Martor antidemaraj aprins, Nu mai functioneaza nimic
![]() ![]() ![]() |
Martor antidemaraj aprins, Nu mai functioneaza nimic
ADDICTED |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 08 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 2
1,5 DCI 2004 Hatchback
|
|||
chelule |
![]()
Post
#2
|
![]() membru fara par Group: Members Posts: 611 Joined: 9 April 09 From: Brasov ![]() |
bateria moarta
|
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
2005
- BV-11-CHE
|
|
skorpio_bog |
![]()
Post
#3
|
![]() Sports cars are difficult to justify, but easy to love Group: Members Posts: 4.368 Joined: 6 September 06 From: UK/RO ![]() |
da, schimba-i bateria masinii.
|
--------------------
Renault
Megane 4 RS Trophy 300 EDC
2019 VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012 Renault Megane 2 1.5dci 2007 |
|
cristache03 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 114 Joined: 3 May 08 ![]() |
schimba-i "bacteria"....
|
--------------------
Renault
Megane
2004 Sedan
- b 50 mpg
|
|
ADDICTED |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 08 ![]() |
Va multumesc pentru sfat ... o sa o schimb in cel mai scurt timp posibil ...
Dar intre timp a aparut o alta situatie, care s`a rezolvat intre timp. ![]() S`a incercat cuplarea unei alte baterii la cea existenta ... metoda "cabluri" ... si nici macar dupa 45 de minute nu a pornit (ma asteptam oarecum la asta). Dar ulterior au aparut 2 erori in bord "Defaillance Electronique" si inca una legata de directie si nu se mai putea pune nici macar contactul. Oricum, dupa cateva ore de stres, am aflat ca erorile apareau din cauza unei sigurante arse, in speta una din cele doua de 30A de la baterie. Ceea ce nu stiu .. este care a fost cauza din care s`a ars acea siguranta. Poate fi alta cauza decat o eventuala atingere a cablurilor in momentul in care am incercat sa incarc bateria? |
--------------------
Renault
Megane 2
1,5 DCI 2004 Hatchback
|
|
valikris2002 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 944 Joined: 11 November 05 From: roman,neamt ![]() |
apropo ca tot zice colegu de pornit masina cu cabluri, stii care e modul cel mai corect de a da curent altei masini, ma refer la faptul cum se cupleaza cablurile intai la cea care da curent sau intai la cea care primeste, si a doua chestie ar fi daca e indicat atunci cand se da curent sa se tina mai turat motorul celei care da curent? Eu am dat curent la un papuc si am tinut- turata la 3000 tr/min, dupa un timp de 5-10 secunde s-a obsevat ca la cablurile papucului care pleaca din bateria lui se incalzisera tare Binenteles regula sa pui + cu + si - cu - la ambele baterii si sa nu atingi cablurile intre ele sau cele 2 masini sa nu fie in contact una cu alta, dar ma interesau cele 2 aspecte de mai sus
|
--------------------
megan sedan
manager 1.5 dci, 85 cp
26-10-2007
- -
|
|
chelule |
![]()
Post
#7
|
![]() membru fara par Group: Members Posts: 611 Joined: 9 April 09 From: Brasov ![]() |
depinde si de cabluri, daca ai cabluri d'astea de carrefour sau selgros, groase cat putza de furnica, sunt sanse sa nu porneasca in veci o masina cu bateria moarta, sau daca se suprasolicita bateria de la care se ia curent sa se incalzeasca clestestii.
eu cand am dat curent am pus mai intai la masina care mergea, apoi la masina cu baterie moarta, am asteptat 10 minute si apoi a pornit la sfert de cheie. insa depinde si de masina de la care iei curent, ce motor, ce curent de pornire are bateria... |
--------------------
Renault
Megane Sedan 2
2005
- BV-11-CHE
|
|
ADDICTED |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 08 ![]() |
Da, cunosc aspectele precizatede tine, iar cuplarea a fost facuta cum trebuie (ordine si turatie). Intrebarea mea era daca se poate arde siguranta respectiva si din alta cauza decat o eventuala atingere a cablurilor intre ele ...
