Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme pornire Symbol 1.5DCI

biker46
post 28 Dec 2010, 18:38
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 December 10




Buna !

Am si eu un Renault Symbol 2008 60.000 km 85 CP si am o problema la el porneste foarte greu si cand e rece motorul si cand e cald....am verificat bujiile tot e ok...din cate am observat am aer in furtunele alea cu motorina...

Inca o problema in mers se aprinde martorul luminos de la Apa si cel cu STOP....


Daca are careva vreo idee ce ar putea fi ?


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 28 Dec 2010, 18:47
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




e vb de temperatura apei probabil nu? ai cartea tehnica a masinii ca n-ar strica sa vezi ce inseamna fiecare martor de pe bord...cel mai posibil iti fierbe apa si cand se aprinde ar trebui sa te opresti ca sa se raceasca, ca sa nu se duca garnitura de chiuloasa ca sa vezi cati bani ai sa scoti din buzunar


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aurelyan
post 28 Dec 2010, 20:02
Post #3


Membru cu familie


Group: Members
Posts: 1.280
Joined: 20 June 09
From: Iasi






--------------------
Ford Focus Mk3 2012 - 1.6 16v Ti-VCT
Imbatranesc si tot invat - Eschil
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biker46
post 28 Dec 2010, 23:06
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 December 10




Apa nu fierbe, temperatura e peste 3 lini cu putin...
Dimineata invarte vreo 6-8 ture pana porneste si cand e cald motorul porneste cam la a 3-4 tura.


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitura catalin
post 29 Dec 2010, 08:14
Post #5


01 M A C


Group: Members
Posts: 364
Joined: 21 April 09
From: Baia-Mare




incearca sa elimini aerul din instalatia de alimentare vezi poate vreo conducta nu este bine clipsata pe filtrul de carburant sau ai vreo problema la para de amorsare.referitor la apa verifica nivelul de antigel din vasul de expansiune vezi daca e corect.daca da s-ar putea senzorul sa fie defect sau sa ai o problema cu pompa de apa.distributia ai schimbat-o ?


--------------------
renault megane 2 - MM 01 M A C 2009 1.5dci 106cp
01 M A C
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
biker46
post 29 Dec 2010, 11:37
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 2 December 10




da am schimbat si distributia si pompa de apa...am verificat toate sunt conectate bine are oare vreo garnitura la contactele care vin pe filtru ?


--------------------
Renault Symbol 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai278
post 4 Oct 2012, 19:23
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 9 August 07




am un renault symbol dci fabricatie 2010, cel cu farurile alungite si stopurile mai frumoase pe spate.
acum o luna de zile am avut probleme cu pornirea, mai exact a pornit foarte greu. masina fusese oprita de aproximativ 8 ore. a trbuit sa tin pe automat destul de mult, masina intr-un final pronind.
Ieri am patit la fel, dupa ce a stat oprita aproximativ 8 ore, a pornit foarte greu, adica dadea sa porneasca, tremura dar nu pornea. Dupa mai mult incercari a pornit.
Astazi la fel. Am chemat pe cineva care e mecanic la SKoda si mi-a spus ,dupa ca am dat la cheie, ca problema este din injectoare si ca daca o impingem cativa metri va porni, lucru care s-a si intamplat, masina pornind imediat.
AM fost cu ea la un prieten care are un tester de renault, si dupa ce a conectat-o mi-a spus ca are niste erori la presiunea de combustibil cred (nu mai tin mite exact ca a vorbit in termeni tehnici, si mi-a spus ca o eroare la ceva ""...cu sina"". Mi-a sters toate erorile si mi-a spus ca ar trebui sa nu mai patesc asa. Masina are 42000 km, motorina bagata doar de la Petrom.
Primul mecanic mi-a zis ca daca reusesc sa o pornesc ,pot sa merg cu ea toata ziua, dar daca o las mai mult de vreo 2 ore nepornita, iar nu va mai porni,pentru ca se dezamorseaza ceva.
O sa ma duc dupa meci sa incerc sa o pornescu, respectiv la 12 noaptea, sa vad daca mai porneste.
daca ati mai avut asemenea probleme, m-ar interesa care a fost solutia
Va multumesc


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Oct 2012, 19:29
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Posibil ca problema sa fie din injectoare cum au spus cei cu diagnoza.
Dar tu trebuie sa cauti raspuns la intrebarea:care este cauza care a facut sa apara aceasta problema(uzura injectoarelor/dereglarea sistemului).
Daca cauti si citesti pe aici poate te ajuti singur:SPAN/SENZORI DEFECTI/ETC....

