Auto Prognosis, Colectia mea de automobile miniaturale
![]() ![]() |
Auto Prognosis, Colectia mea de automobile miniaturale
Prognosis |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
|
||
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|||
Prognosis |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Papucul lui Alex88 – a doua Posta Romana http://trenulete.info/papucul-lui-alex88-a...a-posta-romana/
Imi fac nitel timp pentru a posta evolutia lucrarilor din ultimile zile. Nu prea am timp si pentru a scrie articole, dar nu vreau sa imi dezamagesc cititorii… Asadar, Dacia 1304, papucul galben al lui Alex88, a intrat in Atelierele PanArin pentru reconstructie. Ea va deveni a doua masina DeAgostini postalion realizata sub licenta Prognosis. Proiectul a mers in principiu pe experienta avuta cu primul vehicul transformat in Posta Romana, dar de data aceasta, am ales o alta varianta in zona oblonului. Dificultatea decuparii la primul model m-a obligat sa gasesc alte solutii. Practic, la aceasta varianta, am ales sa nu mai decupez tot oblonul. Am inlaturat numai un milimetru, partea de bordura pentru fixarea chingilor. Am inlaturat prin polizare si inchizatorul de pe oblon, apoi am marcat prin scrijelire cu un varf diamantat (sau vidia) canturile usilor si imbinarea lor, ca o continuitate a carcasei ce va veni deasupra. Ulterior, cu freza ascutita, am accentuat aceste santuri pentru a fi vizibile dupa vopsire. Bena carosata am confectionat-o tot din forex (comatex) de 2,5 mm grosime la capete si peretii din 1mm grosime. Deviatorul de curenti de pe capota l-am realizat de data asta din fasii de 1 mm grosime decupate pe profil. La acest proiect am gandit o varianta in care bena se poate detasa oricand, lasand papucul dezbracat. Ramforsarile benei s-au facut din material rezultat prin decuparea blisterelor DeAgostini. In speta partea de sus care este ceva mai groasa. Pentru ca stopurile de pe spate s-au spart la demontare, am confectionat altele din forex curbat pe un spiral si slefuit corespunzator. Mare migala si oboseala, dar in final le-am obtinut. Sa vedem dupa vopsire cum vor arata. Pentru moment, Dacia Posta se afla la uscare pe caloriferul dedicat coacerii vopselei. Este ultima oara cand mai folosesc sintetic la vopsirea machetelor. Este un adevarat chin cu uscarea. Mult mai rapida si mai buna este vopseaua acrilica. P4020010.jpg P4020009.jpg Voi reveni 3 Apr 2012, 12:25: ARO 243 DeAgostini - Aviatia Romana Ultimul ARO 240 transformat in 243 l-am dedicat Fortelor Aeriene Romane. Pentru construirea partii carosate, am folosit la acest proiect un alt material decat forexul. Am construit intreaga structura carosata din ABS de 1 mm grosime. Am inceput de la o macheta trimisa prin colet de catre DeAgostini, dramatic manjita de scursura adezivului pe una din portiere. Precedeul in esenta a ramas valabil ca si la ARO 243 POLITILIA. Materialul folosit este ceva mai dur decat comatexul si trebuie lucrat mai atent, dar confera o rezistenta sporita caroseriei lucrate si o finete mai mare la slefuire. Cabina realizata, a fost dotata cu geamuri ceva mai mari, mai luminata la interior, conform unor imagini de pe internet. Intre sofer si spatele cabinei am montat perete despartitor, dotat cu geam interior destul de mare. Sticla geamurilor am reprodus-o din resturi de pe la casutele de trenulete, taiate cu traforajul fin. Scaunele au fost facute cu un gri deschis. Bordul a ramas negru, doar bara de sustinere de la locul din dreapta, a fost nichelata. Interiorul portierelor s-a vopsit cu negru. Din pacate, geamul mic de pe portiera de la sofer, cel triunghiular, a plesnit la demontare caci era plin de adeziv. Cabina carosata a primit culearea bleu, acrilic la spray. La fel si intreaga caroserie. Am conceput sistemul astfel incat cabina carosata sa se detaseze cu usurinta pentru ca automobilul sa poata fi expus si decapotat. La interior s-au montat corect si bancutele din spate. Pe laterala soferului am montat un far suplimentar, obtinut de la un tractoras defect primit de la Cristian din Bucuresti. Tot de la el am primit o coala cu decal specific MIG 21, de la care am folosit siglele si inscriptiile pentru a decora automobilul. Urmeaza construirea unor antene, atat pentru acest vehicul militar, cat si pentru celelalte din parcul auto al colectiei mele. http://trenulete.info/aro-243-aviatia-romana/ P4030001.jpg Pentru ca rotile sale au echipat vestitul M461 militar, pe aceasta masina s-au montat, dupa vopsirea gentilor cu bleu, rotile ramase de la M461. La final s-au confectionat numere noi si dupa inmatriculare s-a trecut la sedinta foto efectuata in parcarea SuperMarketului din Mini-Slobozia, single si impreuna cu gasca de ARO-uri consacrate colectiei Prognosis. http://trenulete.info/aro-240-243-deagosti...to-la-slobozia/ P4030010.jpg 3 Apr 2012, 13:28: Daciile mele – TrioBlue http://trenulete.info/daciile-mele-trioblue/ Zilele trecute am avut o mare bucurie. Au sosit frumos ambalate, tocmai de la Londra, prin intermediul lui Remus, trei masini minunate. Un