BMW F 800 GS, Continuarea
![]() ![]() |
BMW F 800 GS, Continuarea
Sudsemnatu |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|||
gibonu |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ 4x4
Asa o fi cum spui tu. Altii, care au vazut cu arata cutia de metal mi-au spus ca imbinarea nu este bine facuta si coltarul a fost prins fortat in nituri. Drept pentru care a si facut poc. Cand o sa dau coltarul jos o sa vad exact despre ce este vorba. @ Sudsemnatu N-am cont acolo. SI nici nu prea am treaba cu acel forum. Insa nu exclud posibilitatea de a aparea si acolo ceva. Nu eram eu ieri sub pod. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#63
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
Pentru a nu se crede ca sunt vreun nebun care cauta scandal peste tot.
Cateva poze cu cutia de carton in care mi-a venit cutia de metal (top-case-ul) de la Istvan. Expediorul. 01.JPG ( Size: 393.61k ) Number of downloads: 1005 Lateralele cutiei. 02.JPG ( Size: 374.94k ) Number of downloads: 1051 03.JPG ( Size: 373.35k ) Number of downloads: 1002 Cutia vazuta din partile laterale. 04.JPG ( Size: 390.43k ) Number of downloads: 1004 05.JPG ( Size: 402.61k ) Number of downloads: 972 06.JPG ( Size: 366k ) Number of downloads: 113 07.JPG ( Size: 409.02k ) Number of downloads: 104 Asadar, cutia de carton este intacta. Dupa logica mea, de nespecialist in domeniu, metalul este mai tare si mai rezistent decat cartonul. Daca metalul este deteriorat, ar fi trebuit ca si cartonul sa fie la fel. Nu se poate ca cutia de metal din interior sa fie deteriorata, iar cutia de carton din exterior sa fie intacta. Altfel spus, se pare ca cutia de metal a plecat deteriorata de la Istavan. In plus, nu a fost absolut deloc suprins cand l-am sunat sa-I spun ca doua coltare sunt crapate. Deja avea replica pregatita: “Curierul este de vina” This post has been edited by gibonu: 25 Apr 2012, 13:26 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
hepea |
![]()
Post
#64
|
Membru autentic Group: Members Posts: 841 Joined: 8 June 10 From: Bucuresti ![]() |
Si de ce nu-ti iei banii inapoi?
|
--------------------
ex Dacia
Spring
2021
- .
|
|
gibonu |
![]()
Post
#65
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ hepea
Nu ii cer banii inapoi pentru ca am nevoie de cutie. Plus ca marfa lui Istvan este mai ieftina. I-am sunat pe cei de la United Motors, care sunt importatorii Givi in Romania (cel putin doar ei apar pe site-ul Givi). Cutie E 55 au pe stoc, insa nu au sistem de prindere pentru F 800 GS. Iar sistemul de prindere dureaza minim 3 luni sa-l aduca. Altfel spus, nu prea vreau sa ma mai complic cu cei care comercializeaza accesorii moto in Romania. Tin minte ca acum 2 ani, cand mi-am luat protectia de corp de la Dainese, am preferat sa o comand direct pe site-ul Dainese si sa platesc 30 de euro in plus pe transport. Si in cateva zile (sub o saptamana) a venit marfa cu UPS. In RO, cei care vindeau Dainese nu aveau pe stoc masura XXL si nici nu stiau sa-mi spuna cand vor avea. In plus, au mai fost diversi comercianti care habar nu avea ca vand si Dainese, desi pe site-ul lor scria ca vand. In alta ordine de idei, am aflat lucruri noi de la Istvan. Cum ar fi ca in placa de prindere trebuie sa dau eu gauri, astfel incat sa prind placa de motocicleta. Cam asa arata placa pusa pe motocicleta. 20.JPG ( Size: 440.59k ) Number of downloads: 200 Ca sa fiu obiectiv, Istvan s-a oferit sa ma ajuta, in caz ca nu ma descur cu sa dau gaurile: - fie sa-i trimit placa, sa gaseasca el un F 800 GS in Baia Mare si sa-i dea gaurile; - fie sa ma trimita la cineva in Bucuresti sa imi dea acele gauri. Niste gauri in placa nu sunt mare inginerie. Insa nu inteleg de ce nu mi-a spus de la inceput despre ce e vorba in propozitie. Desi ma repet, este ca si cum mi-as lua o sticla de vin la carciuma, iar chelnerul nu ar avea tirbuson. Sambata, 28.04.2012. Pana la ora 16.00 am fost la munca. Pe la 17.00 am iesit la o plimbare scurta: Bucuresti - Frumusani - Greaca - Giurgiu - Bucuresti. Nimic deosebit, avand in vedere ca deja stiu pe dinafara drumul asta. Doar ca la intoarcere, intre Giurgiu si Bucuresti, drumul era aproape gol. Asa ca accelerat pana la 160 km/h, sa vad cum este la o viteza mai mare. Si am constata ca imi trebuie neaparat parbriz. La 160 km/h, parca ma lovea un ciocan in cap. La 120 km/h insa era OK, chiar si cu parbrizul original. This post has been edited by gibonu: 30 Apr 2012, 09:36 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
Speedy |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Eu am renuntat la parbriz pentru ca imi directiona tot curentul in casca si daca mergeam cu mai mult de 80-90 devenea insuportabil din cauza zgomotului.
