Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Masina Fantoma

Justin19
post 17 Jun 2015, 09:31
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 June 15




Va salut dragi posesori de Renault ! Am o mare problema la un Laguna 2 1.9 Dci 130 Cp 2005
Sa o luam cu inceputu masina nu este a mea , eu mam ocupat cu repararea ei , sau mai bn spus cu aflarea problemei ... Masina a stat cam 4 ani abandonata in parcare , dupa 4 ani fiind repornita schimbat bateria ( evident ) si mers cu ia fara nici o problema ( inafara de articulatii si bucsi ) , dupa o luna se crapa cutia , nici o problema este data jos refacuta si pusa inapoi pe masina , se mai merge cam inca o luna cu masina si apare urmatoarea problema !
Masina ramane turata la 1000 ... 3000..5000 .. nu are un tipar anume ... nu ramane turata cand o pronesti , la rece sau la cald ... are momente .. pur si simplu in mers ramanea turata .. ca sa poti sa o readuci la turatia normala trebuia sa ii tai injectia apasand pe pedala de frana .. Nici o problema pana acum , incepem diagnoza propiu zisa .. Chemam pe cineva de la renault cu un Clip sa vadem care este problema .. baiatu vine pune testerul dar din pacate nu ii da nimic pe tester ... La recomandarea lui schimbam clapeta de acceleratie .. luand una noua ( Continental ) Problema persista .. masina tragea dar avea momente cand ramanea turata ... Continuam dand jos filtrul de particule , lam umplut frumos cu solutie activa si lam lasat 12 ore .. plin cu solutia respectiva nediluata ( 1,5 l se dilueaza in 50 L de apa ) si in ia am pus cam 5 litri ... Dupa ce se face acest ciclu de curatare se monteaza inapoi pe masina ... Problema persita ... Trage dar ramane acc blocata .. Dam turbina jos , o facem bucati o curatam o punem inapoi .. problema persista ... Masina ramane iar abandonata pt cam 2 luni ... o luam iar sa detectam problema .. Iar dam jos Filtru de particule iar il curatam , dar de data asta am lasato fara toba deloc si cu cei 2 senzori de pe toba ( cel pana in filtru de particule si cel dupa ) montati pe masina . Problema persista ... Montam inapoi toba cu filtru de part dupa ce lam pus din nou in solutie activa si curatat iar .. Masina o iau eu seara ca de dimineatza sa ma duc cu ia la cnv , ca sa constat ca dupa ce am mers cu ia cam 30 40 de km nu mai imi ramane turata dar nu mai trage absolut deloc ! A doua zi ma duc la un baiatas care are parc de dezmembrari de Renault ... Baiatu se apuca de treba .. pune testerul si incepe sa verifice parametri bla bla ... Verifica urmatoarele ... Pompa Vacuum de la Turbina , Debilmetru de aer ( a pus vreo 4 pe masina ) , A scos din turbina toba sa verifice daca functioneaza , Ajungand la concluzia ca este Senzorul map cel dupa admisie dupa clapeta de acceleratie , ne avand unul sa imi puna sami faca proba plec inapoi mai prost decat venisem ... Din vorbe in Vorbe ajung la un nene ce lucreaza la Renault .. Baiatu vine imi pune testerul pe masina Renault Clip ( original ) si incepe diagnoza ... Mi sa spus ca am avut 5 erori ... pe care nu le tin minte ... Intra cu Testerul mai adandc in masina si imi spunde ca in filtru de particule am 41 de mg ceea ce este enorm de mult .... Dupa diagnoza propiu zisa imi spune urmatoarele Domne sunt trebuie sa fie 1 din 2 .. Ori este Vana EGR Ori este Filtru de particule infundat ... Imi recomanda sa scot iar toba din turbina si sa merg asa cu ia .... Si sa dau jos vana egr si sa o curat .. Scot toba din turbina plec cu ia si la fel .. masina nu trage ... Las toba scosa dau jos Vana egr si o curat ( intradevar avea depunere ) o montez inapoi si plec cu ia .. aceias problema ... masina nu mai ramane turata .. dar nu trage absolut de loc !! Viteza maxima 92 kmh in treapta a 6 a !!!!

Il sun pe baiatu de la Renault si ii spun ca am facut ce ma pus el sa fac dar fara nici un rezultat , la care foarte calm imi spune ca da domne este turbina , trebuie schimbata ca nu imi baga presiune ...

