Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

4 Pages < 1 2 3 4 > 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Skoda - un succes, Dacia, deocamdata, o promisiune, -

asarban
post 18 Aug 2005, 20:47
Post #31


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Si daca mai pui si cutiile in 6 trepte..
Ceea ce nu se tine cont este ca Skoda a scos nenumarate modele PROPRII de masini, ceea ce dacia..canci!
Si asta isi spune cuvantul
Macar ca Skoda producea Favorit in 1987, an in care dacia se complacea in a face "face lift" uri la aceeelasi R12 din anii 1969...


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daciaclub-ncristi
post 18 Aug 2005, 21:15
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 19
Joined: 3 August 05




Logan repreznta un pas urias indiferent ce s-ar spune...
Daca ar fi s ne uitam cronologic logan s-ar compara cu felicia celor de la skoda.

Parerea mea este ca renault incearca sa obtina o bucata din piata pt dacia si oricum chear daca ar fi incercat sa fabrice o altfel de masina nu ar fi avut cum--motivele sunt multe--spun cateva:

- capacitate de productie
- adaptarea muncitorului roman la cerintele europene--ganditi-va ca nu poti cere unui om care toate viata a strans (sau nu a strans smile.gif) suruburi la dacia 1300 sa asmbleze vel sats sau laguna
-trebuia obtinuta o masina simpla, ieftina si in acelasi timp fiabila
etc.

Acum dacia trebuie a demonstreze un sg. lucru: ca este o masina buna si asta doar voi o puteti pune (adica posesorii de logan).

Eu cred ca renault a reusit sa faca un lucru bun la pitesti si merita incurajari. De multe ori nu am inteles rautatea comentariilor facute chear in presa romaneasca la adresa loganului...
Asa or fi facut si cehii cu felicia lor?

This post has been edited by ncristi: 18 Aug 2005, 21:16


--------------------
renault by dacia logan ful opshans
renault by dacia
logan ful opshans..scaune, butoane & stuff

Functioneaza toate!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSA
post 18 Aug 2005, 22:09
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 18 June 04




QUOTE(AND @ 18 Aug 2005, 20:43)
Din pacate Dacia este cu atatia ani in urma Skodei incat mi-e rusine sa fac comparatie intre cele doua marci!
Suntem cu 10 ani in urma lor  sad.gif
*



De unde pana unde rusinea? Era mai bine sa comparam Skoda cu Dacia 1310?

Deocamdata modelul Logan a avut un debut foarte bun, poate chiar mai bun decat a avut oricare dintre modelele Skoda.

Eu zic ca am avut noroc ca am ajuns la ziua in care sa zicem ca suntem numai cu 10 ani in urma lor in ceea ce priveste industria auto, pt ca putea fi mult mai rau.
Daca in uzinele Dacia se pompau bani de ordinul miliardelor cat au pompat nemtii in Skoda, probabil i-am fi ajuns din urma pe cehi si am fi avut si noi o gama larga de modele cu preturi incepand de la 10.000 Euro in sus.
Dar oare de asta aveau nevoie romanii?
Pana una alta sa ii ajungem pe cehi la salarii si la puterea de cumparare si in momentul acela Dacia va putea veni cu noi modele adaptate realitatilor economice.

Oricum cred ca Dacia este pe un drum bun, sper sa nu se abata de la el.





--------------------
Dacia Logan Ambition - 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 18 Aug 2005, 22:13
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Trist este ca suntem DOAR pe drumul cel bun! Nu ma incalzeste cu nimic ca o sa scoatem si noi un model la nivelul Octaviei Tour prin 2010 ..in cel mai bun caz!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Diac
post 18 Aug 2005, 23:04
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 3.011
Joined: 18 April 05
From: Bucuresti.




QUOTE(asarban @ 18 Aug 2005, 20:24)
E.. ce ziceam eu?
*


Pai eu ma refeream la bani alocati exclusiv pentru masina. Caci daca ii punem si pe cei pentru alte investitii, luam BMW.....dar se pare ca investitia extrema in Romania e masina...restu nu mai conteaza...


--------------------
Renault Megane sedane/Nissan X-trail 2005/2017 Influence/Tekna - HAN/AIZ/DIA
Alexandru.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 19 Aug 2005, 14:14
Post #36


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(DSA @ 18 Aug 2005, 23:09)
1. Deocamdata modelul Logan a avut un debut foarte bun, poate chiar mai bun decat a avut oricare dintre modelele Skoda.

2. Daca in uzinele Dacia se pompau bani de ordinul miliardelor cat au pompat nemtii in Skoda, probabil i-am fi ajuns din urma pe cehi si am fi avut si noi o gama larga de modele cu preturi incepand de la 10.000 Euro in sus.
*



1. Hai sa fim seriosi si sa nu comparam mere cu pere. Debutul furtunos al Loganului este in Ro, normal, masina nationala. La fel a fost si Skoda in Cehia. Si daca ar fi sa facem calcule pina la capat si statistici, ar trebui sa ne raportam si la nr. de locuitori. Cehia are undeva la 8 milioane noi, 23.....deci......e posibil ca raportat la nr de locuitori, Skoda sa fi avut un debut mai bun.
Iar 100.000 de Loganuri vindute intr-un an nu mi se pare o cifra impresionanta in conditiile in care alt model nu mai fabrica.

