Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

probleme cu injectoarele, off injectoare

alexx87style
post 19 Apr 2012, 22:35
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 April 12




Salutare,imi cer scuze ca am deschis un nou topic dar cu am gasit subiect asemanator cu problema pe care o am eu cu masina,sa va povestesc ce am patit.Acum 2 saptamani am observat ca masina nu mai porneste la prima cheie ca de obicei, si am zis ca poate e din cauza bujiilor,am cumparat bujiile de la un magazin de piese auto iar vanzatorul amabil zice" am eu pe cineva daca vrei sa iti schimbi bujiile ca lucreaza f bine si ieftin" adica 35 de ron,am fost deacord sa vina sa le inlocuiasca pe cele vechi,numai ca atunci cand acest individ a scos o bujie a probato a zis ca e buna ca se inroseste,si la fel si cu celelalte,dupa care zice nu de aici e problema cu pornitul greu e de la injectoare,ok si in cazul asta le-am scos sa le calibreze, 100 de ron buc, a venit dupa cateva zile cu 3 ''calibrate" am pus asa pentru ca nu stiu sigur daca le-a facut ceva,iar pe primul de langa pompa nu a putut sa ii scoata,bun lea montat pe masina dar culmea culmilor e ca masina nu mai porneste nici la a 15 cheie, acest mecanic f istet zice ca el a facut injectoarele si ca baga 180 de Bari si ca acum e de la pompa.maine ma duc sa o pun pe un test, sa vadem care e problema, ma puteti ajuta cu un sfat ceva


--------------------
renault megane megane classic 1.9 TDI - B-166-ALX 2000 Motorina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Spanky
post 20 Apr 2012, 08:34
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 98
Joined: 16 November 10




Daca masina este cea din semnatura poate ai mai mult noroc daca postezi in sectiunea Megane.Bafta


--------------------
Renault Clio 2001/Hatchback
If I had no sense of humor, I would long ago have committed suicide. ~Mahatma Gandhi

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 20 Apr 2012, 08:44
Post #3


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Eu zic ca mecanicul ala e varza.
Probabil ca ti-a pus injectoare de DCI pe Meganul tau TDI din semnatura. icon_mrgreen.gif


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Apr 2012, 20:51
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




In primul rand ce motor ai pe masina? dTi sau dCi, 98 cai sau 102? Ca TDI nu exista la renault, tind sa cred ca este dTi fiind din 2000.

2)cauta un mecanic nu un carpaci.......


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Apr 2012, 20:56
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Sigur este un dTi ca la 180 bari nu merge bine injectia la DCi-ul.

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 20 Apr 2012, 20:58
Post #6


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Espacern, dTi-ul are pompa de joasa presiune sau aia o regasesti doar la dCi?


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Apr 2012, 21:18
Post #7


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




La motoarele diesel de generatie veche(dT/dTi)este o pompa de injectie care baga presiune mica(fata de sistemele moderne ).
Injectoarele se deschid mecanic sub presiunea generata de combustibil trimis din pompa si daca pompa nu baga suficienta presiune nu functioneaza.....deloc.
E si ceva electric pe dTi dupa 1999=un injector trimite un semnal(al pozitiei cuiului)calculatorului de injectie.
In rest totul este rudimentar si robust......fata de sistemele moderne.

@+

This post has been edited by espacern: 20 Apr 2012, 21:19


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 23 Apr 2012, 08:04
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




cj98czh, daca te referi la pompa electrica pt. motorina, doar la dCi este. dTi-ul are o pompa de joasa presiune inglobata in pompa de injectie si este exclusiv mecanica, acelasi concept este aplicat si in cazul motoarelor 1.5 dCi (fara pompa electrica).

Cineva sa ma corecteze daca ma insel...
La motoarele dTi, injectia propriuzisa fiind exclusiv mecanica, ECU "injectie" este folosit pt. a controla "accesoriile de pe motor", EGR, turbo etc. in functie de senzorii de temperatura, pozitia pedalei, rotatie, cui injector 1 etc.


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 - MS 2009
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexx87style
post 24 Apr 2012, 20:47
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 19 April 12




Salutare, am reusit sa o pornesc,problema era,ca mecanicul minune a tras de injectoare ca nebunul si a deranjat chitul de la cureaua de distributie,cei de la servis nu au umblat la injectoare sa le scoata de frica sa nu le rupa,si imi pierde motorina pe la 2 injectoare,sper sa gasesc pe cineva serios si priceput in injectoare ce nebunu ala mi lea facut praf,masina e 1.9 dTi 72 motorina


--------------------
renault megane megane classic 1.9 TDI - B-166-ALX 2000 Motorina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 01:56
Dacia