Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Probleme instalaltie electrica .

jfo
post 8 Mar 2012, 21:04
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




Salutare!am si eu cateva probleme la instalatia electrica la al meuClio,este vorba de cel din semnatura din 2001,problemele ar fi urmatoarele calc frana se aprind usor semnalele smile.gif ,cand apas pe cheie clipeste si stopul 3 frana,introduc marsaleir incep sa mearga usor avariile si cea mai tare e ca e ca la un interval de opriri si porniri nu mai pot sa opresc motorul cand scot cheia,mai precis iau contactul si motorul tot merge asa ca bag in viteza si ridic usor ambeiajul ca sa opot opri biggrin.gif ,a mai patit cineva asa ceva?

8 Mar 2012, 22:09:
Scuze pt. greseli rog un moderator daca poate sa corecteze sunt cam pe fuga smile.gif mersi.

This post has been edited by jfo: 8 Mar 2012, 21:09


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
S4b1n
post 8 Mar 2012, 23:52
Post #2


Membru Symbolist


Group: Members
Posts: 937
Joined: 27 February 10
From: Craiova/Bucuresti




Pentru aprinderea semnalizarilor cand calci frana se poate sa fie de vina o masa de la triplele spate. Era un topic despre asa ceva. Oricum la cate figuri zici ca face, eu as verifica toate contactele de masa... ciudata rau treaba ca nu poti opri motorul. E de inteles ca dci-u vrea sa mearga in continuu da e prea de tot smile.gif


--------------------
Renault Symbol 1.5 dCi 62 kW - ~ 155000 km 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 12 Mar 2012, 21:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




Salutare!am rezolvat cu stopul pe frana era de la triplele respective si anume unde vin firele respective am urmarit firul negru care am presupus eu ca e, masa",am curatat si cand am mufat la loc i-am bagat o bucata de fir de cupru fortat pentru a face contact mai bine si spre surprinderea mea chiar a mers biggrin.gif nu mai face figuri,mai ramane cu contactul .


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 12 Mar 2012, 23:50
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Eu cand apas frana mi se aprinde in bord, dar slab luminat beculetul de la ceata, sau la avarii cand apas mai licare si el acolo in bord, inainte nu facea mereu, acum parca face mereu, dar pe spate nu se aprinde nimic! Adica semnalizarea merge, ceata ramane stinsa, frana se aprinde ok, doar in bord licare ledu de ceata slab.. Daca il aprind merge..


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 13 Mar 2012, 08:40
Post #5


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Ai verificat ce a zis S4b1n? Sunt sanse mari ca sa se fi deteriorat contactul la masa din portbagaj, eu am trecut prin asta. In plus mi se oprea motorul, la mine era destul de slab contactul acolo si ramanea pompa de benzina nealimentata.
Da o fuga cu o cheie fixa de 13 cred si spune ce ai gasit.
spor


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jfo
post 14 Mar 2012, 21:02
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 287
Joined: 5 November 06
From: Bucuresti




@Val3ntino.asa facea si la mine la inceput se aprindea doar in bord, dupa care a inceput sa o ia razna,parerea mea scoate mufele de la lampi si curatale poate fi putin oxidat acolo,mai ales unde e firul negru, in cazul meu era.


--------------------
Renault Megane 3 Limited /Clio-Hatchbach/ Limited 2016/110Cp DCI/2001 65 Cp
D C i
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 14 Mar 2012, 21:08
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




QUOTE(jfo @ 14 Mar 2012, 21:02)
@Val3ntino.asa facea si la  mine la inceput se aprindea doar in bord, dupa care a inceput sa o ia razna,parerea mea scoate mufele de la lampi si curatale poate fi putin oxidat acolo,mai ales unde e firul negru, in cazul meu era.
*




ok... daca si maine este frumos afara, o sa umblu la ea.. azi de exemplu nu a mai facut smile.gif


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onlinedriver
post 23 Mar 2012, 18:38
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 July 09
From: Cluj-Napoca




Problema e intr-adevar la piciorusul contactului de masa de la far. Am avut problema asta (aprinderea farului de ceata) la farul din stinga. Toate becurile se aprindeau separat bine dar cand le cuplam pe toate (pozitie, ceata, semnalizare) si apasam in plus pedala de frana, imi intra semnalizarea pe becul de frana. Piciorusele de la far se pot curata cu smirghel fara probleme sau razui cu o surubelnita nu prea lata. Mufa care intra in far, daca va uitati cu atentie are inscriptionat pe o fateta nr 1,2,3,4,5,6 . Acea fateta poate fi deschisa spre exterior, pt a avea acces la contacte. In partea dinspre fire are doua piedici care pot fi trase spre lateral si in acelasi timp incercati sa deschideti fateta. Firul de masa este al doilea de jos. Eu am impins usurel cu varful surubelnitei contactul dinspre exterior spre interior. E ca un varf de furculita care trebuie putin strans. Pentru partea din interior am facut putin parghie cu peretele lateral cu ceva subtire si rezistent (puteti incerca cu un cuiut). Inainte de a le apropia am dat cu un varf de pila pe partile din interior ale contactului in V. Daca cumva sunteti mai nesiguri pe mana voastra scoateti inainte de toate sigurantele de la faruri.

Attached thumbnail(s)
IMG_1293_resize.jpg ( Size: 76.21k ) Number of downloads: 172


--------------------
Renault Clio II, 1,5dci 2004/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Val3ntin0
post 23 Mar 2012, 21:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 8 September 11
From: Ploiesti




Am umblat si eu acolo la mufa stopului de pe stanga, cel cu ceata..
Vad ca tu zici "far" .. far sau stop?? smile.gif
L-am scos si l-am introdus de cateva ori, si acum nu mai face mereu in bord, cateodata..ca la inceput biggrin.gif
Deci trebuie desfacut si umblat in el sa inteleg, hmm o sa continui si eu intr-o zi cu soare mai mult smile.gif


--------------------
Renault Clio Expression 2004~1.4 / Megane 2007~1.6 16v 82kv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
onlinedriver
post 25 Mar 2012, 11:38
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 38
Joined: 15 July 09
From: Cluj-Napoca




Sorry! De stopuri e vorba. Pana nu cureti oxizii si nu strangi contactele nu faci nimic. Iti merge aiurea si nu-ti dai seama deoarece releul de semnalizare lucreaza normal.


--------------------
Renault Clio II, 1,5dci 2004/Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th July 2025 - 14:38
Dacia