Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Martor antidemaraj aprins, Nu mai functioneaza nimic

ADDICTED
post 13 Feb 2010, 12:34
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 May 08




Salut!

Dupa 2 zile in care masina a stat parcata, am incercat sa o deschid, dar stupoare - nu mai functiona cartela (orice buton apasat nu declansa nimic). Am deschis`o cu ajutorul cheii, iar cand am intrat in masina, am observat ca ledul rosu (din cate am inteles este martorul antidemaraj) sta aprins. Bag totusi cartela in locasul ei si apas pe butonul START. Nu se intampla nimic, nici macar un mesaj pe bord, nici un at beculet aprins ... nimic nu mai functioneasza.

Aveti vreo idee ? sad.gif

Va multumesc aicipat !


--------------------
Renault Megane 2 1,5 DCI 2004 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chelule
post 13 Feb 2010, 13:29
Post #2


membru fara par


Group: Members
Posts: 611
Joined: 9 April 09
From: Brasov




bateria moarta


--------------------
Renault Megane Sedan 2 2005 - BV-11-CHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 14 Feb 2010, 00:20
Post #3


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




da, schimba-i bateria masinii.


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristache03
post 14 Feb 2010, 01:35
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 114
Joined: 3 May 08




schimba-i "bacteria"....


--------------------
Renault Megane 2004 Sedan - b 50 mpg
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADDICTED
post 15 Feb 2010, 16:17
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 May 08




Va multumesc pentru sfat ... o sa o schimb in cel mai scurt timp posibil ...
Dar intre timp a aparut o alta situatie, care s`a rezolvat intre timp. tongue.gif

S`a incercat cuplarea unei alte baterii la cea existenta ... metoda "cabluri" ... si nici macar dupa 45 de minute nu a pornit (ma asteptam oarecum la asta). Dar ulterior au aparut 2 erori in bord "Defaillance Electronique" si inca una legata de directie si nu se mai putea pune nici macar contactul. Oricum, dupa cateva ore de stres, am aflat ca erorile apareau din cauza unei sigurante arse, in speta una din cele doua de 30A de la baterie. Ceea ce nu stiu .. este care a fost cauza din care s`a ars acea siguranta. Poate fi alta cauza decat o eventuala atingere a cablurilor in momentul in care am incercat sa incarc bateria?


--------------------
Renault Megane 2 1,5 DCI 2004 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
valikris2002
post 15 Feb 2010, 16:26
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 944
Joined: 11 November 05
From: roman,neamt




apropo ca tot zice colegu de pornit masina cu cabluri, stii care e modul cel mai corect de a da curent altei masini, ma refer la faptul cum se cupleaza cablurile intai la cea care da curent sau intai la cea care primeste, si a doua chestie ar fi daca e indicat atunci cand se da curent sa se tina mai turat motorul celei care da curent? Eu am dat curent la un papuc si am tinut- turata la 3000 tr/min, dupa un timp de 5-10 secunde s-a obsevat ca la cablurile papucului care pleaca din bateria lui se incalzisera tare Binenteles regula sa pui + cu + si - cu - la ambele baterii si sa nu atingi cablurile intre ele sau cele 2 masini sa nu fie in contact una cu alta, dar ma interesau cele 2 aspecte de mai sus


--------------------
megan sedan manager 1.5 dci, 85 cp 26-10-2007 - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
chelule
post 15 Feb 2010, 18:35
Post #7


membru fara par


Group: Members
Posts: 611
Joined: 9 April 09
From: Brasov




depinde si de cabluri, daca ai cabluri d'astea de carrefour sau selgros, groase cat putza de furnica, sunt sanse sa nu porneasca in veci o masina cu bateria moarta, sau daca se suprasolicita bateria de la care se ia curent sa se incalzeasca clestestii.

eu cand am dat curent am pus mai intai la masina care mergea, apoi la masina cu baterie moarta, am asteptat 10 minute si apoi a pornit la sfert de cheie.

insa depinde si de masina de la care iei curent, ce motor, ce curent de pornire are bateria...


--------------------
Renault Megane Sedan 2 2005 - BV-11-CHE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADDICTED
post 15 Feb 2010, 18:37
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 May 08




Da, cunosc aspectele precizatede tine, iar cuplarea a fost facuta cum trebuie (ordine si turatie). Intrebarea mea era daca se poate arde siguranta respectiva si din alta cauza decat o eventuala atingere a cablurilor intre ele ...