Renault 12 1970, un superb Renaul 12 Gordini 1971 si o Dacia 1310. Superbul Gordini era de mult dorit de mine si chiar mi-am facut inima rea ca in perioada desfasurarii concursului Papucul Fermecat de pe Forumul MiniAuto, unde premiul pentru modificarea unei Dacii Papuc 1304 a fost un astfel de vehicul, am fost foarte bolnav si nu m-am putut inscrie in concurs cu Posta Romana realizata de mine. Acum visul mi s-a implinit si iata-ma fericitul posesor al unui astfel de vehicul. Foarte frumoase masinile, ceva mai detaliate decat obisnuitele mele DeAgostini, au insa si ele nereguli care ma fac sa cred ca totusi DeAgostini, desi cu multe neajunsuri la capitolul calitate, totusi, sunt bine realizate. La Renaultul 12 1970 am observat farurile subdimensionate in timp ce lampile de semnalizare fata sunt supradimensionate. La Gordinii, desi reliefate, lampile de semnalizare de pe aripi sunt nevopsite… Culoarea galbena de pe stopurile din spate lipseste la toate cele trei modele. Renaultul 12 din 1970 are si mobilierul interior colorat. Canapelele si manerele la usi, portierele precum si bordul. Oglinzile nichelate ai dau o nota aparte si o eleganta sporita. Rotile par ceva mai realiste. La fel si tampoanele. Gordini este minunat. imi place la nebunie si sunt tare bucuros ca am si eu unul in colectie. Este foarte bine detaliat la exterior in dauna interiorului cam morbid, gen DeAgostini. Capacele rotilor sunt foarte bine desenate cu negru si argintiu. Manerele exterioare la usi sunt aplicate si elegante. Dacia 1310, made in China, pare chiar de la DeAgostini. Lucrata cam neglijent, are interiorul negru full si finisaje urate la geamurile portierelor. Lampile din bara frontala nevopsite iar semnalizarile de pe aripi, nereliefate, desi vopsite, par niste abtibilde lipite in graba… Aerisirea de pe stalpii din spate nu are rama metalica, doar fantele pictate cu negru. Stopurile spate sunt grosolane si capacul rezervorului vopsit la culoarea caroseriei. Desi are doua oglinzi la exterior, cea din habitaclu este din plexiglas transparent… Reusite sunt capacele rotilor. Cu siguranta ca acest ultim vehicul va face obiectul unei interventii a meseriasilor de la Atelierele PanArin cat mai curand. Una peste alta, colectia mea s-a imbogatit cu aceste modele, de care sunt tare mandru. Sedinta foto a atras o multime se spectatori care au admirat modelele atat de indragite. P4020018.jpg This post has been edited by Prognosis: 3 Apr 2012, 12:28 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
jaaL |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru psihic instabil Group: Members Posts: 493 Joined: 21 November 11 From: București ![]() |
Superb ! Felicitari pt. munca depusa , respect !
|
--------------------
Dacia / Skoda .
Solenza / Octavia .
2003 / 2007 . -----------------
"Prefer sa fiu prostu' dintr'un grup de destepti decat invers " -Cheloo ____________ |
|
Prognosis |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Continuare
P40300011.jpg P40300031.jpg Dupa uscarea vopselei sintetice pe calorifer timp de 24 de ore, s-a trecut la montarea machetei conform indicatiilor din caietul de sarcini. Chederele sunt vopsite cu marker permanent negru iar pe la colturi, unde nu intra varful marherului, se completeaza cu un varf de scobitor inmuiat in Revell acrilic lucios negru. La acest model, partea carosata se poate scoate usor pentru a fi expus numai papucul. In rest, totul este identic cu prima varianta de Dacia Posta Romana. Va invit sa vizionati galeria foto cu acest model. http://trenulete.info/papucul-lui-alex88-la-final/ |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
ARO M461 DeAgostini – MILITIA http://trenulete.info/aro-m461-deagostini-militia/
In seria de vehicule utilitare din vechiul regim trona la loc de cinste IMS-ul de Militie, asa cum i se spunea pe strada. De astazi si in colectia de machete DeAgostini modificate se afla si acest tip de vehicul in persoana unui M461 albastru, cu prelata gri. Tot odata aceasta masinuta este si ce-a de-a doua macheta DeAgostini functionala in sistemul SlotCar. Principiile SlotCarAro sunt preluate de La Varianta ARO 240, numai ca la acest vehicul am folosit un motor mai mic, scos din o jucarie SlotCar AUDI. Transmisia este tot cu ax melcat pe roata dintata ca la ARO 240, pentru a se reduce viteza de deplasare la una mai apropiata de proportie. Port-periile colectoare sunt de data asta din lamela elastica de cupru, dar cred ca le voi schimba tot cu unele din cablu ecaranat la fel ca la 240. Corpul de colectare este astfel gandit si realizat incat sa se scoata din o priza miniaturala atunci cand masina este expusa in vitrina, si sa se introduca usor atunci cand vreau sa o rulez pe pista SlotCarAro. Partea de modificare a aspectului machetei de MILITIE este la fel ca si in cazul ARO POMPIERI, doar culoarea difera. In plus aceasta jucarie este dotata si cu un girofar functional, facut din led intermitent albastru. Tot cu aceasta ocazie au fost montate si geamuri la portierele machetei de militie, dar si la cea de pompieri. La final s-au aduagat numerele noi de inmatriculare si s-au vopsit cu aluminizat manerele portierelor. Urmeaza inscriptionarea la ambele masini, dupa si daca facem rost de decal. Mai am la MILITIE si montarea de lumini la faruri. Poate saptamana viitoare, daca ma voi simti mai bine, voi intinde pista SlotCar in sufragerie ca sa fac o filmare. Deocamdata nu se poate… P4070016.jpg P4070018.jpg |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Moskvitchi DeAgostini – albitura din colectie