Acum ma cam bate vantul la 100 dar macar nu mai imi tiuie urechile dupa ce imi dau casca jos. Apropo, au asfaltat drumul de la Herasti la Hotarele sau e tot asa "frezat"? |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
gibonu |
![]()
Post
#67
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ Speedy
Intr-adevar, este delicata problema parbrizului. Prietenul cu X-Challange l-a dat jos, pentru ca la el se crea un curent de aer in spatele parbrizului, care il lovea stanga-dreapta in casca. Spunea ca era un chin sa mergi in astfel de conditii. La cealalta motociclete, parbrizul a fost OK. Imi ridica curentul de aer din piept si il ducea in casca, insa n-am sesizat vreo diferenta de zgomot. Heresti - Hotarele este in continuare frezat. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
steph |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Si povestea mea cu Konvoi: http://www.motociclism.ro/forum/index.php?...ost__p__3126621
|
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
gibonu |
![]()
Post
#69
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ steph
Interesanta poveste. Cu prinderea cutiei de motocileta cum te-ai descurcat? In alta ordine de idei. Cutia mea i-am dat-o unui prieten sa-i schimbe coltarii sparti si sa incerce sa o indrepte. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#70
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pretentiosilor
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
steph |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Aveam deja o placa de prindere de la sw-motech. Am dat gauri in cutie si am prins-o pe gaurile placii.
Visule, al dracu de pretentios dupa ce am stat aproape 2 luni si am primit de 2 ori alte dimensiuni decat am discutat. Culmea si dimensiuni standard. |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#72
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Glumeam... Chiar nu m-asteptam la asa ceva. Si replica lui de pe motociclism a fost jenanta. Nu s-astepta la o reclama negativa. Totul se reduce la timp, e clar ca-s facute in graba.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
steph |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Chiar nu vreau sa fiu sparge gasca dar nici sa fiu luat de prost.
Sunt curios daca chiar imi trimite o alta cutie. ![]() |
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
gibonu |
![]()
Post
#74
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ steph
Si eu sunt curios sa vad daca iti timite alta cutie. Oricum, de cacao rau de tot toata povestea, mai ales partea cu "nu mai lucreaza cu romanii". Si mie mi-a spus la telefon (pe cand asteptam placa) ca s-a jurat ca nu mai lucreaza cu romanii, insa pentru mine a facut o exceptie. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
Pana acum, am apucat doar sa fac plimbari scurte pe langa Bucuresti.
Asa ca era cazul sa fac o plimbare mai lunga. Iar ziua libera de Rusalii s-a potrivit perfect. Asadar: Sambata, 02.06.2012 – Partea I-a. Bucuresti – Buzau – Focsani – Bacau – Piatra Neamt – Bicaz – Poiana Teiului – Vatra Dornei 504 km. Mi-am propus sa plec la ora 08.00 Insa, eterna problema cu trezitul de dimineata, asa ca am plecat la ora 10.00 din Bucuresti. DN 2 destul de liber. Urziceni, Buzau, Focsani au trecut destul de repede. Prima oprire, undeva dupa Adjud. 100.JPG ( Size: 460.14k ) Number of downloads: 202 Sacul impermeabil sta bine si pe 800 GS. 101.JPG ( Size: 433.8k ) Number of downloads: 189 102.JPG ( Size: 443.41k ) Number of downloads: 161 Plus atentia la detalii, care face diferenta. Se observa acel ciot care impiedica sfoara/chinga sa culiseze. 103.JPG ( Size: 381.53k ) Number of downloads: 164 Cer senin in directia mea de mers. 104.JPG ( Size: 341.86k ) Number of downloads: 157 Bacaul ar avea nevoie de o centura, pentru ca sunt cam multe semafoare prin oras. Spre Piatra Neamt cam plicitisitor, pentru ca drumul trece prin foarte multe localitati. La Petrom-ul de la intrarea in Piatra Neamt am facut o pauza pentru alimentare, plus un sandwich de benzinarie. Pe care mi l-a incalzit dna. benzinareasa incat am mai stat vreo 5 min. sa astept sa se racesca ca sa-l pot manca. Interesanta instalatia de transport pe cablu care trece pe deasupra orasului. Nu a mai durat mult si am ajuns la barajul Bicaz. Primul lucru care mi-a atras atentia a fost insula de PET-uri. Par a fi stanse acolo, pentru ca in alte locuri de pe marginea lacului nu am mai vazut. 105.JPG ( Size: 440.79k ) Number of downloads: 162 106.JPG ( Size: 480.14k ) Number of downloads: 169 107.JPG ( Size: 438.13k ) Number of downloads: 164 Lacul, fara PET-uri. 108.JPG ( Size: 393.45k ) Number of downloads: 150 109.JPG ( Size: 390.39k ) Number of downloads: 116 Barajul. 110.JPG ( Size: 455.65k ) Number of downloads: 116 111.JPG ( Size: 457.86k ) Number of downloads: 126 Date tehnice. 112.JPG ( Size: 407.68k ) Number of downloads: 132 Detinuti politici au trecut si pe aici. 113.JPG ( Size: 460.79k ) Number of downloads: 137 114.JPG ( Size: 393.47k ) Number of downloads: 113 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
ydaniel |
![]()
Post
#76
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
frumos,da peturile sunt stranse de un nene,care mai aduna si bustenii din apa si ii vinde.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
duminica am intalnit pe dn 1 un grup de 15 bmwisti din turcia. se duceau spre munte. vreo intalnire, ceva?
