Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Renault clio 2002 nu porneste, porneste cand vrea si dupa 15-20 minute se opreste

insomniak87
post 4 Feb 2012, 19:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 February 12




Am un renault clio 2002 1.5 dci care s-a oprit din mers prin octombrie. Intrucat nu am avut bani sa il repar l-am lasat in parcare pana recent cand am hotarat sa il repar. Am incercat sa schimb bateria sa vad daca porneste, vechea baterie era dusa. Am reusit sa o pornesc cu o alta baterie si dupa 15 minute s-a oprit motorul . Cand pun contactul semnul rosu(motor) imi clipeste in continuu. Mentionez ca daca astept sa se stinga martorul bujie nu porneste deloc, de fapt nu misca nimic. Daca ii dau la cheie inainte de a se stinge martorul de bujie invarte ceva intr-un final porneste.
Ce as putea sa fac ? smile.gif


--------------------
Renault Clio - PH 07 VEK 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ady24
post 4 Feb 2012, 21:37
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 906
Joined: 23 December 09




In cazul asta as recomanda sa mergi sa o pui neaparat pe un tester sa vezi exact ce erori iti da. Poate sa fie orice, de la pompa , mai ales ca s'a oprit din mers, pana la senzori, sau ceva probleme cu calculatorul de injectie.

This post has been edited by ady24: 4 Feb 2012, 21:37


--------------------
Logan Laureate 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 4 Feb 2012, 22:40
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




Daca iti clipeste tot timpul becul ala de la imobilizator inseamna ca ori imobilizatorul are o problema oi cipul din cheie,eu am patit ceva aproape similar si era bateria ce alimenteaza cipul de la cheie,mi a schimbat o un ceasornicar si merge si in ziua de azi(de 3 ani).


--------------------
Renaut twingo - IS 06 TIK 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
barcelona
post 5 Feb 2012, 09:31
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 306
Joined: 2 December 11




Are cipul baterie,nu am mai auzit.Si masinile care nu au inchidere centralizata cu cheie simpla ce baterie are in cheie,nici una.

5 Feb 2012, 10:32:
Tie ti-a schimbat poate bateria de la inciderea centralizata nu de la cip.

This post has been edited by barcelona: 5 Feb 2012, 09:32


--------------------
Renault Symbol 1.2 16v 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
insomniak87
post 18 Feb 2012, 12:11
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 February 12




Revin cu noutati . smile.gif am fost la 2 service-uri. 2 diagnoze diferite. la unul din ele mi-a zis ca este ventilul magnetic de la pompa de inalte... in cealalta parte a zis ca pompa de inalte merge ok baga 400 bari sau ceva de genul si ca ar fi ceva electric. Eroarea de la celalt service suna ceva de genul : circuit comanda injector. de cand s-a mai incalzit vremea porneste mai des. dar dupa maxim 30 min se opreste . dupa care cand pun contactul martorul bujie nu se mai stinge si cel din dreapta clipeste (seamana cu un motor si e rosu). Atunci nu mai reusesc sa pornesc deloc. Plec in casa revin peste o ora se sting martorii porneste masina. Dupa 20- 30 min aceeasi poveste... nu stiu ce sa fac.

18 Feb 2012, 18:45:
Am incercat iar sa o pornesc. Totul a decurs perfect a pornit la sfert. CEL MAI DUBIOS A FOST CAND AM CALCAT FRANA SI S-A APRINS MARTORUL CEATA DUPA CARE S-A OPRIT. Acum bordul nu se mai aprinde si face ca si cand nu ai baterie (greierasi). Nu mai porneste deloc. Alte detalii maine ...

This post has been edited by insomniak87: 18 Feb 2012, 18:45


--------------------
Renault Clio - PH 07 VEK 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
meggeo81
post 18 Feb 2012, 16:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 328
Joined: 29 April 11




scoate teava de retur din pompa si pune un furtun cu un filtru de benzina pe el, din acela de plastic transparent,intre pompa si filtru de motorina.
pe filtru pune un magnet,in prinzi cu scotch transparent si daca iti mai sta pornita ceva mai multe minute, vazi daca se aduna pilitura in filtru.
din ce spui tu, 99% ca da.
succes!

This post has been edited by meggeo81: 18 Feb 2012, 16:55


--------------------
reno megane s - DB-67-GEO 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
insomniak87
post 19 Feb 2012, 13:26
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 3
Joined: 4 February 12




mecanicul mi-a desfacut pompa de motorina ? (de sub bancheta din spate) nu prea ma pricep. Ideea e ca era curata si nu prezenta urme de pilitura.
Mentionez ca masina este din 2002 dar nu sunt primul proprietar si acum are 155000km. Daca ar fi avut problema de pilitura cred ca ar fi rezolvat-o cineva pana acum. Eu tot cred ca este o problema de natura electrica. toti martorii de pe bord o iau razna cateodata fara ca masina sa fie pornita neaparat. Mi s-a intamplat sa merg spre Bucuresti si tot drumul martorul ceata sa stea aprins desi nu aveam ceata aprinsa si sa palpaie. La fel si cu semnul exclamarii si semnul stop. Ce parere aveti ?


--------------------
Renault Clio - PH 07 VEK 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
twinbubu
post 19 Feb 2012, 15:25
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 24 August 09




QUOTE(barcelona @ 5 Feb 2012, 09:31)
Are cipul baterie,nu am mai auzit.Si masinile care nu au inchidere centralizata cu cheie simpla ce baterie are in cheie,nici una.

<span class='edit'>5 Feb 2012, 10:32:</span>
Tie ti-a schimbat poate bateria de la inciderea centralizata nu de la cip.
*


Pai masina mea nu are centralizata pe cheie si totusi are o baterie in ea,nici eu nu am stiut pana nu am patit cu o cheie sa mi porneasca masina si cu una nu,am deschis discutia intamplator la un ceasornicar despre intamplarea asta si mi a cerut cheia,a desfacut o ,a scos vechea baterie si a pus una noua si masina mea si a revenit miraculos si la vazul celei de a doua chei.Si eu am ramas blocat fiindca stiam ca cipul nu are nevoie de alimentare pt a fi recunoscut dar se pare ca m am inselat.


--------------------
Renaut twingo - IS 06 TIK 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 14:08
Dacia