In spatele unui model reusit stau intotdeauna multe incercari nereusite… asa spunea un inginer rus dintre cei ce au proiectat Moskvitch-ul 408. In spatele unei machete frumoase DeAgostini, sta, zic eu, culoarea care o reprezinta cel mai bine. Tocmai pentru ca prin amintirile mele din copilarie nu regasesc decat un Moskvith alb, elegant, dupa parerea mea de atunci, care statea parcat mai mereu sub o prelata, pe aleea din fata blucului meu din Constanta copilariei, am decis ca e cazul sa incerc a face si eu unul alb, asa ca pe coperta revistei. Tot cu doua faruri era si masina de la blocul E 10 din Constanta, asa ca am trecut la fapte… Murat la nitrodiluant 24 de ore, decojit, periat, curatat cu acul de canava prin rosturi… Prima parte! Apoi revopsit cu alb in doua maini. Alb acrilic la spray de 10 lei bucata. Mai dificil a fost cu chederele argintii de la geamurile portierelor. Varful prea gros al markerului nu m-a lasat la usi sa fac mai nimic. La parbriz si luneta a mers de minune. Apoi antena, lampile de pe aripi si ornamentul aripa spate au fost si ele argintate corespunzator cu acelasi marker permanent. Dupa uscare, pe lampile semnalizare aripi, peste argintiu am dat cu portocaliu… La fel am colorat si lampile semnalizare de pe masca frontala. Interiorul a capatat nuanta alba la portiere si bord, conform pozelor din revista, iar scaunele o tapiterie gri cum imi amintesc de modelul din fata blocului. Chiar si numarul mi-l amintesc cu precizie asa ca am inmatriculat corespunzator… si fuga la sedinta foto apoi la vitrina. Dificil de lucrat cu alb. Foarte dificil! P4080005.jpg Galerie foto mai ampla http://trenulete.info/moskvitchi-deagostin...a-din-colectie/ 9 Apr 2012, 09:55: Renault 8 – Bulgarino – DeAgostini Astazi mi-a sosit coletul cu cele doua masinute din Bulgaria vecina si prietena… Gratie unui bun amic din Sofia, masinutele sunt acum in colectia mea DeAgostini. Cu aceasta ocazie vreau sa interez un raspuns pentru cele cateva cereri de pe forumuri dar si postate pe situl meu, pentru aducerea de machete din Bulgaria. Gratie unui forum de trenulete, mi-am facut prieteni in tara vecina. Unul dintre ei, s-a oferit colegial sa ma ajute in procurarea unor astfel de machete, desi el este din Sofia, oras unde nu apare colectia DeAgostini. El apeleaza la alt coleg din Plovdiv si pe aceasta filiera jucariile ajung la mine. Celor ce imi cer sa le aduc si lor, trebuie sa le spun ca deja am cerut prea mult de la un amic de acolo si ca nu pot sa-i pretind sa se implice in comert cu mine. Pentru aceste machete nu am dat bani, ci vagoane de trenulete, cu care am facut schimb cu prietenul meu. Va rog din suflet sa intelegeti situatia si sa nu imi mai trimiteti mesaje prin care solicitati sa va procur jucariile. Nu pot sa fac asta, eu sunt fericit ca macar aceste 4 machete au ajuns la mine. Nu pot indrazni sa implic oamenii de acolo in asa ceva. Va multumesc pentru intelegere! Renault 8 (Dacia 1100 in Romania) este cunoscut in tara vecina drept “Bulgarino” si foarte iubit de soferii din Bulgaria. Ca si macheta, masinuta are o lucratura ceva mai ingrijita si mai adecvata decat cea aparuta in Romania. De remarcat oglinda laterala in plus, precum si ramele nichelate la stopurile pe spate. Un ornament argintiu strabate laterala de la un capat la celalat. Interiorul a ramas la fel de morbid iar retrovizorul este din plexi transparent. Macheta mea are un stergator aiurea lipit dar cred ca se poate remedia. In general se prezinta mai ingrijit lucrata decat modelul vandut in tara noastra. Galerie foto: http://trenulete.info/renault-8-bulgarino-deagostini/ P4090008.jpg 9 Apr 2012, 09:58: Volga GAZ M21 – DeAgostini Bulgaria P40900031.jpg Volga neagra mi-am dorit-o foarte mult, pentru ca la noi in tara majoritatea masinilor de tipul acesta din vremea comunista, erau negre. Istoria am explicat-o in prezentarea Volga aparuta la noi ceva vreme in urma. Produsul aparut in Bulgaria este ceva mai ingrijit lucrat, fara lipituri, scursuri sau strambaturi. Ca lipsuri, se remarca stopurile spate si lampile de pozitie/semnalizare fata, fara incadrare argintie. In rest, nota buna si multa satisfactie pentru un colectionar ca mine. Va las sa admirati minunatia in galeria foto: http://trenulete.info/volga-gaz-m21-deagostini-bulgaria/ 9 Apr 2012, 13:55: ARO M461 DeAgostini – MILITIA SlotCar Am continuat lucrarea la al doilea vehicul DeAgostini transformat in SlotCar Prognosis. Dupa teste facute pe un mic circuit pe covor, am concluzionat ca port-periile din lamela elastica de cupru nu sunt