Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme injectoare Delphi, porneste foarte greu la cald

marius.apintiliesei
post 15 May 2012, 11:55
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




Salut,

Am un Renault Megane II, 2004, 1.5 dCI, 74 Kw si de cateva zile porneste foarte greu la cald. Din cate am mai citit pe ici pe colo am inteles ca ar fi supapele de retur de la injectoare. Aveti vreun sfat pentru mine ce sa fac?....

Mi-ar fi de ajutor niste sfaturi din propria experienta!!!

Multumesc

This post has been edited by marius.apintiliesei: 15 May 2012, 21:47


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nmarinae
post 15 May 2012, 12:39
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 153
Joined: 19 May 08




QUOTE(marius.apintiliesei @ 15 May 2012, 11:55)
Salut,

Am un Renault Megane II, 2004, 1.5 dCI, 74 Kw si de cateva zile porneste foarte greu la cald. Din cate am mai citit pe ici pe colo am inteles ca ar fi supapele de retur de la injectoare. Aveti vreun sfat pentru mine ce sa fac?....

Multumesc
*




Innainte de a schimba vreo supapa de retur treb sa faci un test de injectoare(cel cu borcanasele) dar nu prea cred ca sunt injectoarele pt ca ai injectie Siemens...iar pornirea grea la rece intradevar ar fii de la injectoare, nu la cald


--------------------
Dacia 1310Li 2000 - AG-30-BIM
Renault Megane Estate 2 1.5 DCI 86cp 2008 - Meggy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 15 May 2012, 15:54
Post #3


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Gresit colegu'!... Are injectie delphi ca si mine... numai alea de 105 cp au siemens... in alta ordine de idei si eu iti recomand sa pui clipu' pe masina, sa faci test cu borcanelele si abia dupa aceea stii ce ai de facut... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.apintiliesei
post 15 May 2012, 16:02
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




Am facut testul cu borcnasele si 3 din injectoare dau prea mult pe retur... am verificat si cu tester-ul si presiunea e mai mica.


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 15 May 2012, 16:18
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




atunci,cea mai ieftina varianta e sa schimbi valvele de retur, dar nu inainte de a mai face un test de retur la injectoare si sa urmaresti sa ai max 5 ml/min, cronometrat, nu cu explicatii a la Dorel: astea dau mai mult si sunt duse. pe cronometru, nu pe vorbe.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 15 May 2012, 17:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Da, asa este numai cel de 105 cai are injectie Siemens, restul e delphi. Te'as sfatuii sa le faci pe toate patru chiar daca unul singur e bun. Daca le faci pe celelalte 3 toata presiunea cade pe cel care functioneaza in parametrii. De asta e indicat sa le faci pe toate patru odata, pentru a avea presiune constanta in rampa.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.apintiliesei
post 15 May 2012, 19:16
Post #7


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




O sa merg la un service care se ocupa numai de injectie sa mi le repare, dar o fi o solutie buna pe timp indelungat?... Oricum din cate am mai vorbit problema trebuie eliminata de la inceput... de la carburant, apoi mizeria din rezervor, apoi verificata pompa de injectie si apoi injectoarele, problema e mai delicata in profunzimea ei.... Din cate am vazut si citit pe forum, cad intr-o veselie injectoarele astea si parca sunt facute sa cada dupa 100.000... la fel si valva EGR care trebuie curatata cam la aceiasi kilometri... iar multi se imbogatesc pe tema asta cu supapele de retur care ori sunt "originale" ori sunt cumparate cu zecile sau sutele de pe alibaba.com In principiu cei de la dieselpoint care sunt certificati Delphi banuiesc ca repara cu piese originale Delphi si supapele sunt aceleasi, pacat ca daca ajungi intr-un dieselpoint te ajunge 1000 de euro toata problema... asta pentru ca am sunat si m-am interesat la ei... dar ei iti elimina toate problemele pentru a-ti oferi o garantie injectoarelor reparate... si ma refer la curatarea rezervorului si a instalatiei, repararea pompei daca este cazul si a injectoarelor (450 ron/ bucata)...
Intrebarea ar fi alta, a mai schimbat cineva supapele de retur, unde si daca au tinut?...


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vastangiul
post 16 May 2012, 20:55
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 146
Joined: 16 September 10
From: Ploiesti




daca eram in locul tau luam supape de pe net nu conteaza daca sunt de pe alibaba si le schimbam singur. este si un filmulet pe youtube cu 2 baieti de le schimba pe bordura smile.gif) . asa scapi mai ieftin maxim 600 de lei de 3 supape. daca celalalt da putina motorina lasal asa. referitor la egr tot la fel il poti curata singur , sunt atatea tutoriale pe forum , vointa sa fie.

apropo am 2 injectoare schimbate de 1 an de zile , sunt luate dupa alibaba , arata si merg la fel ca cele originale.

p.s : inainte de schimbul supapelor schimba filtrul de motorina.