2. Nu stiu de unde enunti cifre de miliarde de para/euro, ca investitii ale nemtilor si nici nu cred ca au bagat. Cu 1 miliard, 1 miliard juma, ridici o fabrica din temelii, ceea ce nu a fost cazul la cehi.
2a. Daca Dacia scotea un model de +10 k, sa fii sigur ca nu mai avea acelasi debut. Deja cei care au acesti bani se orienteaza spre altceva.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 19 Aug 2005, 14:24
Post #37


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Eu ziceam ca ienvitabil se ajunge la Logan....


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 19 Aug 2005, 14:59
Post #38


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




Mi se pare ca exista un simbure de adevar in tot ceea ce ziceti.
E adevarat ca masina putea fi mai buna, dar daca costa mai mult probabil multi ar fi renuntat pentru o masina straina la acelasi pret, chiar daca ar fi fost mai slaba, tocmai pentru a scapa de titlul de posesor de Dacia.
Problema marcii nu este numai faptul ca modelel anterioare au fost slable din punct de vedere tehnic (ma refer in special la berlina), ci si faptul ca in tara asta Dacia a fost considerata masina saracului. Deci cum stringea romanul ceva bani isi lua o masina straina (chiar daca era facuta in Romania - vezi Tico, Cielo ...).
Cred ca din punct de vedere al marketingului a fost o miscare buna a celor de la Dacia sa inceapa astfel cu Logan, pentru ca cel putin in tara trebuie sa convinga cumparatorii ca Dacia nu mai este o masina amarita care te lasa balta cind vrei si cind nu vrei.
Personal cred ca chestia asta a inceput deja. Mai prin primavara mi se intimpla sa depasesc pe autostrada masini straine, unele mai tari, altele mai slabe si ma uitam la reactia soferilor cind vedeau ca "ii face o Dacie". Unii o lasau asa, altii isi forjau masina, ca de ... "ii face pe ei o Dacie?". In multe cazuri (Cielo, Tico, Matiz, Kalos, anumite Fabii, si altele care nu-mi vin acum in minte dar car sunt predominante pe soselele patriei) Dacia asta chiar "le-a tras-o" si o spun cu satisfactia celui care a trait de n-spe ori "umilinta" aia cind un smecher iti da faruri si claxoane sa-ti muti junghiul de pe banda 1 ca sa faci loc unei MASINI. Dupa citiva ani de Logan din ce in ce mai imbunatatit cred ca se va schimba perceptia fata de marca si vor putea apare si Dacii mai scumpe si mai dotate, fara a fi puse in pericolul de a fi subminate de numele pe care il poarta.

Si daca aveti impresia ca am aberat de pomana, uitati-va la marele VW (care desi pentru noi e o super masina, nu prea e pentru ca afara conceptul de super-masina se schimba un pic) ca a "furat-o" cu Phaeton. De ce? Nu pentru ca nu era o masina buna care-si merita pretul, ci pentru ca nu e cusher sa dai atitia bani pe o masina care are sigla VW, cind la suma respectiva iti ei ceva pe care scrie BMW, OOOO, etc.

Cam asa vad lucrurile si daca v-a enervat citirea ditamai textului ginditi-va cit am scris eu la el wink.gif

This post has been edited by dras: 19 Aug 2005, 15:00


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 19 Aug 2005, 15:24
Post #39


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Off-topic
Nu te supara Dras , dar si cu DSN sau SLZ, treceai pe linga masinile enumerate de tine.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 19 Aug 2005, 15:33
Post #40


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




QUOTE(bomicabomic @ 19 Aug 2005, 15:24)
Off-topic
Nu te supara Dras , dar si cu DSN sau SLZ, treceai pe linga masinile enumerate de tine.
*



