Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Customizare Laguna 1.8

glaser
post 29 Jun 2012, 23:01
Post #1


rulăr


Group: Members
Posts: 215
Joined: 7 April 10
From: in your mind




Am un Renault Laguna 1.8 din '95 si as dori sa-l modific putin... in sensul in care vreau sa-i schimb motorul, cu ceva mai potent.

Stiu ca nu e o operatiune simpla sau ieftina, dar e masina mea de suflet si as vrea sa o si customizez in virtutea acestui fapt. Intrebarea mea este urmatoarea: sa-i pun motorul de 2.0 cu 139CP stock+turbo, motorul 1.8 16v 120CP stock+turbo sau 3.0 V6 190CP stock+turbo? Nu o sa aiba treaba cu impozitul sau RCA sau orice alte taxe, nu am de gind sa omologhez treaba asta.

Ca turbina m-am gindit la Eaton M45.

Bineinteles ca voi umbla si la frine, evacuare si suspensii.

Nu-mi recomandati japoneza sau altceva, pur si simplu Laguna asta e in top 3 favorite cars(surclasata de Mercedes-Benz W126 420SE si W123 240D).

Stiu ca nu va costa putin si nici nu va fi gata in 7 zile, dar mai am o masina cu care sa ma plimb zilnic, deci proiectul se poate intinde si pe durata a mai multe luni. Problema e motorul pe care sa-l folosesc la start. Al meu e slabut, 1.8 8v 94CP, mai degraba l-as pune trofeu in camera.


--------------------
Renault Laguna 2 - IS-xx-WXP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 30 Jun 2012, 08:22
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Poi baga 3.0 24v sa ai cu ce incepe si punei ceva torbo calumea daca vrei vreo 600-700 cp, compresoru ala iti da numa vreo 150 cp.....eu as merge pe turbo biggrin.gif .


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
glaser
post 30 Jun 2012, 09:15
Post #3


rulăr


Group: Members
Posts: 215
Joined: 7 April 10
From: in your mind




Target-ul meu e o masina de 250-270cp si un cuplu rezonabil(trebuie sa recunoastem ca 1.8 si chiar 2.0 au in peak cuplul unei biciclete pedalate de 2 insi in acelasi timp...).

Am citit aseara de Cielo 1.5 8v cu turbina Garett de pe un Opel, care a scos 142CP pe dyno, ceea ce mi se pare foarte bine pentru masina aia.


--------------------
Renault Laguna 2 - IS-xx-WXP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 30 Jun 2012, 09:23
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Credeam ca o vrei pentru curse, ca ai zis ca nu vrei sa omologhezi treaba.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
glaser
post 2 Jul 2012, 00:17
Post #5


rulăr


Group: Members
Posts: 215
Joined: 7 April 10
From: in your mind




Nu vreau s-o omologhez in sensul in care o sa fac un ITP fix inainte sa montez motorul nou si dup-aia am sa vad eu cum ma descurc.

M-am interesat si un set de pistoane forjate('forged pistons') costa in USA, facute custom, ~1000$. Cu siguranta o sa apelez la metoda engine swap+turbo, decit sa investesc in motorul actual.

Ca sa ajung la 250-270hp, e relativ usor avind ca baza motorul 3.0 V6 24V 190hp. Superchargerul va functiona la presiune mica, determinind astfel investitii de-ale mele in alte sectoare(frine, amortizoare, jante).


--------------------
Renault Laguna 2 - IS-xx-WXP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 2 Jul 2012, 13:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Eu cred ca 3.0 24v duce 270 cp cu internele stoc, doar o racire mai buna si merge.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 4 Jul 2012, 23:05
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




cristutu la ce doamne iti trebuie motor de 3.0 24v la cat e benzina acuma ......


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 4 Jul 2012, 23:14
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Mie nu imi trebuie, glaser vrea ceva motor pentru modificari, eu doar iam spus cu ce as incepe eu daca as fi in locul lui......cand ai un motor maricel ai la ce sa te atingi.


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 4 Jul 2012, 23:17
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




mda am inteles dar la ce vrea sa o foloseasca masina cu caluti asa de multi doar pt liniute si drift,investitia e foarte mare tata biggrin.gif


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 4 Jul 2012, 23:21
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




La depasiri, la semafoare, etc......in zilele noastre cererea de caluti e mare, si motorasele noastre nu prea mai fac fata. biggrin.gif


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
l_ussu
post 4 Jul 2012, 23:24
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 299
Joined: 6 August 10
From: SATU MARE




mda dar prostia se plateste ,ce doamne oi face liniute la semafor in plina zi sa ma dau mare doar pt atat ,dao naibi de masina cu caluti multi tongue.gif


--------------------
renault laguna I - SM 09 MAT 1999 CONCORDE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexandru_bot
post 5 Jul 2012, 09:26
Post #12


Laguna lover


Group: Members
Posts: 516
Joined: 14 March 10




Sincer si pe mine m-ar tenta biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 1 Phase 2 - MM 38 HIA 1998/ motor 1.9 DTI
"Daca ai pierdut continua, daca ai castigat continua....."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eviltuning
post 6 Jul 2012, 17:58
Post #13


峠ドライバ


Group: Members
Posts: 494
Joined: 28 November 10
From: Brasov




Eu zic ca un motor de Megane RS ar merge mai usor si are deja 225 de cai!

@+


--------------------
Renault Megane 99' 2.o 16s RXE / - BV 99 EVL Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
glaser
post 6 Jul 2012, 19:48
Post #14


rulăr


Group: Members
Posts: 215
Joined: 7 April 10
From: in your mind




Da, m-am gindit si eu la asta, dar nu am gasit niciun megane RS la pret de Laguna V6. In plus, imi ramin si repere de interior, exterior(fete de usi, capota, faruri, etc).


--------------------
Renault Laguna 2 - IS-xx-WXP 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristicristutu
post 6 Jul 2012, 20:28
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 711
Joined: 7 February 09
From: SATU-MARE




Exact, baga v6 ca nu tia parea rau biggrin.gif ......ai vazut cum se pisa nissan gtr cu v6-le lui de 3.8 litri pe supercaruri cu motoare de 5-6 litri. biggrin.gif ....deci baga mare la v6.

This post has been edited by cristicristutu: 6 Jul 2012, 20:29


--------------------
RENAULT LAGUNA 1.6 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eviltuning
post 8 Jul 2012, 19:46
Post #16


峠ドライバ


Group: Members
Posts: 494
Joined: 28 November 10
From: Brasov




Sau mai poti cauta una de asta pentru motor daca chiar vrei un v6 :


http://www.renault-laguna.com/forum/laguna...urbo-t2289.html


--------------------
Renault Megane 99' 2.o 16s RXE / - BV 99 EVL Laguna 08' 2.0 16v TCe GT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st August 2025 - 22:02
Dacia