Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

31 Pages « < 5 6 7 8 9 > »  
Reply to this topicStart new topic

Outline · [ Standard ] · Linear+

Auto Prognosis, Colectia mea de automobile miniaturale

tatabobu
post 30 Aug 2012, 13:00
Post #181


membru


Group: Members
Posts: 4.674
Joined: 14 September 04
From: Bucuresti




Ala-i designul anilor '20.

This post has been edited by tatabobu: 30 Aug 2012, 13:00


--------------------
DACIA 1300 1995
Scurgere de ulei? Care scurgere de ulei??? Balta aia de sub masina e sudoarea hergheliei de cai putere...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 1 Sep 2012, 16:51
Post #182


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




E in lucru Warsha....

ARO 320 – camioneta lui Alex

Inca un ARO 320 camioneta, vine sa completeze gama de machte DeAgostini preparate in Atelierele PanArin. Macheta a fost realizata dupa aceleasi metode descriese la prima realizare. La aceasta insa am procedat la confectionarea inchiderii cabinei folosind numai forex, spre deosebire de prima unde m-am folosit de copertina originala. Trebuie mentionat ca aceasta macheta a venit prin comanda, prin posata, facuta varza. Defectele au fost atat de multe ca nu mai merita mentionate decat cele reparate. Alex personal s-a ocupat de reclamatie si el va poate spune cate au fost. Unul evident, pe care a t6rebuit sa-l remediez, a fost suportul de osie din fata, rupt, si pe care l-am reconditionat din forex conforme primei poze. Lucrarea este destul de complexa si laborioasa si cuprinde trei etape principale.

1. Confectionarea cabinei

2. Confectionarea sasiului

3. Realizarea benei

Sasiul l-am realizat din comatex de 2,6 mm grosime. Cabina din forex de 1 mm grosime. Bena are platforma mai solida, din ABS de 1,2 mm grosime si obloanele din forex de 1 mm grosime. Suportii pentru extensia de oblon sunt din capse de capsator de hartie. Plasa de protectie este din plasa de tantari.

ARO320-B-05.jpg
ARO320-B-12.jpg
ARO320-B-18.jpg


Mai multe poze din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/aro-320-%E2%80%93-camioneta-lui-alex/

Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook.com/groups/206628536134289/


This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:19


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 2 Sep 2012, 18:59
Post #183


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Aro 10 DeAgostini – modificari

Vara a trecut, canicula in sfarsit m-a lasat sa lucrez. Starea de sanatate, desi nu e stralucita, mi-a permis sa reiau lucrarile. A sosit si banda Tamya si drept urmare am reluat un proiect lasat in magazie o vara intreaga. Aro 10, destinat vopsirii in doua culori. Pe la inceputul verii, masina a fost supusa decolorarii si apoi a fost vopsita cu alb lucios la doua maini cu spray acrilic. Acum, am acoperit cu banda cerata partea care trebuia sa ramana alba, am astupat locasurile geamurilor si golul aripilor, ca sa nu intre vopsea rosie in interior, si am dat doua maini de rosu acrilic. Dupa aproximativ jumatate de ora de la a doua aplicare, am indepartat banda. Foarte buna comparativ cu ce foloseam eu inainte, dungile au iesit mult mai bine. Dupa uscarea completa am refacut stalpii parbrizului cu rosu pe interior.

Cat masina a stat la uscat, am aplicat chit de modelism Revell in spatiile ramase pe bara din fata in urma indepartarii suportului de protectie original. Dupa cateva ore am slefuit chitul intarit si am vopsit barile cu alb acrilic lucios, tot la spray auto.

La geamurile portierelor am refacut chederele cu negru la triunghiulare. Mobilierul interior l-am vopsit cu gri si rosu. Am facut cu negru chederul parbrizului si aerisirile de pe capota. Manerele usilor si de haion le-am facut cu argintiu iar husa rotii de rezerva am vopsit-o maron. Pe bara din spate am facut cu rosu ochiurile reflectorizante si apoi am montat sorturi personalizate cu sigla ARO la rotile din spate.

Aro10-b10.jpg
Aro10-b11.jpg
Aro10-b12.jpg
Aro10-b13.jpg
Aro10-b18.jpg

Mult mai multe poze din procesul de productie >>> http://arin.panait.net/aro-10-deagostini-modificari/

Lucrarile mele acum si pe facebook >>>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Romanii au talent >>> http://www.facebook.com/groups/251068498262967/
Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/

Multumesc anticipat pentru like!