@+

This post has been edited by espacern: 4 Oct 2012, 19:30


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai278
post 4 Oct 2012, 19:37
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 9 August 07




am citit acest topic:
http://www.reno.ro/Modificare-pompa-joasa-...ne-t247512.html
si din ce am vazut acolo cam inseamna ca tre sa fac niste modificari majore pe la masina.
mi se pare destul de aberant sa fac chestiile alea la 42.000 km, la o masina care a iesit de 5 luni din garantie, motiv pentru care o sa incerc sa vad ce se poate repara, daca e vorba de injectoare, stiu ca se pot schimba numai duzele, si sa recalibreze.
si dupa aceea o primul lucru care o sa il fac o sa fie vanzarea. am avut si modelul din 2007, cel dinainte, tot dci, pe care i l-am dat socrului meu, dar ala nu a avut nici o problema, are 62.000 km si merge perfect.
sunt curios daca la alte marci se intampla la fel cu injectoarele, gen skoda, sau vw.
Mersi


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 4 Oct 2012, 19:38
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




In mod normal aici e vorba de injectoare defecte. Unul sau mai multe capa prea multa motorina pe retur si nu mai face presiune in rampa. De aici vine si pornirea asta greoaie. insa sa fii mai sigur mergi la cineva care stie sa citeasca erorile. Toti avem testere insa putini dintre noi stim sa interpretam in mod corect erorile aparute in calculatorul de injectie. Asadar recoamnd sa mergi neaparat sa faci o diagnoza si un test de retur la injectoare.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai278
post 4 Oct 2012, 19:44
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 9 August 07




maine sa ma duc la craiova, de acolo e socrul meu si stie pe cineva la un service, si o sa pun din nou testerul pe ea. oricum mi se pare foarte aiurea ca la 42.000 km sa patesc asa ceva, masina fiind practic apoape noua. cand am fost la tipul ala cu testerul, inainte sa o conecteze, am pornit-o si a lovit cu un cicanel o chestie langa baterie, care avea un capac rosu, masina oprindu-se instantaneu. mi-a spus ca acela este un dispozitiv de siguranta in caz de accident, care intrerupe alimentarea de la baterie si cea cu motorina. cand am dat s-o pornesc, iar nu a mai pornit, facand ca si datile anterioare cand nu a pornit. a apasat un pic pe chestia aia rosie, am dat din nou la cheie si a mers. si dupa aceea am conectat testerul la ea.

4 Oct 2012, 23:00:
am incercat sa o pornesc. a pornit din prima...probabil pentru ca castigat steaua smile.gif)


5 Oct 2012, 18:28:
am ajuns in craiova. masina a mers perfect, fara nici cea mai mica problema. sper sa nu o mai apuce din nou sa nu mai porneasca

This post has been edited by mihai278: 5 Oct 2012, 18:28


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 5 Oct 2012, 22:11
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




Inseamna ca aici e vorba de vre'un senzor, de vre'un contact imperfect, chiar si la baterie. Daca era problema de la injectoare atunci nu iti pornea decat cu spray sau impinsa(nerecomandat). Asadar oricum ar fi indicat sa o pui pe tester, eroarea ar trebuii in mod logic sa fie memorata in ecu.... asta asa pentru linistea ta.


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai278
post 7 Oct 2012, 08:26
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 26
Joined: 9 August 07




am fost cu masina la tester. totul a iesit ok. mi-a facut si un teste de etanseitate (nu stiu ce e ala exact) si a iesit totul bine. sper sa fie totul ok, si nu mai am vreo problema.
Mersi pentru raspunsuri


--------------------
Renault Symbol 1.5 dci 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:46
Dacia