This post has been edited by vastangiul: 16 May 2012, 21:09


--------------------
Renault Megane 2 2005 1.5 dci hatchback
1.5dci , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 16 May 2012, 22:11
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Cea mai mare greseala pe care o poti face, de fapt sunt mai multe. Una la mana: sa cumperi supape de pe net, poti lua teapa foarte,foarte usor, si cu siguranta la banii astia nu sunt originale. In al doilea rand e sa ti le montezi singur, iarasi poti risca foarte multe chestiuni printre care cea mai importanta ca sa zic asa este topirea pistonului. Nu stiu daca ati fost atenti la cei care au "montat" supapele dar ele sunt perfect albe si sunt in doar in punga, deci doua semne care imi spun ca supapele nu sunt originale. Asadar pentru cei care riscati o faceti pe cont propiru.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vastangiul
post 16 May 2012, 23:46
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 146
Joined: 16 September 10
From: Ploiesti




la mine nu sa mai topit nici un piston . sunt o gramada de taxiuri care merg cu supape no name . si nu mai au nimic . fiecare face dupa cum il taie capul.


--------------------
Renault Megane 2 2005 1.5 dci hatchback
1.5dci , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 18 May 2012, 23:40
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




are dreptate ady24, daca tii la masina ta.Daca nu cumpara no name-uri de pe net si fa-o acasa.Tot dai banii, asa ca da un pic mai mult si stai linistit si ai si garantie.Cu 1600 ron schimbi toate 4 supapele de retur pe original delphi la service autorizat si ai scapat de o bataie de cap


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vastangiul
post 19 May 2012, 23:48
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 146
Joined: 16 September 10
From: Ploiesti




am 40k facuti aproape cu 2 injectoare chinezesti dupa alibaba si nu mi-a dat niciodata nici o eroare ( daca ma mai tin 10k si-au scos banii ) restul e cancan . cat de originale or fii si alea prin serviceuri autorizate dumniezo stie.

This post has been edited by vastangiul: 19 May 2012, 23:50


--------------------
Renault Megane 2 2005 1.5 dci hatchback
1.5dci , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.apintiliesei
post 20 May 2012, 15:47
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




Deci.... solutia: curat rezervorul si conductele la un mecanic, schimb pompa de injectie (una sh de pe o masina cu 40.000 km), schimb injectoarele tot cu unele sh si asta e tot.
Injectoarele pica de la pilitura / pilitura apare din pompa de injectie / pompa de injectie se strica de la motorina de canistra (am pus asa ceva), acum suport consecintele.
De aceea elimin cauza si respectiv efectele pe termen indelungat.
PS: stiati ca masinile de anglia nu au senzor de apa pt filtrul de motorina, de ce oare?.... Injectoarele pe care le iau sh, le iau de pe o masina de anglia, le verific mai intai si apoi le pun pe masina.
Supapele de retur degeaba le schimb daca nu elimin cauza, respectiv pilitura din instalatie si pompa de injectie. Supapele, in afara de cele de pe alibaba sunt aceleasi toate, cei care repara injectoarele cu aceleasi supape lucreaza si ei, deci ar fi o solutie si acestea dar prefer sa schimb injectoarele decat sa profite unul care ia supapele cu 150 de RON si mi le vinde cu 310 RON ca "a crescut piata lor" (si ma refer la un caz adevarat... era un tip care vindea cu 600 RON/4 bucati..... banuiesc ca avea muuulte pe stoc... si-l sun acum 2 zile... ultimul anunt fiind cu 200 de RON... il intreb si-mi zice ca mai are 4 la 310 RON... bine, multumesc spun eu... daca asta e piata lor.. prefer injectoare sh... maxim 900 de RON toate de pe o masina care merge si nu-mi pun semne de indoaiala daca va merge injectorul cu supapele respective)
Cam atat am avut de spus cu experienta mea, am sa mai postez dupa ce rezolv toata problema.

