Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

blocare egr

DAN WXS
post 2 Apr 2012, 20:10
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 6 September 10




acum vreo 2 luni am efectuat o remapare la un atelier specializat cunoscut . toate bune si frumoase... in turatie mare (peste 3000 de rotatii) aparea injection fault , iau legatura cu omul cu tunnigul si zice ca imi ia eroarea reducand cu 5% arderea in rampa . ok ...nu a mai aparut injection fault decat foarte rar ,remaparea a ramas intacta (adica trage la fel ) dar a aparut o problema: se blocheaza egr la 2-3 zile! am fost la service mi l-au curatat , inclusiv tubulatura de inox au sters erorile si a fost ok ! pentru o saptamana ! ptr iar s-a blocat ! iar am fost la service , oamenii zic :nu e posibil sa se infunde egr iar in cateva zile ! le spun totusi de remapare si parerea lor a fost ca nu a fost rescris ecu cum trebuie (calculatorul da erori in deschiderea si inchiderea egr) . am vb cu omul de la tunning si a zis ca nu e pr de la el! precizez ca merg in oras destul de sportiv (2800-3200 ture) . la bord nu da nici o eroare ... ce ar putea fi ???? a mai patit cineva la fel ??? astept un sfat , o parere ceva ... la vara as vrea sa plec la turci cu masina si sincer nu ma mai bazez pe ea!:(((


--------------------
RENAULT MEGANE 1,5 DCI BICORP - B-06-WXS 2005 AUTHENTIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 2 Apr 2012, 20:17
Post #2


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Cu probleme de acest gen,de soft schimbat,se rezolva foarte simplu.
Mergi la meseriasul care a facut schimbarea si pui la loc hartile tale de origine(daca le mai are salvate).
Apoi circuli o perioada asa si vezi ce se intampla.
Daca nu mai face...schimbi atelierul de tuning.
Totusi ca o paranteza....curatarea unui EGR nu inseamna ca acesta e ca nou....poate sa fie defect chiar si curat.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAN WXS
post 2 Apr 2012, 20:37
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 6 September 10




da multumesc espacern! dar daca ar fi defect nu ar fi defect si gata? azi de ex a pornit ok dimineata , am ajuns la serv, am parcat . dupa amiaza cand sa plec spre casa , apornit ok dar a inceput sa mearga motorul neregulat ( ca a alte dati) si sa iasa un fum inecacios pe esapament. a plecat asa cu ea si intr-un km si-a revenit!:( m-a disperat! asa o sa fac , o sa merg la el ptr rescrierea ecu-ului original!


--------------------
RENAULT MEGANE 1,5 DCI BICORP - B-06-WXS 2005 AUTHENTIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 2 Apr 2012, 21:36
Post #4


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Sigur că o remapare făcută prost poate să-ți ucidă EGR-ul. Dacă vomită injectoarele prea multă motorină-n camera de ardere și nu arde complet, iese fum care circulând prin EGR, îl înfundă. Ai două variante, în momentul de față: ori pui soft-ul original, ori înlocuiești EGR-ul cu unul care știi că merge și vezi dacă mai face.

Părerea mea este să schimbi atelierul de tuning, pt. că nu este normal ca după un tuning să îți apară Injection Fault. Ăsta, din câte știu eu (nu-s expert) e semn de remapare făcută cu genunchii.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristian_nechita
post 3 Apr 2012, 00:44
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 22 April 11




Chiar si cu EGR blocat nu are voie sa iti mearga neregulat, sau poate te-ai exprimat gresit.
Eu zic sa cauti problema in alta parte.Sigur "omu' cu tunningu" nu a umblat la tija geometriei sau a wastegatelui in ideea sa iti dea un pic de presiune in plus?

Daca ai EGR blocat/defect/cablu scos se aprinde becu de service si scrie mare CHECK POLUTION si iti apare imediat ce motorul sa incalzit si incepe a lucra EGR-ul.EGR-ul la 1.5DCI din 2005 nu lucreaza cand motorul este in sarcina cu atat mai putin la deal deci nu e de la el daca ti se aprinde doar la turatia aia.

Daca a umblat la tija wastegate/gemetrie si ai suprapresiune se aprinde in bord cheita si scrie CHECK INJECTION.Dupa ce ai urcat dealul deja in 2-3 minute trebuie sa dispara eroarea din bord, si eroarea nu ramane memorata! Ideea e ca la loganu de 65 daca creste presiunea putin dupa turbina nu se intamampla nimic rau, scoate mai putin fum, trage mai binisor mai ales jos, insa la majoritatea 1.5dci mai rasarite la o crestere de 0.1 bar intra in avarie.


This post has been edited by cristian_nechita: 3 Apr 2012, 00:46


--------------------
Laguna 3 2012
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DAN WXS
post 3 Apr 2012, 17:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 6 September 10




da ... nu stiu ce sa mai zic! am facut un test cu calculatorul la un service si nu aparea nimic legat de egr! dar dupa curatarea lui a mers bine masina un timp. nu stiu daca a umblat la geometrie sau la altceva ... cand aparea injection fault dupa remapare , aparea si atat masina tragea la fel! ma rog daca mai apare o sa merg totusi la el! inca ceva : acel blocaj al egr apare (poate e coincidenta) numai la plecarea spre casa! ciclul urban obisnuit la mine e urm : la 6 30 plecare spre serv -taiat orasul in 2 aprox 10 km la 15 30 spre casa acelasi traseu! s-a intamplat numai la plecare spre casa!:) ok multumesc ptr sfaturi si daca mai aveti vreo idee, un sfat il astept cu deosebit interes!


--------------------
RENAULT MEGANE 1,5 DCI BICORP - B-06-WXS 2005 AUTHENTIQUE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
VyRuZ
post 4 Apr 2012, 12:48
Post #7


Chauffeur du Renault


Group: Members
Posts: 1.099
Joined: 3 December 09
From: București




Din ultimii 5000 de Km , aproximativ 4500 i-am făcut strict în oraș. Nici o problemă cu EGR-ul.


--------------------
Renault Megane 2.2 Coupe, 1.5 dCI, 63 KW, - B-***-**F 09/2007
If it ain't broke, don't fix it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th August 2025 - 15:38
Dacia