Nu ma supar. Tot timpul m-am referit la berlina. DSN si Solenza sunt ok ca masini la pretul lor dar sunt niste face-lift-uri si upgrade-uri la modele anterioare (SN). Nu cred ca s-a intentionat o rebranduire cu ele. Mi se pare ca adevarata schimbare a inceput cu Logan, fapt dovedid si de tonul reclamelor din reviste (alea cu profesionistii Dacia samd.
Cu Logan deja s-a trecut si la alta categorie de clienti (categorisesc clientii din punct de vedere al veniturilor) pentru ca la cea mai scumpa Solenza te raportezi cu un Logan mediu, iar cu banii de pe Ambitionul meu (am dat 8600 eur cu tot cu garantie) te puteai baga la altceva. In concluzie nu mai trebuie sa-si convinga clientii doar cu pretul ci trebuie sa schimbe si impresia despre masina astfel incit cind auzi Dacia sa nu te gindesti automat la ceva naspa. De fapt, instinciv toti aveam aceeasi parere despre vechea Dacie, si de aia cred ca toti posesori de Logan cind spun ce masina au spun Dacie, dupa care fac precizarea ca e vorba de Logan.
Personal mi s-a intimplat ca atunci cind mi-am luat masina (Feb) toti prietenii cu Cielo sa-mi zica ca mai bine imi luam una ca a lor. Cind s-au urcat in ea si au vazut cum se conduce le-a cam picat fata, ca sa nu mai zic ca finisajul masinii (atit hulit de unii si comparat cu al unor masini cu cel putin 20% mai scumpe) este peste cel al unui Cielo din ziua de azi (eu cind ma urc intr-un Cielo am senzatia ca sunt intr-o masina din anii '80 - bord analogic luminat cu becuri, printre plastice sunt lufturi cit casa,etc).

This post has been edited by dras: 19 Aug 2005, 15:38


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kurupt
post 19 Aug 2005, 19:07
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 282
Joined: 29 May 05




Daca Renault vindea Loganul cu numele propriu adica Renault Logan, nimeni nu comenta atata aiurea, ca e masina buna sau masina naspa, dar ce sa faci asa este romanul, care acum 15 ani se bucura ca dupa un an de asteptare a primit masina noua, acum face urat cand aude de dacia, si merge sa cumpere un sh pt ca el nu vrea sa umble cu o masina cu care umbla fraierii! Pt ca un neamt daca are banii pt un opel cumpara un opel, daca are banii pt un bmw cumpara un bmw, dar le cumpara nou, si nu cumpara un bmw sh in loc de un opel nou! Asta este diferenta, ei cumpara totdeauna masina noua, iar multi dintre noi [saraci ca vai de capul lor, strang banii ani de zile renuntand la excursii si la alte lucruri] in loc sa cumpara o dacie noua ei merg si aduce un sh si se dau goga barou ca ce masina au...


--------------------
Logan Ambiance - #####
--=-- The KING Of The Hill --=--
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 19 Aug 2005, 20:48
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Esti tu sigur ca neamtul isi cumpara mereu masina noua? Stii cit scade pretul la o masina noua dupa un an? Stii cite "jahreswagen" (masini de un an) se vind? Si de ce nu scrie renault pe LGN si scrie dacia chiar si pe cele care se vind afara? Pentru ca in cazul in care masina si-ar lua-o peste bot renaultul poate sa spuna "domne noi le-am vindut alora doar motoare si cutii de viteze si le-am aratat cum sa le monteze, treaba lor ce au facut mai departe". Chiar asa, de ce nu scrie renault pe LGN? Nu cumva le e frica francezilor ca poate isi strica numele pentru niste maruntis de bani? Si la dacia e aceeasi politica proasta ca la fiat... nu se pastreaza numele modelului. Clientul se simte "tradat" cumva, la fiecare 3 ani apare un alt model cu un alt nume, si modelul (cu numele) pe care il are el nu se mai fabrica. In ultimii ani totusi si fiatul s-a mai "potolit" cu modelele si de fiecare data cu alt nume dat. Sint curios cind o sa iasa urmatoarea masina de la dacia si ce nume or sa-i mai dea. Nova, supernova, solenza si logan... in doar cam 10 ani, cam aceeasi masina la aceleasi dimensiuni si variante de carosie mai mult decit limitate. Nici un combi, nici un coupe, facute toate dupa acelasi tipar, de parca in romania ar fi doar un singur tip de cumparatori. De dotari si finisari nu mai vorbesc. Si cumparatorul de masini din romania e efectiv "tepuit" de stat, care pune niste taxe si conditii aberante pe masinile aduse de afara. Citi ar mai fi cumparat dacia daca nu ar fi fost timpenia aia cu euro 3 la sh-uri??? Puneti-va singuri niste intrebari.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 19 Aug 2005, 21:02
Post #43


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




QUOTE(Smudo @ 19 Aug 2005, 21:48)
Si cumparatorul de masini din romania e efectiv "tepuit" de stat, care pune niste taxe si conditii aberante pe masinile aduse de afara. Citi ar mai fi cumparat dacia daca nu ar fi fost timpenia aia cu euro 3 la sh-uri??? Puneti-va singuri niste intrebari.
*



Au facut-o si altii mai dezvoltati ca noi si cu industrie auto, ca sa-si protejeze productia interna, asa ca nu vad nici o teapa din partea statului.


