Valea Oltului, practicabila sau nu?
![]() ![]() ![]() |
Valea Oltului, practicabila sau nu?
mastertech |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 15 January 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza 1,4 MPI
2003
|
|||
SnoopDogg |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 12 Joined: 8 March 05 ![]() |
Din cate am auzit nu este practicabila(80%) ! Dar nu sunt sigur .
|
--------------------
Dacia
slolenza
- IL-89-PTA Vreau si io un rolls royce ... se poate ?
|
|
cata |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 298 Joined: 26 November 03 ![]() |
Asta e din ciclul "cu televizorul..."
E practicabila 100%, am fost pana la sibiu aseara. |
-------------------- ex-dsn 2001
|
|
adister |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 2 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am inteles ca exista doua locuri cu circulatie pe un singur sens - unul la Caciulata (dar acolo e deja obisnuit sa se mearga pe un sens) si altul la Robesti parca....dar ca in rest nu sunt probleme. Am primit informatia de la cineva care a fost ieri.
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp
2006
- B56... Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii |
|
AL |
![]()
Post
#5
|
![]() Member Group: Members Posts: 2.495 Joined: 8 July 02 From: Bucuresti ![]() |
cititi informatii online, actualizate din 6 in 6 ore pe www.andnet.ro la sectiunea informatii utile/starea drumurilor
P.S. intrebarea mi se pare prosteasca... starea drumurilor eeste dinamica... cum ar trebuie sa sune raspunsurile... "acum da"..."peste o ora nu" etc.????????? cred ca se poate inchide aici... |
--------------------
Skoda
KAROQ
2019
- B-21-NEW
|
|
crintea1949 |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 92 Joined: 24 April 05 ![]() |
Domnilor, despre starea drumurilor la zi cu o intarziere , decalare cu 24 ore se poate afla accesand http://www.andnet.ro
Este siteul administratiei nationale a drmurilor, dispeceratul national care culege informatiile din toate judetele. Drum bun. Anul trecut am avut o surpriza neplacuta, de la Tg Mures spre Bran, am taiat-o intre Hoghiz, aproape de bRasov, la dreapta spre Sercaia si in continuare spre Bran, pentru a sosi trece spre Rucar, am avut o portiune de drum, cu gropi in asfalt, gen sweitzer, nu stiam ce groap sa iau si pe care sa o las neatinsa, pe o distanta de circa 1 kilometru, oare so fi reparat? |
--------------------
dacia
solenza
- B33HRZ
|
|
Ciombe |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 368 Joined: 9 January 04 From: Arad ![]() |
Referitor la Valea Oltului:
"DN 7 (Rm.Valcea - Sibiu) 224+500-224+515 ROBESTI (VL)-CIINENII MICI (VL) Drum rupt pe o lungime de 15m si o latime de 2m.Rambleul are o inaltime de aprox.15m Se circula pe 1/2 cale. " Cred ca e OK.... |
--------------------
Oltena 12 TRS,
Dacia 1304 Papuc
- B-83-JJJ, AR-30-JJJ
|
|
adister |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 371 Joined: 2 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Am venit ieri la Sibiu pe Valea Oltului si pot afirma ca informatiile de pe andnet.ro sunt corecte - dupa Robesti drumul e rupt in doua locuri (la mica distanta unul de celalalt), se circula pe un sens, dar sunt bine semnalizate, cu semafoare. La Calimanesti circulatia este deviata pe centura - intre noi fie vorba se circula chiar mai bine decat prin centru, asa ca nu e mare problema...