This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 08:08


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 4 Sep 2012, 19:16
Post #184


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Warszawa 223 – îmbunătățiri

A treia muratura din colectia DeAgostini a fost supusa azi unui tratament de infrumusetare. Dupa demontarea completa a geamurilor si a mobilierului, am procedat la vopsirea cu markerul argintiu a chederelor geamurilor triunghiulare. Tot cu markerul argintiu am facut chederul parbrizului, ornamentul lunetei, capacul rezervorului si esapamentul. La interior am imitat tesatura tapiteriei cu ajutorul unui spray de chit care arunca granulatie, peste care am aplicat vopsea acrilica la spray de culoare vermilon (ou de rata), in ton cu verdele caroseriei. Panourile laterale au fost vopsite cu verde si maro, manerele fiind evidentiate cu argintiu si cotierele cu negru. Bordul a fost si el vopsit la inspiratie dupa imaginile din revista dar adaptand tonul masinii. Au fost evidentiate butoanele si accesoriile din bord. Cu infrumusetarile gata, frumoasa poloneza a pozat pentru admiratori si apoi a poposit in vitrina Prognosis alaturi de suratele sale!

P9040006.jpg
P9040009.jpg
P9040010.jpg


Mai multe poze >>> http://trenulete.info/warszawa-223-imbunatatiri/
Acum lucrarile mele sunt si pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Colectionari de machete >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 4 Sep 2012, 20:13
Post #185


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Dupa corecturile facute, poloneza este acum o limuzina desavarsita! wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 5 Sep 2012, 11:04
Post #186


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Dacia 1100 – pregatiri http://arin.panait.net/dacia-1100-pregatiri/

Doua pretendente la nemurire, doua exemplare de Dacia 1100, doua bunicute auto care sunt in pregatiri pentru o noua viata. Culorile la care acestea vor aparea sunt cele din imaginile prezentate. Cea Vanilla este vopsita cu spray la comanda, exact culoarea care a fost candva pe soselele patriei. Voi reveni cu detalii!

Dacia-1100-01.jpg
Dacia-1100-02.jpg
Dacia-1100-03.jpg


Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook.com/groups/206628536134289/


This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 07:53


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 8 Sep 2012, 15:03
Post #187


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Salvarea lui Cristi

Lucrata ca ca si prima salvare si ca Salvarea lui Alex, dubita se incadreaza in sirul de lucrari ce au fost realizate in Atelierele PanArin la comanda, pentru prieteni! Doua elemente o diferentiaza de anterioarele. In primul rand, de data aceasta am utilizat in procesul de vopsire, ca prima acoperire, aplicarea unui strat de grund Dupli-Color primer. Apoi, la acest vehicul am montat rotile mai mari, cu capace rotunjite proeminente, de la Aro 240, fireste, dupa ce am inaltat masina cu 1,5 mm. Pot sa spun ca asa arata mult mai bine decat modelele anterioare.

P9080002.jpg
P9080005.jpg

Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/salvarea-lui-cristi/

..................................................................................
Warshava GAZ M20 Pobeda feroviară

In aceasta lucrare am ingemanat pasiunea mea pentru automobile clasice, cu cea pentru caile ferate. Am primit de curand o mostra de ecartament la 1/43 si ca un preambul la microdiorama pe care vreau sa o fac pe tema aceasta, ca pasionat al masinii Skoda apartinand Annei Pauker, am urcat pe sine dublura la Warshava GAZ M20 Pobeda innobilata cu negru acum ceva vreme.

Sper sa va placa mica mea inovatie fero-auto-mobilistica!

P9080001.jpg
P90800021.jpg

http://arin.panait.net/warshava-gaz-m20-pobeda-feroviara/

This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 07:46


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 8 Sep 2012, 17:08
Post #188


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




O idee stralucita!
Felicitari pt executie!