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 19 Aug 2005, 21:18
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




Macar am ajuns la o concluzie. Toata chestia cu taxele si euro 3 e doar pentru a proteja dacia. Sint curios care e intelegerea intre renault-dacia si statul roman. Si cam cit doneaza dacia la faza asta. Si cit ar fi cistigat statul din vama pt sh-uri fara euro 3 si fara limita de ani. Si daca nu cumva ar fi fost mai usor pt romani sa-si ia o masina pt care sa cumpere benzina (impozitata), sa plateasca impozite si asigurari pe ea, si multe alte chestii care tin de folosirea si intretinerea unei masini si la care statul are un procent pe care il incaseaza. Sau statului poate ii e frica sa nu cumva sa isi ia teapa daca "da drumul" la sh-uri pentru ca nu s-ar strica asa des ca si dacia si atunci ar incasa chiar mai putin din impozitele pe vinzari de piese si accesorii pt masini. Ma adresez celor care stiu ca aproape orice leu miscat dintr-o parte in alta inseamna un cistig pentru stat, prin impozite.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 19 Aug 2005, 21:25
Post #45


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




[quote=dras,19 Aug 2005, 14:59]
Mi se pare ca exista un simbure de adevar in tot ceea ce ziceti.. Mai prin primavara mi se intimpla sa depasesc pe autostrada masini straine, unele mai tari, altele mai slabe si ma uitam la reactia soferilor cind vedeau ca "ii face o Dacie". Unii o lasau asa, altii isi forjau masina, ca de ... "ii face pe ei o Dacie?". In multe cazuri (Cielo, Tico, Matiz, Kalos, anumite Fabii, si altele care nu-mi vin acum in minte dar car sunt predominante pe soselele patriei) Dacia asta chiar "le-a tras-o" si o spun cu satisfactia celui care a trait de n-spe ori "umilinta" aia cind un smecher iti da faruri si claxoane sa-ti muti junghiul de pe banda 1 ca sa faci loc unei MASINI. Dupa citiva ani de Logan din ce in ce mai imbunatatit cred ca se va schimba perceptia fata de marca si vor putea apare si Dacii mai scumpe si mai dotate, fara a fi puse in pericolul de a fi subminate de numele pe care il poarta.

*

[/quoteVezi ca-ti creste nasul.Cu un logan nu faci un Cielo Executive(motor de 1.8) .asta doar in cazul in care te lasa soferul.iti spun din proprie experienta,chiar azi am disperat un minoritar cu un logan,care mi-a taiat fata la urcare,am pierdut demaraj,iar cand am facut din faruri,mi-a aratat semnul ala"esti no.1".atunci m-am infuriat si am calcat mai tare pe acceleratie,pe deal in sus nu s-a mai tinut dupa mine.


--------------------
Fiat Stilo - 1.8 16V Dynamic - CJ07APZ,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinTSI
post 19 Aug 2005, 21:28
Post #46


Membru


Group: Members
Posts: 125
Joined: 17 November 04
From: Bucuresti




Pun si eu o intrebare pentru AND si nu numai :daca Dacia scotea o masina de 15,000 de euro bazata pe platforma la Laguna,o cumparai?.Si nu zic teoretic,la situatia ta materiala de azi,ai fi luat o masina de 15,000 de euro?Si uite asa ti-ai raspuns singur de ce se face Logan,si de ce nu face Dacia masini mai scumpe.


--------------------
BMW 530D 2006 E60
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 19 Aug 2005, 21:28
Post #47


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(Smudo @ 19 Aug 2005, 21:18)
Macar am ajuns la o concluzie. Toata chestia cu taxele si euro 3 e doar pentru a proteja dacia. Sint curios care e intelegerea intre renault-dacia si statul roman. Si cam cit doneaza dacia la faza asta. Si cit ar fi cistigat statul din vama pt sh-uri fara euro 3 si fara limita de ani. Si daca nu cumva ar fi fost mai usor pt romani sa-si ia o masina pt care sa cumpere benzina (impozitata), sa plateasca impozite si asigurari pe ea, si multe alte chestii care tin de folosirea si intretinerea unei masini si la care statul are un procent pe care il incaseaza. Sau statului poate ii e frica sa nu cumva sa isi ia teapa daca "da drumul" la  sh-uri pentru ca nu s-ar strica asa des ca si dacia si atunci ar incasa chiar mai putin din impozitele pe vinzari de piese si accesorii pt masini. Ma adresez celor care stiu ca aproape orice leu miscat dintr-o parte in alta inseamna un cistig pentru stat, prin impozite.
*


Ai dreptate,nu cred ca odata cu 2007 se va modifica ceva referitor la inmatricularile auto.Si sunt o multime de masini in vest,net superioare celor autohtone,pe care le poti cumpara la sume modice,dar care nu se pot imnatricula din cauza motoarelor.Pacat,eu ,cel putin,cand ma uit pe mobile.de si vad ce masini mi-as putea lua de dincolo,ma enervez la culme.


