Discuri de frana Megane II, Toate Motorizarile
![]() ![]() ![]() |
Discuri de frana Megane II, Toate Motorizarile
djcristi |
![]()
Post
#361
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|||
Bejenaru Ionut |
![]()
Post
#362
|
![]() Doar membru, atat. Group: Members Posts: 708 Joined: 9 December 05 From: Bacau ![]() |
@djcristi spunei ceva de ovalizarea discurilor din cauza butucului sau a etrierilor. Ce treaba au cele doua cu ovalizarea?
|
--------------------
Reno
Megane 2.1 break
2005, ful opshan, 1.6 16v
- Numar de Bacau. Good things come to those who wait.
Va urma... "Nimeni nu scapa virgin...viata ne f.te pe toti..." |
|
djcristi |
![]()
Post
#363
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai butucul daca este deformat automat discul are alt unghi, asta se poate observa usor, iar daca ceva din ansamblul etrier - port etrier este deformat sau culisele defecte/blocate , iar discul se ovalizeaza. Nu o sa vezi niciodata discuri ATE care se ovalizeaza de capul lor.
This post has been edited by djcristi: 28 May 2015, 14:47 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
lucian_1985 |
![]()
Post
#364
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 13 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Legat de discurile spate, eu am gasit discuri cu rulmenti separati la 320 lei (2 discuri si 2 rulmenti). Daca aveti mecanic priceput cu presa, se pot cumpara separat lejer si se monteaza rulmentul pe disc, apoi se recupereaza cu atentie inelul magnetic pentru senzorul ABS de pe discul vechi si se pune pe ala nou si aia e treaba, iesi la jumatate de pret decat sa iei discurile cu tot cu rulment si senzor. Discuri am luat Roadhouse de care am pus si pe alte masini si sunt foarte multumit.
Evident, pentru toata treaba asta trebuie sa si gasiti oameni la magazinele de piese care sa aiba chef sa caute disc si rulment separat, ca altfel iti zice ca vine doar cu totul ca sa-si scoata ei mai multi bani. This post has been edited by lucian_1985: 5 Jun 2015, 13:20 |
--------------------
Renault
Megane Bi-corp 1.5 DCI 105cp
2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#365
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
= niste discuri de 2 lei, rulmentul nici nu mai intreb ce marca este pt ca e clar avand in vedere pretul.
Acum depinde si de performantele la franare dorite si de fiablitatea discului, de rulment e clar cat va tine. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
lucian_1985 |
![]()
Post
#366
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 13 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Persoana care mi le-a vandut si care imi e prieten, lucreaza la o firma de piese mare de la noi si mi-a spus clar ca roadhouse sunt facute pe aceeasi linie de productie cu trw, doar ca sunt puse in cutii diferite. E acelasi disc.
Edit: Tot el mi-a spus care-i treaba cu ate si cu ovalizarea de care se plang multi, mi-a recomandat sa iau din Germania daca am posibilitatea, el avea ate si a refuzat sa mi le dea pt ca le cunoaste calitatea. Mai bine textar decat ate. This post has been edited by lucian_1985: 5 Jun 2015, 16:33 |
--------------------
Renault
Megane Bi-corp 1.5 DCI 105cp
2007
|
|
djcristi |
![]()
Post
#367
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
=)))))))))))) spune-i sa se lase de sfaturi, e plina tara asta de habarnisti.
si daca erau lafel ca trw , nu te gandi ca sunt vreo calitate trw-urile. ATE nu se ovalizeaza ! ca au avut 1 sau 2 probleme care erau cauzate de restul componentelor de frana e alta discutie. Singurele care se apropie de calitatea de franare a celor din fabrica de pe masina sunt ATE , sau daca vrei ceva mai performant iei EBC. Nu mai sperati la minuni cu bani putini. Oricum tu ai discurile mici pe spate, deci sunt mai ieftine, si TRW era 270ron/buc , si au rulment de calitate (SNR) Alegerea ta! |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
lucian_1985 |
![]()
Post
#368
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 60 Joined: 13 October 11 From: Bucuresti ![]() |
Bine, nu ma gandeam ca lumea o sa ma creada pe mine cu cateva posturi, fata de tine cu mii de posturi si experienta mai mare pe forum. Eu am relatat ce mi-a spus directorul de vanzari pe Bucuresti si Ilfov, persoana care cunoaste provenienta fiecarei piese si care asta face toata ziua. Voi faceti cum doriti.
