axa came rupta, de ce s-a rupt axa cu came
![]() ![]() ![]() |
axa came rupta, de ce s-a rupt axa cu came
playeroooo2000 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
|
||
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|||
lupo_1.7sdi |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 22 August 09 From: BRASOV ![]() |
Imi pare rau de cele intamplate!
Uite ce zice aici un coleg care a patit-o si el cu motorul despre acte http://www.clublupo.ro/index.php?/topic/25...r-blocul-motor/ Sper sa nu ajungi la asta. Referitor la cauza ...probabil ungere defectuoasa+ceva talpa, nu stiu imi dau doar cu parerea. This post has been edited by lupo_1.7sdi: 3 May 2012, 22:22 |
--------------------
Renault
Megane 1 Classic, 1.6 benzina, 8 valve
1998
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#3
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
am luat chiulasa 150 e.arata ff bine. pistoanele au putin joc in cilindru, cred ca e normal asta.
maine iau garnitura de chiulasa si vreau sa o ,montez . am schema de strangere dar e in franceza si nu as vrea sa ma joc cu focul. daca e cineva care poate sa imi dea niste detalii. voi folosi suruburile vechi. |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
cj98czh |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru de la Cluj ... Group: Moderatori Posts: 23.322 Joined: 27 March 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Scchimba semeingurile de supapa, verifica etansietatea supapelor si verifica planeitatea, asta inainte de a o pune sus ... ca sa nu ai suprize ulterior ..
|
--------------------
Mazda 3
Zoom-Zoom
2018
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#5
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
chiulasa este echipata cu tot , gata de pus pe motor.
deja am pus-o pe motor insa am strans-o mai tare decat trebuie. e o schema de strans la 30 nm si apoi dupa 3 minute de dat inapoi si strans la 25nm plus 100 grade.eu am strans direct la 45 ca nu aveam cheie, apo a doua zi am cumparat una , cand am probat pe motor are forta de rupee peste 45 nm. intrebarea e ce sa fac , tinand cont ca treaba cu strans si restrans e pentu a forma suruburile, daca am strans-o prea tare de la inceput ce se poate intampla? |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#6
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Pai intr-o prima faza speri ca n-ai deformat-o, te duci si cumperi suruburi sau prezoane noi, ce-o avea, si o strangi corespunzator.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#7
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
si daca o desfac si o strang cum trebuie
mai am un set de surburi folosite o singura data. garnitra mai e buna? This post has been edited by playeroooo2000: 10 May 2012, 07:09 |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
espacern |
![]()
Post
#8
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Strangerea chiuloasei se face intr-o anumita ordine sub forma de melc cu incepere din centru.
Se pot folosi suruburile vechi dar trebuiesc unse si stranse din prima la cuplul prescris fara destrangere. Cel mai bine este sa masori suruburile si daca depasesc cu 5% lungimea de nou trebuie schimbate....ca e diesel. Garnitura nu se schimba daca nu ai pornit motorul/bagat lichis. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
playeroooo2000 |
![]()
Post
#9
|
![]() de ce inca mai merge? Group: Members Posts: 330 Joined: 26 October 05 ![]() |
multumesc pentru indrumari.
am desfacut suruburile chiulase dupa care le-am strans dupa schema melc , cate doua la 25 nm si dupa aia masina a plus 213 grade plus minus 7 grade. chiulasa nu era noua dar era mai buna ca ce aveam eu, luata de la dezmembrari gata echipata cu injectoare, bujii , axa cu came si fulie pe axa cu came. am pornit-o si merge perfect fara sa aiba nici un tacanit. are putin ulei in apa , deocamdata nu i-am pus decat apa fara antigel ca sa pot vedea eventualele scurgeri de ulei. uleiul din apa este cel care era prezent in chiulasa pe galeriile de apa, cum a stat ea in acel depozit era plina de ulei peste tot. i-am schimbat de pe vechea chiulasa numai injectorul 1 care cred ca avea pe el un cod. cert e ca masina a pornit si porneste la sfert. singura problema e ca pierde ulei pe la conducta de tur ulei turbo, are o garnitura mica de cauciuc si nu mai etanseaza, cand am strans cupla nu am avut cheia de 17 si am folosit o reglabila, plus ca acea conducta nu mai calca perfect perpendicular pe intrarea in turbina, a mers ce a mers si s-a deranjat conducta ceea ce a avut ca efect retezarea garniturii. azi o sa schimb garnitura, am gasit una dar nu sunt sigur ca e buna. in continuare daca cineva poate sa ofere un sfat referitor la toata aceasta aventura il primesc bucuros.nu stiu daca 25 nm e suficient sau trebuia 30 nm. |
--------------------
renault
megane classic peste 500.000 km
2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique
- Y944 GHC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 2nd May 2025 - 04:58 |