Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages  1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Noul Symbol pe GPL.Cum se comporta?

adrian2011
post 19 Mar 2012, 11:48
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




Salutare tuturor!
Deschid acest topic in speranta ca voi afla mai multe detalii despre cum se comporta Noul Renaul Symbol pe GPL. Am masina de doar 8 luni(cu un motor 1.2 16V) si ma cam "bate" gandul sa ii montez GPL din motive care nu cred ca v-ar interesa prea mult.Montajul ar avea loc la reprezentanta Renault din Targoviste si costul ar fi undeva la 2500RON. Orice informatii despre problemele ce ar aparea(chiar si fotografii cu montajul ) si pareri sunt binevenite.Multumesc.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
titilev
post 19 Mar 2012, 12:38
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 12 April 10




in momentul in care pui GPL nu mai beneficiezi de garantie
fratele meu a pus GPL la 60000 si pe la 120000 i sa dus ceva la motor de la costat 6000 ron reparatia
cred ca pe undeva a fost si vina lui ca a evitat sa imi dea toate detaliile in care ia aparut defectul
facea naveta cu masina in Italia a facut 120000 in 1 an jumate
a tras pe ea nu gluma si cred ca a uitat sa ii faca schimbul de ulei si reviziile la timp
in orice caz cel mai mare neajuns este faptul ca iese din garantie iar la masinile Renault eu cred ca e cam naspa


--------------------
renault symbol 2010 expresion 1.2 l ,75CP - GJ 71 KKK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 19 Mar 2012, 13:01
Post #3


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Colegul a mentionat ca face montajul in reprezentanta, deci ma indoiesc de faptul ca pierde garantia. Si nu cred ca o masina se poate defecta din cauza ca merge pe gpl, daca e montat si reglat corespunzator. Chiar e mai curata arderea, si uleiul se uzeaza mai greu, dar asta nu inseamna ca nu trebuie respectate intervalele de schimb.


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW 2007 - ~ 155000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 19 Mar 2012, 13:39
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




garantia nu e afectata cu nimik,instalatia de gpl e landirenzo lsi-10(garantia 2 ani),intervale de revizie din 15000 in 150000(se schimba nu stiu ce filtru si un test de diagnoza la UCH gpl=200ron la acesta ora).


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diesel_power
post 19 Mar 2012, 14:21
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.964
Joined: 18 February 05
From: diaspora




Supapele motorului nu sunt afectate pe termen lung din cauza GPL? Arderea se va produce la temperatura mai mare si tin minte ca la unele masini au fost probleme din cauza asta.


--------------------
Renault Symbol faza 3, 1.5dCi 60kW, 2005, Fidji
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
balanel
post 19 Mar 2012, 14:41
Post #6


Transmisie automata - confort si siguranta.


Group: Members
Posts: 1.219
Joined: 29 September 06




Daca monteaza si sistem de protectie a supapelor, nu or sa fie probleme.
Si nici nu sunt scumpe.

Apropo de asta, nu stiu de ce Renault Romania nu importa modelul 1.2 GPL, euro 5.
Ar avea avantajul ca are alta chiulasa, speciala pentru GPL, exact ca Logan 1.2 GPL.

This post has been edited by balanel: 19 Mar 2012, 15:52


--------------------
chevrolet aveo sedan t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013 (in curand alta masina, cu transmisie automata)
*********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale.
Fan Mircea Badea.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 19 Mar 2012, 16:25
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




chestia cu supapele care se duc era valabila mai mult pt masinile cu carburator,unde cant. de gaz nu era la fel de bine dozata ca la sistemele cu injectie.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 10 Jul 2012, 15:29
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




poate sa imi zica cineva(dar la modul cat mai sincer) cat ii consuma pe GPL?(mers mai mult in afara orasului).


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 12 Jul 2012, 16:32
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




La motorul meu undeva la 7% mers la 100-120 km/h 2 persoane in masina.
In concediu am consumat prin Turcia cam 8-8,5% dar tine cont ca eram 4 insi si bagaje, 2 trolere si 2 rucsacuri in portbagaj, si viteze de 90-140 km/h + treapta 2 la AC vesnic pornit!
Nu a existat perioada sa o menajej. Eu sunt multumit.


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 12 Jul 2012, 19:04
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




vad ca la semnatura apare Clio 1.4.la noul symbol cu motor de 1.2 consumul e mai mare sau mai mic?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
al1n
post 12 Jul 2012, 19:13
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 416
Joined: 1 August 08
From: Iasi




pai teoretic si normal ar fi sa iti consume mai putin decat la 1.4
dar iti v-a consuma mai mult pe gpl decat daca ai merge pe benzina.
si nu cred ca cineva care si-a luat masina de 2 ani de zile cu motor 1.2 si-a montat GPL, asa ca nu cred ca iti v-a zice cineva exact...cred ca esti primul...