|
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ ydaniel
Multumesc pentru completare. Frumoasa initiativa. @ b76bgaarh Habar n-am. Oricum, nu ma pasioneza intalnirile moto. Sambata, 02.06.2012 – Partea a II-a. Bucuresti – Buzau – Focsani – Bacau – Piatra Neamt – Bicaz – Poiana Teiului – Vatra Dornei 504 km. De la baraj, am continuat alergarea pe DN 1,5 malul estic al lacului de acumulare (lacul Izvorul muntelui). Lacul. 100.JPG ( Size: 426.07k ) Number of downloads: 116 101.JPG ( Size: 421.21k ) Number of downloads: 104 102.JPG ( Size: 386.76k ) Number of downloads: 95 103.JPG ( Size: 429.8k ) Number of downloads: 94 Pauza. 104.JPG ( Size: 440.4k ) Number of downloads: 142 Drumul pana la coada lacului este acceptabil in ceea ce priveste calitatea asfaltului. Insa, dupa coada lacului am intrat pe DN 17B care, din pacate, nu mai este chiar asa bun. Predomina asfaltul valurit, placile de beton si ceva gropi. Si pana la Vatra Dornei tot asa este. 105.JPG ( Size: 454.01k ) Number of downloads: 150 In schimb, trecand peste starea drumului, piesajul zonei merita din plin efortul. Zona deluroasa cu paduri, pasiuni, livezi, fanete. Plus un verde inca crud (dupa mine) pentru ca probabil primavara vine mai greu prin partile astea. In plus, de la coada lacului pana aproape de Vatra Dornei, drumul merge pe langa Bistrita, trecand de pe un mal pe altul. Concluzia: daca asflatul ar fi OK, cred ca drumul asta ar fi unul dintre cele mai frumoase din tara. Nu m-am putut abtine sa nu ma opresc. 106.JPG ( Size: 455.87k ) Number of downloads: 144 Ciudat mi s-a parut faptul ca scandurile de lemn care formeaza puntea sunt foarte vechi. Mi-a cam fost frica cand am pasit pe ele. Nu prea inteleg de ce n-au fost schimbare de cei din zona care folosesc puntea. Ca doar lemn este din belsug, practic cade padurea pe ei. 107.JPG ( Size: 472.98k ) Number of downloads: 160 Bistrita, in aval. 108.JPG ( Size: 383.91k ) Number of downloads: 145 si in amonte. 109.JPG ( Size: 432.45k ) Number of downloads: 112 Poza IO-LA. 110.JPG ( Size: 388.77k ) Number of downloads: 128 Pe la ora 19.00 am ajuns in Vatra Dornei. Cazare a fost la Vila Dana (60 lei camera dubla, in regim de camera simpla, fara mic dejun). La vreo 10 min de mers pe jos fata de gara. Cand am ajuns la pensiune, vazandu-ma pe motocicleta, proprietarul m-a intrebat daca sunt ungur. Si-a motivat intrebarea prin faptul ca odata, la pensiunea lui au fost cazati 8 motociclisti din Ungaria. M-a condus in camera si a avut grija sa-mi ceara cei 60 de lei. Apoi, s-a scuzat si mi-a spus ca in baie nu functioneza neonul. Dupa care, m-a intrebat daca vreau sa ma barbieresc. Asta ca sa stie daca este nevoie sa schimbe neonul. I-am spus ca n-am nevoie de lumina in baie. Era suficienta cea care venea din camera. In final, proprietarul mi-a spus ca a doua zi pot pleca la ce ora vreau si ca pot sta in camera pana seara. L-am asigurat ca nu pentru a sta in camera am venit la Vatra Dornei. Apoi am iesit la plimbare prin oras. Ultima data am fost aici in 1985, cu bunicii care veneau la bai. Fata de ceea ce imi aminteam, acum totul parea ca s-a micsorat. Iar in locul in care aruncam cu pietre in Dorna, acum este o autogara. Cina in carciuma Les Amis. Ciorba de burta si bultz dornean (daca am inteles bine). Un amestec care contine branza, mamaliga, cas, carne, carnati. Adica mananci pana cazi sub masa. 111.JPG ( Size: 454.69k ) Number of downloads: 191 Dupa cina, am trecut putin prin parc. Si asta parea mai mic. Insa, dupa casutele care erau prin copaci, se pare ca inca mai sunt veverite. Apoi, somn adanc. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
ipiq |
![]()
Post
#79
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
ce-ar fi mers o tura cu caiacul pe Bicaz
![]() frumoase locuri, pacat de drum... |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#80