This post has been edited by marius.apintiliesei: 21 May 2012, 06:54


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
papa_mulo
post 24 May 2012, 10:37
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.771
Joined: 25 November 07
From: Bucuresti




Luna asta am patit-o si eu, nu pornea la rece, la cald nu mai era problema. Din pacate s-a intamplat intr-un moment in care aveam nevoie mare de masina cat mai repede si am ales sa o duc si rezolv la service reno. Dupa diagnostic au zis ca e pompa si mi-au dat la ficat mai rau ca Bute...2700 lei reconditionata sau 3400 lei noua(in preturi e inclusa si manopera si filtrul de motorina). Si pot sa-ti zic ca masina are 92000 km si n-am pus strop de motorina de la canistra sau statie non-brand...la delphi e pe principiul "cum iti e norocul".


--------------------
Renault Megane Estate 2018 dci90
Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018
Clio 1.2 16v - 2014
---------
Foste:
R11 Spring 1.6D - 1987
Trafic dci115 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 24 May 2012, 17:27
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




eu zic sa verifici returul la injectoare. vezi mai sus cum.


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.apintiliesei
post 28 May 2012, 10:00
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




Asa cum spuneam si intr-un post cu aditivul pentru motorina, cred ca asta ar fi unul din motivele din care se strica pompa... nu ca ar fi motorina de vina, ca e de la canistra sau pompa, nu sunt singurul care a pus asa ceva in masina dar sunt printre cei multi care au probleme cu "aceasta pompa", de ce alte pompe nu se strica mai ales din cauza "piliturii"... asta pentru ca desteptii de la Renault si Delphi au creat 2 pompe intr-una singura, in loc sa aibe o pompa de joase langa rezervor si una de inalte... acolo e buba.


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 28 May 2012, 22:50
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




"buba" pleaca de la joasa, inalta e doar efectul. si nu are nici o legatura ca sunt doua pompe intr-o carcasa. puteau fi si noua, atita timp cit erau proiectate sa nu pice... in schimb, au proiectat partea de joasa sa pice oricum. se poate vedea si pe filmuletele lui Solan, ca rotorul de la joasa este frezat "destept". adica de ce nu i-au facut suprafetele de frecare perfect lucioase, oglinda? din constructie, la joasa, suprafetele supuse frecarii nu ar fi trebuit sa aiba acele urme de freza, oricit ar fi ele de fine. pt ca odata existente acele suprafete cu urmele de la freza, liniile respective, si prinzind intre ele un firicel de nisip de la schimbarea filtrului, sau o mizerie de o consistenta mai solida, respectivele linii la un moment dat se comporta ca smirghelul,si plesnesc.

acum vine partea interesanta:acel praf metalic "incurca" alunecarea normala a celor patru pastile de la rotor. practic, n-ar fi o problema, atita timp cit constructorul le-ar fi asigurat directii de intrare si iesire pentru mizerii. dar nu, de ce sa nu pice pompele.
baietii destepti, tot respectul, ce-au zis: hai sa bagam niste cutite care sa taie in pastile, in momentul in care acestea sunt blocate de mizerii sau spanul de la rotor. nu sa le asiguram o ungere si o culisare normala. si uite asa au mai facut muchiile de la fantele unde intra cele patru pastile in rotor, foarte ascutite.
iar odata plecata pilitura de la rotor, afecteaza pastilele, apoi inalta, apoi injectoarele, etc. bine, ordinea e mai putin importanta, ideea e ca odata plecata pilitura, lucrurile se strica in cascada si exponential,mai ales la capitolul bani.

si totul de unde? de la o polishare a pieselor doar pina la o limita, nu completa.
destepti baieti, proiectantii astia,nu? eu sincer, am un respect maxim, si fara misto, pt cel sau cei care au facut pompa asta. au stiut sa fabrice o piesa pe care noi o cumparam defecta de noua, poate sa fie si in mama tiplelor si de la mama lu' Renault de la ea de acasa.
numai bine!


--------------------
reno megane s 2008 - DB-67-GEO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmihaita
post 1 Jan 2013, 23:21
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 January 13




salut,
Am un Renault 1.5 dci 82cp (60kw) din 2005 are 132000km, acum 2 saptamani nu a mai pornit la cald am dat 5-6 la automat si am renuntat, am facut pauza aproximativ 30 min si am incercat iar si a pornit.

Am vorbit cu 2 mecanici si mi-au spus ca am avut dop de gheata in motorina, au zis sa schimb filtrul de motorina. L-am schimbat si timp de 3 zile masina a pornit la prima cheie atat la rece cat si la cald. A 4-a zi iar nu a mai pornit la cald si am lasat-o 5-10 minute, am incercat iar si a pornit.
In noaptea de revelion pe la ora 10 dupa ce am mers cu ea aproximativ 60 km am oprit-o si am revenit la ea dupa 15 min si nu a mai vrut sa porneasca nici dupa ce am facut pauza de 30 min. Am revenit a doua zi de dimineata si a pornit la prima cheie....
Nu am problema cu pornitul in fiecare zi, se manifesta o data la cateva zile 3-5 zile.
Porneste la prima cheie atunci cand motorul este rece, nu scoate fum, trage la fel ca in prima zi.

