Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Megane 2 1.5 dci 105 cp - nu mai vrea sa porneasca

kanoknuaL
post 10 Feb 2012, 12:20
Post #31


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




Exact ! Nu mai punem motorina, nu mai scoatem masina din garaj toata iarna si, prin urmare, ne intalnim pe forum doar in sectiunea " Renault - cea mai fiabila masina" !


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
banderas18
post 10 Feb 2012, 12:42
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 18 July 11




puneti motorina ca merge si asa....Bagati un aditiv sau eu stiu macar un gaz lampant ceva sa nu mai inghete am vazut un documentar ca Mercedes chiar spune ca iarna sa se bage un gaz de aviatie.bafta.


--------------------
RENAULT MEGANE SEDAN - 07-08-2006 - BZ-05-
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovimaxu
post 12 Feb 2012, 17:26
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 January 12




In legatura cu acest caz , eu zic sa nu va alarmati . Fumul alb si cloncanitul de cateva secunde este efectul arderii incomplecte a motorinei .Din pacate motorina este problema aici si mai bine zis este aditivul din motorina care il baga in ea( sa reziste la - x grade) . Practic ce se intampla aici ... Din cauza acestui aditiv , daca motorul sta oprit pentru o perioada mai lunga ( aproximativ 5-6 ore , in special la temperaturi scazute) se blocheaza pompa de injectie ,chestie care am patit-o un prieten de al meu trei dimineti consecutiv. Masina acestuia nu vroia sa porneasca deloc . Am aplicat o "solutie tehnica "aplicata si de altii ( va rog sa nu radeti) adica am turnat apa fierbinte pe pompa de injectie timp de 1-2 minute . Dupa ""interventie"motorul pornea la sfert de cheie ( dupa care nu mai avea probleme cu pornirea pana ce nu statea oprita iar cateva ore in frig) . Problema a disparut in totalitate cand am alimentat cu alta motorina . Am fost si la Renault Cluj si i-am intrebat de chestia asta si stiau. Mi-au spus ca toata problema pornitului greu este de la motorina si nu este cazul sa fie inlocuita pompa de injecti(masina nefiind in garantie). NU recomand nimanui acesttip de "interventie"decat in cazuri extreme . biggrin.gif


--------------------
renault megane 2 2006 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kanoknuaL
post 12 Feb 2012, 19:40
Post #34


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




Am fost vineri pana la service, si'am dat o cheie, binenteles c'a pornit imediat... Inginerul mi'a spus ca nu se mira, ca poate sa porneasca de inca 50x fara probleme, dar sa faca aceeasi figura dupa 1 sapt de functionare corecta. Au testat prin CLIP toata situatia, si protocolul in astfel de situatii este inlocuirea pompei. Am fost f tentat sa retrag masina din service, dar ce masina este asta pe care nu ma pot baza...nu fac doar drumuri de 5 km pana la serviciu si inapoi...Parca nu'mi este deloc comod gandul c'as putea ramane in drum.. In plus, mentiona mecanicul ca poate sa dispara complet problema odata cu incalzirea afara ( fara sa poata vreodata cineva sa'mi garanteze treaba asta ), dar mie mi'a facut figura in garaj la 5C si lor in hangar tot la temperatura pozitiva, si totusi a pornit la -10C..

Voi cum vedeti treaba? Cum ati proceda in situatia asta?


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 12 Feb 2012, 20:27
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Pompa aia banuiesc ca se schimba pe banii tai. Sincer nu mi se pare deloc ok. Mie modul in care se pune problema (procedura in cazurile astea e schimbarea reperului X ... ) imi suna a problema neidentificata si incercare de a o rezolva pe "probate"pe banii tai.
Atata timp cat nu ti se da in scris ca ti se returneaza banii pe subansamblu daca problema nu se rezolva eu zic sa mai ceri si o a doua parere in alta parte.

Pe de alta parte, in posturile anterioare ai spus ca ai eroare pompa iesita pe CLIP. Pana la urma cum e? Ai fost sau nu diagnosticat cu pompa defecta?

This post has been edited by clr: 12 Feb 2012, 20:30


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kanoknuaL
post 12 Feb 2012, 21:48
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




Da, pai, asta este defapt toata dilema...Este o situatie contradictorie intre diagnoza si parerile mecanicilor...
Clipul a iesit de la prima verificare cu ceva eroare la pompa de injectie, n'am acceptat...si'am ajuns pe platforma peste cateva zile in alt service, unde au resoftat si tinut in conditii de iarna, incercat tot, pana la urma a dat tot eroare in pompa. Dar repet, mecanicii sustin ca poate fi ceva temporar din cauza temp scazute...ipoteza care nu va fi confirmata niciodata, ar fi un : " da, la asta nu ne'am gandit, piesa/ansamblul e slab. folositi'o doar vara" , prin urmare : schimbam pompa!
Cum ai spus si tu, repar din banii mei si nu va fi ieftin....dar ei spun ca o rezolva doar asa, reparata nu merge pentru ca nu au aceasta posibilitate in Ro..