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Frumos rau armasarul, chiar e facut pentru astfel de drumuri, nustiu de ce te vaiti... E patria enduro, slava domnului
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
gibonu |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ ipiq
Nu stiu sigur, insa s-ar putea sa fie mai complicat accesul cu caiacul pe lacul Bicaz. Lac de acumulare, obiectiv strategic, etc. @vis-a-vis. Multumesc. Nu ma vait. Insa mi-ar fi placut mai mult sa ma uit la piesaj decat la gropile din drum. In plus, suspensia era reglata pentru drum bun. Si, oricat de enduro ar fi motoreta, tot te cam zgaltaie. Mi-a fost lene sa dau jos sacul si sa scot saua. Ca sa iau cheia cu care se invarte robinetul care regleaza taria amortizorului. Data viitoare, o sa am grija sa am acea cheia la indemana. Iar cand mi-oi lua 1200 GS cu sistemul ESA (ce nr. o fi atunci) va trebui doar sa apas pe un buton ca sa reglez taria amortizorului. Duminica – 03.06.2012 Vatra Dornei – Bistrita – Reghin – Toplita – Gheorgheni – Miercurea Ciuc 308 km Micul dejun a fost intr-o carciuma, langa pensiune. Omleta cu cascaval, salata de rosii cu cas, clatite cu gem. Chiar mi-a placut cum se gateste la Vatra Dornei. Alimentare la LukOil-ul de la iesirea din oras, dupa care ma taiat-o spre Bistrita. Nu conta prea mult ca era ora 12.00 Drumul este coala de hartie, peisajul incantator. Plus ca eram cam singur pe drum. Ce sa-mi doresc mai mult? Bucovina ramane in urma. 100.JPG ( Size: 369.81k ) Number of downloads: 160 Inainte de Bistrita, drumul trece prin satele Bargaului (Tiha, Prundu, Josenii, etc). La ora la care am trecut pe acolo, satenii cred se intorceau de la biserica. Mi-a placut faptul ca am vazut multe femei si copii imbracati in costume populare. In Bistrita m-am plimbat putin prin oras. Nu pentru ca as fi vrut neaparat, ci pentru ca drumul pe care trebuia sa merg era blocat de salvari si masini de politie din cauza unui accident. Dupa Bistrita, am intrat pe DN 15A, spre Reghin. Drumul asta este cam praf. Pe langa asfalt valurit si gropi, mai este ingustat pe portiuni lungi, din motive de lucrari. Si vreo 2 semafoare. Nu prea am inteles ce lucrari se fac, avand in vedere ca nu prea am vazut utilaje, plus ca in unele portiuni crescuse stuful in baltile de pe margine. Dupa Reghin, se schimba total situatie. In bine. DN 15, spre Toplita este impecabil. Nu stiu cand si cine l-a asfaltat, insa este o placere sa mergi pe acolo. Mai ales ca nu prea era nimeni pe drum. Cam asa arata. 101.JPG ( Size: 415.88k ) Number of downloads: 135 102.JPG ( Size: 449.44k ) Number of downloads: 123 Tot pe aici este si Defileul Muresului. Este interesant, insa nu se compara cu defileul Oltului sau al Jiului. Probabil din tren o fi mai spectaculos. Inainte de intrarea in Toplita. 103.JPG ( Size: 511.51k ) Number of downloads: 127 Am intrat in Harghita. Dupa Toplita, am continat alergarea pe DN 12, directia Gheorgheni – Miercurea Ciuc. Drumul, perfect. 104.JPG ( Size: 382.58k ) Number of downloads: 122 105.JPG ( Size: 367.48k ) Number of downloads: 115 Pe la ora 18.00 am ajuns in Miercurea Ciuc. Cazare la fost la pensiunea Siesta: http://www.siestapanzio.ro/index-ro.php 90 lei / noapte cu mic dejun. La vreo 10 min de centrul orasului. 6 Jun 2012, 19:48: Duminica, 03.06.2012 – Partea a II-a Vatra Dornei – Bistrita – Reghin – Toplita – Gheorgheni – Miercurea Ciuc 308 km La plimbare prin Miercurea Ciuc. Monumentul ostasului / armatei (n-a inteles exact) sovietic(e). 100.JPG ( Size: 465.98k ) Number of downloads: 92 101.JPG ( Size: 505.54k ) Number of downloads: 72 Catedrala ortodoxa (scuze pentru firul din centrul pozei). 102.JPG ( Size: 365.58k ) Number of downloads: 87 Cetatea Miko era inca in renovare, asa ca nu prezenta prea mare interes. Palatul de justitie. 103.JPG ( Size: 456.67k ) Number of downloads: 83 N-am reusit sa gasesc nimic despre rascoala din 1934. Daca stie cineva, il rog sa nu ezite. 