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 11 Sep 2012, 15:58
Post #189


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Citroén Traction – colectia Atlas

Se apropie ziua mea si ca de obicei, un bun prieten din Franta, cunoscand pasiunea mea pentru masinile clasice si pentru cele frantuzesti in special, s-a grabit sa fie primul care imi trimite un cadou adorabil. Astfel a poposit de ieri in colectia mea un magnific Citroén Traction 11 BL din 1951 produs de Atlas. Macheta este superba si lucrata cu mult bun simt si atentie, amabalata in blister dublu si bine sigilata. Interiorul este in mai multe culori, are chiar si cromaje pe levierele de viteza si frana de mana. Jucaria este magnifica pur si simplu iar celelalte cuvinte sunt de prisos! Cum deja se preconizeaza conturarea unei sectiuni de masini clasice, cel mai probabil ca acestea vor primi o polita dedicata in vitrina mea!

Va las sa va desfatati cu pozele. Sunt la fel de fericit ca un copil care a primit jucaria mult dorita.

CitroenTraction01.jpg
CitroenTraction02.jpg
CitroenTraction03.jpg
CitroenTraction04.jpg


Mai multe poze >>> http://arin.panait.net/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/
Grupul automobilistilor >>> http://www.facebook.com/groups/206628536134289/


This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 07:33


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 11 Sep 2012, 20:01
Post #190


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Superba!
Are pana si sticlele farurilor galbene wub.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 12 Sep 2012, 13:06
Post #191


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Dacia 1410 Sport – DeAgostini

Numarul 26 al deja bine-cunoscutei reviste, a aparut in sfarsit cu marea asteptare – Dacia Sport. Dezamagirea nu este mare. In afara de cateva bavuri pe la geamurile farurilor, chestii usor de rectificat cu un ac ascutit, macheta se prezinta bine ca si manufactura. Defectele cu care DeAgostini ne obisnuise par sa fi disparut. O usoara dislexie a parbrizului vine doar asa, ca sa nu dezamageasca cititorii, iarasi o chestie usor de rectificat prin presarea corespunzatoare pe tavanul masinii in zona niturilor, (care, fie vorba intre noi, numai nituire nu se numeste – si de aceea stau geamurile haite la unele machete). Din 10 reviste la o toneta, numai una avea bara din spate usor stramba, in rest toate erau bune, ceea ce inseamna ca procentul de rebuturi au scazut simtitor, chiar si la Slobozia, unde am avut parte de prea multe rebuturi la inceputul colectiei. Se pare ca ale noastre critici chiar fac bine producatorului.

Acuma, despre modelul reprodus, sunt diverse curente, diverse opinii. Eu fata de aceasta masina ma abtin. Tin doar sa reamintesc ca ea a suferit numeroase modificari din faza de prototip si pana la inchiderea ciclului de productie. Ea a avut diverse faruri, spoilere si manere la usi, E greu sa sustii cu convingere ca macheta nu reprezinta un model real. singura mea obiectie este culoarea. Nici portocaliu dar nici cacaniu. Sincer, i-ar fi stat mult mai bine verde sau in alta culoare decat cea aleasa de producator. Dar nici nu ma voi preta la aschimba culoarea. Doar voi modifica pentru un prieten un model cu faruri de Oltcit.

Apreciez modul ingrijit in care este lucrata, fara adeziv scurs, fara strambaturi. Apreciez chederele la geamurile posterioare si la cele doua parbrize. O nota buna si pentru oglinzile laterale, care au geamul argintat. Imi place si ornamentul capotei frumos tampografiat. Lampile de pe aripi dau si ele o nota buna masinii, desi stopurilor le lipseste partea alba specifica mersului inapoi. Dezavantajul niturilor vizibile prin transparenta poate fi eliminat fie prin revopsirea semnalizatoarelor, fie aplicand o masca cu un punct rosu sau cu supergule pe interiorul masini, in capul nitului. Siglele sunt clare si evidentiate corect. La fel si semnalizarile din bara frontala. Ca bricolaj ar ramane mobilierul din habitaclu, interiorul portierelor, etc. Scaunele din fata, desi au tetiere, au pastrat forma simpla a tapiteriei intinse de la prima Dacia 1300, ceea ce nu e tocmai corect.