cele mai bune. In consecinta am confectionat alte port-perii din bucati de cablu ecranat de la un microfon. Testele facute pe masa de la atelier au demonstrat ca noile colectoare sunt mai eficiente. Urmeaza instalarea de lumini la faruri si conectarea girifarului. La aspect mai trebuie inscriptionat cu MILITIA, dar inca nu am facut rost de coala decal. P4090002.jpg Filmulet testare: Galerie foto: http://trenulete.info/aro-m461-deagostini-...ilitia-slotcar/ 9 Apr 2012, 18:44: SlotCarAro – Circuitul de la Slobozia http://trenulete.info/slotcararo-circuitul-de-la-slobozia/ Dupa saptamani de munca ce au durat 2 luni, muncitorii de la Slobozia au terminat lucrarile la una din pistele de testare a vehiculelor de curse SlotCarAro lucrate pe suport DeAgostini. In cursul zilei de azi, numeroase oficialitati au participat la inaugurarea pistei din sufragerie, loc predestinat unor astfel de competitii. Pe pista improvizata s-au facut teste masinilor din dotarea Militiei si a Interventiei Civile. Pentru vizitatorii sitului www.trenulete.info, a transmis de la fata locului agentul Bujburica. Va invitam sa urmariti demonstratia de virtuozitate a pilotilor militieni si pompieri din categoria1/43… This post has been edited by Prognosis: 9 Apr 2012, 17:44 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Dacia 1300 DeAgostini – MILITIA http://trenulete.info/dacia-1300-deagostini-militia/
Pentru ca in generatia mea, Dacia 1300 MILITIA era prezenta in peisajul automobilistic din Romania, am decis ca este cazul sa dotam vitrina cu un astfel de exemplar, mai ales ca dispuneam de o macheta Dacia 1300 cu multe defecte vizibile. Asa ca, la murat in nitrodiluant 24 de ore, decojit si periat ca la carte, apoi vopsit cu spray auto acrilic alb in doua straturi. Pentru partea de jos, cea albastra, am folosit la demarcare niste hartie autoadeziva de la librarie, care parea ceva mai fina decat banda luata de la magazinul auto. Se pare ca este la fel de proasta ca si aceea, pentru ca au ramas ceva urme la imbinare. Am incercat la pensula sa dreg busuiocul insa nu a iesit ca la fabrica. Poate si pentru ca nu am acordat prea multa atentie si am fost foarte stresat in ultima vreme de starea de sanatate. Cel mai probabil, la vara, voi incerca o revopsire a jucariei. Inscriptia a fost facuta pe coala alba autoadeziva, la fel si numerele de inmatriculare. Girofarul este facut din LED transparent, vopsit la pensula cu albastru acrilic diluat ca sa dea transparenta, iar baza girofarului cu aluminiu. La interior am vopsis canapelele cu gri, tija la schimbator si manerele la usi cu aluminiu, la fel si scrumiera de pe portiera. In bord de asemeni am marcat partea aluminizata. Teava de asapament a primit si ea culoarea argintie, semnalizarile portocalii. Chair daca nu e tocmai ce mi-am dorit, aceasta macheta este prima incercare de combinare culori. Cel mai probabil ca trebuia o hartie mai buna pentru a nu lasa urme asa urate…. Una peste alta, avem o Dacia 1300 MILITIA, cu un echipaj de plutoneri gata sa intervina acolo unde este nevoie. P4100009.jpg P4100004.jpg 11 Apr 2012, 14:46: Trabant P50 (da de unde combi?) DeAgostini http://trenulete.info/trabant-p50-da-de-un...mbi-deagostini/ Pai de unde sa incep? Din titlu… Una scrie pe revista, alta e in blister… No comment! Pentru ca iar m-am simtit rau si am trimis pe cineva sa ia jucaria, iar m-am captusit. La prima vedere, prin blister, se vedea doar un semnalizator fata iesit in afara si oglinda stramba. Cand am scos macheta din cutiuta, ce sa vezi… un stop pe spate a cazut pe jos, de bine ce era lipit, portiera de la sofer, zgariata pe partea deschisa la culoare. Rotile blocate pe fata, un cauciuc indoit si cu urme de violenta pe el. Sasiul stramb de statea saraca in trei roti. Cam atat ca defecte vizibile pe fata. Nu am rezistat si am desfacut-o imediat. Inauntru, un volan lipit aproape pe sacunul soferului, bordul stramb si turtit la un capat ca sa intre. Un geam lateral zgariat parca cu o furculita miniaturala. Nu am o camera prea performanta dar sper ca se disting nepresupusele defecte. Rotile pe fata, nu o sa ma credeti poate, dar aveau axul ruginit si intepenit de rugina in locasul lui. Unde naibi o fi stat si cat tip de a avut vreme sa rugineasca? Intre timp citisem pe forum despre cum a venit jucaria la multa lume. Zic in sinea mea ca totusi ca arata mult mai bine decat M461. Daca la acela s-a bagat lipici pana a curs pe caroserie, la Trabantel nici farurile nu erau lipite. Sticla lor in toate dictiile avea rizurile, numai in cea corecta nu. Mobilerul de inmormantare stea stramb pentru ca niste bavuri, resturi ale gurii de turnare ale acestuia, netaiate, impingeau grosolan in sasiu … Ca lipsuri, imediat vezi ca lampile spate sunt ciudate, fara carcasa imensa ce trebuia sa fie la culoarea masinii. Capacele rotilor sunt din alta epoca, ceva de la vreun model lux tunat. De pe capota liseste ce-a de a doua sigla. Geamul la portiera lipseste cu desavasire, ca si cum ar fi fost coborat cu macaraua, dar la acest model portierele nu aveau