Mentionez ca acum 1 an am facut o verificare la injectoare, pompa de injectie (nu baga pilitura era ok) rezevor, conducte, filtru totul era ok. Am facut aceasta operatiune preventiv sa ma asigur ca nu sunt probleme. Alimentez de cand am masina numai de la Omv. Verificare facuta la Motor Diesel Impex in zona pietei Chibrit, sector 1.

Am observat ca dupa 1 an trebuie sa schimb bateria o toaca foarte repede, am schimbat 2 baterii in 2 ani Varta 74 ah si ultima pe care a tocat-o Rombat 70 ah.

Un mecanic mi-a zis ca am gresit ca am pus ulei 5w40 ca este prea vascos.

Nu stiu ce trebuie sa fac, sa incerc o diagnoza? sau sa fac iar o verificare la injectoare, pompa, etc.? Ma sperie gandul ca a picat pompa de injectie sau injectoarele sau ambele...
Si daca aceste piese s-ar fi stricat, care ar fi cauza defectiunii? Sa fie din cauza mersului in regim de turatii 2000-4200?(schimb treptele la turatii 3000+). Sau pica asa dintr-o data?

Multumesc!


--------------------
Renault Clio 2005 1.5 dci 60kw - If-04-dbv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sagitarius
post 2 Jan 2013, 09:37
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 468
Joined: 11 July 12




filtru , aer fals ,


--------------------
Renault Megane 2003 - b-92-abb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmihaita
post 2 Jan 2013, 10:15
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 January 13




filtrul l-am schimbat acum 6 zile si am observat ca apar niste bule de aer pe conducte


--------------------
Renault Clio 2005 1.5 dci 60kw - If-04-dbv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.apintiliesei
post 2 Jan 2013, 23:26
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




Nu am mai postat si rezolvarea!!!
Asa ca in mare spun si in postul asta.
Am fost la o constatare la Renault si mi-au spus ca am pilitura in instalatie, atunci am curatat si valva EGR care era plina de mazga. Ca urmare am schimbat pompa, curatat instalatia si rezervorul, reparat injectoarele cu supape de retur noi.
Concluzie: porneste din prima la cald.

E cam de idioti treaba cu "borcanasele", lucrez la o reprezentanta premium, unde injectoarele se verifica pe un calculator si in functie de parametrii lor se schimba. Nu e diferenta mare, cei de la Renault se dau mari ingineri cu tehnologii de varf decat cei din clasa premium si uite cum isi strica piata, acum toata lumea se fereste de Renault si se indreapta spre VW, Skoda, Seat. Aaa si sa nu uit, la partea de aftersales, cei de la Dacia Renault habar nu au sa caute niste clipsuri de plastic sau sa aibe pe stoc macar cateva... si daca le au iti cer 7 RON pe o bucatica de plastic... Si la partea asta cei din grupul Porsche i-au intrecut cu mult...

This post has been edited by marius.apintiliesei: 2 Jan 2013, 23:29


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 3 Jan 2013, 00:00
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




Atunci nu vad de ce iti mai irosesti timpul.Vinde Renaultu' si cumpara ceva serios de la VAG daca sunt atat de buni/premium. Sau iti este teama ca atunci cand o sa cada injectia o sa te coste reparatia peste 10.000RON.


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.apintiliesei
post 3 Jan 2013, 08:23
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




Iti multumesc de sfat, dar nu cred ca e nevoie, ce am spus eu mai sus e doar o constatare a serviciilor proaste pe care ti le ofera Dacia Renault, de aceea multi dintre cei care sunt aici pe forum apeleaza la servicii de "garaj" sau alte service-uri, nu am spus ca renunt la Megane-ul meu si nici nu am in gand deocamdata, nu ma plang ca mi-au cazut injectoarele, aici am postat problema si am asteptat feedback-uri pentru a-mi rezolva problema.
Vad ca detii masini din ambele tabere asa ca te rog frumos sa ma contrazici in ceea ce am spus vis-a-vis de serviciile oferite de la vanzarea masinii pana la serviciile aftersales-service.

Toate bune.

