Service in bord cand apas acceleratia mai tare, Apare mesajul "Service" in bord pe culoare galbena
![]() ![]() ![]() |
Service in bord cand apas acceleratia mai tare, Apare mesajul "Service" in bord pe culoare galbena
LiviuIonut |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Laguna
- BxxxHLI
2003 Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|||
cj98czh |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu nu inteleg ce cauti tu la intrarea in depasire cu o turatie a motorului de 2000 rpm .... motorul tau este unul de turatie, adica vrei putere ... dai ture .... nu prea ai avea ce intra in depasire sub 3000 rpm ... asta daca vrei sa beneficiezi de puterea oferita de motor ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
LiviuIonut |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 10 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Poate nu am estimat corect turatiile in treapta 5. Pot mentiona aici.
La 110km/h am 2700-2900 rotatii. La aprox 90km/h am undeva peste 2200 de rotatii. La 62-65km/h in sate am mult sub 2000 de rotatii (sub turat 1600) dar cand accelerez nu retrogradez, ci accelerez incet, in 20-30 de secunde pana la 120km/h. Exact ca la testul oficial de consum European. Nu pot sa mentin viteza in rampa cu treapta 5 cand turatia este intre 2000-3000 si viteza peste 100km/h. Daca rampa este scurta scade viteza, si accelerez dupa ce trece, la nivel drept. Altfel retrogradez si mentin viteza sau accelerez incet cu treapta 4. Daca fac depasire in rampa (cazul tirului) atunci pot sa trec si in 3 si ajung la peste 4000 si merge bine urcarea si viteza poate creste (nu sunt adeptul mersului in paralel al masinilor in nici o situatie, decat momentul depasirii, prefer intercalat) Dar recunosc ceea ce spui tu! Merg deobicei subturat cu masina si trag la un consum mai mic. Ating consum minim de 7,663 litri GPL de la plin la plin cu viteza de aprox 100km/h mentinut. Testat intre 2 benzinarii cu GPL, fara orase sau sate, mentinut doar 90-100km/h ( 100% legal). Pot sa mai mentionez in legatura cu problema descrisa mai sus, ca apasarea acceleratiei mai tare, si aparatia mesajului, se face de la o turatie de aprox 2500rpm, deci nu ma duce cu gandul ce este subturata! Am o parere buna? sau si atunci este subturat si cer prea mult de la motor! This post has been edited by LiviuIonut: 16 Jul 2012, 13:55 |
--------------------
Renault
Laguna
- BxxxHLI
2003 Laguna 2.1 2003 - 2.0L 16V 137cp (99kw) - GPL Tomasetto Stako 300 - la 188kkm in dec.2011
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.387 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Motorul tau se simte bine la turatii mai ridicate .. eu unul zic ca nu este ok cum procedezi tu ... sa ceri performante cand ai 2000-2500 rpm la un motor care are puterea maxima pe la 5500 sau mai sus ... nu este prea ok si se prea poate ca din cauza mersului preponderent subturat sa ai si problemele acelea .. oricum pentru o diagnosticare corecta ai nevoie de un test clip ... memoriile sunt memorate si vezi exact despre ce este vorba ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 14:22 |