In concluzie se circula in conditii bune..... |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2.2 1.5 dCi 80cp
2006
- B56... Prostii par conceputi pe cale artificiala, ca sunt multi ai dracu` si n-au nicio boala - Parazitii |
|
donraulo |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
VALEA OLTULUI-INCIDENT / Un alpinist a fost rănit în timpul lucrărilor de pe Valea Oltului
CÂINENI(VÂLCEA), 10 ian (MEDIAFAX) - Un alpinist care participă la lucrările de pe Valea Oltului a fost rănit, marți, de un copac căzut peste el, incidentul producându-se cu câteva ore înainte de sosirea în zonă, pentru a șasea oară începând de joia trecută, a președintelui Traian Băsescu, transmite corespondentul MEDIAFAX. Trei noi explozii controlate au avut loc marți pe Valea Oltului, fiind folosită tot o compoziție puternică, formată din amoniu, motorină și dinamită. Cea de-a treia operațiune de detonare a fost cea mai puternică, fiind folosite 100 de kilograme de compoziție. În urma acestei operațiuni, bolovanii căzuți de pe versant au rupt plasa de protecție de pe marginea drumului. În timpul lucrărilor de marți, un alpinist aflat pe versant, care ajuta la desprinderea stâncilor, a fost rănit pe față de un copac căzut peste el. Bărbatul a fost transportat cu o ambulanță la un spital din Sibiu. Președintele Traian Băsescu a ajuns pe Valea Oltului în jurul orei 13.30, cu un elicopter care a survolat mai întâi zona, timp de aproximativ cinci minute. El a dat din nou asigurări că va fi respectat termenul de miercuri pentru deschiderea traficului ușor, iar pentru mașinile de mare tonaj circulația ar putea fi deschisă peste câteva zile. "De sus, din elicopter, versantul care a fost dinamitat se vede ca o limbă consolidată, dar dacă va fi în continuare dinamitat, acesta se va desprinde. Va fi respectat programul de reluare a circulației în cursul zilei de mâine și trebuie doar anunțată Administrația Națională a Drumurilor pentru a stabili ora de deschidere a traficului. Se va relua și circulația TIR-urilor peste câteva zile, dacă se constată că zona este stabilizată", a declarat Traian Băsescu, precizând că în zonă se va lucra în continuare pentru stabilizarea versantului. Întrebat de câte ori va mai veni pe Valea Oltului în timpul lucrărilor de consolidare a versantului, șeful statului a spus că aceasta este ultima sa vizită în zonă. De asemenea, jurnaliștii l-au întrebat pe președinte dacă va merge pe Defilul Jiului, unde circulația a fost blocată marți dimineață, în urma căderilor de bolovani. Băsescu a spus că nu este necesar să meargă pe Defileu deoarece situația va fi rezolvată în câteva ore. O echipă formată din 30 de geniști de la Batalionul 96 Geniu București și de vânători de munte ai Batalionului 2 Predeal au început, duminică, operațiunile de detonare controlată pe Valea Oltului. Președintele Traian Băsescu a apelat, sâmbătă, la intervenția în zonă a geniștilor militari și a vânătorilor de munte. Traficul rutier pe Valea Oltului, în județul Vâlcea, precum și traficul feroviar au fost blocate, la sfârșitul lunii decembrie, în dreptul localității Câineni, după ce bucăți de stâncă s-au prăbușit de pe versanți pe șosea și pe calea ferată. De atunci, în zonă au avut loc mai multe operațiuni de dinamitare, în încercarea de stabilizare a căderii de stânci pe DN 7 și pe calea ferată, însă traficul nu a putut fi reluat în condiții de siguranță, în zonă continuând să cadă bolovani. |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
donraulo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 201 Joined: 24 November 04 From: B ![]() |
COMPLETARE
Transportatorii români înregistrează pierderi zilnice de 50.000 de euro din cauza închiderii circulației pe Valea Oltului București, 10 ian /Rompres/ - Transportatorii români de marfă și persoane care tranzitează Valea Oltului și-au dublat cheltuielile de transport din cauza blocării Văii Oltului, pierderile situându-se la circa 50.000 de euro pe zi, potrivit reprezentanților societăților de transport din România. "Transportatorii români pierd circa 50.000 pe zi în urma blocării Văii Oltului, dacă este să ținem seama de costurile suplimentare de combustibil, de plusul la salarii ca urmare a creșterii timpului de lucru pentru șoferi, dar și întreținerea mașinilor din cauză că rutele ocolitoare sunt foarte proaste", a declarat, marți, pentru Rompres, secretarul general al Asociației Române pentru Transporturi Rutiere Internaționale /ARTRI/, Florinel Andrei. Valea Oltului este blocată de 13 zile, pierderile totale ridicându-se la circa 650.000 de euro. Pierderile la combustibil se ridică la circa 50 de euro pe zi la camioanele cu o greutate de până la 40 de tone, 15 euro - cele cu greutatea de peste 7,5 tone, 45 de euro la autocare și 15 euro la microbuze. De