In general mie imi place, si ar trebui sa ma simt mandru ca inca o masina, care chiar a facut furori pe soselele patriei, este de azi in vitrina mea cu machete. Nu ma apuc fanatic sa multumesc lui DeAgostini, pentru ca practic ei nu gandesc in spiritul colectiei si al colectionarului roman, ci pur si simplu comercial. Ca sa capete multumiri de la mine, DeAgostini are multe pacate de spalat!!! Pentru a evidentia diferenta dintre piesele altor colectii, tot DeAgostini dar pentru alte tari, unde cumparatorii nu sunt atat de usor de prostit, voi posta mai jos noua mea achizitie, un minunat Renault 16 trimis dn Franta, de la mama lui – China cea frumos lucratoare (pentru altii), in dorinta de a stimula producatorul sa ia in consideratie si doleantele cumparatorului din Romania! In rest numai de bine si astept cu nerabdare alte modele romanesti, caci au fost destule slava Domnului! Rugamintea mea publica spre DeAgostini este sa ne mai slabeasca cu rusestile, polonezele sau mai stiu eu care. Pot fi si ele, nu zic nu, dar mai rarut ca-i mai dragut. Traiasca Romania si modele romanest! Asta-i pohta ce-am pohtit!

Dacia1410-01.jpg
Dacia1410-02.jpg
Dacia1410-03.jpg
Dacia1410-04.jpg
Dacia1410-08.jpg


Mai multe poze >>> http://trenulete.info/dacia-1410-sport-deagostini/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/

12 Sep 2012, 14:44:
Renault 16 in vitrina mea

O macheta extrem de frumoasa, atragatoare prin calitatea reproducerii, prin culoare si detalii, impresionanta prin aducerile aminte. Acest vehicul s-a numarat printre cele in care am copilarit alaturi de tatal meu, pasionat automobilist si in general iubitor de masini frantuzesti. Jucaria este extrem de detaliata si frumoasa, curat montata. Desi, (caci nu ar fi chinezi daca nu ar comite gafe), macheta are o eroare destul de grosolana. Volanul este turnat si montat invers, adica are schimbatorul in stanga si semnalizatoarele in dreapta. Interiorul este frumos lucrat, pictat corespunzator, dar volanul a ramas la culoarea bordului, fapt pentru care am executat imediat corectura de rigoare. In bord chiar sunt reproduse aparatele de indicare. Sunt evidentiate pana si manerele usilor si alte maruntisuri. Nituirea ansamblului de geamuri este perfecta, comparativ cu ce se vede la DeAgostini de Romania… Ce sa mai spun, sunt foarte multumit de acest dar de la amicul meu din Franta, trimis cu ocazia zilei mele de nastere.

Renault16-01.jpg
Renault16-08.jpg


Mai multe poze >>> http://trenulete.info/renault-16-in-vitrina-mea/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/

This post has been edited by Prognosis: 12 Sep 2012, 13:44


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 12 Sep 2012, 14:55
Post #192


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Frumoasa Sportiva si superb 16-le wub.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ov
post 12 Sep 2012, 16:13
Post #193


Academician doctor inginer, savant de renume mondial


Group: Moderatori
Posts: 7.527
Joined: 11 November 03
From: Bucuresti




ia masoara pe stanga si pe dreapta distanta intre rotile fata si alea din spate (la R16) si vezi daca e aceeasi wink.gif


--------------------
Dacia 1300 1972
when life gives you lemon, make lemonade
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MuciX
post 12 Sep 2012, 16:20
Post #194


sunt un om bun


Group: Members
Posts: 9.559
Joined: 19 November 07
From: când în când




Putin probabil sa fie diferite distantele tinand cont ca rotile sunt conectate "fix" printr-o singura "bara" spre deosebire de modelul real.
Singurele solutii pe care le vad eu de a decala rotile in conditiile astea: sau sa fie rotile strambe (una convergenta si cealalta divergenta) sau sa fie conectate printr-o articulatie (cum e capul unui ax planetar).
Dar sunt sigur ca nu-ti spun nicio noutate. smile.gif

Grozava treaba faceti domnule P, profit de ocazia asta sa va expun si laudele mele. smile.gif
Sanatate strasnica si spor la bricolat in continuare!

This post has been edited by MuciX: 12 Sep 2012, 16:22


--------------------
- - -
Un român emigrat este un român salvat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aleksanders
post 12 Sep 2012, 16:28
Post #195


.