L.E. : @chelule - intr`adevar, bateria masinii care a dat curent era cu putin mai mica decat a mea ( si W si A), dar presupun ca ar fi fost oricum indeajuns pentru a da un semn macar. Cu toate astea, nu s`a intamplat nimic altceva decat arderea sigurantei respective.

Si inca o data ... se poate arde siguranta respectiva si din alta cauza decat o eventuala atingere a cablurilor intre ele ?


This post has been edited by ADDICTED: 15 Feb 2010, 18:43


--------------------
Renault Megane 2 1,5 DCI 2004 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slim6630
post 15 Feb 2010, 19:06
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 103
Joined: 28 September 09
From: Bucuresti




Pentru a se stinge martorul antidemaraj sau ESP-ul , cu motorul pornit ,iei maxim de volan dreapta apoi maxim stanga dupa care revii cu volanul pe mijloc ,adica rotile sa fie drepte , si gata ,trebuie sa se stinga ,iar la geamuri ca si astea se vor reseta cand ramai fara baterie iti vor cobora treptat ,tre sa ti comutatoarele in pozitia ridicat vreo 3-5 sec , dupa care esti gata de drum biggrin.gif


--------------------
Renault Megane II 2003/1.9 dci - B 24 FHM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ADDICTED
post 16 Feb 2010, 00:00
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 2 May 08




@slim6630 - mai citeste odata primul post, te rog.

Oricum, ms pt sfaturi ... smile.gif


--------------------
Renault Megane 2 1,5 DCI 2004 Hatchback
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristixxxlog
post 17 Feb 2010, 10:24
Post #11


..


Group: Members
Posts: 440
Joined: 4 August 08
From: BUCURESTI




mesajul legat de directie se refera la incapacitatea de a debloca/bloca directia din cauza bateriei moarte, sau neincarcata suficient. la fel si cu mesajul privin electronica. meganeul e o masina plina de electronica si are nevoie de baterie in parametrii ca sa functioneze. cumpara o baterie noua, potrivita pentru motorul tau si toate problemele dispar.

bafta


--------------------
Nissan Murano Z51 - 2.5 dci 2011 - B-XXX-LGF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
nictonic
post 17 Feb 2010, 11:24
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 120
Joined: 29 November 08
From: Constanta




@valikris2002: Pasii care trebuie urmati pentru conectarea celor doua baterii este descrisa in manualul de utilizare Megane2 la pagina 5.22

This post has been edited by nictonic: 17 Feb 2010, 11:25


--------------------
Renault Megane Hatchback 2003 Confort Dynamic 1,6 16v - CT-xx-TEN
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
beberazvan_n
post 18 Feb 2012, 13:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 30 June 09
From: Bucuresti ; Branesti Ilfov




Salut, de cateva zile imi face si mie probleme martorul antidemaraj si se manifesta doar la plecarea de pe loc atunci cand sunt in vitezele 1 si 2 . Cand debraiez parca o ia razna, mi se aprinde martorul antidemaraj apoi mi se opreste motorul. In momentul cand se intampla toate astea se aude in tabloul de sigurante de langa volan un mic tacanit. Am citit pe diferite forumuri ca ar fi ori de la o siguranta arsa, ori face un scurt pe undeva. Mentionez ca bateria este noua.
O fi si de la ambreiaj pentru ca patineaza si ar trebui sa-l schimb. Am sa ma duc sa ii fac un control dar astept si parerile voastre.


--------------------
Renault Megane 2, 1.5 dci... 2003 - IF-03-VZL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mike12
post 19 Feb 2012, 01:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 789
Joined: 3 February 07
From: Bucuresti




Posibil sa ai releul de accesorii din tabloul de sigurante (din masina) defect care sa numai functioneze cum trebuie. Releul este ROZ si este de 40A.Verifica-l .
Daca ai 2 geamuri electrice pe masina atunci in tablou sunt 2 relee roz pe care le poti interschimba si verifica daca mai face, daca ai 4 geamuri electrice atunci trebuie sa iti cauti un alt releu pentru a face proba.


--------------------
renault megane sedan 2006 expresion, clima, 1.6 16 V
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
beberazvan_n
post 19 Feb 2012, 08:21
Post #15


Membru autentic


Group: Members
Posts: 587
Joined: 30 June 09
From: Bucuresti ; Branesti Ilfov




Mersi mike, am sa incerc si varianta asta.


--------------------
Renault Megane 2, 1.5 dci... 2003 - IF-03-VZL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 29th April 2025 - 21:00
Dacia