--------------------
Dacia/Renault Berlina 1.4/Symbol Expression 1.2 16v '99/2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 12 Jul 2012, 19:45
Post #12


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Vezi la cei cu logan, sigur sunt cu 1.2 gpl


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 13 Jul 2012, 06:19
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Am zis cand am postat ca ma refer la motorul meu 1.4 , clio din 2004 ca sa se inteleaga.

Am avut ocazia sa vad pe gpl tot felul de masini, si in ultima vreme din ce in ce mai multi pun pe bmw-uri chiar, jeep-uri, am vazut pe Santa Fe de exemplu, pe Aveo si multe altele.. daca nu s-ar simti o diferenta de pret nu ar mai pune nimeni..
Am 20.000 km de cand am pus gpl, martie anul trecut si nu am nici o problema pana acum, si sper sa fie asa bine si mai departe..



--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
T.rac3Er
post 13 Jul 2012, 08:03
Post #14


cr8or


Group: Members
Posts: 1.461
Joined: 25 July 04




eu pe motorul meu de 1.6 la 135kmh am undeva la 9-11%. autostrada A1 e in panta si depinzand directia consumul variaza.
undeva la 90kmh consumul este de 5.5-6.5%
masina cu 2 persoane si ceva bagaje


--------------------
Citro-mobil C4 2006 VTR+
Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dean35
post 14 Jul 2012, 15:37
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 93
Joined: 4 December 08




pfff panta frate la autostrada mai sa fie radmasa.gif si asta la dus ca la intors te ajuta vantul si nu se simte rampa icon_mrgreen.gif


--------------------
renault symbol 2008 - bucuresti-ora exacta
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 14 Jul 2012, 17:40
Post #16


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name





Nu farama supapele deoarece vorbim de aliaje mult mai bune decat pe vremea vechilor dacii.
Eu am montat gpl si sunt multumit. Chiar daca am fost sceptic la inceput.
Motorul asta de la reno este numai bun pentru gpl. sunt loganuri cu 900 000 km in sinaia, mi se pare. au montat imediat ce le-au cumparat si nu au nici o problema la motor. si-au bagat picioarele in ea de garantie. Spuneau ei ca si asa garantia la noi este asa cum este. Au economisit de trei ori masina, cred.
depinde de tine, cred pana la urma.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 23 Aug 2012, 15:12
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




poate cineva sa posteze poze cu butelie normala montata in portbagaj?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AFSmihai
post 23 Aug 2012, 17:45
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 July 12




Salut Adrian din punct de vedere tehnic la acest model se recomanda numai butelie toroidala deoarece pe partea stanga unde ar putea fi montata o butelie cilindrica este situata toba de esapament iar normele in vigoare nu permit ca traseul tevilor de GPL sa treaca atat de aproape de toba, am montat cateva masini ca a ta si iti recomand cu placere butelia toroidala de 42Litri, atasez cateva poze cu montajul DSCN1481.JPG ( Size: 423.74k ) Number of downloads: 1803
DSCN1482.JPG ( Size: 309.48k ) Number of downloads: 1910
DSCN1483.JPG ( Size: 313.3k ) Number of downloads: 1878
DSCN1485.JPG ( Size: 415.51k ) Number of downloads: 1900

Daca mai ai ceva nelamuriri te pot ajuta cu detalii si preturi.


--------------------
Dacia Logan 2007
Alternative Fuel Systems
Strada Radovanu Nr.35
0762.393388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 23 Aug 2012, 20:09
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




AFSmihai esti exact omul de care aveam nevoie. ma intereseaza in special:
- ce probleme ar putea sa apara vara/iarna
-la ce costuri se ridica o revizie(si la cat timp se face,recomandat)
-montajul presupune ceva modificari la motor/masina?
-este indicata pt aceasta masina instalatia landi renzo lsi-10?(la ce pret ar ajunge la un service, altul decat reprezentanta renault).
-ce consum ar avea masina pe GPL?(mers mai mult in afara)

This post has been edited by adrian2011: 23 Aug 2012, 20:25


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 27 Aug 2012, 23:25
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 949
Joined: 5 December 09




Adrian aici ai date despre consum (la modelul din fabrica dai pe optiunea 1,2 LPG )

This post has been edited by SandelBS: 27 Aug 2012, 23:27


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AFSmihai
post 28 Aug 2012, 10:11
Post #21