macara la geam. Deci am trecut la treaba… P4110008.jpg PS. Nu ma plang, doar constat! Nici nu ma obosesc sa reclam pe vreundeva cum cred unii! Nici nu ar avea vreun rost, zic eu! 11 Apr 2012, 15:27: Trabant P50 la revizie de nou! http://trenulete.info/trabant-p50-la-revizie-de-nou/ Nu am rezistat tentatiei. Cred totusi ca DeAgostini a aflat de mine si face inadins belele la machete, pentru ca eu sa am ce sa bricolez la fiecare aparitie. Desi nu sunt un fan Trabant, am apreciat aceasta masina si deseori mi-am lipit nasul de geamul cate unui exemplar ca sa ma uit inauntru in copilaria mea. Machetuta mea a trecut imediat pe bancul de munca, desi de dimineata planificasem o alta lucrare. Pentru inceput am descompus jucaria si cu un cater am indepartat bavurile care tineau sasiul stramb in imbinarea cu caroseria. Dupa o usoara fortare in contra imbinare (si o preincalzire deasupra unui bec aprins) sasiul si-a recapatat pozitia corecta si rotile s-au asezat cuminti toate pe asfalt. Pentru ca volanul si bordul sa vina la locul lor, cu o pila de smirghel am ajustat nitel prin polizare unghiul la care se lipeste bordul pe restul de mobilier. Fireste ca am curatat cu lichid de frana rugina de pe ax si rotile se invart acum usor. Mai departe, la interior am vopsit cum se cuvine bordul in culoarea masinii. Pentru obtinerea nuantei corespunzatoare, am combinat alb acrilic cu nitel albastru si prin teste repetate am obtinut o culoare ca si originalul. Cu aceiasi culoare am vopsit portierele la interior si cu multa migala, sub lupa, am conturat carcasa semnalizatoarelor de pe spate. Tot cu bleu-ul in cauza am facut si retrovizorul din plafon. In bord am facut volanul si manetele albe, ca in poza din revista. La fel si aripile spate care se vedeau pe langa canapeaua din spate. Scaunele din fata si canapeaua au capatat o nuata aramie. Am confectionat geamurile portierei din resturi de pe la casutele mele de trenulete. Manerele interioare si teava de esapament au capatat argintiul specific. Dupa ce am indreptat farurile cu rizurile asa cum trebuie, le-am fixat cu adeziv revell si la fel am facut cu stopurile care cadeau. Am fixat si oglinda si la final am trimis masinuta la un test-drive in parcarea supermarketului cu care v-am obisnuit. Soferul mi-a comunicat multumit ca testul a decurs fara probleme. Acum, masinuta antica se odihneste la locul de onoare, in fata monitorului, unde va trona timp de doua saptamani, pana la o noua aparitie DeAgostini, despre care pun mana in foc pentru ca sigur va avea si ea probleme, asa cum sta unui DeAgostini care se respecta, dar care nu da doi bani pe clientii sai! P4110012.jpg P4110011.jpg This post has been edited by Prognosis: 11 Apr 2012, 14:27 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#38
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Superbe
![]() Felicitari inca o data. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
QUOTE(turbodxman @ 12 Apr 2012, 07:59) Multumesc frumos! Remorca platforma pentru autoturisme Pentru ca deja au inceput pregatirile in vederea concursurilor de SlotCar la Slobozia, administratia locala a comandat Atelierelor PanArin o remorca pentru transportul la destinatie a autoturismelor care vor participa la competitiile viitoare. In consecinta meseriasii condusi de Prognosis au proiectat si construit intr-o singura zi, o remorca inspirata din multitudinea de pe internet. S-au folosit ca materii prime folie de ABS de 1 mm grosime, o bucata de vartej (banda de incoletat) pentru ca are striatiunile necesare care sa imite zona de aderenta a cauciucurilor pe rampa remorcii, niste roti de pe la alte chinezarii nevaloroase, resturi de pe la casutele de trenulete, precum si diverse vopseluri. Remorca a fost dotata cu troliu de ridicare, lampi de semnalizare, protap de agatare, scari de acces, lampi laterale pentru gabarit si caloare pentru blocarea rotilor vehiculului transportat. Dupa vopsire si inmatriculare, remorca a fost inmanata echipei care va asigura transpotul la competitia SlotCar, care a facut o tura de proba in parcarea supermarketului din Slobozia. P4120008.jpg Galerie foto http://trenulete.info/remorca-platforma-pentru-autoturisme/ 13 Apr 2012, 08:03: Peugeot 404 DeAgostini TAXI http://trenulete.info/peugeot-404-deagostini-taxi/ Ca o bijuterie sosita din trecut, frumoasa macheta m-a fascinat de la prima intalnire. Parca e din cu totul alta poveste. Lucrata ireprosabil, cu detalii, cu interior perfect, cu inscriptionari ca la carte, cu rame nichelate la stopuri, cu antena superba, cu roti excelent reproduse… Ce pot sa zic? Nici o legatura cu DeAgostini Masini de Legenda! P41200051.jpg A! Ba da! I-a priviti suportul…. nu-i asa ca va aminteste totusi de DeAgostini? In rest, o bijuterie! Bravo DeAgo pentru macheta, dar nota 4 pentru suport si pentru CTC! P41200091.jpg This post has been edited by Prognosis: 13 Apr 2012, 07:03 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#40
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Felicitari pentru atentia acordata detaliilor.
