1.5dci turbo nu mai merge deca dupa 3200 de ture, PLEASE HELP
![]() ![]() ![]() |
1.5dci turbo nu mai merge deca dupa 3200 de ture, PLEASE HELP
cbr-ica |
![]()
Post
#1
|
||
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|||
mikipet |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
o fi de la egr? mers in sarcina si subturat? oricum poate fi ceva simplu si scapi doar cu o curatare sau Doamne fereste probleme la sistemul de injectie:pompa,injectoare sau ceva electronica si atunci..
![]() This post has been edited by mikipet: 9 Dec 2007, 22:14 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#3
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
Am citit despre faza cu pilitura. Ar fi tare nasol. Cred ca as duce-o la programul rabla
![]() Ce e si ce face EGR? HELP!!! |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
mikipet |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
egr este un sistem de recirculare a gazelor rezultate din arderi(o chestie pe care o au motorele de conceptie noua).valva egr are si o parte electrica care are rol de comanda a clapetei,aceasta daca este distrusa=aprox 3-400euro inlocuirea acesteia cu una noua,daca nu atunci dupa cum spuneam scapi doar cu o curatire a partii mecanice de depuneri de funingine. infundarea valvei egr are loc in mod frecvent intre 50 si 70000 km si se manifesta printr-o lipsa acuta de putere in turatie...deci ar putea fi!
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#5
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
si cu forja nu se rezolva?
am mai avut sonda lambda (la dacia cu injectie monopunct) murdara si dupa ce au suflat-o a mers masina din nou. oare sunt predestinat sa mi se infunde lucrurile de genul asta? ![]() |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
mikipet |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
e,nu este chiar sonda lambda dar se manifesta cam la fel. aici este vorba de mers subturat adica un mers la o turatie scazuta raportat la treapta de viteza aleasa,este o tendinta de a fi conduse dieselurile in acest mod deoarece prezenta cuplului la turatii joase permite acest lucru+motive de economie care mai apoi se dovedesc cheltuieli.acum tu ai mers subturat in mod frecvent?
de obicei e cam tarziu sa o rezolvi prin forja,trebuie intervenit mecanic prin curatare. This post has been edited by mikipet: 9 Dec 2007, 22:43 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#7
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
masina asta a mers putin in oras. pt asta am mobra. de cand a venit frigul merg drumuri scurte pana la metrou (1km) si clar nu turez ca e rece. nu ma certati ca nu fac km ala pe jos. stiu. asa ar trebui..dar sunt asa dulci alea 10 minute in plus...
|
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Uita-te putin pe la motor. Se poate sa fi sarit o mufa, tija ceva.
|
--------------------
Renault
Laguna
- NT-97-SLR
Initiale 2002 Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
mikipet |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
..si in afara se poate merge subturat mai ales daca am retinut bine tu tragi si ceva remorci si asta accentuaza ''subturatia'' , adica trebuie sa urci mai mult in fiecare treapta ca sa nu se depuna gaze insuf arse. iar despre mersul un kilometru mai ales pornind cu motorul rece si care nu apuca sa se incalzeasca adica sa inceapa mersul in parametrii normali de functionare este clar:DAUNATOR si asta pentru orice motor
<span class='edit'>9 Dec 2007, 23:58:</span> acum daca ma poti ajuta si tu pe mine cu ceva: vreau si eu sa-mi montez carlig de remorcare si apoi sa cumpar o remorca. unde, cat? pm,pls This post has been edited by mikipet: 9 Dec 2007, 23:26 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#10
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
m-am uitat. pe unde sa ma mai uit?
si de la ce sa sara ca nu am bruscat-o. n-am dat-o in gropi... 10 Dec 2007, 10:33: update: azi dimineata am mers km-ul pana la metrou si merge turbo. inca o chestie, inainte sa intru in traficul ala incet de pe valea prahovei a mers la relanti perioada semnificativa. Ce credeti ca s-a intamplat? A intrat intr-un mod de protectie? Chiar nu a mai patit nimeni? 10 Dec 2007, 23:13: update: am dus-o pe autostrada si tot asa face. inca din oras, inainte sa ies pe autostrada a inceput sa faca fite. la inceput ba facea ba nu facea... si pana la autostrada a ajuns sa faca exact la fel, la 3200 ture trage. totusi n-am mai reusit sa merg decat 160 dar poate era si de la portbagajul de schiuri. deci pana acum, la rece are power si cum se incalzeste motorul incepe sa nu mai traga turbo. NU stie nimeni ce are? Cum se curata EGR? This post has been edited by cbr-ica: 10 Dec 2007, 23:13 |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
DrK |
![]()
Post
#11
|
![]() Lapins Creed Assassin Group: Members Posts: 2.132 Joined: 5 January 07 From: From: From: ![]() |
dar motorina? ai mai facut plinul de atunci?
|
--------------------
Sedan
Negru
2015 Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#12
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
am pus juma de rezervor (atat a intrat) de la alta statie (alt nume consacrat).
