Porneste greu, a mai patit cineva?, 1.5 dci
![]() ![]() ![]() |
Porneste greu, a mai patit cineva?, 1.5 dci
mstcrstn |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 17 Joined: 24 May 07 ![]() |
|
||
--------------------
RENUALT
clio III dci 85cp
2007
|
|||
AdiM |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 21 January 06 ![]() |
Un amic a patit la fel la un clio symbol diesel. A schimbat bujiile si s-a rezolvat.
|
--------------------
Renault
Renault
Clio III DCI 1.5 85CP
|
|
radubcr |
![]() ![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 55 Joined: 11 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Salut! Chiar in dimineata asta am fost sa iau masina (din semnatura) din service. Simptomele masinii mele sunt exact aceleasi, doar ca povestea e putin mai lunga.
Masina are 47.000 km, in garantie pentru inca 1 an si jumatate si problemele au inceput in urma cu aproximativ o luna. Intotdeauna am alimentat numai de la OMV sau Petrom si reviziile sunt la zi (ultima in urma cu 2000 km). Initial n-a mai pornit decat la a 4-a, a 5-a cheie. Timp de 2-3 zile, neavand timp sa merg cu ea in service, am dus-o asa. Dupa 3-4 ore de stat, nu mai vroia sa porneasca decat foarte greu. Pana cand intr-o dimineata n-a mai pornit deloc si am dus-o pe platforma pana la service (am apelat la Renault Asistenta). Pe calculator nu a aparut nimic in neregula legat de combustibil prost sau altceva si mi-au spus ca se dezamorseaza circuitul de motorina si ca e posibil sa traga aer pe undeva. Au schimbat conducta de motorina + para de amorsare (a durat 2 zile diagnoza+accept Renault, 3 zile comanda pieselor). Am plecat cu masina ok dimineata din service, seara la plecarea spre casa iar nu a mai pornit. Am amorsat circuitul de la para (crezand ca de aici e problema) si la a 5-a cheie a pornit. Timp de cateva zile am mers asa (cu pornire dupa cateva incercari) pana am ajuns din nou in service. Le-am lasat-o timp de 2 zile. Surpriza: cat a stat in service nu s-a mai manifestat. Am luat masina si timp de cateva zile pornirea a fost ok. Pana a inceput sa faca din nou, totul culminand joia trecuta. Timp de o ora am incercat sa pornesc masina, fara nici un rezultat. Am amorsat circuitul de motorina, degeaba. Din nou chemat platforma, dus in service. Sambata am primit si diagnostic: pompa de injectie defecta. O supapa care functioneaza anormal. Luni au trimis dosarul catre Renault, raspunsul a fost "nu schimbati pompa!". Solutia lor: curatare pompa+injectoare cu o solutie cu parafina, solutie care se pare ca a dat rezultate bune in cazuri de genul asta. In dimineata asta am fost la service si a pornit ok. Sper sa nu revin prea curand in service. Toata povestea nu m-a costat nici un leu ci mai mult timp si multi, multi nervi ![]() @mstcrstn: sper sa nu fie problema cu pompele Delphi de care spuneai prin 2009 ca nu crezi s-apara la Clio3. @AdiM: poate fi vorba de problema cu bujiile in timpul iernii, dar deja la temperaturile de afara nu cred ca mai este cazul. This post has been edited by radubcr: 21 Apr 2011, 08:04 |
--------------------
Renault
CLIO III
2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
|
|
alexian |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 36 Joined: 22 March 09 ![]() |
confirm aceeasi problema cu pornirea. schimbat pe garantie rampa de inalta presiune si, probabil, vor ceda cat de curand si injectoarele( nu dau semne, dar sistemul de injectie este prost, combustibilul la pompa de calitate indoielnica). meganul din semnatura e cu sistem simens, iar clio cu sistem injectie delphi.meganul merge uns, clio da rateuri chiar daca au fost alimentate de la aceeasi pompa. cei din service mi-au spus ca in 2010 si in 2011 au aparut probleme ca ale noastre( multicele chiar ), vina fiind data pe calitatea carburantului mai putin pe sistemul de injectie ( care, in realitate, constituie problema principala ).
|
--------------------
Renault
Captur 2/VW Tiguan 4Motion
2020/Intense, 1,3 TCE/ EDC/130 cp
|
|
radubcr |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 55 Joined: 11 July 08 From: Bucuresti ![]() |
Problema a revenit, dupa aproape un an. Iar pornire din ce in ce mai greoaie, pana n-a mai plecat deloc.
Masina e in service, diagnosticul acelasi - pompa de injectie. Azi a venit si solutia de la Renault, fiind inca in garantie - curatare pompa de injectie. Voi vedea maine rezultatul dar, tinand cont de faptul ca in sase luni iese din garantie, sper sa se faca panala urma schimbarea pompei. |
--------------------
Renault
CLIO III
2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
|
|
AndreiMR |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru alfist Group: Members Posts: 3.828 Joined: 15 January 09 From: Pitesti ![]() |
Eu zic sa insisti cat mai mult pentru schimbarea pompei. Altfel, o sa o curete iar, si dupa ce iese din garantie si pica iar or sa iti zica sa o schimbi pe banii tai, ca nu a fost eficienta curatarea.
![]() |
--------------------
2018
Mazda 3 G120
Challenge 2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm |
|
vladut88 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.973 Joined: 22 May 09 From: Beius judetul bihor ![]() |
Nu te lasa fara sa schimbi pompa ,cat inca e in garantie ,daca nu vor apeleaza la OPC
|
--------------------
dacia ARO
SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA
2004 1994
- bh 10 twa I hate BMW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 01:19 |