![]() Un adevarat pasionat. |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Warshava GAZ M20 Pobeda – Black Kamrad
http://trenulete.info/warshava-gaz-m20-pobeda-black-kamrad/ Initial am vrut sa fac in doua culori aceasta macheta. Totusi, gasind pe net niste poze cu masina pregatita pentru securistii polonezi de catre sovietici, am decis ca arata mult mai bine asa, in negru mat. In general am respectat metoda de la imbunatatirea primei Pobede, la care piesa de mobilier din habitaclu, era total stramba in interior, scaunele stateau strambe o data pentru ca nu erau montate corect si a doua oara pentru ca intreg ansablul, dupa cum se vede din imagine, era pozitionat defectuos pentru ca sub el, pe podeaua sasiului, niturile de la toba de esapament erau ne-taiate (ne-topite) si stateau mot in sus vreo 3 mm, fapt pentru care pieasa de mobilier nu se aseza corect pe sasiu. Fireste ca am taiat moturile si am indreptat la apa calda platforma de mobiler care se strambase de atat stat in pozitie nefireasca… Scaunele au fost vopsite in maro (vinilin), chederele la toate geamurile facute cu markerul de vopsea argintie. Acum chiar arata a masina de bashtan comunist! P4160020.jpg 17 Apr 2012, 18:59: ARO 240 ACR – DeAgostini pe pista SlotCar http://trenulete.info/aro-240-acr-deagosti...-pista-slotcar/ Am decis inlocuirea masinii de pompieri de pe pista de SlotCarAro, cu o macheta ARO 240 vopsit in culorile ACR. Practic am facut inca o caroserie care se poate schimba pe sasiul motorizat, doar cu surubelnita. Sasiul a fost vopsit cu spray auto sintetic Dacia Galben Taxi. Mobilierul interior a fost imbunatatit prin vopsirea scaunelor cu gri mat acrilic. Aceeasi culoare afost folosita la vopsirea cu pensula a prelatei. Urmarind cu pensula directia striatiunilor prelatei, se obtine chiar un efect de amplificare al imaginii de prelata. Masina a capatat si un girofar galben, deocamdata nefunctional. Maine, dupa uscarea completa a vopselurilor, se va proceda la un test-drive pe pista deja consacrata. Sunt invitate si televiziunile locale, ce vor transmite de la fata locului repostaje senzationale. P4170001_resize.jpg 17 Apr 2012, 19:09: ARO 240 – pompierii lui DeAgostini http://trenulete.info/aro-240-pompierii-lui-deagostini/ Modelul retras de pe pista de SlotCar din pricina vopselei, a trecut din nou prin etapa de muratura si decojire, dupa care, s-a aplicat un alt strat de vopsea, de data asta rosu aprins acrilic, tot pe baza de spray. Aceasta nuanta se potriveste mai bine machetei. Cu aceasta ocazie, meseriasii de la Atelierele PanArin, au inlocuit girofarul rozaliu cu unul de o culoare mai aprinsa si au montat si un proiector auxiliar, obtinut de la un tractor demontat. Prelata a ramas cea originala, iar ca roti s-au folosit unele ramase de la ARO M461. Cum deja au plecat decalurile din Anglia, in curand mai toate vehiculele vor fi inscriptionate cum se cuvine, inclusiv aceasta frumoasa macheta din colectia Prognosis. P4170009.jpg 18 Apr 2012, 05:24: Logan – colectia Prognosis http://trenulete.info/logan-colectia-prognosis/ Cateva din masinutele de generatie noua din Romania, la scara 1/78 si 1/64 P4130007.jpg P4130009.jpg 18 Apr 2012, 05:29: Logan 1/43 colectia Prognosis http://trenulete.info/logan-143-colectia-prognosis/ Loganurile mele la scara 1/43… Aseara a mai sosit un Logan. De data asta are antena pe acoperis. Unul din ele va deveni Logan Jandarmeria cat de curand! P4130016.jpg This post has been edited by Prognosis: 18 Apr 2012, 04:29 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Victoras2001 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.840 Joined: 15 February 08 ![]() |
Peugeotul e din ultimul numar? Il mai gasesc?
Ar mai fi ceva. E greu de revopsit? As vrea sa-l fac vernil. Adica asa. |
--------------------
ZAZ
Zaporojeț
1969 Femeia nebatuta e precum o casa nematurata.
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Dacia 1100 versus Renault 8 http://trenulete.info/dacia-1100-versus-renault-8/
De curand colectia mea a fost imbogatita cu o noua macheta Renault 8, TAXI. Iata masinutele asa cum se prezinta ele. Una DeAgostini Romania, una Bulgarino si ultimul inca nu l-am identificat ca si colectie! P4180005.jpg P4180006.jpg 19 Apr 2012, 07:22: Dacia Logan – JANDARMERIA Dacia Logan – JANDARMERIA http://trenulete.info/dacia-logan-jandarmeria/ A inceput etapa de jandarmerizare a unui Logan, prima mea interventie pe acest tip de masina! Deocamdata am procedat la demontarea completa, apoi, dupa 5-6 ore de ”murat” la borcanul cu nitrodiuluant, curatarea completa de vechea vopsea argintie, un strat foarte gros dupa cum am constatat la borcan. Voi reveni cu detalii!!! P4180004.jpg This post has been edited by Prognosis: 19 Apr 2012, 06:22 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#44
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Pot sa spun ca fost destul de dificil de extras geamurile, forte puternic prinse cu niturile turtite din greu dar inegal, fapt care face dificila decuparea lor pentru extragere. Masca frontala e compusa din doua piese, una pe interior si una pe exterior, imbinate prin niturile de plastic ale mastii (comune cu sticla). Pe interior iese oglinda farurilor si pe exterior masca si farurile.
In acest moment caroseria se afla vopsita si sta cuminte la uscare in… uscatorul de rufe ! P42300091.jpg 23 Apr 2012, 19:34: Am inceput sa carosez un M461. Ceva de inspiratie dupa foto anexat, dar mai mult ma bazez pe memoria mea. Langa casa bunicilor din Constanta, se afla un garaj al ACR. Inainte de a se demola si construi zona Dacia. Nu am cum sa uit acel IMS care era mereu in atentia pustanilor din cartier. Am folosit ca material de baza, placa de ABS de 1mm grosime si o bucatica de cartela de telefon. Geamurile sunt confectionate din resturi de pe la casutele de trenulete. Pentru ca aceasta macheta este combinata destul de complicat, din piese metalice si piese de plastic, am decis ca nu o voi mai demonta integral pentru vopsire. Am scos numai ce trebuie la final sa fie de alta culoare, respectiv bara fata, farurile, numarul spate si proiectorul lateral. Intrucat piesa de plastic transparent din care este facut barbrizul si rama lui, sunt foarte dificil de extras, am decis mascarea sticlei parbrizului cu hartie autocolanta si pe interior si pe exterior. Lateralele partii carosate sunt diferite si au fost confectionate sabloane individuale pentru fiecare. Indoirea la unghi am facut-o scufundand piesa de ABS in apa clocotita si indoind cu grija partea in unghi de deasupra portierelor. Dupa lipirea componentelor, am chituit rosturile si am lasat la uscat lucrarea. http://trenulete.info/aro-m461-deagostini-carosare/ P4230005.jpg This post has been edited by Prognosis: 23 Apr 2012, 18:34 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#45
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Prognosis, omule esti fenomenal! Iti apreciez rabdarea si migala cu care construiesti sau reconstruiesti fiecare masina, tren, cladiri, etc. Felicitari maxime!