am tot citit p-aici. incerc diseara sa scot EGR si sa il curatz. urati-mi bafta. 11 Dec 2007, 23:49: am curatat EGR. am rupt 2 picioruse de plastic de pe la ce am desfacut p-acolo dar nu-i bai. bai e ca nu s-a rezolvat. adica acum mai are momente cand trage si sub 3200 de ture. o fi coincidenta si e de la motorina nasoala? stie cineva de vreun aditiv care sa omogenizeze apa cu motorina? This post has been edited by cbr-ica: 11 Dec 2007, 23:49 |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
mikipet |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
Nu exista un astfel de aditiv care sa omogenizeze motorina cu apa.Ai gasit cumva apa in motorina ,sau? doar crezi ca ar putea fi. Ai scos si ai golit filtrul de motorina desfacand surubul de jos si scurgand continutul intr-un borcan curat? Ce ai depistat cand ai demontat egr-ul?
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#14
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
filtrul nu l-am scos dar am dat drumul un pic la surubul ala.
EGR-ul era murdar cu o negreala "elastica" si foarte neagra. Eu asa negreala n-am mai vazut. Si mai mesteresc diverse... dar e prima oara la diesel. Oricum, EGR parea sa fie functional, adica axul ala cu 2 "talere" se misca (am tras cu mana si am simtit opozitia unui arc). Din locasul EGR-ului am scos un meglem ceva gen perle de branza de vaci numai ca negre. cele mai negre. In EGR-ul meu se defineste culoarea negru!!!! Am curatat cat de cat acolo dar nu am insistat, ca sa nu dau drumu la negreala catre catalizator sau catre injectoare. Chiar: de acolo negreala poate sa ajunga foarte lesne catre camera dinainte de injectoare. Nu e pericol sa le infunde? Sa revenim: negreala nu abunda in asa fel incat sa ma sperie dar era. Si avea o vazcozitate ... aproape ca poxipolul cand il amesteci. Dupa curatare am montat totul la loc si am iesit prin oras sa dau forja. Cu motorul rece tragea bine si linear. Cum s-a incalzit a inceput sa faca fitze. Intr-a 2-a tragea bine intr-a 3-a numai dupa 3200 ture. Rar facea si intr-a 1-a, a 2-a. Am incercat de cateva ori si acceleratii de la sub 2000 de ture intr-a 4-a si tot asa: ba da, ba nu. Azi dimineata am mers la lucru cu masina si nu mi-a facut deloc desi a avut timp sa se incalzeasca (de la muncii pana la victoriei). Sunt foarte incurcat! Ce le zic alora la service vineri? |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
mikipet |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
...nu stiu,interesante simptome,sunt foarte curios sa ne dezvaluiesti si noua cauza care produce aceste simptome.totusi banuiesc ca ar putea fi ceva electric din moment ce odata da odata nu face,un releu,senzor,ceva. ai grija la ce servis mergi sa aiba aparatura adecvata de diagnostic,mai apoi sa te asiguri-sa-ti explice si demonstreze modul de functionare a piesei suspicionate, toate acestea cu un singur scop: se mai intampla pe la noi sa fie defect un lucru minor:releu sau un contact imperfect si baietii profitori sa zica ca trebuie inlocuita toata injectia+chiuloasa ,mai ales cand vad ca nu mai esti in garantie. Take care si good luck
|
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#16
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
la mach1 m-am programat. schimb distributia, diagnostichez problema, fac si revizia normala ulei+filtre.
daca n-o sa mai scriu o perioada o sa fie din cauza colapsului financiar de dupa revizie. dar imi revin eu ![]() |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
mikipet |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru Group: Members Posts: 156 Joined: 22 November 06 ![]() |
ce are colapsu cu batutul tastelor sau scrii de pe net cafe-uri? oricum te rugam sa ne scrii cum a fost
This post has been edited by mikipet: 12 Dec 2007, 10:39 |
--------------------
RENAULT
CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW
DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM 02.02.2011 : 57150 KM NO ENGINE OR CAR PROBL.! |
|
cbr-ica |
![]()
Post
#18
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
pai o sa imi taie curentul si netul. sper sa nu fiu nevoit sa vand din casa... calculator sau frigider....
