Intrerupe la accelerare, bule de aer pe instalatie
![]() ![]() ![]() |
Intrerupe la accelerare, bule de aer pe instalatie
fsilviu86 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|||
Relu11 |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Da furtunele le-ai verificat?
|
--------------------
.
.
.
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
am verificat sunt toate intregi, dar totusi am foarte mult aer pe instalatie si daca apas pe pompita de amorsare nu se simte nici o diferenta, sa zici ca se intareste
|
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
Yan78 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 439 Joined: 31 July 10 ![]() |
Poti sa pui o poza sa vedem comparativ cu ale noastre . Si la mine este aer pe instalatie pe care nu il pot scoate dar nu am vazut nici o problema in functionarea masinii .
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2008 1.5 dci [URL=http://www.reno.ro/Folositi-functia-CAUTARE-t40668.html]Search cu incredere![/URL]
|
|
jfo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@fsiliviu86,ai umblat pe la injectoare de curand sau ai schimbat filtrul de motorina?
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
la injectoare nu am umblat sunt originale ale ei, nu scoate fum motorul merge perfect, nu sunt infundate injectoarele, la filtru de motorina ma gandeam si eu, maine o sa-l schimb si sa vad diferenta. problema este ca daca apas pe pompita de amorsare nu se intareste deloc adica este moale. o sa fac o poza la motor, acum sunt la servici si nu am posibilitatea. ma gandesc ac o fi de la filtru ca ce vine din rezaervor vine fara aer, iar ce iese din filtru iese cu foarte mult aer, mai ales dupa ce masina sta 4 5 ore zici ca are spuma pe furtun pana se aeriseste cat de cat instalatia, merge putin intrerupt si dupa 1 min isi revine motrul, dar tot are bule de aer ca daca vreau sa bag piciorul in aceleratie dupa 2000 de ture daca o iau mai repede i da in nas, prima data am zis ca o fi de la turbina dar turbina este ok nu mananca ulei nu scoate fum, nu imi arunca uleiul pe toba furtunele de la interculer sunt intacte nu are absolut nici o pierdere. acum o sa schimb filtru si sa vad pe urma, are cineva idee cat mai este un filtru de motorina cu senzor pt 1,5 dci cu i albastru are 90 de cai sau ceva de genu, oricum este filtru cu senzor pe el
|
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Pompita nu se intareste, ca sa fie pompita tare trebuie sa ai returul blocat, altfel dupa ce s-a amorsat se duce totul pe retur.
|
--------------------
.
.
.
|
|
jfo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@fsilviu86 te rog posteaza daca sa rezolvat problema dupa ce schimbi filtrul de motorina ,aceeasi problema o am si eu cu returul dar a mea nu da in ,nas"la accelerare ci merge cateva secunde la pornire motorul neregulat dupa care isi revine,eu am umblat si la injectoare de curand(curatare) filtrul nu l-am schimbat nici eu dar urmeaza ,un filtru cu senzor delphi am gasit la 100lei daca vrei iti dau PM cu magazinul la care l-am gasit, mai spunea cineva pe aici pe undeva ca el foloseste filtrul fara senzor ca sunt sanse mari sa traga aer si pe acolo tare ma bate gandul sa ii montez unul fara senzor.
![]() |
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
fsilviu86 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 409 Joined: 12 April 10 From: Buzau ![]() |
inca nu am schimbat filtru de motorina ... astept sa vina ziua de salariu .. pai sa inteleg ca pe retur mai exista cumva o supapa de sens??? de se duce motorina inapoi??? daca da unde este?? daca nu ce pot face .. pot sa pun o supapa de sens pe retur sa nu se mai duca motorrina invers???