|
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
Prognosis |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Oameni buni am mare nevoie urgenta de inscrisul Dacia 1300 si ARO 243, nu gasesc nicaieri fontul caracteristic. Am facut rost de coala autocolant si nu am fontul va rog mult! prognosis@gmail.com
|
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#47
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
cineva spune ca e fontul asta da nu e free - http://www.fonts.com/findfonts/detail.htm?productid=172989
pune o poza cu scrisul ce il cauti - se poate vectoriza in corel - daca vrei te pot ajuta 24 Apr 2012, 11:24: http://www.1001freefonts.com/ - cauta aici si vezi ce gasesti apropiat This post has been edited by aleksanders: 24 Apr 2012, 10:24 |
--------------------
.
.
.
- . ....
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Nu este! Vreau fontul de la Dacia 1300 ala clasic
|
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
ARO M461 DeAgostini – carosare continuare http://trenulete.info/aro-m461-deagostini-carosare-2/
Pana la urma am ales sa vopsesc M461 carosat in culorile Postei Romane de dinainte de revolutie. O culoare destul de dificila. Am schimbat spray-ul sintetic cu unul acrilic, aceeasi nuanta si acoperirea s-a facut ceva mai bine, desi in vreo trei straturi, s-au cam estompat detaliile, dar merge. Sigur, nu mai vopsesc nimic cu galben taxi. Parbrizul matuit l-am indepartat cu ajutorul frezei si a unui spiral de 0,5 mm diametru, cu care am dat o gaura langa alta si tot cu el am decupat racind-ul mereu in apa ca sa nu topeasca materialul destul de moale. Am confectionat alt parbriz si geamurile la portiere din material de la blisterul jucariei. Cel de pe capac e mai gros si mai usor de montat. Geamurile la partea carosata sunt din resturi de pe la casutele de trenulete. Stergatoarele de parbriz si manerul la usa din spate le-am confectionat din capse pentru hartie. Antena radio este un piciorus de LED ascutit cu smirghel. Bordura de delimitare dintre acoperis si caroserie, practic santul pe care se scruge apa de ploaie, este facut din ață macrame dar cred ca merge din mesina de pescuit mai bine. In final am inca o piesa la colectia de 4Ś4. Nu arata el perfect ca cel de fabrica, dar nici cele reale nu arata impecabil decat in magazin… P4270007.jpg P4270004.jpg 27 Apr 2012, 13:39: Inca un politist made on Prognosis http://trenulete.info/inca-un-politist-made-on-prognosis/ Desi starea de sanatate nu prea m-a lasat sa lucrez in ultima vreme, am mai avut o comanda de onorat si ca atare am facut eforturi sa o termin. Mainuta este gata sa plece catre propietarul sau, dar dupa ce tremin si Loganul Jandarmerie, probabil dupa 1 mai le voi expedia. Pentru ca nu prea mai rezist la atelier, am decis sa nu mai preiau nici o alta comanda de modificari in afara celor antamate. Modelul este la fel executat ca cele dinainte, doar ca am folosit ABS in loc de Comatex. Santurile sunt executate cu o cica freza. Inscriptile sunt facute cu coala decal printata pe imprimanta mea Lexmark X1270 si aplicate prin umezire 1 minut si apoi transfer prin alunecare. P4270008.jpg 27 Apr 2012, 13:47: Prognosis 4Ś4 http://trenulete.info/prognosis-4x4/ O mica prezentare a restauratelor mele DeAgostini! Urmeaza M461 Africa Countest Rally si in studiu, Lada Niva SlotCar! P4270019.jpg This post has been edited by Prognosis: 27 Apr 2012, 12:47 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Dupa uscare a procedat la remontarea reperelor. Masca frontala a fost si ea vopsita dar la pensula cu aceeasi vopsea ca si caroseria. Antena rupta la transport a fost inlocuita cu una facuta din coarda de chitara. Girofarul este confectionat din profil de la kiturile de casute Faller si cartela de telefon. Picioarele lui din capse de hartie. Pentru inscriptionarea cu alb nu am gasit inca o solutie…
P4280003.jpg P4280005.jpg |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#51
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Superbe.
![]() Timpul, efortul, si dedicatia pt acest hobby sunt de apreciat. ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#52
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Multumesc!
