Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu intra in treapta 5-a si in marsarier, Kangoo 1.5 dci (2007) nu intra intr-a 5-a

geutz
post 25 Jan 2012, 01:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 20 January 10
From: Craiova




Buna seara!

Big broblem cu Renou'! Nu intra intr-a 5-a in mers (problema constanta), nu intra in marsarier (problema ocazionala).

Datele pacientului:

- Reno Kangoo 1.5 dci, productie 2007 (si-a inceput activitatea in 2008 devreme); versiunea cu 5 locuri, 70 de cai
- 170.000 km, majoritatea extraurban
- uleiul in cutie schimbat la 160.000 km (septembrie 2011)
- ambreiajul original

De vreo 2 saptamani a inceput sa faca figuri:
- ocazional nu intra in marsarier; se duce intr-a 4-a
- nu intra intr-a 5-a in mers; pe loc intra fara probleme; in mers, dintr-a 4-a se duce in a 3-a. Ca sa i-o dau pe a 5-a trebuie ori sa dau 4-3-5 cu ambreiajul calcat, ori dintr-a 4-a sa o scot pe liber, o las o secunda si o dau pe a 5-a.

La reprezentanta Reno mi-au zis ce stiu ei mai bine: trebuie schimbata timoneria toata, adica tot subansamblul care este, inclusiv bățu' de la schimbator.

S-a mai confruntat cineva cu ceva similar? Scap mai ieftin? Sau poate e mai grav, dau banii pe timonerie si pe urma imi zic baietii cu zambetu' pe buze ca nu aia era problema si tre' schimbat vreun sincron?

This post has been edited by geutz: 25 Jan 2012, 01:38


--------------------
Renault Kangoo 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 25 Jan 2012, 09:54
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Sezi calm matale,ca nu face daraua cat ocaua:du-te la cineva care are o rampa sau elevator :imediat ce se termina batu de schimbat vitezele,sub masina este un colier care uneste timoneria:da-i semn unde-i acum si in functie de semnul asta apuca-te si rasuceste FIN de teava care pleaca spre cutie;nu mai stiu exact sensul:intre timp cineva care e in masina,dupa ce strangi talica la loc colierul o sa incerce si-ti va spune daca e bine sau nu ce ai facut...samd
Spor la treaba


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costybanica
post 26 Jan 2012, 09:13
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 May 09
From: Belgia




La kangoo-ul meu nu intra intr-a cincea decat pe loc asa ca am desfacut capacul la cutie, am schimbat pinionul de a cincea, am schimbat uleiul ca era pilitura in capac la greu, iar acum de la 80/h in sus sare din viteza (a cincea) si nu prea stiu ce ar trebui sa fac. Apropo, pinionul pe care l-am pus era dintr-o cutie de logan (daca ajuta cu ceva, ca si informatie). Daca tin mana pe maneta si nu o las sa sara trece de 110/h.

This post has been edited by costybanica: 26 Jan 2012, 09:15


--------------------
renault 19 chamade 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dethave
post 27 Jan 2012, 09:10
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 557
Joined: 11 April 09




Capacul cutiei trebuie sa aiba un colector de ulei din care pleaca o tata in mijlocul pinionului de a 5-a si daca nu mai e treaba respectiva acolo apar tot felul de probleme


--------------------
renault espace the race,2002 - vl-19-ran
Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alexgabriel26
post 27 Jan 2012, 12:26
Post #5


Membru


Group: Members
Posts: 133
Joined: 14 April 11




Acelasi model de kangoo il am si eu cel din 2007, 70 de cai cu locuri , Expression, Gri sideral, numai ca am 84000 km si tot la fel face cu marchearrier-ul ba cand vrea, ba cand nu vrea, nu mai zic ca are momente cand trec din a2a in a3a huruie ca dracii de parca nu as apasa pe ambreiaj....:| in primvara cred ca o programez la nenea doctoru.


--------------------
Renault Kangoo 2008 Expression - B-02-MLL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 27 Jan 2012, 18:26
Post #6


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Trebuie schimbata trimoneria, cat despre batul schimbatorului sunt putine cazuri in care trebuie si el schimbat, doar daca se uzeaza plasticul din ca[ul lui altfel nu se schimba si batul.


--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costybanica
post 22 Feb 2012, 19:36
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 May 09
From: Belgia




Eu am rezolvat cu cutia mea; am dat jos pinioanele de logan ce le-au pus baietii si le-am inlocuit cu unele de renault ( cutie de megane ), am schimbat si furca de la a cincea pe care am rupto in mijlocul campului la cativa kilometri buni de oras ( din cauza pinioanelor de logan care erau uzate peste masura si din cate am inteles nu se potriveau cu furca de la a cincea care era a masinii ), am schimbat si uleiul ( meseriasii mi-au pus ulei de grup, mult mai gros decat cel de cutie ); una peste alta acum merge bine cutia, are ceva uzura la marsarier ca agata daca nu o scot din viteza mai sanatos. Toata treaba a fost facuta la un service de un nene care a lucrat o viata ca maistru mecanic la dacia si care e specialist in motoare, cutii, etc.


--------------------
renault 19 chamade 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
geutz
post 22 Feb 2012, 21:19
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 14
Joined: 20 January 10
From: Craiova




Cat te-a costat toata distractia?


--------------------
Renault Kangoo 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costybanica
post 23 Feb 2012, 10:45
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 29 May 09
From: Belgia




Pai a fost asa:
prima repriza-pinioanele de logan+manopera+ulei=200 lei (bani aruncati fara folos);
repriza a doua-pinioanele de megane+furca de cautare a cincea+manopera+ulei=600 lei;
intre astea doua reprize s-a mai strecurat un drum de service la primii pentru deblocare si scoatere a furcii rupte; apropo am mers o perioada doar cu 4 trepte pana s-a blocat si a trebuit sa merg la service din nou.
Acum, dupa cum spuneam, nu mai am belele decat sporadic cu mersul inapoi dar m-am obisnuit si stiu ce sa fac sa nu mai agate.


--------------------
renault 19 chamade 1991
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:09
Dacia