PRESIUNE MARE IN BAIA DE ULEI?
![]() ![]() ![]() |
PRESIUNE MARE IN BAIA DE ULEI?
cypryan06 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|||
$$ilvviu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Pai daca a mers pe ulei pana s-a oprit singur o sa ai ceva bani de bagat in motorul asta. Daca aveai inspiratia sa il bagi in a 5-a si sa "omori" motorul ai fi scapat mai ieftin.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
cypryan06 |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
problema este de ce am presiune asa mare in baie de-mi arunca uleiul afara doar cand se incalzeste?
|
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
espacern |
![]()
Post
#4
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Ai facut bypass la turbina?
Poate din cauza aia... @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Presiune in baie ai din cauza segmentilor uzati. Scapa compresie in baie.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
cypryan06 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
adica? nu cred. Poti fi mai explicit, te rog!
cum adica bypass? 17 Dec 2011, 00:29: si eu m-amgandit la segmenti, dar ma gandeam sa nu fie si alte cauze This post has been edited by cypryan06: 16 Dec 2011, 23:29 |
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Alte cauze nu vad.
|
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
cypryan06 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
pot face altceva, ca sa trimit uleiul inapoi in baie, pt ca sincer nu prea am starea necesara de o segmentare!!!!
|
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
NU are cine sa faca presiune, pompa de ulei poate fie capabila si de 1000000 bari, il ia din baie si il varsa la loc, nu are cum sa creasca presiunea.
Presiunea intr-un circuit care se vrea inchis nu are cum sa creasca (cu exceptia presiunii datorate cresterii de temperatura, dar cu o valoare foarte mica in cazul nostru) decat prin aport extern. Acest aport extern poate proveni din compresia scapata in baie pe langa segmentii uzati. This post has been edited by $$ilvviu: 17 Dec 2011, 00:11 |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
cypryan06 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
ma gandeam ca daca am blocat alimentarea si ecacuarea cu ulei a turbinei sa nu aiba ca efect cresterea presiunii in baie
|
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
espacern |
![]()
Post
#11
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Asta te-am intrebat daca ai facut bypass la turbina:adica ai facut circuit de ulei exterior fara sa mai treaca prin turbina.
Dar daca tu ai blocat conductele de ulei de la turbina problema cu presiunea poate sa fie de acolo. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cypryan06 |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
pai da, problema este ca nu am facut circuit exterior de ulei ci doar am obturat alimentarea si evacuarea cu ulei a turbinei
|
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
espacern |
![]()
Post
#13
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Cel mai bine este sa repari/schimbi turbina si sa refaci traseul circuitului de ulei.
Nu mai circula cu masina asa pentru ca bypass(sau anularea) este o solutie provizorie cand te lasa in drum turbina si vrei sa ajungi pana la service...nu de circulat zi de zi. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
cypryan06 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
stiu si sunt deacord dar daca este vorba si de segmenti? ma gandeam sa-i fac circuitul de ulei separat si sa vad ce se intampla, daca ramane la fel cu aruncatul uleiului atunci..... banuiesc ca e clar!
17 Dec 2011, 17:20: are cineva idee cum sa fac circuitul pt ulei separat de turbina? This post has been edited by cypryan06: 17 Dec 2011, 16:20 |
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
$$ilvviu |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.882 Joined: 6 January 07 From: Roman/NT ![]() |
Nu te mai chinui cu circuitele de ulei. La tine problema e din segmenti.
Circuitul de ungere a axului turbinei e o ramificatie a circuitului de ungere al motorului. Daca infunzi conducta de la turbo nu are cum sa creasca presiunea in baie. Dar ma rog.... poti face ce vrei, e masina ta. |
--------------------
Renault
Laguna
Initiale 2002
- NT-97-SLR Suzuki Samurai 1983 NT-99-SZK
VW Golf 1.9TDI 2001 NT-99-FIX |
|
BannedHost |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Eu zic sa pui totul la loc si obturarea traseului de ulei sa il repari iar apoi sa te apuci daca e vorba de segmentare.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
cypryan06 |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
adica? sa refac circuitul in turbina sau cum?
|
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Cum a zis si espacern mai sus. Oricum acest lucru trebuie facut si daca sunt dusi segmentii si daca nu.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
cypryan06 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 345 Joined: 11 July 10 ![]() |
am mai ctit si pe alte forumuri si am vazut ca majoritatea se plan de prezenta uleiului pe conducta de aspirare a turbinei. La mine am scos furtunul care intra in epurator si l-am bagat intro sticla sa vad ce se intampla. Frumos, nici pic de ulei pana sa incalzit motorul. Cum s-a incalzit cum a inceput mai intai sa picure si apoi efectiv sa curga uleiul. De aceea m-am gandit ca ar putea scapa compresia in baie. Si inca ceva: cum trebuie sa vina la injectuare motorina pe retur, pt ca la mine, la doua vine mai slab si la celelalte doua mai puternic?
|
--------------------
renault
clio 1.5 dci
2005
- b175rux
|
|
Iulian Zachici |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 September 14 ![]() |
Buna ziua ! Am si eu o problema la un Renault Megane 2, 1.5 dci, 2005. Din ce cauza este compresia prea mare la capacul de la culbutori, nu se accelereaza si mai arunca si ulei pe filtrul epurator ? Va multumesc anticipat, tuturor, pentru sfaturi !
|
--------------------
Renault
Laguna III
2009 1.5 dCI
|
|
BannedHost |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva Group: Members Posts: 2.702 Joined: 14 September 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Buna seara. Incercati sa faceti un test de compresie pe fiecare cilindru iar apoi, in urma rezultatelor se poate vedea mai exact cauza.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
|
|
Iulian Zachici |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 25 September 14 ![]() |
Multumesc pentru raspuns ! Daca mi-ati putea spune si cum se face, as fi mult mai multumit !
![]() |
--------------------
Renault
Laguna III
2009 1.5 dCI
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#23
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
asulik96 |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 21 Joined: 24 September 16 ![]() |
Salut !
Am si eu o problema asemanatoare si anume imi ajunge motorina in ulei.. E posibil sa nu inchida 1 sau mai multe supape si motorina sa treaca in capacul de la culbutori si de acolo in baie ? Masina a functionat ok, mi s-a rupt o prindere de la capacul de la culbutori si mi-a facut-o un mecanic. Nu mai pierde ulei dar acum e si mai rau..imi creste nivelul. Si ma anunta ca presiunea la ulei e scazuta. Pana sa o ia turbina razna si sa se tureze, imi facea la fel. Nu stiu daca e coincidenta sau nu dar la o saptamana de cand am mi-a prins capacul cand am verificat uleiul crescuse.. Multumesc. This post has been edited by asulik96: 24 Aug 2017, 01:29 |
--------------------
Renault
Laguna 2
2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:08 |