Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Pierde din putere "da in nas" merge in suturi

bundy220
post 25 Aug 2014, 12:11
Post #31





Group: Members
Posts: 1.195
Joined: 21 February 09




Defectul tau seamana a senzor MAP adica a doua eroare. Schimba senzorul acesta, ,sterge erorile si vezi apoi daca mai apare ceva.


--------------------
n n n -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulex80
post 26 Aug 2014, 08:43
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 270
Joined: 10 May 08
From: tg mures




mersi de raspuns, am cumparat ambii senzori in varianta ieftina de la piese auto dacia cel de clapeta l-am si schimbat. MAP-ul l-am decapsulat si am observat ca gelul care era pus peste elementul senzor era prafuit si l-am indepartat cu totul si am recapsulat cu poxipol si momentan e totul ok, MAP-ul nou il tin in masina daca e cazul il schimb ca nu e nevoie de nici o scula.


--------------------
renault Espace și Scenic 2004/2007 - MS-13-JTW
Espace 4 PH 1 2.0T 2004
Scenic 2 PH 2 1.6 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj77shv
post 14 Sep 2014, 16:56
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 April 08
From: Cluj-Napoca




Buna, din pacate readuc in actualitate topicul asta. Am avut o problema cu masina, mai exact, s-a rupt cureaua de distributie, ma rog, probleme, supape, distributie, s-o rezolvat astea, am scos masina de la service, da nu mai trage ca inainte, si are momente cand, pe la 100 la ora da in nas, gen intr-o depasire, m-o lasat. Mi-am cumparat un elm 327 pe wifi, si avand doua masini aproape identice(asta cu probleme e a lui tata, din 98, k4m720, a mea e din 2000 tot k4m, practic doar anii de fabricatie difera), am inceput sa compar datele senzorilor(acuma nu zic ca e perfect elmu sau ceva, da din cate am vazut eu merge, mie mi-a citit si sters o eroare). Singura diferenta pe care am observat-o intre masini e avansul.. Pe a mea avansul variaza de la 10 grade la relanti, si urca in functie de turatie din cate am observat, iar pe a lui tata urca de la -55 de grade(valoare de relanti) pana spre -20 in turatie mai mare.. Intrebarea mea e daca valorile astea pe care mi le arata au vreo relevanta dupa voi, iar a doua ar fi daca toata chestia asta ar putea fi de la distributie calata incorect? Mersi mult biggrin.gif


--------------------
Renault Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6 2008 - Initiale Paris - CJ-56/95-JON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alwaysfresh
post 27 Sep 2014, 20:37
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




@cj77shv ai reusit cu ELM327 sa vezi ceva erori?

am si eu probleme cu o laguna din 99 1.6 16V, tot asa imi da in nas cand merg cu ea se tureaza greu apoi se tureaza bine iara se ineaca si tot asa...

cand pornesc relantiul e la 800-900 apoi scade sub 500 si oscileaza acolo. motorul merge foarte urat. atasez un video

problema a aparut intr-o dimineata a unei ierni grele acum 2 ani. de atunci masina a vazut tot felu de mecanici care au incercat sa schimbe softuri, senzori etc...

acum a ajuns si pe mana mea si am inceput prin a verifica bobinele cu metoda neortodoxa (cea cu scosul alimentarii pe bobina). fiecare din ele a avut influenta asupra functionarii motorului, deci am dedus ca sunt functionale. am incercat sa mai decuplez niste senzori (sincer la nimereala) sa vad daca au vreo influenta, insa nu.

o constatare: din manunchiul de cabluri care intra in ECU, unul era taiat (probabil de fosti mecanici), iar cand l-am cuplat din nou cu motorul pornit n-a avut nicio influenta, insa cand am oprit motorul si am incercat sa-l pornesc nu m-a mai lasat.

alta constatare, cand invart cheia un mesaj imi transmite masina, ceva legat de imobilizator si ca nu pot sa opresc motorul.

nu stiu in ce directie sa ma indrept sad.gif ceva sfaturi?

https://www.youtube.com/watch?v=CM7z6LHrD5E&feature=youtu.be

This post has been edited by alwaysfresh: 27 Sep 2014, 20:39


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AeoN
post 27 Sep 2014, 21:01
Post #35


Membru


Group: Members
Posts: 145
Joined: 13 April 09
From: Craiova




salut,

din ce am vazut probleme de injectie,sau poate aprindere,eu cred ca trebuie sa o duci la un electrician daca zici ca au umblat prin fire.
In cel mai fericit caz pune-o pe tester poate scapi cu vreun senzor,in cel mai nasol caz refacere traseu cablaj motor si poate un nou calculator.



