Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

1.5dci turbo nu mai merge deca dupa 3200 de ture, PLEASE HELP

cbr-ica
post 9 Dec 2007, 21:27
Post #1


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




S-a intamplat dintr-o data. Am mers azi la munte si la dus a mers masina ca noua.
La intoarcere am mers in coloana o bucata buna si cand am inceput sa ne miscam mai repede am constatat ca nu mai trage.
Am dat inferioare pana am putut sa turez mai mult (ca in sarcina nu mai urca in ture) si am vazut ca peste 3200 imi iau sut si daca schimb peste turatia asta pot sa ajung la 180... altfel...cam 110maxim.
am 59.000 km si ma pregateam de revizia de 60k. se pare ca tre sa ma duc mai repede sad.gif
Stie cineva ce se intampla? A mai patit cineva?

This post has been edited by cbr-ica: 9 Dec 2007, 21:31


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 9 Dec 2007, 21:59
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




o fi de la egr? mers in sarcina si subturat? oricum poate fi ceva simplu si scapi doar cu o curatare sau Doamne fereste probleme la sistemul de injectie:pompa,injectoare sau ceva electronica si atunci.. sad.gif ,dar inclin spre prima parte.Bafta la tester!si sa ne tii te rog la curent. Completare: simptomele pe care le-ai descris(urca in viteza doar cu avant din treptele inferioare)imi amintesc ca le-am intanit la un fost diesel pe care l-am avut si era pompa de injectie:mai avea250 bar in loc de 600, dar asta-i altceva nu putem face analogie era alta generatie de motor('86)

This post has been edited by mikipet: 9 Dec 2007, 22:14


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 9 Dec 2007, 22:14
Post #3


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




Am citit despre faza cu pilitura. Ar fi tare nasol. Cred ca as duce-o la programul rabla sad.gif
Ce e si ce face EGR?

HELP!!!


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 9 Dec 2007, 22:30
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




egr este un sistem de recirculare a gazelor rezultate din arderi(o chestie pe care o au motorele de conceptie noua).valva egr are si o parte electrica care are rol de comanda a clapetei,aceasta daca este distrusa=aprox 3-400euro inlocuirea acesteia cu una noua,daca nu atunci dupa cum spuneam scapi doar cu o curatire a partii mecanice de depuneri de funingine. infundarea valvei egr are loc in mod frecvent intre 50 si 70000 km si se manifesta printr-o lipsa acuta de putere in turatie...deci ar putea fi!


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 9 Dec 2007, 22:34
Post #5


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




si cu forja nu se rezolva?
am mai avut sonda lambda (la dacia cu injectie monopunct) murdara si dupa ce au suflat-o a mers masina din nou. oare sunt predestinat sa mi se infunde lucrurile de genul asta? wink.gif)


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 9 Dec 2007, 22:41
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




e,nu este chiar sonda lambda dar se manifesta cam la fel. aici este vorba de mers subturat adica un mers la o turatie scazuta raportat la treapta de viteza aleasa,este o tendinta de a fi conduse dieselurile in acest mod deoarece prezenta cuplului la turatii joase permite acest lucru+motive de economie care mai apoi se dovedesc cheltuieli.acum tu ai mers subturat in mod frecvent?
de obicei e cam tarziu sa o rezolvi prin forja,trebuie intervenit mecanic prin curatare.

This post has been edited by mikipet: 9 Dec 2007, 22:43


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 9 Dec 2007, 22:44
Post #7


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




masina asta a mers putin in oras. pt asta am mobra. de cand a venit frigul merg drumuri scurte pana la metrou (1km) si clar nu turez ca e rece. nu ma certati ca nu fac km ala pe jos. stiu. asa ar trebui..dar sunt asa dulci alea 10 minute in plus...


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
$$ilvviu
post 9 Dec 2007, 22:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.882
Joined: 6 January 07
From: Roman/NT




Uita-te putin pe la motor. Se poate sa fi sarit o mufa, tija ceva.