L.E. : @chelule - intr`adevar, bateria masinii care a dat curent era cu putin mai mica decat a mea ( si W si A), dar presupun ca ar fi fost oricum indeajuns pentru a da un semn macar. Cu toate astea, nu s`a intamplat nimic altceva decat arderea sigurantei respective. Si inca o data ... se poate arde siguranta respectiva si din alta cauza decat o eventuala atingere a cablurilor intre ele ? This post has been edited by ADDICTED: 15 Feb 2010, 18:43 |
--------------------
Renault
Megane 2
1,5 DCI 2004 Hatchback
|
|
slim6630 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 103 Joined: 28 September 09 From: Bucuresti ![]() |
Pentru a se stinge martorul antidemaraj sau ESP-ul , cu motorul pornit ,iei maxim de volan dreapta apoi maxim stanga dupa care revii cu volanul pe mijloc ,adica rotile sa fie drepte , si gata ,trebuie sa se stinga ,iar la geamuri ca si astea se vor reseta cand ramai fara baterie iti vor cobora treptat ,tre sa ti comutatoarele in pozitia ridicat vreo 3-5 sec , dupa care esti gata de drum
![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2003/1.9 dci
- B 24 FHM
|
|
ADDICTED |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 2 May 08 ![]() |
@slim6630 - mai citeste odata primul post, te rog.
Oricum, ms pt sfaturi ... ![]() |
--------------------
Renault
Megane 2
1,5 DCI 2004 Hatchback
|
|
cristixxxlog |
![]()
Post
#11
|
![]() .. Group: Members Posts: 440 Joined: 4 August 08 From: BUCURESTI ![]() |
mesajul legat de directie se refera la incapacitatea de a debloca/bloca directia din cauza bateriei moarte, sau neincarcata suficient. la fel si cu mesajul privin electronica. meganeul e o masina plina de electronica si are nevoie de baterie in parametrii ca sa functioneze. cumpara o baterie noua, potrivita pentru motorul tau si toate problemele dispar.
bafta |
--------------------
Nissan
Murano Z51 - 2.5 dci
2011
- B-XXX-LGF
|
|
nictonic |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 120 Joined: 29 November 08 From: Constanta ![]() |
@valikris2002: Pasii care trebuie urmati pentru conectarea celor doua baterii este descrisa in manualul de utilizare Megane2 la pagina 5.22
This post has been edited by nictonic: 17 Feb 2010, 11:25 |
--------------------
Renault
Megane Hatchback
2003 Confort Dynamic 1,6 16v
- CT-xx-TEN
|
|
beberazvan_n |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 30 June 09 From: Bucuresti ; Branesti Ilfov ![]() |
Salut, de cateva zile imi face si mie probleme martorul antidemaraj si se manifesta doar la plecarea de pe loc atunci cand sunt in vitezele 1 si 2 . Cand debraiez parca o ia razna, mi se aprinde martorul antidemaraj apoi mi se opreste motorul. In momentul cand se intampla toate astea se aude in tabloul de sigurante de langa volan un mic tacanit. Am citit pe diferite forumuri ca ar fi ori de la o siguranta arsa, ori face un scurt pe undeva. Mentionez ca bateria este noua.
O fi si de la ambreiaj pentru ca patineaza si ar trebui sa-l schimb. Am sa ma duc sa ii fac un control dar astept si parerile voastre. |
--------------------
Renault
Megane 2, 1.5 dci...
2003
- IF-03-VZL
|
|
mike12 |
![]()
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 789 Joined: 3 February 07 From: Bucuresti ![]() |
Posibil sa ai releul de accesorii din tabloul de sigurante (din masina) defect care sa numai functioneze cum trebuie. Releul este ROZ si este de 40A.Verifica-l .
Daca ai 2 geamuri electrice pe masina atunci in tablou sunt 2 relee roz pe care le poti interschimba si verifica daca mai face, daca ai 4 geamuri electrice atunci trebuie sa iti cauti un alt releu pentru a face proba. |
--------------------
renault
megane
sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
|
|
beberazvan_n |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 587 Joined: 30 June 09 From: Bucuresti ; Branesti Ilfov ![]() |
Mersi mike, am sa incerc si varianta asta.
|
--------------------
Renault
Megane 2, 1.5 dci...
2003
- IF-03-VZL
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 21:00 |