MISTER - scurtcircuit poate?
![]() ![]() ![]() |
MISTER - scurtcircuit poate?
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|||
MuciX |
![]()
Post
#2
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Da' bateria mai e in mintile ei?
This post has been edited by MuciX: 30 Mar 2012, 14:36 |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Cu bateria chiar nu am avut probleme deloc deloc si sa ma fi lasat asa deodata nu stiu ce sa zic... Puteam sa ascult 3-4 ore muzica si nu aveam probleme la pornire....
|
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
MuciX |
![]()
Post
#4
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
Incarcarea ai verificat-o?
Primele "investigatii" ar trebui sa fie bateria si incarcarea. |
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
E o alta modalitate de a face asta fara un aparat de masura? ( de care nu dispun momentan)
Inca ceva... de cand o am, asta de aproape un an cand motorul sta la relanti si aprindeam farurile sau semnalizare, orice necesita un consum mai mare de energie, motorul scadea in turatie iar la faruri cand le deschideam displayul lumina mai putin... de doua trei luni am observat ca motorul scadea din ce in ce mai mult in turatie cand aprindeam farurile (asta la relanti)... e posibil sa fie releul de incarcare? carbuni dusi ceva? cum verific? trebuie demontat neaparat electromotorul?... sau cum? This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 30 Mar 2012, 19:56 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
brasil |
![]()
Post
#6
|
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mai exista si alte metode, dar cea mai buna este cea cu aparatul de masura. Oricum ea ti-a dat semne, din ce spui, de mai multa vreme. Vestea proasta este ca e posibil sa-ti fi busit bateria. Ar trebui sa verifici amanuntit si alternatorul. In continuare e bine sa verifici si electromotorul care am inteles ca-ti face probleme si probabil suge curent mult la pornire. Deasemenea e bine sa verifici si punctele de masa de pe caroserie sa fie curate si biune stranse. Spor la lucru ca ai mult de treaba!
|
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
skmetaly |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 101 Joined: 27 July 10 From: Cluj-Napoca ![]() |
Asa pateam eu la logan, era din cauza bateriei. Chiar pe la sfarsit, chiar murea de tot motorul, chiar si daca aprindeam farurile sau semnalizam sau asa. Schimbatul bateriei a rezolvat toate problemele
|
--------------------
Alfa Romeo
Giulietta
2011
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]() ![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Bateria moare asa deodata? Repet, eu chiar nu am mai avut probleme cu ea deloc. E posibil sa se fi dus releul de incarcare si sa nu mai incarce, sa fie descarcata? Oricum o pun astazi la incarcat si vad maine. Daca e ok, inseamna ca e dus releul de incarcare care e mai ieftin, sper totusi sa nu fie bateria
This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 31 Mar 2012, 17:42 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
redlinero |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 31 March 12 ![]() |
functie de cati ani are bateria, poate muri subit. am patit-o eu. chiar daca nu ai un aparat de masura incearca sa gasesti la un vecin ceva. masori bateria cu motorul oprit, masori apoi cu motorul pornit sa vezi daca incarca.
cel mai simplu : imprumuta o baterie de la cineva pt jumatate de zi si vezi cum se comporta masina. |
--------------------
Renault
Twingo
1999
- IS
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Am progresat putin... acum trebuie sa aflu care e piesa defecta. Ce am facut... Am incarcat bateria cu un redresor pentru aproximativ 12 ore, rezultatul fiind: masina mi-a pornit perfect, motorul nu se mai opreste... un drum cu ea inca nu am apucat sa fac si inca nici nu ma incumet asta pana nu imi dau seama ce e de vina: releul de incarcare sau alternatorul? Imi pot da seama dupa starea carbunilor? Acum urmeaza sa masor si bateria dupa cum mi-a sugerat REDLINERO...