Group: Members
Posts: 2.976
Joined: 6 November 07
From: ...




la scara asta nu e sesizabila diferenta biggrin.gif

Attached thumbnail(s)
cc89873.jpg ( Size: 80.03k ) Number of downloads: 1125


--------------------
. . - . .
....
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 12 Sep 2012, 16:37
Post #196


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




QUOTE(aleksanders @ 12 Sep 2012, 17:28)
la scara asta nu e sesizabila diferenta  biggrin.gif
*


Corect! Nu exista diferenta la macheta!


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 13 Sep 2012, 10:15
Post #197


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Domnule Prognosis,v-as ruga daca puteti desigur,sa faceti o poza mai in detaliu'la bordul sportivei,ca de sus nu se vede mare lucru. smile.gif multumesc anticipat,faceti o treaba grozava !



--------------------
Dacia 1310 TLX - AR06GKI 1990
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 13 Sep 2012, 10:57
Post #198


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




QUOTE(1310CL @ 13 Sep 2012, 11:15)
Domnule Prognosis,v-as ruga daca puteti desigur,sa faceti o poza mai in detaliu'la bordul sportivei,ca de sus nu se vede mare lucru. smile.gif multumesc anticipat,faceti o treaba grozava !
*


Bord1410-01.jpg
Bord1410-02.jpg
Bord1410-03.jpg

<span class='edit'>13 Sep 2012, 12:43:</span>
Reconditionarea unui Ford A

Achizitionat de okazii.ro in urma cu ceva timp, fordul A era nitel darapanat, plin de praf si cu bara din fata rupta iar cea din spate lipsa. Nu avea nici lampile de semnalizare de pe aripile din spate. Drept urmare, s-a trecut la treaba in Atelierele PanArin, pentru ca dispozitia Guvernatorului din Slobozia Mare, este sa se pregateasca o expozitie cu materiale auto pentru sarbatoarea de 32 noiembrie! Meseriasii s-au mobilizat si au prestat ceva ore de lucru peste program pentru reconditionarea antichitatii automobilistice. Dupa curatarea cu alcool isopropilic (diluat 50% cu apa distilata) a plafonului, culoarea s-a revigorat si murdaria a disparut. Restul masinii a fost curatata cu CIF diluat si periuta moale.

A urmat dezmembrarea mobilierul pentru vopsire, ami ales ca scaunele din fata erau hidos si inegal lipite de podea. S-au vopsit scaunele si volanul, portierele interior si manerele usilor. Apoi a fost lipita bara frontala iar pentru spate s-a confectionat prin imporovizare, o bara obtinuta din una de Dacia 1300. Semnalizatoarele de pe aripile din spate au fost reproduse din scobitoare de lemn. Jantele au primit si ele inele nichelate. Dupa finisarea montajului, masina a trecut prin sedinta foto si apoi a plecat spre organizatorii expozitiei. Acestia au receptionat vehiculul, dar au cerut refacerea semnalizatoarelor spate din alt material, fapt care se va lua in calcul la urmatoarea programare a reviziei autovehicului din colectia clasica.

P9120001.jpg
P9130012.jpg
P9130010.jpg

Mai multe poze >>> http://trenulete.info/reconditionarea-unui-ford-a/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/

This post has been edited by Prognosis: 13 Sep 2012, 11:49


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1310CL
post 13 Sep 2012, 13:38
Post #199


1310 DRIVER


Group: Members
Posts: 1.232
Joined: 25 January 10
From: Arad




Multumesc foarte mult pentru poze,m-am lamurit acum biggrin.gif e ok bordul.


--------------------
Dacia 1310 TLX - AR06GKI 1990
CREM 427
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 13 Sep 2012, 18:45
Post #200


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Superb Ford-ul A wub.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 14 Sep 2012, 13:26
Post #201


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Volkswagen Beetle – Colectia Altaya

Sosit de pe meleaguri banatene, macheta broscutei populare mi-a fost daruita cu ocazia zilei de nastere, de catre un amic din Timisoara. Jucaria este foarte frumos realizata, curat lucrata si cu destule detalii de temperament. Venita prin posta Romana, masinuta nu a supravietuit intacta traversarii tarii de la vest la est. Au sarit cu acest prilej oglinda, bara din spate si un stop. Asta pentru ca sistemul de coletarie lucreaza finut, altimteri era varza toata. Piesele recuperate au intregit macheta imediat. Am ramas suprins ca, desi la exterior sunt foarte bine evidentiate nichelajele la semnalizari, chederele si cauciucurile, desi chiar bordul are desenat pe el diversele accesorii si componente, totusi mobilierul a fost negru ca la DeAgostini. In consecinta am pictat tapiteria si portierele masinii cu rosu si oglinda interioara, care era din plastic transparent, cu negru si argintiu. Placutele cu numere, atat in fata, cat si pe spate, sunt aplicate prin tampografie, fapt deranjant pe fata unde numarul este mulat pe ornamentele barii. La final, in onoarea prietenului meu, am inmatriculat masina cu numere de Timisoara, fixate desigur pe placute noi.