![]() 12 Dec 2007, 14:34: noi avem debitmetru la dCi? cum functioneaza? cine il comanda? am mai primit o idee cum ca ar putea fi asta. This post has been edited by cbr-ica: 12 Dec 2007, 14:34 |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
verde |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.133 Joined: 5 September 06 From: Pitesti ![]() |
vezi dreapta jos, cred ca e pozitionat similar si la k9k
ma insel nu apare nimic in poza O fi vorba de sonda din partea dreapta de pe filtru de aer o gasesti dupa fire "in debitmrtru daca-l dezasamblezi cu cele doua suruburi steluta, vei ngasi pe lateral ceva ca o rezistenta colorata cu doua terminale. Este un termistor banal. La -50 inseamna ca este intrerupt sau pur si simplu nu mai face contact' citat din topicul porneste ffffffgreu debitmetru de aer ....sectiunea Megane (multumim colegilor) te lamuresti acolo This post has been edited by verde: 12 Dec 2007, 17:39 Attached thumbnail(s) debitmetru.JPG ( Size: 124.74k ) Number of downloads: 529 k9k.JPG ( Size: 140.07k ) Number of downloads: 551 |
--------------------
megane 3 /clio 4
....dci 110 /1,2aspirat
....2015 /2017
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#20
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
merci mult.
sper sa nu mai trebuiasca sa umblu si la ala. asta seara nu a mai facut nici o data. maine seara o sa fie proba finala inainte de serviceul de vineri. o scot pe autobahn la o tura mai lunga. sa fi fost totusi motorina? |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
Duyu |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru dependent de forum Group: Members Posts: 2.259 Joined: 10 March 06 From: B u c u r e ș t i ![]() |
E posibil motorina+EGR-ul...
![]() ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3 An Fabricație: 2006 Kilometraj: ~95.000 km |
|
TRANCA |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 579 Joined: 29 January 06 From: IALOMITA ![]() |
Poate e filtru de motorina infundat...imbacsit...
![]() ![]() This post has been edited by TRANCA: 13 Dec 2007, 22:29 |
--------------------
A FOST RENAULT
MEGANE II SEDAN
2004 1.5 dCi Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
|
|
sorinrs |
![]()
Post
#23
|
![]() Kalakitza Group: Members Posts: 259 Joined: 24 October 06 ![]() |
Cbr-ica ai mesaj privat.
|
--------------------
Renault
Clio
- B-xx-SRS
2005 Symbol dci 65 cp
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#24
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
gata. am fost si au zis ca nu e nimic de facut acum, ca EGR si catalizator se pot infunda si dau simptome d-astea si daca acum merge e ok.
am facut si revizia de 60k dar o sa scriu pe topicul dedicat despre asta. |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
cbr-ica |
![]()
Post
#25
|
![]() "Aut vincere aut mori" Group: Members Posts: 275 Joined: 13 April 05 ![]() |
am stricat-o din nou. am scos air-box-ul ca sa ii lipesc piciorusul de plastic de care v-am zis mai sus, l-am lipit, am montat tot la loc... acum am un bec galben aprins pe bord (simbol ca un recipient in care intra mai multe tevi). m-am uitat in carte si zice ca sunt probleme la evacuare. am verificat, mufa de la EGR e la locul ei... toate sunt acolo. ce i-am facut?
19 Dec 2007, 16:10: am venit de la service. test cu calculatorul. sters erori. merge ok. (cand am montat dimineata am uitat sa pun un furtunas. am pornit 10s fara el dupa care am oprit si montat furtun. eroarea s-a inregistrat si nu s-a sters nici cu scos bornele la baterie) Sorry daca v-am plictisit. Sper sa nu mai scriu aici!! ![]() This post has been edited by cbr-ica: 19 Dec 2007, 16:10 |
--------------------
2008, Jaguar
X-Type
2.2d, 155CP, 400NM 2005, Honda CBR600RR, 117CP
|
|
Raul Raul |
![]()
Post
#26
|
Clio II , Diesel 1.5 DCI 65cp Group: Members Posts: 13 Joined: 7 May 12 ![]() |
Sub turat find pt voi cat?
Eu deobicei schimb pe la 2700 de ture pt consum,si din cate stiu eu la 2000 sau 2100 cupleaza turboul. Cand mai ies din oras o trang pana la 3000 de ture doar cand ii cald motorul. Toate astea le fac sa scot un consum bun si zic eu ca nu este subturata. Totusi is curios si de parerile voastre ??? Merci |
--------------------
Renault
Clio II , Diesel 1.5 DCI 65cp
- FR
2003
|
|
TheSting |
![]()
Post
#27
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Cred ca problema ta ar putea fi de la debimetru de aer sau acel senzor de la turbina care seamana cu debimteru de aer. Acestea se manifesta in felul urmator: Motorul nu mai are vlaga, adica in loc de 100 CP ai impresia ca motorul are 20 CP, se acceleraza foarte greu si cateodata cand motorul trece de o anumita turatie acesta isi revine, dar cand turatia scade apar din nou problemele.
Bineinteles, cauzele pot fi multiple, noi doar incercam sa-ti dam cat mai multe solutii, dar ramana la atitudinea ta sa gasesti care este de fapt cauza. La fel de bine poate fi egr-ul, pompa de motorina, turbina, acel senzor din pompa de motorine ce calculeaza cantitatea de conbustibil ce s-o trimita in injectoare. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
5 ani au trecut.....
domnul de mai sus cred ca a renuntat la renault si a trecut pe 2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM si 2005, Honda CBR600RR, 117CP This post has been edited by BannedHost: 8 May 2012, 00:37 |
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th July 2025 - 21:22 |