defectiuni majore!!Ce fac?Resping masina si ii mai si anulez bietului crestin si inspectia aflata inca in termen de valabilitate?Hai sa fim seriosi!Pun mana si schimb becul,ca nu-mi pica galoanele,cu toate ca regulamentul imi interzice categoric acest lucru. ![]() Teoretic,singura interventie ce-mi este permisa asupra masinilor,este cea referitoare la reglajelor mecanice ale farurilor,daca e cazul.Atat! Sa fiti voi sanatosi cate triple spate de Logan am demontat ca sa le curat pinul de masa si sa le trag niste puf-uri de WD-40 prin mufe. ![]() Da,colega crisolro,ai dreptate.Daca vad defecte majore inainte de a loga masina pe server,ii atrag atentia omulului asupra lor.Mai bine ii spun de la inceput,decat sa ma injure pe urma.Am zeci de exemple si de acest soi.Daca am logat deja masina pe serverul RAR,ceau calu'!Nu mai e loc de-ntors. Cu tot respectul,dar imi face impresia ca sistemul de inspectii e bantuit de paranoia! Au instituit controlul cu blocaje online din cauza ca cei de la RAR nu mai aveau incredere in inspectorii din statii,cu toate ca fiecare inspector in parte isi primeste atestatul tot de la ei.Ma rog,asta e.Stiti ce m-a surprins insa cel mai tare?Nu mai au incredere nici macar in proprii angajati! De ce spun asta?De aproape doua luni,monitorizarea statiilor din Timis se face cu inspectori RAR din Arges si viceversa!No comment! Si acum cireasa de pe frisca:toate,repet TOATE,staiile autorizate de RAR sunt supuse sistemului de monitorizare online.Mai putin statiile itp din cadrul reprezentantelor proprii.Fain,nu? ![]() P.S. Era sa uit.Exista si reversul medaliei!Masinile cu csenoane neomologate.Cei cu porcarii de gen montate pe masini,nu vad veci inspectia de la mine.De fapt,nici nu ma apuc!Ii scot,pur si simplu,de pe flux!Asta fara sa ma comport jegos,dar nici nu debordez de amabilitate! Pe tema asta cred ca mi-am primit cele mai multe injuraturi. Scuze pentru postul lung precum si pentru off-topic. This post has been edited by marian-j: 29 Aug 2012, 23:08 |
--------------------
---
---
--- Cupeu cu dop
|
|
Iulikk |
![]()
Post
#34
|
![]() Fost Membru Solenzar Group: Members Posts: 8.949 Joined: 6 May 08 From: Litoral ![]() |
QUOTE(marian-j @ 29 Aug 2012, 23:43) Exista si reversul medaliei!Masinile cu csenoane neomologate.Cei cu porcarii de gen montate pe masini,nu vad veci inspectia de la mine.De fapt,nici nu ma apuc!Ii scot,pur si simplu,de pe flux!Asta fara sa ma comport jegos,dar nici nu debordez de amabilitate! Pe tema asta cred ca mi-am primit cele mai multe injuraturi. Ai un foarte mare plus la fosta reputatie din partea mea ![]() ![]() ![]() |
--------------------
Autoturism
visiniu
cu roti
- CT ?? XXX Dieselul e pentru tractoare, gazul pentru butelii, iar benzina pentru masini.
|
|
kxz |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 618 Joined: 5 November 10 From: Cuiul de la harta. ![]() |
Faza asta cu anulatul itp-ului in caz de respingere vine la fix sa dea un impuls spagii.
Asta e, infloreste metoda cu 150 de lei, lasi cheile si masina si te duci seara dupa ele. |
--------------------
Dacia 1410
/
Opel Corsa --------------------
Și-oricât de-ngustă o fi calea Oricâte piedici m-or lovi din greu Eu sunt stăpânul sorții mele Sunt căpitanul sufletului meu. |
|
crisolro |
![]()
Post
#36
|
![]() Posts: 1.435.866 Group: Members Posts: 1.884 Joined: 9 November 07 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(marian-j @ 29 Aug 2012, 23:43) : Si acum cireasa de pe frisca:toate,repet TOATE,staiile autorizate de RAR sunt supuse sistemului de monitorizare online.Mai putin statiile itp din cadrul reprezentantelor proprii.Fain,nu? ![]() adica o usita ar fi mersul la ITP la reprezentante (e mai scump, ce-i drept) |
--------------------
Renault
Clio IV Life 2015, 1.2 16V/75 cp
Ford Ecosport 2018, 1.0 125cp
- cu nr absolut normal Daca vreodata ai impresia ca nu mai exista nimeni caruia sa-i pese daca mai traiesti, incearca sa nu platesti cateva rate la banca.
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
nu chiar la una bucata reprezentanta dacia reno nissan de pe splai, era printre cele mai ieftine, dar opreau si masini la greu pt reevaluare.
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
vallixx |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru nesuferit Group: Members Posts: 4.549 Joined: 28 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Ce sa zic, referitor la blocatul online personal sunt de acord, pentru ca sincer nu mi se pare normal sa treci ITP-ul pe spaga. Este o inspectie care trebuie sa reflecte realitatea si mai ales sa garanteze siguranta traficului.
