Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

becuri de la apa si ulei aprinse in bord, la relanti

Dragos34
post 12 Jan 2011, 19:21
Post #1


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Dimineata am plecat la serviciu si dupa 5 km parcursi,mi s-au aprins concomitent becurile din bord de la apa si ulei.Am oprit,am verificat nivelul la antigel in vas,era la maximum iar dupa un sfert de ora am verificat nivelul la ulei,era o.k. Am plecat si la fel,in viteza se sting becurile,pe liber se aprind. Am schimbat uleiul si filtrul,dar tot asa,cand se incalzeste motorul,se aprind becurile la relanti iar in mers,se sting. Pe sub masina nu picura nimic,caldura am in masina ca vara.Totusi daca ar fi fost garnitura de la chiulasa,ar fi intrat antigel in baia de ulei si s-ar fi vazut pe joja,dar nu. Iar motorul merge struna,nu se aude nimic deosebit, doar ca la relanti se aprind nenorocitele alea de becuri,care ma pun pe ganduri...

This post has been edited by cj98czh: 13 Jan 2011, 10:34


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
romeo3108ro
post 12 Jan 2011, 19:24
Post #2


Conducator de Twingo


Group: Members
Posts: 1.218
Joined: 4 March 06
From: Dirty Bucharest




posibil garnitura chiulasa


--------------------
i help if i can
Ex Dacia Berlina 1310
Opel Zafira Y20DTH
Twingo 1.2 16 ventricole
ex angajat renou :))
Alan 42 Multi + Ml 145 / MIO Moov 500 cu Igo 8.3 si Ioana
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniellu
post 12 Jan 2011, 19:34
Post #3


acum E91 M47


Group: Members
Posts: 875
Joined: 30 October 07




Sonda de ulei spune ca nu ai suficienta presiune, la relanti in cazul tau. Poate fi sonda de vina, uleiul, filtrul sau intr-adevar pompa de ulei face figuri (mai greu de crezut).

This post has been edited by Lupan Daniel: 12 Jan 2011, 19:35


--------------------
ex Mondeo TDCi(2006) ;Doblo 1.3 90 MJet (2016); Aprilia Pegaso 650GA; ex. Kangoo dci 2012;ex.Laguna 2.0s RTI (1995). - nr. de Bacau
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionutt daniel
post 12 Jan 2011, 22:51
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.139
Joined: 22 August 06
From: Giurgiu




Poate fi de la filtrul de ulei sau un canal de ulei obturat(silicon, garnitura, segment, etc.) si nu trece suficient ulei, de aici se trage lipsa presiunii.
Cea mai simpla problema este sonda, dar ca sa fii sigur e bine sa nu mai circuli cu ea si sa o verifici la service.


--------------------
renault espace 2.2 - bulgariax4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 13 Jan 2011, 09:57
Post #5


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Pai dupa incidentul asta,am facut schimbul de ulei si filtru,am crezut ca asta era dar in cativa km iar s-au aprins.


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jan 2011, 10:09
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




La o diagnosticare CLIP ai fost? sau umblii asa si urmeaza sa ne scrii ca motorul s-a blocat ... asta daca cumva pompa de ulei nu-si mai face treaba?!?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 13 Jan 2011, 12:45
Post #7


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Am fost la test.Motorul are compresia slaba,mi s-a recomandat sa-i pun un ulei mai gros( eu am pus Elf 10W40),ori un aditiv(tratament) dar varianta este pentru o perioada,dupa aceea necesita segmentarea motorului. Motorul are 243k km. Ma poate informa cineva costul operatiei de segmentare daca a facut asa ceva si ce mai trebuie schimbat in afara de segmenti? ma refer la garnitura de chiulasa,eventual si altceva? Sau daca segmentii de Logan sunt mai ieftini si compatibili? Motorul e K7M-702, 1.6 benzina,66 kw.

This post has been edited by Dragos34: 13 Jan 2011, 12:47


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jan 2011, 12:47
Post #8


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




da-mi voie sa cred ca motorul tau are dublul kilometrilor afisati ... un motor din asta nu moare la 250.000 km .... stiu Logan MCV cu peste 220.000 km la bord .. 1.6 8v ... transporta muncitori la lucru din si inspre Franta ... masina nu foloseste decat 5W40 si motorul nu consuma ulei ...

This post has been edited by cj98czh: 13 Jan 2011, 12:48


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 13 Jan 2011, 12:49
Post #9


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Posibil,sigur esti mai in tema decat mine. Asta e,de-acu dau inainte. Dar crede-ma ca nici motorul meu nu consuma ulei, foarte rar verific uleiul si nu completez mai deloc intre schimburi.