Daca ar fi probleme cu restul componentelor de frana de ce nu se ovalizeaza toate discurile? Deci caz concret cu ate care s-au ovalizat dupa 1500km, inlocuit cu roadhouse care si acum dupa 10.000km nu au probleme. Deci care-i problema la sistemul de franare? Evident ca rulmentul de 70 lei nu va tine ca cel SKF sau SNR, sunt constient. Insa diferenta de pret de la componente vandute separat este totusi mare fata de discul vandut cu totul. |
--------------------
Renault
Megane Bi-corp 1.5 DCI 105cp
2007
|
|
argon |
![]()
Post
#369
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
TRW nu e demult un nume in domeniu, produsele pe aftermarket nu au nici o legatura cu echiparea originala, sunt alte benzi de productie, in cu totul alte tari, TRW-ul din magazin de la noi sunt mediocre spre proaste, Roadhouse nu stiu, dar banuiesc ca acelasi lucru.
Exemple personale, discuri frana TRW care dupa 2000 km bateau la naiba la franare, bielete de directie si capetele de bara care dupa un an sunt varza de rugina, le mai scoti cu augenul, bucse bascula dezlipite de noi, dupa 1000 km s-a dezlipit cauciucul de tot de camasa metalica si miscau ca naiba. Remedierea: Discuri ATE de 15.000 km nu bat absolut deloc, bucse bascula Delphi de anul trecut arata si se comporta ca noi, mers destul pe drumuri proaste.. This post has been edited by argon: 6 Jun 2015, 09:02 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#370
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(lucian_1985 @ 6 Jun 2015, 08:19) Eu am relatat ce mi-a spus directorul de vanzari pe Bucuresti si Ilfov, persoana care cunoaste provenienta fiecarei piese si care asta face toata ziua. ce treaba au vanzarile / impotatorii care stiu doar ce tine de comericial, cu fabricile, sau cu end-userii care sunt cei mai importanti, ca ei le testeaza defapt. apropo, ce cod de la Roadhouse ai pus , ca vad ca la echivalent (7701207823 240x8) da doar codul pt discuri spate cu rulment (ROADHOUSE 6750.20), fara rulment nu apare. <span class='edit'>6 Jun 2015, 16:04:</span> QUOTE(lucian_1985 @ 6 Jun 2015, 08:19) Deci caz concret cu ate care s-au ovalizat dupa 1500km, inlocuit cu roadhouse care si acum dupa 10.000km nu au probleme. si la mine si la altii sunt o exceptie ATE ca nu s-au ovalizat nu?! ![]() Daca imi mai spui si ca Roadhouse franeaza lafel si ca tin tot atat, e clar. <span class='edit'>6 Jun 2015, 16:07:</span> @argon , am discuri TRW pe spate de vreo 12mii de KM , nu au probleme, numai ca nu sunt asa aderente , deci franare mai slaba. This post has been edited by djcristi: 6 Jun 2015, 15:39 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#371
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
QUOTE(djcristi @ 6 Jun 2015, 16:02) ce treaba au vanzarile / impotatorii care stiu doar ce tine de comericial, cu fabricile, sau cu end-userii care sunt cei mai importanti, ca ei le testeaza defapt. LOL ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
djcristi |
![]()
Post
#372
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
ei doar vand, nu au treaba cu calitatea produsului din fabrica sau cu pareri despre cum se comporta pe masina. Comercialul nu are niciodata treaba cu tehnicul.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
ssilviu |
![]()
Post
#373
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Acum dupa mintea ta, care crezi ca e mai aproape de client si de feedbackul lui? Comerciantul sau un nene de pe linia de productie de la mii de km departare?
Sau hai sa pun o intrebare mai usoara: Cine crezi ca stie mai bine fiabilitatea unei piese: Vanzatorul de piese de la Serus sau turcul de monteaza discul de frana? This post has been edited by ssilviu: 6 Jun 2015, 20:34 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
djcristi |
![]()
Post
#374
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
in primul rand utilizatorul final nu prea are contact cu importatorul , el i-a piesele de la un magazin pentru desfacere unde vanzatori ii vinde ce doreste el (clientul).