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 July 12




adrian2011 iti raspund in ordinea intrebarilor
-nu au ce probleme sa apara iarna/vara deoarece masina porneste pe benzina si trece pe gaz numai dupa ce lichidul de racire(antigelul) atinge 40 de grade
-o revizie costa 80 RON (consta in schimbarea a 2 filtre faza gazoasa/faza lichida si reglaj pe tester) se efectueaza odata la 15000KM
-montajul implica adaugarea componentelor instalatiei GPL si anume:Clipboard01.jpg ( Size: 818.94k ) Number of downloads: 1738
(la montajul rampei de injectie GPL se introduc 4 stuturi in galeria de admisie)
-Instalatia LR LSI-10 este compatibila si va costa 2400 RON cu montaj inclus 2 ani GARANTIE fara limita de kilometri
-consumul masinii este cu 10 -15% mai mare decat pe benzina (daca pe benzina aveti consum 8% pe GPL o sa aveti in jur de 9%)


--------------------
Dacia Logan 2007
Alternative Fuel Systems
Strada Radovanu Nr.35
0762.393388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 30 Aug 2012, 09:45
Post #22


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




QUOTE(SandelBS @ 28 Aug 2012, 00:25)
Adrian aici ai date despre consum (la modelul din fabrica dai pe optiunea 1,2 LPG )
*



deci sa inteleg ca, real ,consumul ar fi mai mare.ca si la benzina 1,2 ei declara un consum mixt de 5.1 da mai jos de 5,4 eu nu am putut scoate.

multumesc de informatii.astept sa vad cum mai evolueaza preturile(si benzina si GPL) si daca tot cresc la iarna ii pun GPL.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 4 Sep 2012, 15:28
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




am inteles ca daca se monteaza GPL incalzirea/racirea interioara nu mai este asa de eficienta din cauza ca se extinde volumul instalatiei.eu am pe a mea clima.o va afecta cu ceva rau?


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 4 Sep 2012, 21:27
Post #24


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




normal nu ar trebui sa ai nici o problema. eu am avut deoarece aveam caloriferul infundat. brusc dupa montarea gpl nu am mai avut caldura. dar am schimbat caloriferul si s-a rezolvat, era infundat.
reductorul de incalzire al gplului trebuie montat in paralel, si nu in serie cu caloriferul. Daca cei care monteaza instalatia insista pe montarea in serie, care intr-adevar este mai simpla pentru ei, nu ii ascultati. Instalatia tebuie montata exact ca din fabrica, in paralel. In timp instalatia de incalzire isi va pierde eficienta daca va fi facuta altfel.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AFSmihai
post 10 Sep 2012, 09:08
Post #25


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 July 12




Asa cum spune si colegul PhilipMorris nu vor aparea probleme de incalzire/racire deorarece reductorul este montat in paralel iar la instalatia de AC nu se modifica nimic.


--------------------
Dacia Logan 2007
Alternative Fuel Systems
Strada Radovanu Nr.35
0762.393388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 11 Sep 2012, 09:35
Post #26


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




cum poate un necunoscator ca mine sa isi dea seama daca reductorul a fost montat in paralel sau nu?(la tipul de instalatie lsi-10)


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AFSmihai
post 11 Sep 2012, 10:40
Post #27


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 16 July 12




40cdc8ce_40cb_4e60_9397_f69fdf8c760a.jpg ( Size: 49.25k ) Number of downloads: 402

Este foarte simplu de verificat, asa cum se vede in imagine pe furtunele care duc la caloriferul de incalzire a habitaclului se monteaza 2 Teuri in paralel(de preferinta de metal, cele de plastic cedeaza in timp si apar pierderi de lichid racire)


--------------------
Dacia Logan 2007
Alternative Fuel Systems
Strada Radovanu Nr.35
0762.393388
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
STALEX2004
post 13 Sep 2012, 16:49
Post #28


Membru autentic


Group: Members
Posts: 651
Joined: 5 June 08
From: Bucuresti




QUOTE(adrian2011 @ 4 Sep 2012, 15:28)
am inteles ca daca se monteaza GPL incalzirea/racirea interioara nu mai este asa de eficienta din cauza ca se extinde volumul instalatiei.eu am pe a mea clima.o va afecta cu ceva rau?
*