--------------------
Renault Laguna 1.8 8V 1997 RTE - DJ 09 DZB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alwaysfresh
post 27 Sep 2014, 21:09
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




da marii mecanici au zis sa schimb calculatorul.

l-am luat la mine am sa-l desfac sa vad ce gasesc bulit prin el. poate din cauza timpului, umezelii s-a oxidat circuitul sau ceva.


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj77shv
post 28 Sep 2014, 06:37
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 342
Joined: 21 April 08
From: Cluj-Napoca




Salut, ELM-ul e cam inutil, maxim orientativ. Am dus-o la un prieten mecanic si o pus testeru pe ea si avea o eroare "circuit injectie->AC, intermitent". Am miscat mufa de la calculator plus inca ceva mufe pe acolo si nu mai face figuri, inca nu am avut timo sa o duc iar sa vad daca mai are eroarea, dar tind sa cred ca s-a rezolvat.
Am vazut si clipu pe care l-ai pus.. Ai incercat sa tragi la punct distributia? Prea urat face ca sa fie numa din senzori...

This post has been edited by cj77shv: 28 Sep 2014, 06:40


--------------------
Renault Laguna 3 Grandtour 2.0dCi, BVA6 2008 - Initiale Paris - CJ-56/95-JON
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Sep 2014, 08:33
Post #38


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Mersul intrerupt in 3 "pistoane" este din cauza unei bujii/bobina/injector/cablaj....ca defect electronic si etansare supapa ca defect mecanic.
Daca s-a verificat/schimbat tot ca parte electronica si defectul persista ramane SUPAPA....identificata dupa stare cap bujie sau test compresie/endoscopic.

This post has been edited by espacern: 28 Sep 2014, 08:34


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alwaysfresh
post 30 Sep 2014, 19:21
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




merge in "3 pistoane" dar la testul cu scoaterea alimentarii de pe bobine, nu a fost nici macar una care sa nu aiba influenta asupra functionarii motorului atunci cand scoteam alimentarea.

a fost si la reprezentanta cu ea, i-au pus diagnoza, i-au luat banii si n-au gasit nimic.

acum revin la actualitate, am desfacut ECU si inloc de 4 suruburi am gasit 2suruburi+2nituri. ECU e siemens. in el am gasit un strap intre pinii unui chip. ce parere aveti? se pare ca a fost umblat

PS: chip-ul e o memorie AM29F200AB-90SE. modificarea consta in deconectarea pin-ului de write enable de pe PCB si conectarea lui la alimentarea VCC. ce inseamna asta? precizez ca la mufa care merge spre masina a fost taiat un fir gri pe care daca-l conectez nu mai porneste masina

This post has been edited by alwaysfresh: 1 Oct 2014, 15:27

Attached thumbnail(s)
IMG_20140930_122641.jpg ( Size: 1.52mb ) Number of downloads: 738
IMG_20140930_122728.jpg ( Size: 1.5mb ) Number of downloads: 754


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alwaysfresh
post 21 Oct 2014, 22:28
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 268
Joined: 23 October 11
From: Timisoara




Revin. Am umblat pe la garniturile de la admisie, am pus niste silicon din acela pentru garnituri si se pare ca e mai ok.

Cat de normal e acest sunet la actionarea rapida a clapetei de acceleratie?

VIDEO:
https://www.youtube.com/watch?v=2LKlO4nYb-E&feature=youtu.be


--------------------
DACIA 1410 1996 Break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 22 Dec 2014, 00:36
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Readuc in actualitate topic-ul. Dimineata imi da grav in nas, pierde putere motorul cand il accelerez. Am observat ca e ft violent fenomenul cand dimineata e motorul rece si la turatii sub 2000rpm. Peste 2000rpm nu zice nici mac. Ce naiba o fi?


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Dec 2014, 08:11
Post #42


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Trebuie schimbate bujiile....si curatata clapeta.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 22 Dec 2014, 09:31
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




O sa le verific dar m-as mira sa fie careva din ele murdare ca merg pe gaz... Plus ca clapeta a fost curatata de 1 an. O sa vad.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 22 Dec 2014, 09:46
Post #44


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Bujia pentru GPL/benzina este mai "speciala"....si evita situatia demarajului dificil la rece.


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 22 Dec 2014, 10:28
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Pai sunt nevoit sa evit demarajul puternic la rece ca n-am de ales, altfel imi da in nas. Totusi, interesant e ca de 1 an jumatate de cand am masina si gpl montat imediat dupa achizitie, n-a facut asa niciodata.