Caut poze cu o Dacia de partid. Ceva CD sau de la Judeteana. This post has been edited by Prognosis: 29 Apr 2012, 09:31 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#53
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Lada Niva DeAgostini http://trenulete.info/lada-niva-deagostini/
De data asta am fost personal in oras sa iau Lada. Nu a trebuit sa aleg mult, erau multe modele fara erori masive. Am luat doua, pentru ca una va deveni SlotCar. In afara de tona de ulei de pe parbriz si de o mica bavura la un stergator, macheta este ireprosabila. Probabil ce-a mai bine facuta de pana acum, zic – din colectia mea! Cu toate ca stopurile puteau fi mult mai bine realizate, mai ales ca aveau matrita de la Lada 1500. De remarcat reproducerea de sub masina. Multe detalii, bare de torsiune, suspensii, diferentiale, scut si sorturi de noroi la toate rotile. Un exemplu de cum ar trebui toate sa fie lucrate…. Pot in sfarsit sa zic un Bravos DeAgostini! P5010001.jpg P5010003.jpg 2 May 2012, 06:26: 1 Mai muncitoresc cu ARO vanatoresc http://trenulete.info/1-mai-muncitoresc-cu-aro-vanatoresc/ Ziua de 1 Mai, ziua internationala a muncii, meseriasii de la atelierele PanArin a sarbatorit-o in stilul traditional, prin munca la noul model ARO M461, pe care l-au pregatit in mod special pentru a servi Asociatiei de Vanatoare si Pescuit Sportiv Ialomita. Catre sfarsitul zilei, AVPS-isti Ialomiteni au primit la cheie o masina tot-teren vospita in culorile speciale de camuflaj vanatoresc, ramforsata cu bare de protectie impotriva crenganisurilor din padurile in care se aventureaza inspectorii AVPS in lupta cu braconajul, sau pentru interventii in ajutorarea animalelor salbatice. Vehiculul a fost dotat cu trepte suplimentare sub oblonul din spate, precum si cu doua canistre de benzina! Cel mai probabil ca va mai fi dotat cu o bara suplimentara de protectie frontala. P50100041.jpg P5010005.jpg 2 May 2012, 17:25: ARO M461 – Unitate Medicală http://trenulete.info/aro-m461-unitate-medicala-de-razboi/ Ultimul vehicul avut in magazia de revizie din seria M461 ediat de DeAgostini, a fost preparat ca si unitate medicala. La aceasta macheta am detasat partea de parbriz si am decupat geamul inainte de vopsire cu ajutorul traforajului. Inainte de vopsirea cu spray alb acrilic lucios, am curatat caroseria cu acetona, partea metalica, si cu alcool izopropilic, partea de plastic. S-au aplicat doar doua randuri de vopsea. Geamurile, atat cel al parbrizului, cat si cele de pe usi, sunt confectionate din material de la blisterul masinii. Dat fiind ca baza este alba, am printat inscriptiile pe coala autocolanta alba mata. Proiectorul ramas de la Carosatul Postal a fost amplasat pe partea dreapta a vehiculului. Stergatoarele de parbriz sunt confectionate din capse de hartie. Mi-as fi dorit sa mai fac un M461 crem-nisip, cel care a traversat Africa, dar deocamdata nu mai am vehicule, iar fondurile sunt epuizate… P5020005.jpg P5020004b.jpg This post has been edited by Prognosis: 2 May 2012, 16:25 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#54
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Inca o data tot respectul meu pentru atata munca si pasiune.
![]() De abia astept sa vad M 461 crem-nisip (trans africanul) ![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
iulian'71 |
![]()
Post
#55
|
![]() membru uneori batut in cap Group: Members Posts: 895 Joined: 18 April 10 ![]() |
Cu remorca din dotare, confectionata din bena unui Aro 240
africa3.jpg ( Size: 186.27k ) Number of downloads: 5176 Scuze ca doat atat se vede mai clar. |
--------------------
Renault
Megane sedan/ Kadjar
Expr. 1.5dci85cp.2009/Business 2018 1.5dci 110cp
- GL-07-*** Mersul pe jos face piciorul...peste 45.
Grabeste-te incet. |
|
Prognosis |
![]()
Post
#56
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
QUOTE(iulian'71 @ 3 May 2012, 00:06) Cu remorca din dotare, confectionata din bena unui Aro 240 Sa ne revenim nitel cu banii caci multi am dat pe medicamente in ultima vreme africa3.jpg ( Size: 186.27k ) Number of downloads: 5176 Scuze ca doat atat se vede mai clar. ![]() 3 May 2012, 15:21: Lada Niva DeAgostini – militia sovietica http://trenulete.info/lada-niva-deagostini...itia-sovietica/ Azi dimineata paparazii revistei FanFan au surprins si fotografiat in parcarea magazinului Aldi din Slobozia, un vehicul rusesc de militie de tip Lada Niva. Ziaristii au aflat de la echipajul respectiv de militie ca au venit la Slobozia pentru schimb de informatii si experienta cu colegii militieni din localitate. Adevarul aflat de ziaristi este insa ca respectivii au adus masina la Atelierele PanArin spre a fi modificata in vehicul de militie pentru a fi expus in curtea sediului Politiei din Moscova! P5030002.jpg This post has been edited by Prognosis: 3 May 2012, 14:21 |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#57
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
Foarte bine realizat iar prezentarea super inedita si funny in acelasi timp
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
Markos |
![]()
Post
#58
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Prognosis rulz, told u
![]() |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
Prognosis |
![]()
Post
#59
|
![]() Membru adoptat Group: Members Posts: 926 Joined: 7 October 08 From: Slobozia ![]() |
Dacia 1301 – masina partidului http://trenulete.info/dacia-1301-masina-partidului/
Din considerente demne de inteles, membrii unui partid politic din Slobozia, au venit la Atelierele PanArin cu o Dacia DeAgostini pentru a o supune unei operatiuni de restaurare …istorica. Ei au dorit cu ocazia alegerilor ce se apropie, intr-un nostalic remember, sa umble prin comunele pline de electorat cu o masina care sa reaminteasca taranimii de clasa politica din vremea de aur a comunismului. Tocmai de aceea, meseriasii nostri s-au pus pe treaba si au restaurat masina conform directivelor de partid! P5040005.jpg |
--------------------
-
-
- Freedom is not free!
|
|
turbodxman |
![]()
Post
#60
|
------------- Group: Members Posts: 3.327 Joined: 1 August 08 From: Ro ![]() |
O alta reusita - unicat.
![]() |
--------------------
---------
----------
------------
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 22:31 |