--------------------
Fiat Stilo - 1.8 16V Dynamic - CJ07APZ,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gonty
post 19 Aug 2005, 21:34
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 298
Joined: 23 March 03
From: Iasi




QUOTE(Smudo @ 19 Aug 2005, 23:18)
Macar am ajuns la o concluzie. Toata chestia cu taxele si euro 3 e doar pentru a proteja dacia. Sint curios care e intelegerea intre renault-dacia si statul roman. Si cam cit doneaza dacia la faza asta. Si cit ar fi cistigat statul din vama pt sh-uri fara euro 3 si fara limita de ani
*


Aici sa stii ca nu ai dreptate. Sincer sa fiu, m-am saturat sa tot vad pe strada ruginituri (Opel Astra 94-96, Ford Escort 95-96 si asa mai departe) dar cu pretentia de MASINI. In felul asta nu mai ajungem cimitirul de masini al Europei. Am vazut, de cand a aparut Logan-ul, cum a scazut piata SH; atata timp cat nu a existat aceasta masina, nu te puteai apropia de un SH de prin 2000-2001. Acum insa incepem si noi sa avem de unde alege. Sunt foarte curios ce se va intampla dupa ce va apare 1.5 DCi si 1.6l 16v la Logan biggrin.gif


--------------------
Citroen C4 2.0 HDI 2007, SX Pack - IS96DEA
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
raduboy
post 19 Aug 2005, 21:46
Post #49


Membru


Group: Members
Posts: 161
Joined: 22 July 05
From: Cluj-Napoca




QUOTE(gonty @ 19 Aug 2005, 21:34)
Aici sa stii ca nu ai dreptate. Sincer sa fiu, m-am saturat sa tot vad pe strada ruginituri (Opel Astra 94-96, Ford Escort 95-96 si asa mai departe) dar cu pretentia de MASINI. In felul asta nu mai ajungem cimitirul de masini al Europei. Am vazut, de cand a aparut Logan-ul, cum a scazut piata SH; atata timp cat nu a existat aceasta masina, nu te puteai apropia de un SH de prin 2000-2001. Acum insa incepem si noi sa avem de unde alege. Sunt foarte curios ce se va intampla dupa ce va apare 1.5 DCi si 1.6l 16v la Logan biggrin.gif
*


Uita-te la o masina autohtona de prin 94-96 si o sa vazi acolo ruginituri.Dar nu despre asta era vorbaFfratele meu,mare fan al masinilor italienesti,a gasit o Lancia Dedra in germania,din 97,motor de 1.8 130CP la un pret foarte bun.numai ca motorul e euro 2,cei din germania spun ca se mai poate monta ceva pe motor ca sa se faca euro 3,dar romanii nu accepta asa ceva.Aici e buba.Mi-a trimis niste poze cu ea,are masina aia un design si un interior de ramai blocat.
Apropo de Logan,motorul1.5 Dci,daca nu-l fac turbo va fi unul foarte lenes,iar pt 16V 1.6 nu e mare filozofie:se schimba chiuloasa.

This post has been edited by raduboy: 19 Aug 2005, 21:48


--------------------
Fiat Stilo - 1.8 16V Dynamic - CJ07APZ,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 19 Aug 2005, 21:55
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




@SorinTSI : Nu mi-as fi permis 15.000 euro , asa ca as fi mers pe un SH strain! Insa este exagerat 15.000 ; eu am zis 10-13.000 euro parca , sau ceva de genul asta. As fi facut un efort sa mi-o permit daca chiar as fi vrut masina noua! Insa oricum , asa ceva ar fi insemnat respect in plus fata de Dacia , nu numai din partea europei , ci si din partea NOASTRA!
Hmm...hai sa dau un exemplu perfect! In loc de Logan , proiectul desemnat de catre renault pentru dacia , ar fi fost chiar Modus! Fara nimic dat jos de pe el pentru costuri mai mici , ci simplu Renault Modus ar fi fost acum Dacia Modus ..masina nationala intre 11.000 euro DDP si 13.500 euro DDP. Crezi ca n-ar fi avut vanzari spectacol? Crede-ma ca da! Poate chiar la fel de multe ca Solenza , insa ar fi fost o masina superba , cu ultimele tehnologii si chestii din astea!


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 19 Aug 2005, 22:02
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




@gonty, chiar asa multe ruginituri de opel sau ford din anii aia ai vazut? Si cite dacii de prin 2000-2001 chiar mai ruginite decit cele enumerate de tine ai vazut? Si cit costa daciile alea in romania si cit costa ruginiturile alea aici? Ia uita-te pe net sa-ti faci o parere. Si sa te si ingrozesti in acelasi timp. Si sa imi spui daca nu cumva te simti tepuit de stat cind vezi ce preturi sint. Mi se pare ca tu ai zis ca ai avut experiente nasoale cu sh-uri... dar asta e... daca e sa te tzapesti te tzapesti si gata. Gindeste-te cit din pretul unei masini sh din romania e pretul real al masinii, si cit il umfla statul prin taxe aberante. Dacia o sa ajunga un succes (daca se va intimpla vreodata minunea asta) abia atunci cind statul o sa isi ia mina de pe ea. Pina atunci o sa fie doar un copil bolnav al industriei, care trebuie sustinut prin alte mijloace. Nu a vrut nimeni sa raspunda de ce pe LGN scrie "by Renault" si nu "Renault LGN".