P9140005.jpg
P9140014.jpg
P9140015.jpg
P9140017.jpg


Mai multe poze >>> http://trenulete.info/volkswagen-beetle-colectia-altaya/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/

This post has been edited by Prognosis: 14 Sep 2012, 13:27


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 14 Sep 2012, 19:08
Post #202


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Foarte frumoasa broscuta, in urma retusurilor facute bineinteles. wub.gif
Referitor la modul in care sunt maipulate coletele, am avut si eu "placerea" de a "beneficia" de pe urma acestui "tratament" aplicat.


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
centurion
post 14 Sep 2012, 20:21
Post #203


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.043
Joined: 8 September 12




In primul rand, felicitari pentru munca depusa; cand este pusa si pasiune, orice efort este minim, placerea in schimb e maxima.

Tu spui ca acest masini au defecte si nu sunt exact copiile fidele ale masinilor respective. La 25 lei cat costa, este greu de crezut ca ar sta cineva sa faca aceste masini cu migala. Cred ca o miniatura facuta de calitate are si un pret pe masura.

O intrebare: eu am pana acum Dacia 1300, Dacia 1309 si Dacia 1410 Sport. Poti sa-mi spui te rog daca a mai aparut si alt model Dacia? Din aceasta colectie ma intereseaza doar Dacia.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 14 Sep 2012, 20:40
Post #204


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




QUOTE(centurion @ 14 Sep 2012, 20:21)
O intrebare: eu am pana acum Dacia 1300, Dacia 1309 si Dacia 1410 Sport. Poti sa-mi spui te rog daca a mai aparut si alt model Dacia? Din aceasta colectie ma intereseaza doar Dacia.
*



Dacia 1100 de asemenea. wink.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 16 Sep 2012, 09:09
Post #205


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Dacia 1410 Sport – imbunatatiri

In primul rand am decis sa o las in culoarea originala, cu toate ca nu e cea mai reprezentativa pentru acest automobil. Interiorul insa a fost serios modificat. Adica am facuta tapiteria scaunelor in gri, am aranjat cu portocaliu portierele si am adaugat argintiu la manere, schimbator si pe ici pe colo in bord. Pe afara am umblat numai la esapament si am facut cu alb lampile de mers inapoi. Probabil ca voi face si restul lampii cu galben si rosu ca sa nu se mai vada gaura nitului… dar asta maine. Azi ma pregatesc de sarbatoare. Voi schimba prefixul, totusi m-am hotarat. Raman copil in sufletul meu! Iubesc jucariile, chiar daca la varsta mea ele costa mult mai mult decat in copilarie!

P9140001.jpg
P9140024.jpg


Mai multe poze >>> http://trenulete.info/dacia-1410-sport-imbunatatiri/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 16 Sep 2012, 12:55
Post #206


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Foarte frumos interiorul, imbunatatit. smile.gif
Imi permit o sugestie referitoare la stopuri - lampile de mers inapoi: poate ar fi mai reusita ca aspect aplicarea a 2 bucati mici de autocolant alb decat vopseaua. unsure.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 17 Sep 2012, 15:40
Post #207


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




17 septembrie 2012 – sărbătoare în papuci

Petrecerea in pijamale era ceva obisnuit pe vremea adolescentei mele. Ani au trecut si m-am trezit fata in fata cu un nou prefix. Nu stiu cum am reusit sa ajung pana la 5 fara sa bag de seama. Poate fi din cauza vitezei cu care traiesc, desi, pe sosele sunt un automobilist ponderat, care circula numai cu viteza legala. Am zis ca e cazul sa petrec cele 5 decade de viata, dar nu in pijamale, ci in … papuci! Papucuri ar fi exprimarea corecta, dar intr-o lume in care mă-sa nu are cratima la toată lumea, se poate trece cu vederea exprimarea exhaustivă.

