Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Porneste greu, a mai patit cineva?, 1.5 dci

mstcrstn
post 20 Apr 2011, 18:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 24 May 07




De cateva zile am o problema cu masina. Clio III 1.5 dci, 85 cp, 55.000 km, toate reviziile la zi, alimentat numai de la benzinarii mari si cunoscute. Sambata trecuta a pornit greu de dimineata, la a 4 sau a 5 cheie. Luni si marti a pornit dimineata la a 2 cheie
Azi de dimineata a pornit foarte greu, cred ca am stat aprox 10 min sa o pornesc, dupa 20 de minute de mers si stationat inca 20 de min a pornit la a treia sau a patra cheie, apoi restul zilei iar a pornit absolut normal. Fost la service, conectat la calculator, nici o eroare, verificat bateria, zice ca e ok.
Urmeaza sa o las maine peste noapte la ei sa o porneasca ei dimineata conectat la calculator sa vada si ei cum porneste. A mai patit cine ceva asemanator? Ce mi se pare ciudat e ca masina merge absolut normal si porneste greu numai prima sau si a doua oara dimineata, apoi din nou porneste perfect normal


--------------------
RENUALT clio III dci 85cp 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AdiM
post 20 Apr 2011, 18:45
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 21 January 06




Un amic a patit la fel la un clio symbol diesel. A schimbat bujiile si s-a rezolvat.


--------------------
Renault Renault Clio III DCI 1.5 85CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radubcr
post 21 Apr 2011, 07:52
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 July 08
From: Bucuresti




Salut! Chiar in dimineata asta am fost sa iau masina (din semnatura) din service. Simptomele masinii mele sunt exact aceleasi, doar ca povestea e putin mai lunga.

Masina are 47.000 km, in garantie pentru inca 1 an si jumatate si problemele au inceput in urma cu aproximativ o luna. Intotdeauna am alimentat numai de la OMV sau Petrom si reviziile sunt la zi (ultima in urma cu 2000 km). Initial n-a mai pornit decat la a 4-a, a 5-a cheie. Timp de 2-3 zile, neavand timp sa merg cu ea in service, am dus-o asa. Dupa 3-4 ore de stat, nu mai vroia sa porneasca decat foarte greu. Pana cand intr-o dimineata n-a mai pornit deloc si am dus-o pe platforma pana la service (am apelat la Renault Asistenta). Pe calculator nu a aparut nimic in neregula legat de combustibil prost sau altceva si mi-au spus ca se dezamorseaza circuitul de motorina si ca e posibil sa traga aer pe undeva. Au schimbat conducta de motorina + para de amorsare (a durat 2 zile diagnoza+accept Renault, 3 zile comanda pieselor).
Am plecat cu masina ok dimineata din service, seara la plecarea spre casa iar nu a mai pornit. Am amorsat circuitul de la para (crezand ca de aici e problema) si la a 5-a cheie a pornit. Timp de cateva zile am mers asa (cu pornire dupa cateva incercari) pana am ajuns din nou in service. Le-am lasat-o timp de 2 zile. Surpriza: cat a stat in service nu s-a mai manifestat. Am luat masina si timp de cateva zile pornirea a fost ok.
Pana a inceput sa faca din nou, totul culminand joia trecuta. Timp de o ora am incercat sa pornesc masina, fara nici un rezultat. Am amorsat circuitul de motorina, degeaba. Din nou chemat platforma, dus in service. Sambata am primit si diagnostic: pompa de injectie defecta. O supapa care functioneaza anormal. Luni au trimis dosarul catre Renault, raspunsul a fost "nu schimbati pompa!". Solutia lor: curatare pompa+injectoare cu o solutie cu parafina, solutie care se pare ca a dat rezultate bune in cazuri de genul asta. In dimineata asta am fost la service si a pornit ok.
Sper sa nu revin prea curand in service. Toata povestea nu m-a costat nici un leu ci mai mult timp si multi, multi nervi mad.gif ... Am facut deja o plangere la "Vocea Clientului", nu impotriva service-ului, ci doar pentru neplacerile provocate de modul de abordare al Renault-ului de tipul "incercam toate solutiile mai ieftine pana sa schimbam piesa scumpa, chiar daca ne lasam clientul pieton tot timpul asta". Daca se mai manifesta voi cere sa mi se puna la dispozitie masina pe perioada in care masina mea va fi imobilizata.

@mstcrstn: sper sa nu fie problema cu pompele Delphi de care spuneai prin 2009 ca nu crezi s-apara la Clio3.

@AdiM: poate fi vorba de problema cu bujiile in timpul iernii, dar deja la temperaturile de afara nu cred ca mai este cazul.

This post has been edited by radubcr: 21 Apr 2011, 08:04


--------------------
Renault CLIO III 2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexian
post 22 Apr 2011, 08:54
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 36
Joined: 22 March 09




confirm aceeasi problema cu pornirea. schimbat pe garantie rampa de inalta presiune si, probabil, vor ceda cat de curand si injectoarele( nu dau semne, dar sistemul de injectie este prost, combustibilul la pompa de calitate indoielnica). meganul din semnatura e cu sistem simens, iar clio cu sistem injectie delphi.meganul merge uns, clio da rateuri chiar daca au fost alimentate de la aceeasi pompa. cei din service mi-au spus ca in 2010 si in 2011 au aparut probleme ca ale noastre( multicele chiar ), vina fiind data pe calitatea carburantului mai putin pe sistemul de injectie ( care, in realitate, constituie problema principala ).


--------------------
Renault Captur 2/VW Tiguan 4Motion 2020/Intense, 1,3 TCE/ EDC/130 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radubcr
post 6 Mar 2012, 18:11
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 55
Joined: 11 July 08
From: Bucuresti




Problema a revenit, dupa aproape un an. Iar pornire din ce in ce mai greoaie, pana n-a mai plecat deloc.

Masina e in service, diagnosticul acelasi - pompa de injectie. Azi a venit si solutia de la Renault, fiind inca in garantie - curatare pompa de injectie.

Voi vedea maine rezultatul dar, tinand cont de faptul ca in sase luni iese din garantie, sper sa se faca panala urma schimbarea pompei.


--------------------
Renault CLIO III 2008/ Exception 1,5 DCI 85 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AndreiMR
post 7 Mar 2012, 09:40
Post #6


Membru alfist


Group: Members
Posts: 3.828
Joined: 15 January 09
From: Pitesti




Eu zic sa insisti cat mai mult pentru schimbarea pompei. Altfel, o sa o curete iar, si dupa ce iese din garantie si pica iar or sa iti zica sa o schimbi pe banii tai, ca nu a fost eficienta curatarea. mad.gif


--------------------
2018 Mazda 3 G120 Challenge
2015 Land Rover Discovery Sport TD4 SE
2008 Mazda 2 TE
EX: Clio III dci Dynamique/Mazda CX-7 Revolution/ Alfa Romeo 159 2.4 jtdm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vladut88
post 7 Mar 2012, 13:20
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.973
Joined: 22 May 09
From: Beius judetul bihor




Nu te lasa fara sa schimbi pompa ,cat inca e in garantie ,daca nu vor apeleaza la OPC


--------------------
dacia ARO SOLENZA scala 10,4 diesel 1,9 DRA 2004 1994 - bh 10 twa
I hate BMW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th May 2025 - 01:19
Dacia