This post has been edited by Dragos34: 13 Jan 2011, 12:50


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 13 Jan 2011, 12:52
Post #10


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.328
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Cauta la mai multe service-uri serioase (nu reprezentanta ca poate sunt mai scumpi) si cere o oferta de reparatii ... vezi la cat te duce .... mai poti sa vezi si cat costa un motor in dezemembrari ... si vezi cum iesi mai ieftin.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dragos34
post 13 Jan 2011, 12:56
Post #11


You`ll never walk alone


Group: Members
Posts: 222
Joined: 19 August 10
From: Botosani




Multumesc de informatie. M-a instiintat cnva acum, segmenti 55 lei/piston iar garnitura de chiulasa de la 95-645 lei. Ar fi mai ieftin decat un motor sh,nu stiu cat de eficient e.
Am mai vb cu un mecanic auto de Renault,sa incerc sa schimb mai intai bulbul de la ulei, ptr.ca,citez,, m-am lamurit eu si cum sunt testele astea pe calculator,,. O sa schimb bulbul,sa vad cum e.

13 Jan 2011, 17:33:
Mult zgomot pentru nimic.Am rezolvat problema,schimband sonda(bulbul)de la ulei, pe care l-am luat de la dezmembrari,de pe un Logan cu motor similar. L-am schimbat singur in fata blocului si s-a rezolvat problema. Dupa acel meserias care a facut testul pe calculator,acu deja dadeam comanda de segmenti si garnitura. Multumesc tuturor pentru sfaturi,e bine de verificat sonda inainte de a face alte investitii in motor,daca vor mai fi si altii cu aceeasi problema.

This post has been edited by Dragos34: 13 Jan 2011, 17:33


--------------------
Renault Scenic 1,9 dCi 2001
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 13 Jan 2011, 20:13
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Asa ca chestie...sa stii in viitor...

Segmentii ,nu au nicio treaba cu presiunea de ulei.
Linia de palier(cuzinetii) si pompa de ulei, inclusiv circuitele(locurile pe unde trece uleiul) sunt responsabile de presiune.

Daca nu rezolvai ma pregateam sa-ti propun curatarea sitei sorbului de la pompa de ulei...
Daca dai baia de ulei jos si te uiti la sita te sperii ce depuneri are,mai ales ca este si magnetizata si atrage toate particulele metalice.Curatand sita castigi presiune de ulei si rapiditate de urcare in rampa...


Bine ca ai rezolvat .Numai bine.


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mrija
post 13 Jan 2011, 23:15
Post #13


Membru Veteran


Group: Members
Posts: 671
Joined: 4 June 07
From: Baia Mare




Problema similara la Laguna lui sora-mea, rezolvata cum a rezolvat-o dragos.


--------------------
Suzuki Gsx 750 R 110 cai la 200kg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bama_boy
post 25 Jan 2012, 09:37
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 January 12




problema asemanatoare cu a lui Dragos , motorul meu k7m 1.6 8 v 66kw mi se aprinde in mers martorul ulei , apa , benzina, si frana de mana , (cam toti martorii exact ca atunci cand pun cheia in contact inainte de pornire, cu exceptia martorului de baterie, acela ramane stins dupa pornirea motorului), problema asta e de cateva zile, si de atunci nu ammai plecat cu ea distanta mai mare de cateva strazi de frica sa nu am probleme mai mari, de genu sa raman cu ea acolo....rog f mult ceva sfaturi, multumesc anticipat!


--------------------
Renault Megane 1996 1.6 8v - TL26DMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 25 Jan 2012, 11:36
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




bama_boy, ar fi de mare ajutor daca poti detalia cat de mult comportamentul acelor martori, eventual cateva imagini.
Se aprinde si martorul STOP sau SERV simultan cu cele enumerate de tine ?
O parte din indicatori se aprind cand pinul corespunzator din panoul cu instrumente este pus la masa (ulei si frana de mana), asta ma face sa ma gandesc la un manunchi de fire care se freaca de sasiu sau o parte a motorului sau un contact imperfect sau... (depinde ce informatii ne mai dai)


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bama_boy
post 26 Jan 2012, 12:00
Post #16


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 25 January 12




in seara asta cand ajung acasa de la servici am sa ii fac poze si sa le postez...si am sa caut si posibil contacti imperfecti...


--------------------
Renault Megane 1996 1.6 8v - TL26DMY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geooox
post 23 May 2012, 18:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 276
Joined: 1 May 12
From: bucuresti




salut ! in legatura cu relantiul sunama sa vorbim sau dami nr tau si te sun eu ! 0765.614.941


--------------------
dacia/renault laguna /megane 2006 1,9dci/2000 1,4 16v - b85kwy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 11th May 2025 - 16:48
Dacia