104.JPG ( Size: 398.71k ) Number of downloads: 74 Mandria Ciuc-ului. 105.JPG ( Size: 406.09k ) Number of downloads: 84 106.JPG ( Size: 357.37k ) Number of downloads: 91 107.JPG ( Size: 512.9k ) Number of downloads: 82 Pasiunea pentru hockey nu cunoaste limite. 108.JPG ( Size: 487.83k ) Number of downloads: 92 Foarte interesanta si bine facuta brosura. As fi luat-o, insa cei de la pensiunea la care am stat mi-au spus ca au primit doar doua exemplare. 109.JPG ( Size: 430.69k ) Number of downloads: 107 Fara nicio intentie de polemica. Magnet de frigider (Made in China) la un magazin de suveniruri din Miercurea Ciuc. Ungaria Mare sau ce-am avut si ce-am pierdut (Ardeal, Banat, Voievodina, Croatia, putin din Austria, juma de Slovacie si putin din Ucraina). 110.JPG ( Size: 294.44k ) Number of downloads: 135 Pana la urma, chinezii cred ca pot face magneti si cu Romania Mare. Seara s-a terminat intr-o carciuma (Tosca). N-am gasit nimic deosebit in meniu, asa ca am mers pe varianta standard (ciorba, mici, cartofi prajiti, salata de muraturi). Si un Banutz (Riesling de Jidvei). Plus o chelnerita mirata tare de faptul ca am comandat o sticla de vin si nu un pahar de vin. Ma asteptam sa ma intrebe daca am bani la mine. Una peste alta, mi-a placut la Miercurea Ciuc. This post has been edited by gibonu: 6 Jun 2012, 17:48 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#82
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Unguroaicele, nu?
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
steph |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 775 Joined: 18 July 03 From: Bucuresti ![]() |
Eu nu am cheita aia de reglaj dar rotita se invarte lejer si la mana.
|
--------------------
Toyota
Yaris
TS
- Bucuresti
|
|
gibonu |
![]()
Post
#84
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ vis-a-vis
Cred ca erau toate in Ungaria. Ca n-am vazut nimic deosebit. @ steph Bine de stiut. Multumesc. Luni, 04.06.2012 Miercurea Ciuc – Sf. Gheorghe – Prejmer – Intorsura Buzaului –Cislau – Valenii de Munte – Ploiesti – Moara Vlasiei – Bucuresti 345 km Pe la ora 12.00 am tait-o din Miercurea Cuic. De manastirea franciscana am uitat, asa ca prima oprire a fost in Tusnad Sat, la Muzeul de apa minerala. Chiar pe marginea drumului principal, langa un izvor de apa minerala. Indicatorul tri-lingv. 100.JPG ( Size: 551.96k ) Number of downloads: 118 Muzeul propriu-zis, a carai constructir mi-a parut inspirata dintr-o iurta. 101.JPG ( Size: 459.66k ) Number of downloads: 94 Varful iurtei. 102.JPG ( Size: 302.66k ) Number of downloads: 88 Pacat ca era inchis. Era de asteptat, avand in vedere ca era intr-o zi de luni. Margini de drum din Covasna. 103.JPG ( Size: 331.54k ) Number of downloads: 78 104.JPG ( Size: 335.68k ) Number of downloads: 66 Inainte de Brasov, am virat stanga, pe DN 10, spre Buzau. Melcul de la Tarlungeni. 105.JPG ( Size: 431.65k ) Number of downloads: 86 Coada lacului de acumulare Siriu. 106.JPG ( Size: 416.84k ) Number of downloads: 96 Pauza. 107.JPG ( Size: 488.7k ) Number of downloads: 119 Lacul de acumulare Siriu. 108.JPG ( Size: 381.56k ) Number of downloads: 120 109.JPG ( Size: 389.35k ) Number of downloads: 70 Vazut de pe viaductul Stanca Teherau. 110.JPG ( Size: 504.53k ) Number of downloads: 86 Am continuat alegarea pe DN 10, pana in Cislau. Aici, am virat dreapta, spre Valenii de munte, pe DJ 102B. Drumul prin judetul Buzau este cam nasol, insa imediat cum se intra in Prahova situatia de schimba in bine. Si o tine asa pana la Valenii de munte. 111.JPG ( Size: 415.05k ) Number of downloads: 90 Margine de drum din Prahova. 