This post has been edited by marius.apintiliesei: 3 Jan 2013, 08:26


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Jan 2013, 09:53
Post #24


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Te contrazic eu .... am avut cateva masini de firma din brandul lui Porsche Romania, am avut de-a face destula vreme si cu cei de la Porsche Romania sau Autoworld Cluj... servicii de 2 lei ca la orice reprezentanta ... asa ca laudele nu-si au locul ... si oricum nu aici pe aria tehnica.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius.apintiliesei
post 3 Jan 2013, 10:27
Post #25


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 3 December 10




Nu te contrazic, asa o fi, spun pentru ultima data ca si-au pierdut multi clienti pe tema asta, masini care se tot strica, mereu aparand ceva la ele si servicii de tot rahatul, punct.
Eu ma bucur ca mi-am rezolvat problema... atat mai vreau sa spun.
Suntem aici sa ne ajutam cand apare o problema la masina desi nu ne dorim sa ajungem nici aici si nici la service.

Un an 2013 cu noroc sa fie!!!!


--------------------
renault megane 2 2004 / Dynamic / 1.5dCI / 74kw / Panoramic roof
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
99AIM
post 3 Jan 2013, 10:38
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.134
Joined: 26 June 05




Dealerii Renault sunt sub orice critica....dar Renault Ro mi se parut destul de ok,mie mi s-a schimbat mp3 si compresorul de clima in afara garantiei gratis ceea ce dealerul a inghitit foarte greu,in rest eu cred ca masinile sunt ok-chiar daca am avut pb. cu injectoarele si pompa,vina este a lui Delphi in totalitate ca baga materiale de tot kktul in pompa,dar se rezolva cu piesa de la la Mefin Sinaia.
Ma tot uit spre un break nou sau chiar sh de 1-2 ani si ma uit la Golf VI cu motor 1.6 TDi,noua Astra J cu 1.7 CDTI si Megane Sport Tourer cu 1.5 dci sau 1.9 dci si argumente sunt si pro si contra dar parca tot la Renault as ramane.


--------------------
Clio III ph 1 Renault Fluence ph 2 1.6 dci - CT 99 xxx
Sufletele mari au intalnit intotdeauna opozitie din partea mintilor mediocre. (Albert Einstein)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 3 Jan 2013, 10:42
Post #27


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.322
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Sunt topice dedicate despre service-uri, dealeri, etc .... aici va rog sa ramaneti la subiectul topicului.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmihaita
post 6 Jan 2013, 12:58
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 January 13




Salut
Problema cu pornirea la cald am rezolvat-o, cauza: bucsele de la electromotor acum porneste la sfert.

In legatura cu tocatul bateriilor la 1 an am gasit problema, am consum electric in stationare de 0.5Ah pe ora si daca las masina in garaj 4-5 zile o pornesc doar cu redresorul.
Ca sa depistez consumatorul am scos rand pe rand cate o siguranta din panou.
Problema e de la sistemul de inchidere centralizata, indiferent daca masina e inchisa sau deschisa consumul ramane.
Precizez ca sistemul de inchidere functioneaza bine, dar nu stiu ce componenta din sistem este defecta nu pot sa inteleg ce consuma curent in stationare daca totul functioneaza.
Am scos siguranta ca sa nu mai folosesc sistemul de inchidere centralizata ci sa o inchid manual dar masina nu mai porneste fara acea siguranta.
Trebuie sa identific consumatorul din sistem dar nu am idee cum as putea sa fac acest lucru.

Multumesc


--------------------
Renault Clio 2005 1.5 dci 60kw - If-04-dbv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
spy_oh_joy1389
post 6 Jan 2013, 13:56
Post #29


Megane zen și un mare plimbăreț


Group: Members
Posts: 3.879
Joined: 28 August 08
From: Sibiu




Ai facut masuratoarea imediat dupa ce ai inchis usile cu inchiderea centralizata? Trebuie lasate calculatoarele sa adoarma, depinde de model cat dureaza, poate sa fie 20 min sau 5 min.


--------------------
Renault 2 x Megane 4 GT&Zen ||2017||2016
Hanlon's razor: "Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity."
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kmihaita
post 7 Jan 2013, 18:58
Post #30


Membru incepator


Group: Members
Posts: 5
Joined: 1 January 13




Nu am incercat varianta asta, sper ca asta sa fie cauza, nu am stiut ca dureaza asa mult pana calculatorul adoarme.
Multumesc !
Dupa ce incerc va scriu ce a rezultat.


--------------------
Renault Clio 2005 1.5 dci 60kw - If-04-dbv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 9th May 2025 - 06:34
Dacia