--------------------
Renault Laguna - NT-97-SLR Initiale 2002
Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 9 Dec 2007, 22:56
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




..si in afara se poate merge subturat mai ales daca am retinut bine tu tragi si ceva remorci si asta accentuaza ''subturatia'' , adica trebuie sa urci mai mult in fiecare treapta ca sa nu se depuna gaze insuf arse. iar despre mersul un kilometru mai ales pornind cu motorul rece si care nu apuca sa se incalzeasca adica sa inceapa mersul in parametrii normali de functionare este clar:DAUNATOR si asta pentru orice motor

<span class='edit'>9 Dec 2007, 23:58:</span>
acum daca ma poti ajuta si tu pe mine cu ceva: vreau si eu sa-mi montez carlig de remorcare si apoi sa cumpar o remorca. unde, cat? pm,pls


This post has been edited by mikipet: 9 Dec 2007, 23:26


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 9 Dec 2007, 23:02
Post #10


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




m-am uitat. pe unde sa ma mai uit?
si de la ce sa sara ca nu am bruscat-o. n-am dat-o in gropi...

10 Dec 2007, 10:33:
update: azi dimineata am mers km-ul pana la metrou si merge turbo.
inca o chestie, inainte sa intru in traficul ala incet de pe valea prahovei a mers la relanti perioada semnificativa.
Ce credeti ca s-a intamplat?
A intrat intr-un mod de protectie? Chiar nu a mai patit nimeni?

10 Dec 2007, 23:13:
update: am dus-o pe autostrada si tot asa face. inca din oras, inainte sa ies pe autostrada a inceput sa faca fite. la inceput ba facea ba nu facea... si pana la autostrada a ajuns sa faca exact la fel, la 3200 ture trage. totusi n-am mai reusit sa merg decat 160 dar poate era si de la portbagajul de schiuri.
deci pana acum, la rece are power si cum se incalzeste motorul incepe sa nu mai traga turbo.

NU stie nimeni ce are? Cum se curata EGR?

This post has been edited by cbr-ica: 10 Dec 2007, 23:13


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DrK
post 11 Dec 2007, 14:38
Post #11


Lapins Creed Assassin


Group: Members
Posts: 2.132
Joined: 5 January 07
From: From: From:




dar motorina? ai mai facut plinul de atunci?



--------------------
Sedan Negru 2015
Bunul simt nu creste in pom.
Veni Vidi Discepto Exsecror Cesso
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 11 Dec 2007, 18:16
Post #12


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




am pus juma de rezervor (atat a intrat) de la alta statie (alt nume consacrat).
am tot citit p-aici. incerc diseara sa scot EGR si sa il curatz. urati-mi bafta.

11 Dec 2007, 23:49:
am curatat EGR. am rupt 2 picioruse de plastic de pe la ce am desfacut p-acolo dar nu-i bai. bai e ca nu s-a rezolvat. adica acum mai are momente cand trage si sub 3200 de ture.
o fi coincidenta si e de la motorina nasoala? stie cineva de vreun aditiv care sa omogenizeze apa cu motorina?

This post has been edited by cbr-ica: 11 Dec 2007, 23:49


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 12 Dec 2007, 07:58
Post #13


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




Nu exista un astfel de aditiv care sa omogenizeze motorina cu apa.Ai gasit cumva apa in motorina ,sau? doar crezi ca ar putea fi. Ai scos si ai golit filtrul de motorina desfacand surubul de jos si scurgand continutul intr-un borcan curat? Ce ai depistat cand ai demontat egr-ul?


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 12 Dec 2007, 09:34
Post #14


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




filtrul nu l-am scos dar am dat drumul un pic la surubul ala.
EGR-ul era murdar cu o negreala "elastica" si foarte neagra. Eu asa negreala n-am mai vazut. Si mai mesteresc diverse... dar e prima oara la diesel. Oricum, EGR parea sa fie functional, adica axul ala cu 2 "talere" se misca (am tras cu mana si am simtit opozitia unui arc). Din locasul EGR-ului am scos un meglem ceva gen perle de branza de vaci numai ca negre. cele mai negre. In EGR-ul meu se defineste culoarea negru!!!! Am curatat cat de cat acolo dar nu am insistat, ca sa nu dau drumu la negreala catre catalizator sau catre injectoare. Chiar: de acolo negreala poate sa ajunga foarte lesne catre camera dinainte de injectoare. Nu e pericol sa le infunde?
Sa revenim: negreala nu abunda in asa fel incat sa ma sperie dar era. Si avea o vazcozitate ... aproape ca poxipolul cand il amesteci. Dupa curatare am montat totul la loc si am iesit prin oras sa dau forja. Cu motorul rece tragea bine si linear. Cum s-a incalzit a inceput sa faca fitze. Intr-a 2-a tragea bine intr-a 3-a numai dupa 3200 ture. Rar facea si intr-a 1-a, a 2-a. Am incercat de cateva ori si acceleratii de la sub 2000 de ture intr-a 4-a si tot asa: ba da, ba nu.
Azi dimineata am mers la lucru cu masina si nu mi-a facut deloc desi a avut timp sa se incalzeasca (de la muncii pana la victoriei).
Sunt foarte incurcat! Ce le zic alora la service vineri?