stai linistit ca nu are nici un fel de problema.asa cum spunea colegul de mai sus, se pun niste T-uri si trece apa calda si prin "calorifer" si prin "plaman".Am avut pana acum 2 saptamani un bmw 316 pe gaz si vreau sa zic ca am fost foarte multumit de el;instalatia era landi renzo, cu butelie in locul rotii de rezerva, imi intra intre 40 si 44 litri in ea si diuza de alimentare era la capacul de la rezervor.ca si consum de gaz poti face tu un calcul simplu, consumul tau pe benzina x 10%=consum gaz....eu am zis prima data ca este o poveste treaba cu 10%, dar bmw-ul lua 9 afara pe benzina si 10 pe gaz, deci.....in ceea ce priveste reglarea instalatiei, ti-o face pe loc dai 1-2-3 ture cu masina cat este nevoie, mai face mici rectificari, iar dupa 500-1000km va trebui sa revi sa o regleze inca odata pentru ca se considera perioada respectiva "rodajul" instalatiei de gaz.instalatia se pliaza perfect pe orice masina, kit-ul vine cu absolut tot ce trebuie, iar instalatul dureaza 1/2 de zi pana la 1 zi.Eu pana acum am avut 2 masini pe gaz, BMW-ul si un Ford KA.Daca vrei iti pot da nr de telefon unde am montat eu instalatiile...eu am vorbit cu baiatul respectiv acum o saptamana pt ca vroiam sa iau un megane pe benzina si am intrebat cat ma costa o instalatie pt ea...raspunsul: 2300 lei.Parerea mea e ca daca faci mai mult de 10kkm pe an se merita o instalatie gpl pt ca iti scoti banii cam intr-un an pe ea.
bafta

13 Sep 2012, 16:53:
QUOTE(adrian2011 @ 11 Sep 2012, 09:35)
cum poate un necunoscator ca mine  sa isi dea seama daca reductorul a fost montat in paralel sau nu?(la tipul de instalatie lsi-10)
*



daca nu ti-ar pune T-urile respective nu ar trece masina pe gaz pt ca nu are cum sa ajunga caldura la plaman....

This post has been edited by STALEX2004: 13 Sep 2012, 16:53


--------------------
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
Renault Clio Symbol Fidji 1.5 DCI 2006
Renault Clio 3 FL 1.5 DCI 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrian2011
post 13 Sep 2012, 19:24
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 693
Joined: 30 August 11
From: Isle of Man




mersi stalex2004 ,dar daca ii voi pune gaz ma voi duce de unde am cumparat-o.nu m-as risca sa pierd garantia pt 200 ron castigati la un montaj mai ieftin in alta parte.am zis eu ca astept pana la iarna sa vad evolutia benzinei dar la cat de repede urca pretul cred ca voi monta mai devreme.


--------------------
Renault Symbol 2011 Collection 1.2 16V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreib
post 13 Sep 2012, 20:10
Post #30


Membru


Group: Members
Posts: 147
Joined: 16 November 04
From: Iasi




Daca vrei sa montezi GPL pe motorul tau trebuie NEAPARAT kit Valve saver. Exista pe site-urile de montatori liste cu motoarele la care este necesar acest kit, printre ele fiind si D4F (1.2 16v).

Mare atentie la ce montator alegi, daca dai de un habarnist ori va consuma mult ori va porni aiurea pe benzina ori vei avea check-ul aprins... Daca instalatia e montata bine nici nu ar trebui sa stii ca e acolo iar diferentele in mers ar trebui sa fie minime.

Ia in considerare ca va trebui sa reglezi jocul la tacheti ceva mai devreme si bujiile nu tin mai mult de 20.000km pe GPL. La 60.000km se face o revizie mai ampla la instalatia de GPL ce costa cca 200-400RON. Economia e in jur de 30-40% fata de mersul pe benzina.

Probleme ce pot aparea la instalatia de GPL in ordinea frecventei aparitiei:
1. Reglaje proaste-> mers prost, pornire proasta
2. Filtre si vaporizator colmatate de la gaz prost sau neschimbate la timp(cele mai mari pb de pana acum au fost cu lokoil)
3. Injectoare colmatate (se pot curata)
4. Injectoare stricate (mecanic sau electric)-> se schimba unul cate unul dar nu sunt tocmai ieftine (cele de landi MED sunt cam 50-80 EUR/buc)
5. Electrovalve stricate (se rezolva ieftin si repede)
6. T-uri apa rupte: din cauza montajului prost sau T-urilor de calitate proasta se rup si pierzi lichidul de racire. Daca opresti si remediezi problema nu e mare jale, daca mergi in continuare risti daune mai mari. Problemele nu sunt destul de rare si tin 90% de montaj incorect.

Incalzirea mai slaba e o poveste, mirosul de gaz de asemenea.

This post has been edited by andreib: 13 Sep 2012, 20:27


--------------------
Reno Kangoo 1.2 16v GPL 2005
Reno Kangoo 1.2 16v GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages  1 2 3 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 1st May 2024 - 18:59
Dacia