Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

problema alternator, incarca prea mult

krapcarasu
post 4 Jan 2014, 14:05
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.912
Joined: 25 November 08
From: Suceava




spor la lucru! Verifica si siguranta f 31 de 15 A de pe circuitul marcat de lupo, ar putea fi si ea oxidata la terminale. Ai conectat si circuitul becului de control la testul cu bormasina?

This post has been edited by krapcarasu: 4 Jan 2014, 14:11


--------------------
Renault Megane 1.4 16 v 1999 - sv
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 4 Jan 2014, 14:11
Post #32


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(BigDaddyAdy @ 4 Jan 2014, 02:17)
Am pus totul la loc si am facut testul cu bormasina, insa nu imi scoate decat 0.25V. Acum poate ca e si din cauza turatiei bormasinii care nu se compara cu cea a alternatorului.

Sau poate l-ai "reparat" definitiv.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 4 Jan 2014, 17:10
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Gata, am rezolvat-o!
Saracul alternator nu are nici o vina, prostia a fost a mea de la bun inceput. m-am apucat sa montez leduri in bord in locul becurilor. Acum eu am facut niste calcule pentru rezistentele in serie, dar de unde era sa ghicesc eu ca un led se poate aprinde si la 4mA. Asadar am masurat pe tablou in locul martorului si am gasit o tensiune de 2V.
Momentan am inlocuit ledul cu becul original si functioneaza corect. Urmeaza sa pun o rezistenta mai mare si sa verific din nou cu led.
Oricum revizia la alternator este binevenita si nu imi pare rau de ea. Singurul regret pe care il am e ca a trebuit sa lucrez pe vremea asta.
Dar asta e, masina asta imi da de lucru ori cand e prea frig ori cand e prea cald.
De trei ori am dat cutia de viteze jos, in doua din cazuri erau 40 grade, iar intr-unul erau -10.
Asta e, bine ca am rezolvat-o!


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
playeroooo2000
post 6 Feb 2014, 08:01
Post #34


de ce inca mai merge?


Group: Members
Posts: 330
Joined: 26 October 05




de 3 zile mi se aprinde becul cu bateria si SERV .
la accelerare se stinge becul de la baterie, ce face ca sa se aprinda becul cand nu e turata, perii sau regulator.
deasemenea am niste fluctuatii la relanti uneori si dupa ce se incalzeste motorul mai mult, turatia de relanti urca pana la 950 -1000 rpm in loc de 650rpm.


--------------------
renault megane classic peste 500.000 km 2001 1,9 dti 59 kw/80 cp dynamique - Y944 GHC
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 6 Feb 2014, 08:22
Post #35


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Daca fulia de la alternator este buna atunci trebuie demontat de pe masina si mers cu el la atelier pentru verificare/reconditionare.
Posibil ca releul de incarcare sa dea"rateuri".

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 6 Feb 2014, 08:45
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Cel mai probabil cureaua uzata


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 6 Feb 2014, 14:52
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




Informatii generale...

krapcarasu - clampmetrul din link masoara doar curent alternativ, in domenul auto, totul se alimenteaza in curent continuu, pentru asta sunt aparate speciale cu sonde care pot masura campul magnetic continuu.

BigDaddyAdy - un alternator are nevoie de curent de excitatie, mai concret, trebuie conectat la o sursa de curent (baterie) pentru a putea produce curent, aceste alternatoare nu contin magneti permanenti pt. a putea functiona de sine statator... (ca un delcou).


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BigDaddyAdy
post 6 Feb 2014, 15:29
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 345
Joined: 1 August 11
From: Bucuresti




Nu vad legatura intre ce am spus eu si ce ai spus tu, dar, revenind, daca cureaua este foarte uzata, patineaza si alternatorul nu ajunge la turatia minima de la care poate furniza tensiunea necesara releului regulator. De aici si stingerea martorului de baterie cand se tureaza motorul. Eu personal am patit exact același lucru si nu o data. Pana am descoperit o fulia de pe motor care imi uza cureaua prematur.
Deci, raman la parerea mea ca poate fi cureaua uzata, lasata, stransa insuficient etc.
Nu spun ca poate fi singura cauza, mai poate fi si releul regulator.
Insa parerea mea e ca nu trebuie dat alternatorul jos la prima vedere. Este destul de ușor sa verifici macar tensiunea curelei si sa dai usor cu degetul pe interior pe caneluri macar sa iti faci o idee. Pe urma te apuci si dai alternatorul jos.

LE: iarăși nu vad legatura intre alternator si delcou. Poate te refereai la dinam?

This post has been edited by BigDaddyAdy: 6 Feb 2014, 15:33


--------------------
Renault Laguna III Coupe GT 205TCe 2009 - B 666 BIG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 11:29
Dacia