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 12 Feb 2012, 22:51
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Na, daca au aparut erori in pompa, atunci posibil de acolo sa fie. Poante de genul folositi-o numai vara nu au cum sa apara, masina trebuie sa poata fi folosita oricand. Nu e Aro sa te milogesti de ea.
Si eu sunt "tractorist" de putin timp, am avut ceva emotii pentru ca am avut numai benzinare pana acum. Chiar incepusem sa regret deoarece la -4 grade deja incepuse sa faca fite. Am "cautat-o" insa si am constatat ca aveam 3 bujii arse din 4 smile.gif Dupa ce le-am schimbat mi-a pornit la sfert si la -18 grade.
Deci trebuie sa-i dea de cap, totul e sa nimeresti mecanicul potrivit sa nu te puna la cheltuiala degeaba.
Bafta!


--------------------
Ex Renault Megane 2003
Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire

User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Balaur747
post 13 Feb 2012, 11:41
Post #38


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 8 February 12




Bineinteles ca iar nu mai vrea sa porneasca! Mai nou, si cu motorul cald nu prea mai vrea sa porneasca, asa ca defectul ''propus'' de ovimaxu cade. Daca reusesc sa pornesc azi o las in service sa-si bata cei de acolo capul, ca eu nu mai pot. Cred ca nu o sa-mi mai iau diesel niciodata!


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovimaxu
post 14 Feb 2012, 23:17
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 13 January 12




Balaur 747 dac zici ca ai avut probleme si la cald cu pornirea , atunci ceea ce am spus eu nu mai este valabil . Chestia ce ai spus-o in legatura cu fumul alb si cloncanitul apare si la pornirea greoaie la cald sau numai la rece ? Verifica eventual conducta de tur care alimenteaza pompa (este conducta din partea stanga jos in raport cu pompa si nu cea din dreapta) si vezi daca motorina nu vine cu aer (daca vine aer mult pe conducta e posibil sa ai o problema cu filtrul de motorina sau pe instalatie prinde undeva aer ). O alta cauza posibila ar putea fi "para"de amorsare de pe conducta care scapa motorina inapoi in rezervor . In acest caz o pauza a motorului de 10-15 minute este suficienta ca acesta sa porneasca greu indiferent de temperatura motorului . Defectul de presiune in pompa apare si in acest caz ( cu toate ca nu este de la pompa problema). Eventual dimineata inainte de a porni motorul verifica conducta de alimentare pompa si vezi sa nu fie aer , eventual amorseaz-o putin . Mai poate fi si regulatorul de presiune din pompa care poate sa ramana intapenit si din cauza caruia la accelerare motorul poate sa aiba un zgomot mai ciudat( apropo de zgomotul pe care zici ca este uneori la motor ).


--------------------
renault megane 2 2006 / break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DCC
post 20 Feb 2012, 10:19
Post #40


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 November 08
From: Iasi




Salutare la toata lumea!

Astazi am ridicat si eu masina din service in cele din urma, porneste ca in prima zi ce sa zic is tare multumit!

Mi-au inlocuit pompa, distributia si pompa apa, cele doua din urma trebuiau inlocuite pentru ca scartaiau si respectiv picura (nu stiu cat de valabila este inlocuirea lor la 90.000 km sau 4 ani cum se recomanda pentru meganurile diesel fabricate dupa aprilie 2008...eu am 66,400 km si faceau ca toti dracii...).

Mentionez ca pompa este noua, fabricata de Continental in Cehia, mai multe detalii nu am deocamdata.

Am atasat si factura pentru pompa de injectie, nu trebuia sa mi-o dea insa am insistat eu. Sper sa va ajute pentru cei care nu mai au masina in garantie.

Pentru informatii suplimentare va stau la dispozitie.

Toate bune!

Attached File(s)
Attached File  Factura_pompa_injectie.pdf ( 120.79k ) Number of downloads: 368


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Balaur747
post 20 Feb 2012, 20:26
Post #41


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 8 February 12




Multumesc! Banuiesc ca suma de 2.500 (adica cval pompa + montaj + transport) a fost suportata de Renault, masina fiind in garantie, nu? Pot sa intreb cat au costat si restul? Inca o data multumesc.
l.e.: Pompa nu trebuia sa fie cumva Siemens?

This post has been edited by Balaur747: 20 Feb 2012, 20:27


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DCC
post 21 Feb 2012, 10:52
Post #42


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 November 08
From: Iasi




Salut!