Rezultatele / performantele / fiabilitatea depind in functie de utilizare si de masina, de exemplu daca cumpara 2 gigei discuri ATE si se duc cu ele incinse la spalatorie unde alti gigei dau cu apa pe ele si se ovalizeaza importatorul nu o sa-i zica la producator ca nu sunt fiabile ca s-au ovalizat cateva si sa le scoata de pe piata... Asa ca cel putin pe mine nu ma intereseaza parerea unui director care a auzit si el cine stie pe unde ce experiente, stiu o gramada cu discuri ATE (nu numai pe Renault) care sunt si la a 2-lea set si sunt foarte multumiti, asa ca nu mi se pare ok sa aruncam cu noroi intr-un brand cunoscut pentru calitate cand este vorba de franare. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
LAURR |
![]()
Post
#375
|
Membru Group: Members Posts: 159 Joined: 19 June 12 From: Cluj ![]() |
Inlocuit discurile fata originale, la 176000 (treceam fara probleme de 180000 dar plec in concediu si stiti cum este). Circul in afara orasului.
|
--------------------
RENAULT
MEGANE2/MEGANE4SEDAN INTENSE-ROUGE/KADJAR INTENS
2005/2017/2017 Sa te feresti de inginerii care au intrat la facultate cu media de la bac.
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#376
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
QUOTE(djcristi @ 27 May 2015, 23:27) pt discuri mici spate : 240x8: OE 7701207823 (±1000ron) aftermarket: Ai idee daca 1000ron costa un singur disc sau ambele? Cam cat mai e manopera la dealer pentru un schimb de discuri? |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
djcristi |
![]()
Post
#377
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pretul este per bucata , deci 1000ron / disc in reprezentanta. Manopera nu stiu, mai mult de 100ron / schimbare set nu cred ca este.
parerea mea este ca nu se merita sa dai atat de mult pe niste discuri cu performante medii, la 800ron iei un set de EBC care sunt net superioare. Eventual schimbi si port-etrierul si pui discuri mari de combi (270x10), respectiv EBC D1553B = 820ron / set, fabricate chiar in UK ![]() binenteles , toate cele de mai sus sunt cu tot cu rulment in pret, de obicei este SNR ca brand rulmentul. This post has been edited by djcristi: 15 Jun 2015, 22:47 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#378
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
Stiu ca nu merita ca de obicei mi le schimbam eu cand aveam masina, nu ma duceam sa decartez la reprezentanta aiurea bani. Problema e ca Meganul este folosit de aia batrani si trebuie sa ii faca ITP-ul in curand iar discurile pe spate sunt duse, masina huruie la franare iar discurile pe spate si-au pierdut tot luciul. Daca as fi sigur ca nu se leaga de ele la ITP, le-as schimba eu cand vin in tara cu prima ocazie.
LE: ceva in genul asta, insa nu asa terminate. link This post has been edited by skorpio_bog: 15 Jun 2015, 23:25 |
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
djcristi |
![]()
Post
#379
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
pai poate merge la un service normal, ii pun unele TRW sau ATE , 300ron/buc, si un set de placute, 70ron manopera pt tot, si s-a rezolvat problema
![]() sau poate huruie de la placutele terminate. This post has been edited by djcristi: 15 Jun 2015, 23:26 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vladimirmegane |
![]()
Post
#380
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 April 15 ![]() |
la 200miikm pus pe fata discuri perforate Zimmermann cu placute ceramice ATE iat pe spate ATE tot cu placute ceramice de la ATE. de 2-3 ori frana mai tare pana se incalzesc apoi franeaza foarte bine.merg deja cu ele de 60miikm si sunt foarte bune.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci
2007 Prestige
- GL11VYM
|
|
djcristi |
![]()
Post
#381
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
discurile complet perforate (cu gaura care strapunge discul) sunt proaste, afecteaza structura / duritatea discului. Vei observa cand se subtiaza.
Bine, va ca nu prea franezi daca te-au tinut atat de mult discurile in general. Placutele ceramice se pun numai in combinatie cu anumite tipuri de discuri. Nu lasa praf dar se rodeaza foarte greu (gen 3mii km). |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vladimirmegane |
![]()
Post
#382
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 April 15 ![]() |
stiu sa fac diferenta intre ventilare si perforare. discurile sunt din acelasi material din care se fac si discurile doar cu ventilare clasica. perforarea in acest caz ajuta la o racire ceva mai buna a discului si eliminarea senzatiei de fake in pedala de frana cand aerul fierbinte dintre placuta si disc nu iese la timp si repede. aici nu vb de frane AMG sau M. este un plus de siguranta vis a vis de franarile dese si excesive. iar la o sesiune de munte cu viraje am simtit diferenta. placutele ceramice sunt foarte ok dureaza mult nu lasa praf negru insa au nevoie de temperatura ceva mai ridicata sa fie in parametri. in rest nici o modificare in rau la capitolul asta. ai avut pe masina ta discuri perforate?