Așadar, să înceapă petrecerea!

Trebuie sa fac o marturisire. Lucrarea este terminata inca de ieri, dar am ales azi ca zi de lansare a noului model din colectia de vara-toamna Prognosis! Deci aveam la dispozitie doua bene. Una cu coviltir si una descoperita. Am ales bena acoperita pentru ca cealalta era prea mare. Cred ca provenea de la un camion 1/43. Ambele trimise de un bun prieten, pasionat si colectionar de asemeni. In ambele cazuri trebuia decupata macheta de baza. Si am facut asta cu traforajul si panza nemteasca rosie, care taie orice prinde sub zimtii sai. Dupa decupare si finisare, am inchis cum se cuvine cabina paupcului, folosind geamul original si o intaritura din ABS de 1 mm grosime. Dat fiind faptul ca “drop side-ul” meu va fi acoperit, nu se justifica conservarea transparentei geamului din spate, fapt pentru care nu m-am obosit sa-l protejez. Am continuat cu astuparea benei care avea ceva rosturi si decupaje, dupa care am executat vopsirea subasamblelor. Pentru a imita bara din spate, am folosit sarma galvanizata de 0,5 mm, lipita cu superglue si combinata cu capse de capsat hartie. Semnalizatoarele sunt facute din forex de 1 mm grosime.

Am decis sa dotez papucul rezultat cu retrovizoare sanatoase, gen televizoare, pe care le-am confectionat din plastic de etichete camasi si bara rezultata de la un semn de circulatie scara H0 dezafectat. Oglinda s-a realizat din folie de copt din aluminiu. In final a rezultat cel de-al cinci-lea model de papuc realizat in Atelierele PanArin, cifra aflata in totala concordanta cu aniversarea celor 50 de ani de existenta Prognosiana si regasita in numarul de inmatriculare folosit! Iata deci petrecearea mea in papuci!

Daca va place, nu ezitati sa dati un like pe pagina mea de facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/

Papucul_5-01.jpg
Papucul_5-11.jpg
Papucul_5-12.jpg
Papucul_5-13.jpg

Mai multe imagini >>> http://arin.panait.net/17-septembrie-2012-...oare-in-papuci/

This post has been edited by Prognosis: 20 Sep 2012, 09:10


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 17 Sep 2012, 16:07
Post #208


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Uimitoare atentia pt detalii.
Felicitari si pt aceasta lucrare de exceptie!


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Prognosis
post 18 Sep 2012, 18:07
Post #209


Membru adoptat


Group: Members
Posts: 926
Joined: 7 October 08
From: Slobozia




Mercedes 180 – o piesa clasica

De curand s-a adaugat colectiei mele o piesa clasica superba. Un mercedes 180, negru, serios si sobru, cu tapiteria visinie si bordul frumos lucrat. Nu stiu de cine este produs, dar va sta la loc de cinste in vitrina mea!

P9130045.jpg
P9130046.jpg
P9130047.jpg

Noul meu blog unde am separat lucrarile auto de cele trenulistice >>> http://arin.panait.net/mercedes-180-o-piesa-clasica/

19 Sep 2012, 08:16:
Renault 8 – asistență rutieră

Model de gratie al anilor 70, micul Renault 8 se asează frumos langa fratii sai intru creativitate. Automobil foarte bine cotat la vremea sa, masinuta galbena reprezinta un dram amintire a anilor copilariei mele.

P9150001.jpg
P9150002.jpg
P9150003.jpg

Mai multe imagini >>> http://arin.panait.net/renault-asistenta-rutiera/
Lucrarile mele acum pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/474925042517564/
Grupul Colectionari de machete pe facebook >>> http://www.facebook.com/groups/221384951213197/

This post has been edited by Prognosis: 19 Sep 2012, 07:16


--------------------
- - -
Freedom is not free!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
turbodxman
post 19 Sep 2012, 10:08
Post #210


-------------


Group: Members
Posts: 3.327
Joined: 1 August 08
From: Ro




Superb optul. wub.gif


--------------------
--------- ---------- ------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
31 Pages « < 5 6 7 8 9 > » 
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 30th July 2025 - 11:23
Dacia