This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 1 Apr 2012, 10:33 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
brasil |
![]()
Post
#11
|
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Sfatul meu este sa le verifici pe cele enumerate in postul anterior pentru ca nu iti ia mult si te vei edifica total. In plus daca vei verifica electromotorul te vei scuti de neplacerile pe acre ti le poate provoca chiar inainte de plecarea in vacanta sau atunci cand e cel mai frig afara de nu iti vine sa scoti nici cainele din casa. Profita de vremea buna si verifica-le pe toate. Sigur, daca bateria e slaba nici releul de incarcare nu va merge corect. Verifica cu bateria incarcata sau cu una buna incarcarea sa aiba 14,3 sau 14,4 V cu motorul pornit. Vezi si cand pornesti consumatorii ce valori ale incarcarii obtii. Pe urma mergi mai departe cu investigatiile ( bloc de diode, perii alternator). Neaparat verifica punctele de masa si bornele bateriei sa fie stranse si curate.
|
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#12
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Am curatat si strans foarte bine punctele de masa de pe caroserie si bornele bateriei. Azi dupa ce am incarcat-o mi-a mers insa dupa ce am lasat-o cam 3 ore fara sa ma ating de ea, am pus contactul si... surpriza... iar nu se aprinde ledul de la baterie... semn ca s-a consumat iarasi insa totusi imi porneste ... inca nu am reusit sa imprumut un aparat de masura.
Intrebare: E posibil ca bateria, cand e moarta, sa nu tina suficient curent in ea, sa se descarce repede?... ori e posibil ca doua fire sa fie in scurt si sa mi se descarce bateria chiar daca contactul nu e pus? This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 1 Apr 2012, 17:41 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
brasil |
![]()
Post
#13
|
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu cred ca ai un scurt. Cred ca bateria e aproape moarta ori din cauza incarcarii defectuoase ori din cauza faptului ca a stat fara sa functioneze. Testul care te va edifica este acela cu aparatul de masura si cu o baterie buna pe masina. Daca esti din Bucuresti te pot ajuta cu un aparat de masura. E bine sa iti cumperi unul sa ii ai pe langa casa. Nu costa mai mult de max 50 ron. Am vazut si pe la 20 ron.
Completeaza si tu la profil locatia sa fie mai usor pentru ceilalti sa te ajute. This post has been edited by brasil: 1 Apr 2012, 17:47 |
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Mi-am completat la profil ca sunt din Bacau. De functionat chiar a functionat in fiecare zi nu a fost zi in care sa nu folosesc masina sau macar sa o pornesc pentru un sfert de ora acolo. Ce am observat si m-a dus din ce in ce mai mult cu gandul la un scurtcircuit e ca la trepidatii mai puternice (de exemplu pe drum pietruit) beculetul de baterie clipoceste iar pe drum fara denivelari (asfalt) cand o turez mai tare incet incet incepe sa se stinga, semn (cred eu) ca de incarcat, incarca. Acum nu stiu, e posibil ca la trepidatii sa clipoceasca asa din cauza ca e moarta bateria?
|
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
redlinero |
![]()
Post
#15
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 31 March 12 ![]() |
vad ca te incapatanezi sa crezi ca e orice altceva mai putin bateria, cand probabilitatea e invers. ia o baterie pentru 2 zile de la cineva imprumut, cineva care nu circula des cu masina si iti raspunzi singur la toate intrebarile.
|
--------------------
Renault
Twingo
1999
- IS
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]() ![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Cam ai dreptate de baterie... azi am incercat sa o incarc dar degeaba... nici nu se mai incarca cum trebuie.... Multumesc mult pentru ajutor... Revin cu un post dupa ce rezolv problema, dupa ce schimb bateria.... Pentru cei care mai patiti asa ceva: faceti rost mai intai de un aparat de masura si nu apucati-va sa demontati toata masina degeaba....
|
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Mi-am cumparat o baterie noua, am atins din greseala pentru o fractiune de secunda bornele intre ele cu un fir. A facut o mica flama. E belea mare?