112.JPG ( Size: 374.35k ) Number of downloads: 78 Pauza la OMV-ul din Valeni. Cand stateam linisit la masa si masa si mancam un sandwich, a aparut un grup de vreo 5-6 insi, toti cu motociclete de viteza de 600 cmc si foarte bine echipati. Am schimbat cateva impresii. Insa oamenii erau cam suparati, pentru ca un BMW (parca K 1200) le-a scos motociclismul din cap pe curbele spre lacul Siriu. Concluzia lor: “e BMW frate, n-ai ce sa-i faci”. Din Valeni, a inceput plictiseala. Coloana si multe linii continue pana in centura Ploiestiului. La semaforul dinaintea centurii, erau in fata mea doua motociclete. Nu contreaza prea mult de care. Conteaza ca cei care le conduceau erau in tricou, iar pasagerele lor in pantofi cu toc. Centura Ploiestiului alta pliciseala, apoi DN 1 deja a inceput sa ma oboseasca. Asa ca in Ciolpani am virat stanga, spre Gruiu – Lipia – Moara Vlasiei – Dascalu – centura Bucuresti. Stiu ca asa drumul a fost mai lung, insa eram singur, fara coloana de masini langa mine. Pe la ora 20.00 am ajuns la curtea pritetenilor unde tin motoreta. Insecte din vreo 15-16 judete. 113.JPG ( Size: 478.76k ) Number of downloads: 147 113 Concluzii. 1157 km in trei zile. Sau o tura frumoasa, pe care imi doream de ceva timp sa o fac. Iar drumurile virajate sunt un deliciu, mai ales acum cand au disparut (aproape total) vibratiile. Frana de motor este OK. Practic daca nu se merge in forta, nu prea ai nevoie de frana clasica. In alta ordine de idei, stiu ca pare ciudat si sper sa nu creada cineva ca am luat-o razna. Insa ma doare curu’ de la sa. Desi saua este tipul confort. La cealalta motocicleta (fara sa confort) cam dupa 100 km trebuia sa fac o pauza. La asta, deja cam dupa 50 km incepe durerea de cur. Chiar nu stiu care este cauza. Am incercat toate pozitiile posibile. O sa incerc sa-i inalt putin ghidonul, sa vad daca o fi vreo schimbare. Si o sa vad cum se comporta si saua originala, varianta inalta, pe care o am acasa. This post has been edited by gibonu: 7 Jun 2012, 19:23 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
ipiq |
![]()
Post
#85
|
![]() The transporter Group: Members Posts: 1.924 Joined: 17 December 06 From: RO ![]() |
faina tura!
te-ai luat doar dupa indicatoare sau ai GPS? daca da, unde il montezi si cum tragi cu ochiu la el? ![]() |
--------------------
ex Renault Laguna
2
1.9dci Opel Insignia + Mercedes Vito + Audi A4
4x Peugeot Boxer 2010,2011,2011,2014 Cine nu face fata... face spate!!! |
|
Speedy |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru donator Group: Members Posts: 916 Joined: 27 December 05 From: Anytown USA ![]() |
Felicitari pentru o tura frumoasa si multumiri pentru ca ai impartasit-o cu noi.
O parte din tura ta mi-am planificat-o si eu peste 2 saptamani, mai precis Buc-Buzau-Siriu-Brasov si apoi intoarcere pe Cheia, daca mai ma simt in stare, sau pe DN1 daca nu. Cam dupa 100 de km incepe sa-mi amorteasca si mie fundul dar eu sunt obisnuit cu saua de la bicicleta deci cea de pe motor mi se pare un mic fotoliu ![]() Cat despre BMW-ul tau nu pot sa spun decat ca e superb si sa-l stapanesti sanatos. |
--------------------
....
...
.... Opel Astra J Innovation 2012 2.0 CDTI Ex Logan Prestige 1.6 16v
Suzuki XF650 Freewind 2001 Specialized Carve Expert |
|
gibonu |
![]()
Post
#87
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ ipiq
Multumesc. Am folosit harta clasica (tiparita pe hartie) si indicatoarele. Pentru orase, ca sa gasesc adreselele locurilor de cazare, am folosit un print de pe Google Maps. GPS n-am. Insa exista GPS pentru motocicleta. Se monteaza pe ghidon, intr-un suport special. Unele aparate GPS sunt impermeabile. Unele suporturi de GPS au si optiunea anti-furt, ca sa nu fi nevoit sa dai GPS-ul jos la fiecare oprire. Ca la orice soricarie d-asta hi-tech, banii sa ai, ca marfa exista. @ Speedy Multumesc frumos pentru urari. Este placerea mea sa scriu o poveste de tura. Eventual du-te pe la Cheia si intoarce-te pe la Siriu. Prin Valenii de munte, pentru ca nu are rost sa faci ocolul pana la Buzau. Bafta. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
dan22y |
![]()
Post
#88
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.512 Joined: 7 June 06 From: B ![]() |
Frumoasa tura, colegu.
