Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

masina cam obosita

gafytz
post 13 Mar 2012, 11:01
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 3 March 09
From: Iasi




in aceasta iarna am avut cateva mici surprize cu masina. un injector, cel dinspre baterie, cam are in jurul lui o mica baltoaca uscatica de motorina cred. in trecut, masina mi-a mai aratat injection fault, dar am fost cu ea la un pompamgiu, mi-a facut testul cu bidonasele si a iesit ok.

acum, odata cu pata asta, uneori, masina se simte cum smunceste cand sta la relanti, iar daca o accelerez foarte putin merge frumos. are un sunet asemanator celui cu din filmuletul de jos, dar doar la relanti. mentionez ca scoate un pic de fum mai albicios, dar nu in scoate continuu, ci in ritm cu trepidatiile.

Batai Motor Renault Megane 1.5 dci

de asemenea se mai aude un sunet de clinchete de copotei, undeva in partea stanga fatza, in partea bateriei, care am inteles caar fi de la cureaua de accesorii.

mentionez ca: masina are 90.000km (nu garantez ca sunt reali), uleiul trebuie schimbat, avand cam 13.000 km, cureaua de distributie a fost schimbata la 55.000km,
filtrele (motorina+aer) tot 13.000 km. masina merge boiesreste, consum 6.0 in iasi, afara 4-4.5 mers destul de tare (130) in afara localitatii, iarna alimentata cu motorina top nordic de la petrom.

are rost sa ma sperii tare ? unsure.gif unsure.gif vara asta vreau sa o bag in service pentru a remedia tot ce gasesc la ea.


--------------------
renault megane 2004, hatchback. 1.5 dcI, 80 sau 85 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 13 Mar 2012, 11:13
Post #2


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




Curata vana EGR si vezi daca se imbunatateste ceva... vezi la tutoriale ce si cum... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 13 Mar 2012, 15:21
Post #3


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




mie un mecanic de la Serus (care mi-a verificat injectia cu testul borcanaselor si cel clip) mi-a recomandat sa hranesc masina cu motorina cat mai normala, nu Top Nordic sau alta asemanatoare. Spunea ca acest motor euro 3 nu digera prea bine motorina mai aditivata.

PS: am acelasi motor ca si tine.

vezi sa nu ai aer in furtunasele de alimentare cu motorina. verifica vana egr. verifica in rezervor sa n-ai pilitura.

This post has been edited by cristixxxlog: 13 Mar 2012, 15:23


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci 2011 - B-XXX-LGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DMP
post 13 Mar 2012, 15:29
Post #4


Mumu' padurii


Group: Members
Posts: 1.670
Joined: 4 September 06
From: Bucuresti




Pai atat motorina normala cat si cea premium (aia mai scumpa) sunt Euro 5. Au cam acelasi continut de sulf si, prin urmare, cam aceeasi capacitate de lubrifiere.


--------------------
Dacia Logan 1.5 dci 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 13 Mar 2012, 15:46
Post #5


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




posibil sa fie aceeasi canitate de sulf, insa mecanicul a vb de o pondere mai mare de biocombustibil in sortimentele premium, nu de cantitatea de sulf. acu' unde o fi adevarul nu stiu, insa am 65000 km cu motorina normala si fara probleme la injectie.


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci 2011 - B-XXX-LGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gafytz
post 13 Mar 2012, 18:23
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 3 March 09
From: Iasi




motorina in general am pus iarna cea aditivata petrom, iar vara petrom normala, sau uneori lukoil cea aditivata, ecto. am pus ce mi s-a parut ca merge mai bine.

pilitura banuiesc ca daca stau cu rezervorul mai mult spre gol, e mai multa si trage mai multa, banuind ca locul prin care isi trage motorina din rezervor e undeva la fund, pe unde stau depunerile, deci tot ce e posibil, iar cat despre aer in furtunase nu pare a fi problema.

mi-e frica sa nu fie ceva mai scump, de genul pistoane, camasa lor, chiuloasa, turbina, etc. asa un injector sau o valva EGR nu e chiar mare paguba.dar din moment ce masina trage bine si consuma bine spre putin, nu cred ca sunt afectate elemente care sa se resfranga asupra fuctionarii.

fum negru am cand ii dau talpa tare, dar nu e exagerat, si cand e cald si in mers merge ca un tractoras sanatos, zic eu.

tachetii ar putea fi?


--------------------
renault megane 2004, hatchback. 1.5 dcI, 80 sau 85 cai
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th April 2025 - 19:10
Dacia