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 12 Dec 2007, 10:05
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




...nu stiu,interesante simptome,sunt foarte curios sa ne dezvaluiesti si noua cauza care produce aceste simptome.totusi banuiesc ca ar putea fi ceva electric din moment ce odata da odata nu face,un releu,senzor,ceva. ai grija la ce servis mergi sa aiba aparatura adecvata de diagnostic,mai apoi sa te asiguri-sa-ti explice si demonstreze modul de functionare a piesei suspicionate, toate acestea cu un singur scop: se mai intampla pe la noi sa fie defect un lucru minor:releu sau un contact imperfect si baietii profitori sa zica ca trebuie inlocuita toata injectia+chiuloasa ,mai ales cand vad ca nu mai esti in garantie. Take care si good luck


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 12 Dec 2007, 10:15
Post #16


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




la mach1 m-am programat. schimb distributia, diagnostichez problema, fac si revizia normala ulei+filtre.
daca n-o sa mai scriu o perioada o sa fie din cauza colapsului financiar de dupa revizie. dar imi revin eu wink.gif


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikipet
post 12 Dec 2007, 10:38
Post #17


Membru


Group: Members
Posts: 156
Joined: 22 November 06




ce are colapsu cu batutul tastelor sau scrii de pe net cafe-uri? oricum te rugam sa ne scrii cum a fost

This post has been edited by mikipet: 12 Dec 2007, 10:39


--------------------
RENAULT CLIO SYMBOL 1.5DCI-60KW DEC.2006,DYNAMIQUE,NOIR NACRE 676,climatronic
INVATA SA FOLOSESTI CORECT MASINA !
23.01.2007 : 6 KM
02.02.2011 : 57150 KM
NO ENGINE OR CAR PROBL.!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 12 Dec 2007, 10:42
Post #18


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




pai o sa imi taie curentul si netul. sper sa nu fiu nevoit sa vand din casa... calculator sau frigider.... biggrin.gif

12 Dec 2007, 14:34:
noi avem debitmetru la dCi? cum functioneaza? cine il comanda?
am mai primit o idee cum ca ar putea fi asta.

This post has been edited by cbr-ica: 12 Dec 2007, 14:34


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
verde
post 12 Dec 2007, 17:31
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.133
Joined: 5 September 06
From: Pitesti




vezi dreapta jos, cred ca e pozitionat similar si la k9k
ma insel nu apare nimic in poza O fi vorba de sonda din partea dreapta de pe filtru de aer o gasesti dupa fire

"in debitmrtru daca-l dezasamblezi cu cele doua suruburi steluta, vei ngasi pe lateral ceva ca o rezistenta colorata cu doua terminale. Este un termistor banal. La -50 inseamna ca este intrerupt sau pur si simplu nu mai face contact' citat din topicul porneste ffffffgreu debitmetru de aer ....sectiunea Megane (multumim colegilor) te lamuresti acolo


This post has been edited by verde: 12 Dec 2007, 17:39

Attached thumbnail(s)
debitmetru.JPG ( Size: 124.74k ) Number of downloads: 529
k9k.JPG ( Size: 140.07k ) Number of downloads: 551


--------------------
megane 3 /clio 4 ....dci 110 /1,2aspirat ....2015 /2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 12 Dec 2007, 23:42
Post #20


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




merci mult.
sper sa nu mai trebuiasca sa umblu si la ala. asta seara nu a mai facut nici o data. maine seara o sa fie proba finala inainte de serviceul de vineri. o scot pe autobahn la o tura mai lunga.
sa fi fost totusi motorina?