This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 12 Apr 2012, 18:49 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Daca ai noroc scapi doar cu o siguranta, doua arse. Daca ai noroc si mai mare, "scapi" si cu un calculator de injectie belit.
![]() |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
redlinero |
![]()
Post
#19
|
Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 31 March 12 ![]() |
daca nu era legata inca la masina nu e nimic grav, si chiar daca era legata, avand in vedere ca scurtul s-a facut intre borne iarasi nu cred ca e "belea mare" ca sa te citez
|
--------------------
Renault
Twingo
1999
- IS
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#20
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
QUOTE daca nu era legata inca la masina nu e nimic grav, si chiar daca era legata, avand in vedere ca scurtul s-a facut intre borne iarasi nu cred ca e "belea mare" ca sa te citez Pe ce te bazezi cand zici asta? Eu ma ocup cu eparatia ECU-urilor...cam stiu ce e in ele..si cam stiu si cum merg jucarelele astea. In primul rand la ECU avem unul sau mai multe conexiuni la 12v permanent - ECU are anumite module din el ACTIVE. Deci ca sa te citez si pe tine...scurtul ala poate TERMINA cam TOT ce e legat pe direct de baterie - ma refer aici la semiconductori si alte jucarele de prin ECU. Apropo, stiai ca tranzistorul "protejeaza" siguranta si nu invers? Pentru ca timpul de strapungere a unei jonctiuni dintr-un tranzistor este MULT mai mic decat timpul de rupere a unei sigurante. |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
twinbubu |
![]()
Post
#21
|
Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 24 August 09 ![]() |
QUOTE(redlinero @ 13 Apr 2012, 07:33) daca nu era legata inca la masina nu e nimic grav, si chiar daca era legata, avand in vedere ca scurtul s-a facut intre borne iarasi nu cred ca e "belea mare" ca sa te citez Daca nu era legata la masina cel mult ai stricat un element din baterie dar ma indoiesc sincer,nu s facute chiar sa crape asa usor. |
--------------------
Renaut
twingo
2001
- IS 06 TIK
|
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#22
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Din pacate, era legata la masina. Dupa intamplarea asta am parcurs cam 500 km cu ea si slava domnului, INCA nu am niciun rateu din cauza prostiei aleia pe care am facut-o .... Sper sa se mentina asa.
14 Apr 2012, 15:05: Bun... am schimbat bateria, azi dupa 20 km dupa ce am plecat de acasa mi se opri motorul... mi-a facut exact ca inainte cu bateria veche... Asadar am o intrebare, poate sa imi spuna cineva cum scot releul de incarcare de la alternator, unde anume e pozitionat, si cat costa unul? This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 14 Apr 2012, 15:05 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
brasil |
![]()
Post
#23
|
![]() Mai bine organ decat membru Group: Members Posts: 140 Joined: 10 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca insisti sa schimbi toata masina fara sa faci niste masuratori simple. Daca schimbi releul si e blocul de diode? Muncesti de 2 ori si dai si bani aiurea?
|
--------------------
Ford Mondeo Turnier
TDDI, 116 caluti frumosi
2001 Renault Twingo Soleil 1998, 8v PACE VOUA, TUTUROR ! |
|
DarkTempTatiOnN |
![]()
Post
#24
|
Membru incepator Group: Members Posts: 54 Joined: 15 October 11 From: Bacau ![]() |
Am desfacut regulatorul de tensiune de la alternator si... surpriza... un carbune era rupt iar celalalt mai avea circa 1 cm... asadar... asta era defapt problema... Bine ca am distributia pe lant si nu trebuie sa ma mai gandesc si la schimbat distributia la cat am pornit-o impinsa. A mai cumparat careva aceasta piesa? Cat costa?
This post has been edited by DarkTempTatiOnN: 14 Apr 2012, 17:04 |
--------------------
Renault
Twingo
1996 C3G
- BC
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 16:39 |