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 19 Aug 2005, 22:12
Post #52


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




Off-topic
Bai fratilor, dar voua va inmatriculeaza in Germania sau in Franta, un BMW sau ce vreti voi luat de nou din Ro, acum 10 ani, care e euro 1 sau 2? Aaaa???

Smudo, repet, orice tara isi protejeaza propria industrie fie ca e auto, chiloti, etc.
Statul n-are nici o intelegere cu Reno+Dacia, cum n-are si n-a avut cu Daewoo Craiova. In astea 2 fabrici s-au investit bani. Aproape 2 miliarde de para, s-au creat locuri de munca, s-a dezvoltat o industrie pe orizontala, unde lucreaza zeci sau poate sute de mii de oameni. Gindeste-te ca sunt altii care traiesc pe linga cele 2 fabrici, furnizori de materii prime si materiale, subcontractori, constructori ce vrei tu.

Nu gindi simplist, se cistiga muuuult mai mult decit din taxe vamale si aducerea de SH-uri cu trenul.

QUOTE(asarban @ 19 Aug 2005, 15:24)
Eu ziceam ca ienvitabil se ajunge la Logan....
*



Si la SH de 'nspe ani.

Later edit : De ce sa scrie Renault Logan? Ce, pe Nissan Micra scrie Renault Micra sau pe Skoda Octavia scrie VW Octavia?
Prietene Dacia e o marca pe care Renault vrea sa o pastreze si prin "by Renault" (strategie marketing) nu incearca decit sa puna in evidenta ca aceasta marca necunoscuta de multi in Vest, este o marca ce tine de grupul Reno.


This post has been edited by bomicabomic: 19 Aug 2005, 22:18


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSA
post 19 Aug 2005, 22:21
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 18 June 04




QUOTE(bomicabomic @ 19 Aug 2005, 14:14)
1. Hai sa fim seriosi si sa nu comparam mere cu pere. Debutul furtunos al Loganului este in Ro, normal, masina nationala. La fel a fost si Skoda in Cehia. Si daca ar fi sa facem calcule pina la capat si statistici, ar trebui sa ne raportam si la nr. de locuitori. Cehia are undeva la 8 milioane noi, 23.....deci......e posibil ca raportat la nr de locuitori, Skoda sa fi avut un debut mai bun.
Iar 100.000 de Loganuri vindute intr-un an nu mi se pare o cifra impresionanta in conditiile in care alt model nu mai fabrica.

2. Nu stiu de unde enunti cifre de miliarde de para/euro, ca investitii ale nemtilor si nici nu cred ca au bagat. Cu 1 miliard, 1 miliard juma, ridici o fabrica  din temelii, ceea ce nu a fost cazul la cehi.
2a. Daca Dacia scotea un model de +10 k, sa fii sigur ca nu mai avea acelasi debut. Deja cei care au acesti bani se orienteaza spre altceva.
*



1.Poate 100.000 intr-un an nu e impresionant comparativ cu alte marci si modele, dar ramane un debut bun tinand cont ca fabrica lucreaza la capacitate maxima si nu face fata comenzilor. Chiar si pe pietele externe vanzarile au mers bine. Sa speram ca vor merge si mai bine. Oricum la capitolul debut diferentele intre Skoda si Dacia nu sunt deloc mari. Sa dam si francezilor un vot de incredere in faptul ca stiu ce fac aici nu au venit sa se joace de-a fabrica de masini.

2.Cat despre cifrele investite in Skoda de VW, nu eu le enunt, le-au enuntat altii mai bine informati inaintea mea:
"
Despite everything that was wrong with Skoda, the Germans nevertheless saw something in it, and in April 1991 the Volkswagen Group acquired 30% of the company and gained full management control. Despite criticism at the time that it did not know what it was buying, Volkswagen obviously thought otherwise and bought a chunk more in December 1995 to increase its shareholding to 70%. In May 2000, it purchased the last remaining stock held by the Czech government. However, it has not come cheap–since its original stake, Volkswagen has invested more than $1.5 billion in the company with that amount committed for further investment up to the year 2003.
"
SuDaca Dacia ar fi scos modele la preturile si calitatea la care le scoate Skoda in acest moment, probabil acum aveam o a doua fabrica auto in dificultate, dupa Daewoo Craiova.