PS. Vineri am dus-o la Reno sa-si dea cu parerea si inginerul a zis ca injectoarele sigur nu, ar putea fi pompa de benzina sa nu tina presiune tot timpul, totusi daca era ea de vina peste 2000rpm de ce merge impecabil? Inginerul de acolo a zis ca sa incercam intai metod mai invaziva si mi-a reinitializat calculatorul de injectie la valorile de fabrica. Rezultat 0 deocamdata.
O sa ma uit ca bujii ca sunt curios daca sunt ude.

PS2. Bujiile sunt cu 1 crac. Ar fi mai bune cu 2 craci?

This post has been edited by mark``: 22 Dec 2014, 10:34


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andri1940
post 22 Dec 2014, 12:33
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.741
Joined: 23 March 08
From: Pitesti




Da, trebuie cu doi electrozi de masa. Pune NGK BKR5EK si ai sa vezi ca nu mai smuceste la rece, am patit-o mai multi cu bujii cu un electrod...


--------------------
Renault Laguna 2 1.8 16v Dynamique 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 22 Dec 2014, 13:55
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Mda, am desfacut bujiile si arata ok. Nu-i bai cu ele. Apropo, sunt Beru cu 4 craci si scrie pe ele Made in France.
Deci problema de la bujii sau bobine pica. Clapeta nu cred ca e murdara pt ca de 1 an am curatat-o ca oglinda si mergand preponderent pe gaz nu vad de la ce s-ar imbacsi.
Alte teorii ca eu jur ca nu stiu ce are? Nu m-ar deranja ca face asa daca n-ar fi mers perfect pana acum.
LE. Parca vad ca e un senzor, ma gandesc sa vad pe tester daca apare ceva.

This post has been edited by mark``: 22 Dec 2014, 13:56

Attached thumbnail(s)
IMG_20141222_123306.jpg ( Size: 848.44k ) Number of downloads: 618
IMG_20141222_121654.jpg ( Size: 1.65mb ) Number of downloads: 596


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 20 Jul 2015, 08:29
Post #48


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Salut colegii, o problema a aparut: dupa ce se incalzeste motorul da in nas (si pe benzina si pe GPL). Am schimbat bobinele (le-am pus de la un prieten) cu alea mergea si mai greu. Cineva mi-a zis ca ar fi senzorul de impulsuri de pe arborele cotit (da' eu stiam ca daca ar fi defect n-ar mai porni).Ce poate sa fie??


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 20 Jul 2015, 08:32
Post #49


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Senzorul MAP sau MPP trebuie verificate/schimbate daca clapeta e OK......prima data.

This post has been edited by espacern: 20 Jul 2015, 08:32


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andyno
post 20 Jul 2015, 09:19
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.435
Joined: 9 June 09
From: Bucuresti.




mark`` .....incearca sa golesti tot rezervorul de bezina ! baga benzina proaspata si o sa vezi ca merge perfect. Asa am patit si eu....zici ca mergea cu motorina smile.gif)))


--------------------
Dacia 1310, an 99'. Toyota Hilux D4D 170 CP 2007. Dacia 1310, an 20' injectata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 21 Jul 2015, 19:06
Post #51


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Am observat pe elm327 ca in momentele cand da in nas creste presiunea pe galerie (senzorul map arata 46-50-60kPa) iar pe sonda lambda "open loop:insuficient engine coolant temperature".Ma gandesc ca amestecul e prea bogat de la vreo bobina slabita?
Am ridicat pe rand bobinele cu motorul mergand, nu s-a oprit la niciuna..

This post has been edited by alexco: 21 Jul 2015, 20:26


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 21 Jul 2015, 20:58
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




QUOTE(Andyno @ 20 Jul 2015, 09:19)
mark`` .....incearca sa golesti tot rezervorul de bezina ! baga benzina proaspata si o sa vezi ca merge perfect. Asa am patit si eu....zici ca mergea cu motorina smile.gif)))
*


Dupa ceva vreme m-am enervat si am turat-o ft tare in iarna trecuta. Am mers cu ea in limitare aproape 1 km si apoi n-a mai facut probleme pana azi. Sper sa nici nu mai faca. Nu mi-am dat seama ce a fost.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexco
post 26 Jul 2015, 16:49
Post #53


Membru


Group: Members
Posts: 124
Joined: 27 June 12
From: Baia Mare




Bobine de inductie (le-am schimbat acum 4 zile, deocamdata pare sa fie alta "fiara")...urca in ture, merge la pas,..orice comanda pedala... Astea noi is nemtesti, facute in india si au "5 ani garantie".., alea vechi au fost poloneze, din localitatea Shenzen(presupun) (2 ani garantie dar nu mai mult... smile.gif).

