Sisteme GPL motoare Diesel, discutii tehnice si rentabilitate
![]() ![]() ![]() |
Sisteme GPL motoare Diesel, discutii tehnice si rentabilitate
balanel |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Transmisie automata - confort si siguranta. Group: Members Posts: 1.219 Joined: 29 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
chevrolet aveo sedan
t300 LT+ a14xer - 1.4 benzina aspirat 100 CP/ 2013
(in curand alta masina, cu transmisie automata) *********
Mwe Louis-Rene Panhard si Emile Levassor, inventatorii transmisiei manuale. Fan Mircea Badea. |
|||
Ma3x |
![]()
Post
#2
|
![]() - Group: Members Posts: 488 Joined: 25 April 10 From: B ![]() |
Salut ,
Subiectul e nou, cel putin pentru mine. Am citit cateva detalii despre sistemul asta de gpl+diesel si cam astea ar fi beneficiile http://www.d-gas.com.au/benefits.htm . Avand in vedere ca instalatia, probabil una de top si instalata de profesionisti e undeva la cateva mii de euro sau poate a mai scazut, pe motoarele mici zic eu , din ce am inteles ,ca nu ar avea rost o asa instalatie - cred ca nu tii masina destul cat sa amortizezi o asa instalatie ![]() Dar, bineinteles ca e si un dar ![]() ![]() Ca si concluzii trase de mine : - rentabile avand invedere costul insta;atiei, pe motoare mari care au consum mare si circula mult ( camioane , transport in comun, utilaje etc. ) - foarte putin rentabile pe masini mici cu motoare mici, de familie sa zicem ( acuma nu stiu daca sa includem si taximetristii ![]() Referitor la only gas engine - nu am nici o idee, nu imi bat capul sa ma gandesc de ce nu acum un astfel de motor daca altii mai destepti ca mine nu au reusit pana acum ( sau poate da si nu stiu ). In comparatie cu benzina + gpl, diesel + gpl ar castiga clar si la economie si la putere, sau sa zicem la toate capitolele avand in vedere ca si zgomotul scade ![]() OFF Am facut un calcul intre 1.5 dci si 1.4 cu gpl si in 60k km si diferenta de pret cu tot cu revizii intre cele doua motorizari ar duce unde in jur de maxim 1000 euro, asa ca daca nu voi face taximetrie cu vreo benzinara nu o sa ma leg la cap fara sa ma doara si sa trec asa cum intentionam pe benzina + GPL, n-am chef de batai de cap suplimentare cu 2 instalatii de combustibil pe masina, daca era curent electric era altceva ![]() Pana una alta sa ne traiasca dieselurile asa fara gpl ![]() Cheers. This post has been edited by Ma3x: 22 Feb 2011, 00:23 |
--------------------
-
-
-
- - ex. Renault Symbol 1.5DCI 60kw 2007
ex. Megane sedan 2.2 1.5DCI 63kw 2007 ex. Renault Symbol 1.5DCI 47kw 2008 |
|
laucan |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 20 September 11 ![]() |
Salut,
Exista cam trei solutii de alimentare cu combustibili alternativi. CNG (Compressed Natural Gas) = gaz natural comprimat LPG (Liquified Petroleum Gas) = gaz petrolier lichefiat FlexFuel = amestec de benzina si etanol in orice procentaj Autobuzele alea cu rezervoare deasupra probabil ca erau cu CNG. Acum motoarele care au aceste sisteme de alimentare fie au sistem de injectie separat (CNG si LPG) fie folosesc acelasi sistem de injectie (FlexFuel). Injectia de CNG si LPG se realizeaza in poarta supapei, nu in cilindru. Deci imi este foarte greu sa cred, de fapt este imposibil, sa fie utilizate pe un motor diesel, care sunt pe injectie directa. Deci LPG pe diesel nu prea merge... |
--------------------
Renault
Megane Sedan II
2007 Manager e-automobile.ro
|
|
Alt_radu |
![]()
Post
#4
|
![]() Băgător de seamă ... Group: Members Posts: 261 Joined: 15 May 11 From: Bucuresti ![]() |
Convertirea unui motor Diesel la functionare doar cu GPL este posibila, dar complicata:
- Trebuie montate Bujii - Trebuie montat sistem de aprindere - Trebuie micsorata compresia la valori in jur de 10 Cu alte cuvinte nu merita Alimentarea duala (ca la motoarele pe benzina) e destul de complicat de obtinut, daca nu imposibil, pentru un motor construit: - Compresie variabila - Sistem de alimentare si aprindere separat pentru gaz (cel putin inca o gaura in chiulasa pentru bujie) Adaugarea de gaz prin prin injectie in poarta supapei este folosita pentru a obtine un consum mai redus la camioane si tiruri dar se obtine o imbunatatire de 10-20%. La un consum de 40-50% merita This post has been edited by Alt_radu: 20 Feb 2012, 12:33 |
--------------------
Renault
Megane 2.1 1.5dCi
2005
- B-XXX-JIE Faceti motorina cat vreti ca eu tot de 50 Ron alimentez.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:02 |