Una e sa vina unu cu o troaca de pe care cad tablele dar mecanic e ok si alta e sa vina unu' cu masina de-ti faci freza in ea dar cu frane pe o roata, jocuri in directie si / sau faruri care bat dupa cuci si alte pasari. Daca aia ruginita nu prezinta un risc iminent, cealalta da.....deci orice masura care vine ca o incercare de a face inspectiile ITP corecte si pe bune, in opinia mea e binevenita. Sigur ca asta nu va opri spaga, dar poate de frica RAR-ului, unele service-uri ce fac ITP vor fi ceva mai serioase. Nea marian.....pt. respinsul celor cu csenoane si alte briz-briz-uri montate de-an sulea.....respect! |
--------------------
Renault
Megane 4 Hatch TCe 140
- 2019 Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008 |
|
Madriann |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 967 Joined: 1 April 06 From: Tunisia ![]() |
O mica problema (sper sa nu devina mare), am mai ridicat-o dar nu am prea obtinut clarificari:
Am masina inmatriculata temporar in Tunisia acum mai bine de doi ani iar la o cautare pe site-ul RAR dupa seria cartii de identitate, mi-a aparut ca expirata (normal) din Aprilie 2011. Presupunand ca vreau sa ma intorc cu ea pe roti si nu in container maritim, m-ar interesa urmatoarele probleme: 1. Cu verificare tehnica tunisiana (aici e valabila 1 an) si cu RCA facut in tara, la AZT, e posibil sa am probleme la intrarea in tara? (voi avea si de traversat Oradea-Constanta); 2. Neavand ITP valid din 04.2011 si RCA valid din 08.2011, e posibil sa ma trezesc cu masina radiata? (e vreun site unde pot verifica asta?) 3. Am primit o sugestie dar nu prea sunt convins de (i)legalitatea ei - sa vin cu masina in tara inmatriculata cu numere tunisiene (pot face asta, e necesara o cerere cu o luna in avans si ceva aprobari) si, cand ajung acasa, sa pun numerele romanesti. Cartea de identitate o consider pierduta, se pare ca nu ma pot lamuri daca este retinuta aici in vama. Probabil voi cere un duplicat de la RAR. Pareri sau sfaturi ? This post has been edited by Madriann: 27 Nov 2012, 14:32 |
--------------------
Renault
Megane RT
1,6e 8v 1996 Peugeot 407 SV Executive 2.2l/163CP - 2007
|
|
PhilipMorris |
![]()
Post
#40
|
![]() dependent de internet banking Group: Members Posts: 708 Joined: 14 November 07 From: Where the streets have no name ![]() |
1. Nu ar trebui sa ai probleme daca ai asigurare, indiferent de tara unde a fost facuta ea. Cel mai bine o faci local in tunisia si vii in tara fara probleme.
2. Masina nu se radiaza din oficiu. IGP spune ca se suspenda din circulatie temporar pana la efectuarea asigurarii obligatorii sau a ITP. Incadrarea se schimba, adica daca o pui in circulatie devine caz penal, nu ca inainte contraventional. (baza de date a poitiei are o gramada de cazuri de neperfectare a actelor la vanzare/revanzare masini ai caror proprietari platesc inca taxe si impozite locale, masina nefiind radiata din circulatie.) 3. Cartea de identitate este belea sa o dai pierduta si sa nu fie. Este declaratie in fals. Cel mai bine este sa vii cu masina in tara cu numere tunisiene si apoi aici sa perfectezi actele romanesti. Dai o declaratie la politia la care esti inscris si se poate rezolva asa mai usor si mai legal. Depinzi foarte mult de cunostintele in domeniu ale celui care o face, deci trebuie sa dai de unul priceput si cu putere de decizie. Eu am avut carte a de identitate a masinii, dar nu mai aveam talonul. Cel mai bine este sa incerci sa dai de ea. Cu raspunsul oficial al celor unde ai predat cartea te duci la politie si sper sa ai bafta. La terminare pui actele la posta si le trimiti in Tunisia cu confirmare de primire si declari pe proprie raspundere ca ai distrus numerele tunisiene. Ei primesc actele, iti radiaza masina de acolo si toata lumea este fericita. Spor! |
--------------------
MK2
Black panther, sexiest hatchback ever
TiVCT Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
|
|
betamax |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.343 Joined: 11 September 08 From: din lumea asta, prost făcută.. ![]() |
Io m-am dus sa fac ITP-ul la Meridian, acu' vreo trei sapatamani. Am semnat ceva de genul ca sunt de acord sa astept 30 min. un inspector RAR, daca masina va fi oprita de calculator, aleatoriu. Bun, mecanicul constata joc la directie (eu n-am sezizat dar probabil ma obisnuisem), deci respins. Idiotenia e ca, la cateva minute dupa ce mi-a spus ce a constatat, zice ca masina e blocata si ca trebe sa astept inspectorul RAR. La ce mama dracului sa-l mai astept? Ca eram respins! Dar n-am avut incotro. Am promis sex oral inspectorului daca intarzie, dar a venit dupa fix 28 de minute, la limita. Si s-a apucat si asta sa verifice si sa-mi explice una si alta. Baaaaaa, sunt deja respins, lasa-ma dracu' ca n-am timp de flecareala ta. A trebuit sa ridic tonul ca sa pot pleca mai repede. A doua zi am schimbat bieletele (el zisese doar de una dar n-am vrut sa mai risc) si totul a fost OK.
|
--------------------
renault
Scenic Rx4
2000, 1.998 l, 16 V, 102 kW "... imi place sa lucrez cu intelectuali, astia pricepe repede."
"Ori traim cu totii, ori va ia dracu' !" |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 11th May 2025 - 18:39 |