--------------------
Dacia Logan Ambition - 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 19 Aug 2005, 22:32
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




@bomicabomic, ca sa raspund: DA, se inmatriculeaza aici masinile alea aduse de unde vrei tu. Ca sa poti si merge cu ea trebuie sa ia tüv, platesti impozit dupa ce euro-norma are si asigurare dupa grafic si gata. Nu stiu daca si cita vama se plateste, dar AI VOIE sa inscrii orice. Zici sa nu gindesc simplist, dar pe urma pui dacia linga nissan, vw si skoda. Dacia a fost doar un garaj imens unde au montat o masina inventata de reno si nimic mai mult. Firmele ailalte au inventat singure masini si le-au montat la fel, si culmea, au mai avut si succes. Sa compari dacia cu skoda mi se pare (cel putin mie) fortat rau de tot. Inafara ca amindoua sint firme care produc niste produse foarte putin asemanatoare si amindoua sint din estul europei, nu mai au nimic altceva in comun. Skoda e marca propriu-zisa, exista dinainte de a infiinta francezii dacia in romania. Nici nu mai stiu cum sa mai explic.

This post has been edited by Smudo: 20 Aug 2005, 00:12


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bomicabomic
post 19 Aug 2005, 22:50
Post #55


Ex-membru DaciaClub


Group: Members
Posts: 1.072
Joined: 7 September 04




N-am inteles ultima fraza. Cine ar fi fost in dificultate? Skoda? Fii serios...
Fabrica de la Craiova are dificultati, tocmai datorita faptului ca este a nimanui, nu ca a venit Loganul peste ea....ca e datoare la banci, ca actionarul majoritar e falimentar si in aceste conditii fabrica nu mai poate obtine finantare pentru dezvoltarea altor modele.

Dacia la ora de fata are capacitati de a face Loganul si mai frumos si mai aspectos si mai cum vrei tu. Insa, ii creste pretul si nu asta se vrea.

Ce mare filozofie sa inlocuiasca plasticele alea din interior cu altele mai de calitate sau sa-i puna discuri pe spate sau mai stiu eu ce briz-brizuri ca la Skoda de exemplu?
Ca doar nu le face Dacia, le fac altii (Valeo, JC, Faurecia, Delphi etc.), care lucreaza pentru tot grupul Reno. Si cum fac pentru Megane sau Velsatis pot face si pentru Logan.

Cit despre investitii VW-Skoda, Dacia-Renault, putem discuta fff. mult si nu e locul aici.

Smudo,
1.daca Dacia era cumparata de Reno in 91 si Skoda de VW in 99, discutam altfel. Nici Skoda n-a inventat cine stie ce masini pina la venirea VW. Adu-ti aminte de modelele alea de prin anii 70-80, cu motorul in spate ca la Dacia 1100.
2.Nu inteleg problema care te framinta. Daca te deranjeaza ca exista marca Dacia, n-ai decit sa optezi pentru altceva. Esti liber ,insa nu veni cu chestii gen statul face si drege si ce neam prost este el ca nu da liber importuri, ce dobitoc a fost ca n-a inchis fabrica care n-avea istorie si alte alea. A propos de ce asiaticii isi fac fabrici in Europa? Pentru ca sunt taxele 30% in Ro si sa le poata vinde....cam d'aia. Nu?
3. Nu compar Dacia cu nimeni, e un fier si atit. Imi place il iau, nu-mi place ma duc la altii.



This post has been edited by bomicabomic: 19 Aug 2005, 23:14


--------------------
x x - x
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Smudo
post 20 Aug 2005, 00:25
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 7 August 05




@bomicabomic, era doar o discutie si nimic mai mult. "2.Nu inteleg problema care te framinta. Daca te deranjeaza ca exista marca Dacia, n-ai decit sa optezi pentru altceva. Esti liber ,insa nu veni cu chestii gen statul face si drege si ce neam prost este el ca nu da liber importuri, ce dobitoc a fost ca n-a inchis fabrica care n-avea istorie si alte alea." Foarte serios, nu ma framinta nici o problema. Churchill parca a zis :"cine la 20 de ani nu e socialist, inseamna ca nu are inima. Cine la 40 de ani mai e socialist, inseamna ca nu are creier". Cu ce am gresit cind am zis ca piata sh din romania e sicanata de stat si ca preturile la dacia si la sh-uri sint departe de valoarea lor reala din cauza statului? Cind vorbim de dacia si skoda nu mai putem spune "ce era daca"... pentru ca nu ne lasa istoria skodei. Atunci de ce nu spunem la fel... ce era daca in romania nu veneau francezii si skoda ar fi urmat cursul ei normal? Ar fi fost inca teren arabil acolo unde se face dacia acum, si skoda ar fi produs ceva de genul LGN (dar conceptie si constructie proprie), in cazul in care nu ar fi intrat vw-ul peste ei. Nu sint deloc fan skoda, si in general nu sint fan-ul vreunei marci, dar citeodata se exagereaza cind vine vorba despre "marca nationala" importata de la francezi. Romanii daca ar fi fost ei mari constructori si inventatori de masini ar fi miscat totusi ceva dupa ce au plecat francezii... nu? Cite caroserii si cite motoare au scos dupa ce au plecat francezii? (Sa nu mai calculam ca au avut totusi si ceva timp sa invete de la ei). Cite modele a avut skoda pe care le-a facut singura pina sa vina vw-ul? O comparatie dacia - skoda e ceva de genul zastava - bmw.


