Problema Electrica (Pornire) Megane 1, 1.6_16v
![]() ![]() ![]() |
Problema Electrica (Pornire) Megane 1, 1.6_16v
Foxer |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
|
||
--------------------
-
-
-
|
|||
Adrian Frigo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Alternatorul l-ai verificat?Bateria ai încercat-o pe altă mașină?
![]() This post has been edited by Adrian Frigo: 16 Jul 2017, 01:49 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
Foxer |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
QUOTE(Adrian Frigo @ 16 Jul 2017, 01:46) Intre borna de (+) a alternatorului si blocul motor/borna(-) a bateriei, am 12,6V. Mai mult nu am verificat (stiind ca i-am schimbat recent releul cu carbunii, cu unul bosch identic cu cel original). Bateria nu am incercat-o inca pe alta masina. Dar ma gandesc ca din moment ce are curent pt stergatoare, lumini, inchidere, etc... si voltajul e aproape neschimbat cand incerc sa dau la cheie; foarte probabil electro-motorul nu primeste comanda de la unul din calculatoare.. Probabil era dusa vreo masa pe undeva; si crescand sarcina, mi-a nenorocit partial UCH-ul ![]() This post has been edited by Foxer: 16 Jul 2017, 03:19 |
--------------------
-
-
-
|
|
Adrian Frigo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu o tigaie de dacie Group: Members Posts: 2.031 Joined: 4 February 15 From: Undeva,pe dreapta ![]() |
Te-am întrebat de alternator pentru că am văzut caz asemănător cu al tău în care vinovatul principal era puntea de diode împușcată(cu consecințe nu tocmai plăcute)...
![]() Și cum zici că a murit tocmai după ce ai aprins luminile(deci consumator)...cu alt ECU de ce nu încerci? This post has been edited by Adrian Frigo: 16 Jul 2017, 05:25 |
--------------------
Dacia 1300/
1310/1410 GTL/CL/Lj/Renault
- XX-00-UAP/ACR
/1972/1986/1997/2000 și ceva... Mașina este ca femeia,dacă nu o întreții....TE LASĂ!
Daciot convins! |
|
tinus |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 30 December 12 From: Baia Mare ![]() |
Am patit ceva asemanator. Cand aprindeam farurile se oprea motorul. Problema era la cutia de sigurante de langa baterie (in fapt una dintre sigurantele de putere)
|
--------------------
renault
megane
- MMM 08 WIE
2000
|
|
Foxer |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
M-am gandit la treaba cu diodele.. Dar daca erau in scurt, cred ca ar fi consumant rau bateria. Insa voltajul e ok pe multimetru.. (De asemenea ceilalti consumatori merg ok, adica se comporta normal).
Treaba cu ECU vroiam s-o fac azi (cu UCH-ul mai exact), dar e inchis Duminica in locul de unde vroiam sa-l iau ![]() Legat de sigurantele alea de langa baterie... Am deschis cutia, le-am inspectat cu lanterna si nu se vedea nici una arsa... O sa incerc sa le scot pe toate si sa verific sa nu fie corodate ![]() Ce nu inteleg totusi, e: de ce s-o fi carbonizat pinul 8 - "Rear screen de-icer output", de la mufa PP1 de la UCH.. Sau cine stie.. poate era asa de multa vreme, si n-are nici o treaba cu problema.. This post has been edited by Foxer: 16 Jul 2017, 13:32 |
--------------------
-
-
-
|
|
Foxer |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
Ieri am dat jos panoul de sigurante de langa baterie (sub parbriz). Intr-adevar contactele uneia dintre sigurante masurau 20-30 Ohmi, si fluctua valoarea cand o apasam/miscam cu degetul. Iar restul era tot plin de un strat gros de oxid.
Astazi mi-a mai confirmat un electrician care parea sa stie destul de bine modelul masinii; cum ca ar fi de acolo problema, si ca sunt slabe sanse sa fi patit ceva calculatorul. Sper din suflet sa fie doar de acolo si atat. Maine o sa curat tot ce e metalic, cu otet sau bicarbonat de sodiu; si sper sa-i fac si o electroplacare cu cadmiu (pt o mai buna protectie). |
--------------------
-
-
-
|
|
mihtzy |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 30 December 15 ![]() |
Salut! Dacă ai timp poți verifica acele mufe,câteva luni bune m am confruntat cu probleme asemănătoare nu ii dădea nimeni de cap, eram la un pas sa o vand
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003/Hatchback/1.6 16v
|
|
Foxer |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
Hai ca parca mi s-a mai ridicat moralul...
![]() Daca si la tine, si la @tinus a decurs in felul asta; poate am si eu sanse sa fie doar atat ![]() Din pacate treaba cu otetul vad ca merge fff greu.. In alte situatii a mers mai rapid.. Probabil difera metalul. Probabil o sa schimb acel panou cu totul.. This post has been edited by Foxer: 20 Jul 2017, 16:30 |
--------------------
-
-
-
|
|
Foxer |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
Sa va dea Dumnezeu sanatate!!
![]() ![]() ![]() Va multumesc enorm pt raspunsuri si ajutor! |
--------------------
-
-
-
|
|
tinus |
![]()
Post
#11
|
Membru Group: Members Posts: 100 Joined: 30 December 12 From: Baia Mare ![]() |
Vezi ca acolo e si o gaura de scurgere pentru apa, vezi sa nu fie infundata
|
--------------------
renault
megane
- MMM 08 WIE
2000
|
|
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Acolo problema cred că este din cauza faptului că a îmbătrânit chederul de la parbriz, intra apa pe sub el și cade fix pe cutia cu siguranțe.
Problema este destul de comună la modelul ăsta, s-a mai discutat problema pe aici Probleme electrice 1 Probleme contacte oxidate După ce aranjezi totul în cutie dpdv al contactelor (spray de contacte și ceva WD40 după aia ca să previi oxidarea ulterioara) izolează cutia de jur împrejur cu silicon sanitar și apoi strânge-o bine cu doi șoricei. Ea are o garnitură, dar este posibil să fie vreo ureche ruptă la capac și să nu se mai închidă bine. Și bineînțeles să nu fie înfundată gaura de scurgere cum a spus și colegul. This post has been edited by lupo_1.7sdi: 23 Jul 2017, 09:41 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
Foxer |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 349 Joined: 2 December 10 ![]() |
Am observat acea gaura de scurgere; dar cu toate ca e mizerie p-acolo, nu e infundata. O sa fac curatenie inainte sa montez totul la loc definitiv
![]() De asemenea capacul de la panou sta intr-adevar cam aiurea.. nu are nimic rupt, dar nu se inchide perfect, ci lasa un luft maricel in partea de sus, prin care se pare ca a intrat mizeria pe care am gasit-o si pe la sigurante ![]() Dupa cum panoul de sigurante aparent nu se mai fabrica (conform celor de la Dealerul Auto-Marcus), o sa recurg la metoda clasica de a-i umple acestuia contactele cu vaselina cu cupru (pasta + spray), and hope for the best. Si bineinteles sa etansez capacul... This post has been edited by Foxer: 24 Jul 2017, 02:44 |
--------------------
-
-
-
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th August 2025 - 20:15 |