Ce am uitat sa mentionez este ca atunci cand mia pus testerul pe masina ( Baiatu de la renault ) mia spus ca este foarte posibil ca masina sa fi vazut ca filtru de particule este infundat si ca sia dat regenerare singura si de aici problema cu turatu ... Ok nici o problema .. .dar acum dc nu mai trage ? La care el imi spune ca este posibil sa fie Vana egr ... Ok ii spun ... Acum ca am verificat si filtrul de particule si Vana EGR , si mersul masini nu sa schimbat cu nimic .. ce sa mai fac ? Mam saturat de mecanici care sa imi spuna tot timpu alt ceva ... Ba Filtru de particule , Ba Senzorul map , Ba turbina , Ba geometria Variabila a Turbinei ... Deci nu stiu ce sa ii mai fac ... mellow.gif mellow.gif Daca stiti ... vati intalnit ... cunoasteti .. .ajutatima cu sfaturi .. unde sa ma mai uit ce sa ii mai fac ? Nici sa ma apuc sa schimb turbina , Filtru particule , Senzor map si toate tampeniile astea nu imi vine fiindca nu stiu sigur daca este de acolo 100% .. Ce sa fac ... si cum sa dau de problema >??? Multumesc


--------------------
Renault Laguna - B.89.GGP 2005 Laguna 2 1.9Dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
R19/16v
post 17 Jun 2015, 09:51
Post #2


Oldschool Member


Group: Moderatori
Posts: 13.793
Joined: 2 December 04
From: Ploiesti




Bre, tu tre' pui mana pe cartea de limba romana!
S-apoi p-aia de gramatica!

This post has been edited by R19/16v: 17 Jun 2015, 09:51


--------------------
DS 5H VRSCA Screamin' eagle
Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreist
post 17 Jun 2015, 10:00
Post #3


betiv fumator consumator de porc


Group: Members
Posts: 819
Joined: 24 November 14




De ce nu te duci la reprezentatna si renunti la diversii "baieti" ?

This post has been edited by andreist: 17 Jun 2015, 10:00


--------------------
Renault W209/R129/Symbol M113/K9K 702
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Yutcaru
post 17 Jun 2015, 11:41
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.180
Joined: 1 August 08
From: Timisoara




Du-te cu masina la reprezentanta ca aia stiu exact ce sa-i faca sau ce are mai exact.

Si in cazul meu ( cu o alta problema ) am ajuns la reprezentanta cu o problema electrica,si tot asa am fost si eu pe la mai multi mecanici,buni in mecanica dar mai putin buni in diagnoza si electrica/electronica.Am aruncat cu banul in stanga si dreapta degeaba.

La reprezentanta,daca iti identifica problema,esti sunat de ei si-ti spune cat de costa piesele + manopera + testele,iar daca tu esti deacord abia atunci se apuca de ea,sa o repare.

Din ce zici tu acolo,sa nu fie ceva electric,sa de-a ceva o comanda eronata la calc masinii si sa-l dea peste cap.

La mine masina si acuma este in service,statea turata la 2200 de ture,un martor aprins in bord,si totul este de la cablul ce duce de la pedala de acc la clapeta.



--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16 valve 120 CP - TM 24 GBY 2001 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Justin19
post 17 Jun 2015, 15:54
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 17 June 15




Am inteles .. Asta era ultima varianta .. Am scris si aici in speranta ca poate cineva sa mai intalnit cu aceasta problema si ma poate ajuta ... Ori cum Multumesc ... ! p.s Existra vreun forum sa nu fie vreaun " Destept " care sa nu comenteze ? Imi cer scuze Domn Profesor de Gramatica .. am scris in graba , nu stau toata ziua pe net ca tn sa ma uit la gramatica altora ...


--------------------
Renault Laguna - B.89.GGP 2005 Laguna 2 1.9Dci 130cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
renodood
post 17 Jun 2015, 20:26
Post #6


Sofer dement


Group: Members
Posts: 1.988
Joined: 23 November 08
From: Bucuresti




Nu e vorba ca fac totipe desteptii, dar e foarte greu sa citesti un text cu multe greseli, cu 'ia' in loc de 'ea' sau nicio cratima de despartire nicaieri smile.gif

Daca masina aia a lancezit 4 ani, sunt multe chestii posibile, incepand de la filtrele invechite si infundate pana la probleme posibile de turbo.
In prima faza, schimba toate filtrele pe ea, aer, ulei, carburant.
Apoi, faptul ca nu trage e intr-adevar legat de turbina, nu iti face presiune, nu baga aer, nu baga aer-> nu baga motorina sa arda -> nu are putere. Totodata, un EGR infundat poate sa aiba un raspuns similar de masina lesinata, poti in prima faza sa decuplezi partea electrica sa iti ramana deschis. De verificat si intercoolerul (e primul radiator cum te uiti din fata la masina), daca e bulit ala, masina nu va avea putere suficienta.

Eu nu inteleg cum la diagnoza nu s-a vazut nimic, zi-i tantalaului aluia de la Reno sa dea o proba cu tine cu testerul conectat si sa vada ce presiune baga turbina (in sarcina ar trebui sa fie pe la 2.1-2.3 bari). Daca e mai putin de atat, stii de unde sa incepi.

Dar diagnoza e sfanta! de asta au masinile astea atata electronica in ele, sa te ajute.

This post has been edited by renodood: 17 Jun 2015, 20:28


--------------------
Renault Laguna 2 Grandtour 2002 1.9 DCi 107Cp Autentique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 09:24
Dacia