![]() QUOTE(gibonu @ 6 Jun 2012, 12:03) Duminica – 03.06.2012 Vatra Dornei – Bistrita – Reghin – Toplita – Gheorgheni – Miercurea Ciuc 308 km Inainte de Bistrita, drumul trece prin satele Bargaului (Tiha, Prundu, Josenii, etc). La ora la care am trecut pe acolo, satenii cred se intorceau de la biserica. Mi-a placut faptul ca am vazut multe femei si copii imbracati in costume populare. In Bistrita m-am plimbat putin prin oras. Nu pentru ca as fi vrut neaparat, ci pentru ca drumul pe care trebuia sa merg era blocat de salvari si masini de politie din cauza unui accident. Doar acum am citit, daca stiam ca treci pe acilea, gaseam timp sa stam 5 min. la un suc. ![]() |
--------------------
R
M
8
- B
|
|
gibonu |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
@ dan22y
Multumesc frumos. Sucul ramane pentru data viitoare cand ajung in Bistrita. |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
gibonu |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.188 Joined: 29 May 06 ![]() |
Miercuri, 21.06.2012
Prima vizita la service, pentru revizia de un an. La Bavaria din Baneasa (vis-a-vis de aeroport), pentru ca s-au mutat din Pipera. Am ajuns la service pe la ora 09.00. Avand in vedere caldura de afara si traficul relativ aglomerat, am ajuns acolo destul de transpirat. Si daca tot am ajuns la service, i-am rugat pe cei de acolo sa-mi monteze scutul (cumparat anul trecut) si extensiile de la hand-guard (primite cadou). Desi nu ma asteptam, cei de la BMW mi-au spus ca montajul celor doua piese este gratis. Toata afacerea a fost 613 lei (revizie, schimb ulei, filtru ulei, lichid de frana, manopera). Sambata 23.06.2012 – Partea I-a. Bucuresti – Calarasi – Silistra – Ruse – Bucuresti. Pe la ora 12.00 am reusit sa ajung la service sa iau motoreta. Fiind in zona, am mai trecut pe la un prieten care sta pe langa padurea Banesa, dupa care am plecat la plimbare. Pe la ora 13.00, cand caldura era mai mare, am luat-o usor pe centura Bucuresti – A2 – Calarasi – bacul de la Chiciu. Pana la bac nimic doesebit, doar caldura mare. O singura pauza, la Lukoil-ul din apropierea intrarii in Calarasi pentru alimentare. La bac am avut noroc, pentru ca am plecat imediat. De data asta, unul dintre deserventii bacului mi-a verificat biletul. Pe bac, cu tot calabalacul intins pe motocicleta. 01.JPG ( Size: 281.77k ) Number of downloads: 127 La punctul de frontiera de la Silistra mi-a verificat actele (buletinul si talonul) un politist de frontier bulgar. Nu m-a intrebat de Cartea Verde, pe care oricum nu o aveam la mine pentru ca am uitat sa o iau de acasa. In mod normal nici nu ar fi fost nevoie sa ma intrebe de Cartea Verde, insa am mai patit-o cu politistii de frontiera bulgari. Imediat dupa granita am oprit la un magazin, care avea si casa de schimb. Pentru ca si levele le-am uitat acasa. 50 Lei = 22.5 Leva Adica 1 Leva = 2.22 Lei, fata de 2.38 Lei cu cat am schimbat in Bucuresti, acu’ vreo 3 saptamani. Din Silistra, am continuat alergarea pe DN 21 spre Turtucaia (Tutrakan in bulgara). Drum este bun, iar sambata dupa-amiaza aproape ca nu era nimeni pe acolo. Am trecut de centura Turtucaiei, dupa care am virat stanga spre Cimitirul Militar. Este semnalizat din drumul principal. 02.JPG ( Size: 274.67k ) Number of downloads: 122 La poarta cimitirului. 03.JPG ( Size: 279.09k ) Number of downloads: 72 Unde bulgarii, explica elegant si diplomatic, cum ne-au tras-o in septembrie 1916, in doar 33 de ore. 04.JPG ( Size: 296.94k ) Number of downloads: 73 Mica biserica din cadrul cimitirului, sub hramul Sfantului Gheorghe. Mi s-a parut interesanta idee cu clopotnita amplasara in fata intrarii. 05.JPG ( Size: 245.47k ) Number of downloads: 73 06.JPG ( Size: 242.29k ) Number of downloads: 55 In interior, exista doar un mic altar. 07.JPG ( Size: 256.29k ) Number of downloads: 53 Daca tot am ajuns acolo, am aprins o lumanare. Care nu prea statea dreapta datorita caldurii de afara. 08.JPG ( Size: 242.65k ) Number of downloads: 65 Langa biserica. 