Ce norma de poluare are motorul F9Q?
![]() ![]() ![]() |
Ce norma de poluare are motorul F9Q?
MariusTM |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 June 09 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Renault
25
GTX 1986, phase 1, 2.2i
|
|||
espacern |
![]()
Post
#2
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Este E4..sau E5.
Depinde de an/luna fabricatie,cutie viteza,tara de livrare. Doar seria VIN te "lumineaza"100%. @+ |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#3
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Are dreptate, toate loturile produse pana prin 2010, aveau motor E4, ulterior au primit E5 (nu cunosc sa aibe DPF). In schimb daca vrei acest motor, pune mana si cumpara-l, ca va iesi din gama in curand. Locul lui este luat de 1.6 dCi Energy, cu specificatii similare.
|
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
El il ia second, nu il ia nou...ca daca il lua nou nu mai intreba ce Euro are, era clar E5.
|
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
MariusTM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 22 June 09 From: Timisoara ![]() |
Da, e vorba de un second. Produs in 01.2011.
Daca e E4, taxa de poluare e cam mare. |
--------------------
Renault
25
GTX 1986, phase 1, 2.2i
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
Trimite-i VIN-ul lui espacern, poate baga un ochi, si iti spune exact.
Eu tind sa cred ca este Euro5. Motorul l-am condus pe Megane 2, dpmdv, daca vrei diesel, asta e motorul pe care-l cauti ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#7
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Daca este 01.2011, sunt sanse 75% sa fie E5 si sa scapi mai ieftin cu taxa. Uite aici un exemplu de F9Q 2009, nu e rea taxa, pentru un asemenea motor.
Am mers cu motorul asta pe M2 si M3, atat manual cat si automat si pot spune ca este superior lui 1.9 TDI AVF cand vine vorba de automat si pe manual este o placere sa-l conduci, mai ales ca este mai silentios si in mod curios impart acelasi model de turbina. Un motor vechi dar reusit, sa speram ca noul 1.6 se va ridica la inaltimea lui. De curiozitate, ca masina il va purta? This post has been edited by connectorxp: 20 Feb 2012, 19:02 |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
papa_mulo |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.771 Joined: 25 November 07 From: Bucuresti ![]() |
Esti de groaza conectore...zici ca citesti din 3 in 2
![]() Cel mai simplu e sa verifici VIN-ul cum au zis baietii. Acum mai depinde si de unde provine masina, in ce tara a fost inmatriculata prima oara in 01.2011 si cat a stat pe stoc pana la prima inmatriculare. Daca e romaneasca sunt mici sanse sa fie E4, daca provine din Europa de vest sansele sa fie E4 sunt si mai mici...spre nule. |
--------------------
Renault
Megane Estate
2018 dci90 Megane Sedan dci85 - 2007
Vivaro/Trafic 8+1 dci125 - 2018 Clio 1.2 16v - 2014 --------- Foste: R11 Spring 1.6D - 1987 Trafic dci115 - 2008 |
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 00:33 |