This post has been edited by alexco: 26 Jul 2015, 16:54


--------------------
Renault Laguna 1999 1.6 16V +GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iulinas2014
post 9 Feb 2016, 15:40
Post #54


Membru incepator


Group: Members
Posts: 40
Joined: 22 May 14




Salut,

alwaysfresh

Spune-mi te rog ce a avut?
Si a mea face la fel.Pufaie.Pana acum nu facea.Dupa ce am schimbat distributia si pompa de apa mi-a aparut aceasta problema.

This post has been edited by iulinas2014: 9 Feb 2016, 15:41


--------------------
Renault Laguna 1 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tornero
post 21 Apr 2016, 21:41
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 31 October 10




Salut, am o laguna 1 1,6 an 2000 si acelasi lucru se intampla si la mine intrerupe la ralanti si in mers dupa ce ajung la o viteza si turatie constanta(fara ai taia puterea). I-am curatat toti senzorii, i-am schimbat bujiile, i-am schimbat bobinele dar nu s-a schimbat nimic la mersul motorului. Am fost cu ea la o diagnosticare si a aparut ca eroare "circuit bobina de aprindere 2-3". Am citit pe forum si am vazut ca a mai avut cineva o problema cu un fir care alimenta bobinele 2 si 3. Am incercat sa ma uit pe cablajul care alimenteaza bobinele dar nu mi-am dat seama care fir ar fi. Daca a mai avut cineva aceasta problema poate imi da ceva indicatii vum sa identific si sa remediez defectul. Multumesc anticipat!


--------------------
renault laguna 2000 faza2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ss_remus
post 22 Apr 2016, 14:48
Post #56


Membru


Group: Members
Posts: 169
Joined: 14 June 12




Ultima posibilitate ar fi sa ai un injector blocat. La mine asta a fost, degeaba am schimbat bujii si bobine, era de la un injector.

This post has been edited by ss_remus: 22 Apr 2016, 14:48


--------------------
Renault Laguna B56/ Alfa Romeo 1999 1.8 16v F4P Concorde / 156 JTS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tornero
post 22 Apr 2016, 16:04
Post #57


Membru incepator


Group: Members
Posts: 11
Joined: 31 October 10




Multumesc, voi incerca si aceasta varianta, ii voida jos rampa si voi incerca sa curat injectoarele.
Totusi, daca cineva a avut aceasta problema cu intrerupere fir alimentare bobina 2-3 poate scrie aici mai detaliat.

23 Apr 2016, 08:51:
Am dat rampa cu diuzele injectoare jos le-am alimentat separat la baterie si le-am curatat cu spray de contacte, toate functioneaza. Le-am montat pe masina, am pornit motorul si am scos pe rand mufele de la 2 si 3. Cand am scos mufa la 3 motorul si-a schimbat mersul la, cand am scos mufa la 2 nu s-a obsevat nicio diferenta. Reamintesc ca am schimbat bujiile si bobinele iar la diagnoza mi-a dat "circuit bobina aprindere 2-3".
Nu stiu ce sa-i mai fac!

This post has been edited by tornero: 23 Apr 2016, 08:51


--------------------
renault laguna 2000 faza2
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dani_Renul
post 17 Aug 2016, 12:53
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 5 August 16




Salut! Am un Clio 2 din 2003, 1.4 8v 75 cai si am si eu aceeasi problema cu ingatuitul la motor. Precizez ca dupa un drum de 120 de km pe A1 spre Pitesti mi`a mers ok, dar la intrarea in oras am simtit cand am schimbat treptele inferioare ca motorul se ingatuie si merge in reprize. Am fost la service si mi`am schimbat bujiile si fisele (erau cam deteriorate bujiile), bobina de inductie am verificat-o si e ok. Acelasi rezultat, la relanti sta cat de cat ok, dar cand accelerez pana in 2000 de rotatii se simte ingatuit motorul si se simte si in schimbatorul de viteze ca se zdruncina cand accelerez sau cand iau piciorul dupa acceleratie in mers, iar de tras in mers, trage destul de greu ca si cum ar fi in 3 cilindrii. Am schimbat si filtrul de benzina si la fel face. Ma voi duce in weekend la alt mecanic in Bucuresti, ce solutii credeti ca ar mai fi? Va multumesc!


--------------------
Renault Clio Symbol Renault Clio Symbol 2003 / 1.4 8v / Thalia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 13:27
Dacia