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Duyu
post 13 Dec 2007, 12:48
Post #21


Membru dependent de forum


Group: Members
Posts: 2.259
Joined: 10 March 06
From: B u c u r e ș t i




E posibil motorina+EGR-ul... tongue.gif Oricum tine-o in teste astazi ca sa te lamuresti smile.gif


--------------------
Renault Clio Symbol 1.5 dCi, 65 CP - with Vredestein Snowtrac 3

An Fabricație: 2006

Kilometraj: ~95.000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TRANCA
post 13 Dec 2007, 22:24
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 579
Joined: 29 January 06
From: IALOMITA




Poate e filtru de motorina infundat...imbacsit... blush.gif...oricum fa doar o parte de revizie (schimbat filtre, ulei etc)...si apoi distributia pe la 70-75000km ...(doar afara se face la 120000km)....!!!...si asa salvezi net-ul si frigiderul!!!... tongue.gif

This post has been edited by TRANCA: 13 Dec 2007, 22:29


--------------------
A FOST RENAULT MEGANE II SEDAN 2004 1.5 dCi
Ex Megane II Sedan 1.5 dCi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorinrs
post 13 Dec 2007, 22:59
Post #23


Kalakitza


Group: Members
Posts: 259
Joined: 24 October 06




Cbr-ica ai mesaj privat.


--------------------
Renault Clio - B-xx-SRS 2005 Symbol dci 65 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 14 Dec 2007, 17:20
Post #24


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




gata. am fost si au zis ca nu e nimic de facut acum, ca EGR si catalizator se pot infunda si dau simptome d-astea si daca acum merge e ok.
am facut si revizia de 60k dar o sa scriu pe topicul dedicat despre asta.


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cbr-ica
post 19 Dec 2007, 13:16
Post #25


"Aut vincere aut mori"


Group: Members
Posts: 275
Joined: 13 April 05




am stricat-o din nou. am scos air-box-ul ca sa ii lipesc piciorusul de plastic de care v-am zis mai sus, l-am lipit, am montat tot la loc... acum am un bec galben aprins pe bord (simbol ca un recipient in care intra mai multe tevi). m-am uitat in carte si zice ca sunt probleme la evacuare. am verificat, mufa de la EGR e la locul ei... toate sunt acolo. ce i-am facut?

19 Dec 2007, 16:10:
am venit de la service. test cu calculatorul. sters erori. merge ok.
(cand am montat dimineata am uitat sa pun un furtunas. am pornit 10s fara el dupa care am oprit si montat furtun. eroarea s-a inregistrat si nu s-a sters nici cu scos bornele la baterie)

Sorry daca v-am plictisit. Sper sa nu mai scriu aici!! biggrin.gif

This post has been edited by cbr-ica: 19 Dec 2007, 16:10


--------------------
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
2005, Honda CBR600RR, 117CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Raul Raul
post 7 May 2012, 21:39
Post #26


Clio II , Diesel 1.5 DCI 65cp


Group: Members
Posts: 13
Joined: 7 May 12




Sub turat find pt voi cat?
Eu deobicei schimb pe la 2700 de ture pt consum,si din cate stiu eu la 2000 sau 2100 cupleaza turboul.
Cand mai ies din oras o trang pana la 3000 de ture doar cand ii cald motorul.
Toate astea le fac sa scot un consum bun si zic eu ca nu este subturata.
Totusi is curios si de parerile voastre ???

Merci


--------------------
Renault Clio II , Diesel 1.5 DCI 65cp - FR 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 8 May 2012, 00:32
Post #27


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Cred ca problema ta ar putea fi de la debimetru de aer sau acel senzor de la turbina care seamana cu debimteru de aer. Acestea se manifesta in felul urmator: Motorul nu mai are vlaga, adica in loc de 100 CP ai impresia ca motorul are 20 CP, se acceleraza foarte greu si cateodata cand motorul trece de o anumita turatie acesta isi revine, dar cand turatia scade apar din nou problemele.
Bineinteles, cauzele pot fi multiple, noi doar incercam sa-ti dam cat mai multe solutii, dar ramana la atitudinea ta sa gasesti care este de fapt cauza.
La fel de bine poate fi egr-ul, pompa de motorina, turbina, acel senzor din pompa de motorine ce calculeaza cantitatea de conbustibil ce s-o trimita in injectoare.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 8 May 2012, 00:36
Post #28


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




5 ani au trecut.....


domnul de mai sus cred ca a renuntat la renault si a trecut pe
2008, Jaguar X-Type 2.2d, 155CP, 400NM
si
2005, Honda CBR600RR, 117CP

This post has been edited by BannedHost: 8 May 2012, 00:37


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 21:22
Dacia