--------------------
x x - X
Cumparindu-ti Dacia, te simti de parca te-ai duce la bagaboante dar tu esti voyeur. In loc sa te satisfaca masina prin confort si performante, trebuie sa te satisfaci tu insuti, adaugind diverse chichite si bagind bani pentru a indrepta cretinismele unui producator idiot! (Marty)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AND
post 20 Aug 2005, 04:01
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.225
Joined: 19 January 05
From: Bucuresti




Eh hai sa nu exageram TOTUSI! Dacia vs. Skoda e un fel de .. Kia vs. Toyota .


--------------------
Dacia Logan 1.4 Laureate - B - xx - xxx
Audi's 5.9 TDI V12 - Worlds most powerful production diesel!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 20 Aug 2005, 09:48
Post #58


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




QUOTE(AND @ 19 Aug 2005, 00:13)
Trist este ca suntem DOAR pe drumul cel bun! Nu ma incalzeste cu nimic ca o sa scoatem si noi un model la nivelul Octaviei Tour prin 2010 ..in cel mai bun caz!
*


pe mine nu m-ar incalzi cu nimic nici daca ar avea in momentul de fata un model la nivelul octaviei....


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DSA
post 20 Aug 2005, 09:51
Post #59


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 18 June 04




QUOTE(AND @ 20 Aug 2005, 04:01)
Eh hai sa nu exageram TOTUSI! Dacia vs. Skoda e un fel de ..  Kia vs. Toyota .
*



Corect!
Sa compari in momentul asta Dacia si Skoda nu cred ca are relevanta.
Sa ii lasam si pe francezi sa isi faca treaba pt care au venit ...si pe urma tragem linia.

@bomicabomic : in ultima fraza vroiam sa spun ca daca Dacia ar fi produs modele de peste 10.000 de euro probabil vanzarile erau la nivelul vanzarilor Skoda in Romania, si in cazul asta dupa fabrica Daewoo care e in dificultate, intra si Dacia in probleme financiare.


--------------------
Dacia Logan Ambition - 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dras
post 20 Aug 2005, 11:29
Post #60


Driver


Group: Members
Posts: 163
Joined: 21 November 04
From: Bucuresti




*

[/quoteVezi ca-ti creste nasul.Cu un logan nu faci un Cielo Executive(motor de 1.8) .asta doar in cazul in care te lasa soferul.iti spun din proprie experienta,chiar azi am disperat un minoritar cu un logan,care mi-a taiat fata la urcare,am pierdut demaraj,iar cand am facut din faruri,mi-a aratat semnul ala"esti no.1".atunci m-am infuriat si am calcat mai tare pe acceleratie,pe deal in sus nu s-a mai tinut dupa mine.
*

[/quote]

Metre vad ca te simti atacat. Si ai si de ce. Nu-mi creste nasul pentru ca eu unul am facut orice Cielo mi-a iesit in cale pe autostrada soarelui (citiva chiar cu variata de care vorbesti tu s-au si enervat pe chestia asta). Eu am mers cu Loganul cu 175-180 km/h si daca nu crezi poate o sa-ti si demonstrez vreodata. In afara de chestia asta pur "mucho" legata de faptul ca i-am facut (indiferent daca puteau mai mult si n-au vrut, sau asta era limita masinii) mie mi se pare ca Logan-ul arata mult mai bine inauntru decit orice Executive facut la Craiova (am enumerat neshte chestii legate de finisaje). In plus masina mea are o serie de lucruri de care Cielo nici nu o sa auda: ABS, EBD, computer de bord, bord cu leduri, etc.

Oricum sunt sigur ca nu ai spus cu rautate chestia aia cu minoritarul, ci toata smecheria era legata de orgoliul dau de posesor de Cielo (cu care acum ceva ani dadeai clasa la orice Dacie - pina a aparut Solenza - si te simteai cu o clasa sociala mai sus decit restul romanashilor), ca celelalte (Renault 12 si Oltcit-ul) cred ca le ti de hobby ca sa nu uiti sa schimbi luleaua la delcou happy.gif .

Hai ca m-am cam ambalat. Ce m-a deranjat de fapt este neputinta unora de a recunoaste un lucru bun cind il vad. Daca pina acum pe orice scria Dacia era mai slab ca o masina cu sigla Daewoo, eu unul consider ca nu mai e aceeasi situatie.
No offense meant tongue.gif




This post has been edited by dras: 20 Aug 2005, 11:30


--------------------
Honda Accord Executive 2007 / 2.0 A/T 155CP - B-74-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
4 Pages < 1 2 3 4 >
Closed Topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 23rd May 2024 - 18:12
Dacia