28 Nov 2012, 15:52: jfo si eu ma gandeam sa pun unu fara senzor dar nu imi place sa am pom de iarna in bord la masina, pana acum nu am avut probleme cu filtru de motorina, o sa schimb filtru undeva pe luni marti si o sa vad pe urma, pana atunci astept sa vad ce zice si relu11 daca exista pe undeva o pe circuit o supapa de sens sau ce anume se intampla de se duce motorina inapoi si prinde aer. This post has been edited by fsilviu86: 28 Nov 2012, 15:52 |
--------------------
Renault
clio
- BZ 05 LDT
2005
|
|
Relu11 |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.079 Joined: 21 January 08 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu sa existe supapa de retur, e posibil sa da, poti sa astupi furtunul de retur.
Cred ca unul din colegii care au schema masinii te poate lamurii exact This post has been edited by Relu11: 29 Nov 2012, 08:59 |
--------------------
.
.
.
|
|
jfo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 287 Joined: 5 November 06 From: Bucuresti ![]() |
@fsilviu86 ai rezolvat problema cu bulele de aer?
|
--------------------
Renault
Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/
Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp D C i
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
salutare.
Revin si eu cu o mica problema. Astazi am plecat la drum cu masina toate bune si frumoase. Ajung la un ambuteiaj creat la comarnic si cand plecam de pe loc am obs ca motorul dadea sa se inece. La relanti mergea perfect. ma opresc, si vad ca pe un furtun ce iese din filtrul de motorina [cel cu punct albastru] aveam niste bule de aer. Pe restul furtunelor nu aveam decat 1 bula infima. Cea care intra in filtru nu avea nicio bula(turul). Dupa ce am amorsat-o am plecat si masina a mers ca inainte[nu mai aveam nicio bula pe niciun furtun]. De la ce poate sa fie? eu unul ma gandesc ca e de la filtru, e schimbat de 1 luna juma. [recunocs ca nu am urmarit sa vad daca aveam asa ceva si dupa schimbare, pentru ca masina porneste bine, nu am patit deloc asa ceva pana acum]. This post has been edited by alexme24: 29 Dec 2012, 18:55 |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
revin cu o mica completare. Toate furtunasele ce intra si ies in filtru nu au aer pe ele, mai putin cel cu bulina rosie. [nu albastru cum am zis mai sus].
Daca dau la pompita, bulelel dispar. Inca sunt de parere ca este filtrul de motorina de vina, pentru ca ce vine de la rezervor nu are bule, la fel si celelalte furtunase. Cand folosesc pompita aerul se duce doar pe furtunul cu bulina rosie, l-am urmarit si am impresia ca este returul care ajunge in rezervor. ACum nu stiu de unde sa fie problema, ori de la prinderea acelui furtun in filtru, si poate acolo mai trage aer, ori din filtrul de motorina, ori din alta parte. [ma gandesc si motorina sa fi fost proasta desi am pus de la petrom]. Nu stiu daca are cineva o parere mi-ar fi de mare ajutor, ca sa stiu de unde sa incep. P.S.: Stie cineva ce reprezinta culorile de pe filtru? |
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
alexme24 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 780 Joined: 23 September 09 ![]() |
Sa revin cu niste noutati. Am scos toate mufele de la filtru, inclusiv senzorul. Oringul de la senzor este intreg, nu are nici cea mai mica zgarietura. Am pus la loc toate mufele , senzorul, am amorsat, a luat-o la sfert. Am oprit-o si bulele erau iar acolo prezente. Ca o noua informatie, am observat scotand capacul motorului, ca doar atunci cand motorul merge, sa zic odata la 10 secunde, trece o bula mica dinspre motor spre filtru[pe furtunul cu mufa albastra] si apoi aceasi bula se intoarce pe furtunul cu mufa alba, iar pe restul nu am nicio bula. Daca opresc motorul dispare orice bula de pe furtune, si apar pe cel cu mufa rosie[returul].daca dau la para cat timp motorul este oprit nu am bule decat pe furtunul de retur. Nu stiu de la ce poate sa fie.
|
--------------------
Renault/Honda
Clio 2/ Accord
2004/2008 Clio 2/Accord/Civic , 2004/2008/2008 1.5 dci / 2.4 VTEC / 1.8 VTEC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 1st August 2025 - 09:01 |