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci
2007 Prestige
- GL11VYM
|
|
djcristi |
![]()
Post
#383
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
nu, dar urmeaza probabil un set de EBC Turbo Groove cu placute Green (pt megane nu exista Yellow pt fata, doar pt spate, pe care le am acum)
La EBC de exemplu cele ceramice (Red) se folosesc numai in combinatie cu discuri EBC Ultimax. Dupa cum spuneam , cele ceramice sunt bune doar in conditii de circuit, dupa ce le-ai rodat, sunt ideale, dar pentru strada sunt mai bune cele normale. This post has been edited by djcristi: 21 Jun 2015, 15:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
vladimirmegane |
![]()
Post
#384
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 21 April 15 ![]() |
@dj cristi.se poate sa ai dreptate. apropo de asta. cautam pt puntea spate niste discuri ceva mai mari in diametru dar nu am gasit. cele pt varianta break sunt mai mari? cel putin optic nu am vazut vreo diferenta iar tu avand estate cred ca stii mai bine.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2 1.5dci
2007 Prestige
- GL11VYM
|
|
djcristi |
![]()
Post
#385
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
da, la break sunt mai mare 270x10 fata de 240x8 , au facut mai multi trecerea, se schimba pe langa discuri si port-etrierii.
|
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
viorelvin |
![]()
Post
#386
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 8 May 15 ![]() |
Am achizitionat in feb 2008 un Megan nou 1,5 dci PDG 63 kw. In prezent am 327k
Am schimbat discurile pe fata la 270k ptr siguranta. Mai duceau. Pe spate le voi schimba in aceasta luna. Sunt cele din fabrica.Nu inteleg cum sa schimbi un disc la 100k. Din experienta mea va pot spune ca este esential stilul de mers si compatibilitatea placutelor cu dicurile.Nu montati placute mai dure ca discul |
--------------------
renault
megan
2007 M LMSF
- DB 09 BWG
|
|
arsene94 |
![]()
Post
#387
|
Membru incepator Group: Members Posts: 25 Joined: 27 October 14 ![]() |
Despre discurile brembo max, ce parerea aveti?
|
--------------------
Renault
megane
2005
|
|
iDoctor |
![]()
Post
#388
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.062 Joined: 12 October 13 ![]() |
Am schimbat discurile pe fata la 270k ptr siguranta. Mai duceau.
adevarat ? |
--------------------
Renault
Megane
2011 / 150 hp
- B-02-TYM Nu mai am rabdare pentru prosti , ca este prea multi . dar multi .
|
|
argon |
![]()
Post
#389
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Povesti, la 150.000 km, discurile fata erau terminate, regim de mers 90 extraurban, mers de pensionar. Pe spate intradevar, la 170.000 mai merg destul, la cum arata.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
djcristi |
![]()
Post
#390
|
Membru autentic Group: Members Posts: 3.944 Joined: 5 October 09 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
QUOTE(viorelvin @ 28 Jun 2015, 01:13) Am achizitionat in feb 2008 un Megan nou 1,5 dci PDG 63 kw. In prezent am 327k Am schimbat discurile pe fata la 270k ptr siguranta. Mai duceau. Pe spate le voi schimba in aceasta luna. Sunt cele din fabrica.Nu inteleg cum sa schimbi un disc la 100k. Din experienta mea va pot spune ca este esential stilul de mers si compatibilitatea placutelor cu dicurile.Nu montati placute mai dure ca discul cu 7 postari si deja stii tu cum e cu discurile ![]() Te-ai gandit ca poate unii vor sa franeze masina potrivit si deaia pun placute mai serioase?! De ex cei care isi fac treaba prin Bucuresti cu ea schimba placutele la 15k si discurile (fata) la 50k. <span class='edit'>28 Jun 2015, 15:56:</span> QUOTE(arsene94 @ 28 Jun 2015, 02:23) sunt ok, aprox 520ron/set, vezi si EBC Turbo Groove ca alternativa (700ron/set). Daca tot doresti sa imbunatatesti sistemul de franare vei avea nevoie si de niste placute pe masura. This post has been edited by djcristi: 28 Jun 2015, 15:00 |
--------------------
Renault
Megane 2.2
03/2008 Estate 1.5dci euro4 76kW FAP business
- DJC Dacia Logan euro4 1.5dci 50kW(68ps) ambition (fab oct-2007)
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 15:57 |