asemenea, Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale /CNADNR/ înregistrează pierderi de circa 5.000 de euro pe zi din neîncasarea rovinietelor pentru camioanele internaționale care au ocolit România. Pentru șapte zile rovinieta este de 18 euro, în condițiile în care România este tranzitată zilnic de tir-urile din Turcia /70 pe zi/, din Bulgaria /100 pe zi/ și din alte țări /100 pe zi/. "Cele mai mari pierderi le înregistrează companiile care fac transport de marfă și persoane pe relația Transilvania - sudul țării, în special București, pentru că sunt nevoiți să facă mai mulți kilometri pentru a ocoli Valea Oltului pe una din cele trei rute ocolitoare", a spus vicepreședintele Uniunii Naționale a Transportatorilor Rutieri din România /UNTRR/, Ion Lixandru. Domnia sa a precizat că tariful pe kilometru perceput de companiile care transportă marfă pe rutier este de circa 0,5 euro pe kilometru. Cei mai dezavantajați de blocarea Văii Oltului sunt companiile care trebui să vină din Transilvania spre București sau invers, fiind nevoite să facă cu până la 180 de kilometri în plus pe una din rutele ocolitoare: fie pe Valea Jiului, prin Turnu Severin sau prin Brașov. "Pentru cei care realizează transporturi pe intern care vizează Moldova sau centrul țării problema nu este atât de mare deoarece oricum alegeau alte rute și deci nu sunt pierderi. Sigur că una este o companie care are circa 600 de camioane și alta o companie care are 10 camioane și care trebuie să ocolească Valea Oltului, în ultimul caz efortul este destul de mare", a spus Lixandru. UNTRR are circa 12.000 de membri - operatori care efectuează transporturi interne și internaționale de marfă și persoane. Transportatorii în construcții au calculat pierderi de circa 25.000 de euro pe zi pe companie după ce Valea Oltului a fost blocată în urmă cu aproape două săptămâni, asta din cauza creșterii cantității de carburanți necesare pentru tranzitarea rutelor ocolitoare, și costurilor de întreținere mai mari. "Carburanții reprezintă circa 75 la sută din pierderi pentru cei care tranzitau Valea Oltului, noi am estimat aceste pierderi la circa 25.000 de euro pe zi pentru transportatorii în construcții", a declarat purtătorul de cuvânt al Asociației Transportatorilor în Construcții /ATRC/, Augustin Hagiu. Pe Valea Oltului circulă circa 20.000 de autovehicule zilnic, iar în această perioadă a anului tranzitul atinge circa 10.000 de autovehicule, din care circa 50 la sută reprezintă autovehiculele grele și foarte grele. "Pierderile pe care le-am calculat sunt cauzate și de infrastructura destul de proastă de pe rutele ocolitoare, ceea ce provoacă defectarea acestor autovehicule. În plus, sunt afectați și timpii de odihnă din cauza distanțelor suplimentare, astfel încât există riscul unor accidente", a precizat Augustin Hagiu. Deși traficul de marfă este mai redus în această perioadă a anului, mai ales că nu se prea construiește, totuși pierderile sunt destul de importante. Circulația rutieră și feroviară a fost blocată în după-amiaza de 28 decembrie, pe Valea Oltului, după ce o mare cantitate de stânci s-a prăbușit pe șosea și pe calea ferată. Incidentul s-a produs în localitatea Câineni. Lucrătorii de la Drumuri Naționale și de la Căi Ferate au demarat în data de 29 decembrie o serie de acțiuni de degajare a Defileului Oltului. Lucrările au continuat în cursul nopții de 29 spre 30 decembrie, în dimineața de 30 decembrie echipele de alpiniști și lucrători raportând existența unui pericol de mari alunecări de rocă. În 31 decembrie, în prezența ministrului Transporturilor, Construcțiilor și Turismului, Gheorghe Dobre, a avut loc o a patra dinamitare a versantului căzut dar aceasta a reușit doar parțial. În primele zile ale noului an au continuat dinamitările și au fost folosite tunuri de apă pentru dislocarea bucăților mari de stâncă. Până la deblocarea Văii Oltului legătura între Ardeal și Oltenia pe șosea se poate face doar pe ruta ocolitoare DN 1 Sibiu-Brașov. Conducătorii auto pot alege și DN 66 de pe Valea Jiului, însă și această zonă este amenințată de alunecări, un versant prăbușindu-se și aici la pe 30 decembrie. Circulația feroviară este întreruptă între stațiile Câineni - Turnu Roșu. Până la reluarea circulației, traficul feroviar de la Sibiu la București se va derula pe ruta Sibiu - Podu Olt - Făgăraș - Brașov - București, iar de la Râmnicu Vâlcea la București, trenurile vor circula pe ruta Râmnicu Vâlcea - Craiova - București.ROMPRES |
--------------------
Sandero
1.6 MPI
2009 / Laureate
|
|
oSerX |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Banned Posts: 136 Joined: 24 March 04 From: Bucuresti ![]() |
in momentul de fata cred ca e "practicabila" daca te duci cu barca pe olt
![]() |
--------------------
BMW
320d
- DIE
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 17:11 |