Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Motor Reno Kongoo 1.4, Probleme cu un piston..cred (URGENT) Multumesc!

Delete
post 19 Feb 2012, 09:06
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 23 June 11




Salutari la toata lumea! Ptr inceput vreau sa spun ca masina e a cumnatului meu, si aman2 nu prea le avem cu mecanica. A cumparat masina cu 4 luni in urma ,de cand a luat'o avea ceva ulei aruncat in partea stanga a motorului zona( curea accesorii distributie) dar am zis ca e ok.., tot de cand a luat'o dupa ce motorul era cald si opream la semafor ,masina la relantii palpaia becul de ulei , nah am schimbat filtre ulei si la fel, am zis ca poate nu are presiune corecta la ulei sau ceva..mai multi au spus ca nu are nimic..si e de la un senzor ceva:| .Dupa aproximativ 10mii km a mai aparut o problema cand se incalzea mai mult , gen mers oras cu a 2 ,a 3 vreo 5 km incepea sa mearga intrerupt , adica ca si cum merge in 2 3 bujii si nu avea deloc putere ,se oprea si chestii , daca o lasam sa se raceasca si porneam iar mergea ok, ne'am hotarat sa o ducem la service neavand cunostinte fiind in Danemarca din auzite..am cunoscut ''2 mecanici'' in Suedia, bun am luat masinile ne'am dus in Suedia ,le'am spus despre ce e vb si au zis ok..decat sa il reparam hai sa schimbam motorul si am zis ok .Dupa ceva timp luam legatura cu ei si ne spun ca ..nu e grav motorul are compresie buna si totul e ok , si ''au schimbat'' aprinderea electronica, bujiile, fisele, filtre ,ulei, distributie, semeringuri. Bun..ne ducem sa luam masina, totul a costat 6800 dkk + feribot -1000 euro smile.gif .Ajungem cu masina in Danemarca (cca 100km) dupa vreo 1 ora de cand masina a fost oprita o balta de ulei sub ea..:-?? deschidem capota era tot de ulei..era clar ca semeringul nu a fost montat corect sau ciupit..:-?? in fine ii sunam..le zicem povestea si spun ca o sa vina ei sa o ia si platesc ei tot....au venit dupa 2 zile au luat'o au tinut'o 5 zile si ne suna ca..e gata dar nu ne place cum merge motorul:| ...ne ducem la feribot sa luam masina si cand ajungem ...masina mergea ca un tractor mai exact in 3 bujii, ''mecanicul'' ne'a spus ca si-a cumparat un aparat de masurat compresie si bujiia nr 3 nu lucreaza , cilindrul nu are compresie l'am pus sa imi arate si asa era 0 compresie..:| il intrebam care e faza...venim cu masina la reparat dam 1 mie de euro si o luam mai stricata...si el ne spune ca a cedat motorul din cauza ca masina a avut probleme ,pai bun dar tu ca si mecanic nu trebuia sa stii asta? sa sti daca se merita sa mai bagam bani in ea sau nu..? si o da pana la urma ca din cauza ca a avut probleme cu apriderea ,de la socurile care le facea cand mergea intrerupt acum a cedat:) in fine...ai nostrii romani. Acum intreb compresia o face segmentul? :| sau supapele:-?? ca sincer habar nu am ...si e putin ciudat ptr ca in Danemarca masinile sunt destul de scumpe taxe si tot la fel...si nu prea ne vine sa o ducem la dezmembrari ptr ca sa ajuns destul de mult la pret+ investitie in masina :| ...Orice parere e bine venita:D si..daca cineva e dispus sa imi lase nr de telefon pe privat sa imi explice ar fii super biggrin.gif Multumesc!


--------------------
Opel Astra - GL 91 CAP 1992, 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgabriel26
post 19 Feb 2012, 14:40
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 April 11




cati kilometrii are masina ???


--------------------
Renault Kangoo - B-02-MLL 2008 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Delete
post 19 Feb 2012, 16:30
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 23 June 11




Are acum 260 de mii km


--------------------
Opel Astra - GL 91 CAP 1992, 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
furia galbena
post 19 Feb 2012, 18:21
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 122
Joined: 6 March 11
From: Modena Tirgu Neamt




Pentru un motor pe benzina nu sint putini km ....compresia o creaza pistonul care are ca si "garnitura"segmentii...supapele nu fac altceva decit sa deschida si sa inchida circuitul de alimentare cu amestec combustibil al motorului .
Daca s-au rupt segmentii sigur au zgiriat cilindrul si ar trebui rectificat blocul motor (din cite imi amintesc eu este un monobloc) insa varianta mai ieftina ar fi sa schimbi motorul sau monoblocul cu pistoane si segmenti cu tot....
Este adevarat ca in DK si in S masinile sint foarte scumpe dar cel mai ieftin este sa schimbi motorul...
Faptul ca se aprindea becul la ulei la semafor indica o slaba presiune de ulei in sistemul de ungere al motorului (uzura accentuata a motorului ) dar mecanicii trebuiau sa inteleaga asta de la inceput (romani ? )
Cu costul feribotului de la hesinborg la helsingor te duceai la un service adevarat si te "luminau" ce problema aveai.....
Cel mai ieftin este sa schimbi motorul cu tot dar uita-te la ce motor iei ...sa nu fie unul la fel de obosit ca si asta

This post has been edited by furia galbena: 19 Feb 2012, 18:23


--------------------
RENAULT TRAFIC - NT 04 PIN cabina dubla 2005
Puterea , este nimic fara control
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgabriel26
post 19 Feb 2012, 20:39
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 April 11




I-am trimis si eu pm cu acelasi sfat ca al tau Furia Galbena, deci sa intelegem ca si afara sunt nepriceputi...trist


--------------------
Renault Kangoo - B-02-MLL 2008 Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Delete
post 20 Feb 2012, 15:15
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 23 June 11




Multumesc mult de raspunsuri! Momentan masina este in parcare..si...cumnatul meu si-a cumparat azi un opel corsa:| in fine..o sa am un drum in germania peste ceva saptamani si o sa ma interesez de un motor biggrin.gif ..ca oricum nu are cine sa il repare pe al nostru asa ca..cea mai sigura si ieftina solutie e alt motor,cum ati spus voi. Si numai bine ca ptr putini bani vom inchiria un garaj unde cred..ca o sa ne descurcam noi sa schimbam motorul:D O sa va tin la curent.Multumesc mult inca o data .Numai bine!


--------------------
Opel Astra - GL 91 CAP 1992, 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Delete
post 15 Mar 2012, 20:06
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 23 June 11




Am pus aceste poze si mai exact este vb despre capacul motorului, cel de sus si vreau sa intreb daca e problema ptr ca un surub ca cel din poza se invarte in gol...surubul e ok , dar filetul e dus smile.gif

Attached thumbnail(s)
IMAG0134.jpg ( Size: 1.29mb ) Number of downloads: 200
IMAG0138.jpg ( Size: 1.06mb ) Number of downloads: 222


--------------------
Opel Astra - GL 91 CAP 1992, 1.4
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 19:38
Dacia