09.JPG ( Size: 265.71k ) Number of downloads: 71 Vazut de aproape, deasupra lui 1916 scrie ZA HRABROST = pentru vitejie. Din bulgara mea si cu ajutorul lui Google translate. 10.JPG ( Size: 278.23k ) Number of downloads: 62 La intrarea in cimitirul propriu-zis se afla planul complexului fortificat de la Turtucaia si desfasurarea luptei. Deaspupra este scris PLAN NA KREPOSTTA = planul fortificatiilor. 11.JPG ( Size: 267.37k ) Number of downloads: 55 <span class='edit'>25 Jun 2012, 15:09:</span> Sambata 23.06.2012 – Partea a II-a. Bucuresti – Calarasi – Silistra – Ruse – Bucuresti. Prin cimitir. Pe lateral, erau amplasate niste placi comemorative cu eroii bulgari, in functie de districtul (judetul) din care proveneau. 01.JPG ( Size: 306.76k ) Number of downloads: 46 Mormintele, ingrijite si cu flori. Doar ale bulgarilor. 02.JPG ( Size: 283.68k ) Number of downloads: 45 Multe erau ale soldatilor necunoscuti. NEIZVESTEN = necunoscut. 03.JPG ( Size: 280.76k ) Number of downloads: 50 Micul obelisc din centrul cimitirului. 04.JPG ( Size: 251.9k ) Number of downloads: 44 Obelisc pe care, scrie in 4 limbi (bulgara, romana, germana si turca). Interesant este faptul ca in turca este scris cu caractere arabe, asa cum se scria in 1916. A mai durat ceva pana cand Ataturk a inlocuit alfabetul arab cu cel latin. 05.JPG ( Size: 261.2k ) Number of downloads: 47 06.JPG ( Size: 267.91k ) Number of downloads: 45 07.JPG ( Size: 268.52k ) Number of downloads: 44 08.JPG ( Size: 277.91k ) Number of downloads: 39 Obuzier, marca Krupp. 09.JPG ( Size: 265.26k ) Number of downloads: 48 10.JPG ( Size: 285.35k ) Number of downloads: 48 Cu gradatiile inca intacte. 11.JPG ( Size: 272.04k ) Number of downloads: 60 Acum serveste ca adapost pentru un cuib de viespi. 12.JPG ( Size: 266.33k ) Number of downloads: 77 Schimbare de infatisare. Scutul. 13.JPG ( Size: 284.41k ) Number of downloads: 96 Si extensiile de la hand-guard. 14.JPG ( Size: 265.74k ) Number of downloads: 99 Cat stateam in fund pe iarba langa motoreta, a aparut unul dintre ingrijitorii cimitirului. Un bulgar pe la vreo 55 de ani, descult si imbracat cu niste haine de munca. L-am salutat cu “Dobr den” Omu’ a vazut nr. de la motocicleta, dupa care mi-a spus “Buna dimineata – Buna seara”, pe un ton intrebator. I-am facut traducerea cu “Dobro utro - Dobr vecer”. Apoi mi-a explicat ca salutul potrivit era Dobr vecer (Buna seara) pentru ora 18.30. Dupa care, m-a intrebat daca vorbesc engleza (in enlgeza). Am mai stat putin de vorba in engleza, ocazie cu care bulgarul descult, intr-o engleza perfecta, mi-a spus sa am grija cum merg cu motocicleta, sa port tot timpul casca si echipament de protectie. A fost foarte satisfacut cand i-am aratat protectia de corp si genunchierele. Mi-a mai spus sa nu merg cu viteza, pentru ca viteza nu este buna. Total de acord cu el. Mi-a mai spus “Ride safe, man”, dupa care s-a urcat pe bicicleta si a plecat. Repet, era un bulgar descult, imbracat in niste haine de munca, care nu as fi crezut ca vorbeste altceva in afara de bulgara. De la cimitir, inapoi pe DN 21, directia Ruse. Nimic deosebit, doar ca se mai racorise putin afara. La Ruse, am gasit intamplator un magazin moto. Poate ajuta pe cineva. Este chiar la iesirea (spre Silistra) din giratoriu de la vama Ruse. http://www.zedmoto.com/en/product Dupa magazinul moto, am intrat putin in oras, pana la Billa, pentru 4 kile de braga si 2 sticle de vin, inghesuite in rucsac. La granita nimic deosebit, o pauza pentru un sandwich la OMV-ul din Giurgiu, dupa care am tait-o spre casa. Cam asta a fost plimbarea de sambata. Putin incomod din cauza caldurii, insa tot a merita. This post has been edited by gibonu: 25 Jun 2012, 13:20 |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
Inform 1.5
- B 00 XXX BMW F 800 GS
Trek 4300 I am a rebel and freedom is my cause. - Yasser Arafat Four wheels move the body. Two wheels move the soul. |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 5th May 2025 - 15:11 |