Intradevar, pompa, transport si montaj au fost suportate de reno.

Atasez factura pentru kitul de distributie si accesorii si pompa apa.

Pompa este Siemens, numai ca Siemens, divizia de automotive a fost cumparata acuma cativa ani de Continental...sper ca astia sa faca treaba mai buna...imi zicea nenea de la reno ca e singura masina de pe care a picat pompa Siemens...sper si tind sa cred ca poate e un defect de fabricatie...

Numai bine!

Attached File(s)
Attached File  Factura_distributie_si_pompa_apa.pdf ( 184.03k ) Number of downloads: 162


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Balaur747
post 21 Feb 2012, 11:35
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 8 February 12




Multumesc inca o data. Ma pregatesc si eu cu banii...


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kanoknuaL
post 24 Feb 2012, 18:21
Post #44


Membru incepator


Group: Members
Posts: 42
Joined: 27 November 07




Am scos masina din service de 3 zile. Merge normal. Operatiuni efectuate : schimbare pompa de injectie si odata cu aceasta si distributia...aveam 55oookm/ 4 ani si ceva...
Pompa a fost inlocuita de Renault - gest comercial - evaluata la 325E + 50E manopera - restul suportat de mine: 2000Ron. In banii astia distributia ( 1000Ron..) si alte costuri care nu erau acoperite de schimbarea pompei.
Ce sa mai spun....nu ma asteptam ca mailul pe care l'am trimis catre ei sa aiba acest efect si, chiar daca m'a usturat si factura ramasa....au castigat un vot important din partea mea. Cum spunea si un coleg mai sus, aceste pompe Siemens au "cazut" mai deloc pana acum...probabil a contat destul de mult...masina a iesit de sub garantie de 2 ani.

K.


--------------------
Renault Megane 2.2 Extreme 1.5dci - 105cp / 2007.11
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DCC
post 28 Feb 2012, 09:31
Post #45


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 November 08
From: Iasi




Salut kanoknuaL poti sa imi spui din ce an e masina ta?

Ma gandesc ca o fi fost vreun batch the pompe Siemens facute mai prost pe sfarsit de 2007, inceput de 2008 avand in vedere ca in perioada aia Siemens VDO a fost cumparata de Continental...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Balaur747
post 29 Feb 2012, 15:41
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 15
Joined: 8 February 12




Deoarece s-a mai topit muntele de zapada incare era ingopata, si azi am reusit sa urc masina pe platforma si sa o duc la Serus. Acolo mi-au zis ca probabil e defect sistemul de injectie, care e garantat 50.000 km. Eu am 53.000. Am garantia extinsa pe inca 2 ani de la data expirarii celor 2 ani oferiti de Reno, total 4 ani, sau 100.000 km, cum scrie pe card. Sper au facut doar o confuzie, avand in vedere ca altii au beneficiat de inlocuirea subansamblelor de injectie pe garantie, si la un kilometraj mai ridicat.


--------------------
Renault Megane 2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adisormegane
post 4 Mar 2012, 18:40
Post #47


Membru incepator


Group: Members
Posts: 22
Joined: 11 February 12




si eu am un megan din 2005 pompa siemens 106 CP deocamdata masina merge bine.....am 150000 KM ......nu stiu cat is de bune siemesu dar cu siguranta mai bune ca delphi.......numa bine


--------------------
renault megane 2 2005 - AB 10 LOL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TheSting
post 4 Mar 2012, 19:40
Post #48


Ofera respect pentru a primi respect !


Group: Members
Posts: 1.210
Joined: 29 September 11




Pe langa toate motivele spuse mai sus un alt motiv poate fi si senzorul de pe volanta, pe care daca se depune mizerie porneste foarte greu.



--------------------
Renault Megan II 2005/sedan
Ofera respect pentru a primi respect
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DCC
post 15 Mar 2012, 15:22
Post #49


Membru incepator


Group: Members
Posts: 67
Joined: 12 November 08
From: Iasi




QUOTE(Balaur747 @ 29 Feb 2012, 15:41)
Deoarece s-a mai topit muntele de zapada incare era ingopata, si azi am reusit sa urc masina pe platforma si sa o duc la Serus. Acolo mi-au zis ca probabil e defect sistemul de injectie, care e garantat 50.000 km. Eu am 53.000. Am garantia extinsa pe inca 2 ani de la data expirarii celor 2 ani oferiti de Reno, total 4 ani, sau 100.000 km, cum scrie pe card. Sper au facut doar o confuzie, avand in vedere ca altii au beneficiat de inlocuirea subansamblelor de injectie pe garantie, si la un kilometraj mai ridicat.
*




Injectoarele sunt garantate 50,000 KM, nu tot sistemul de injectie, crede-ma ca am studiat cu atentie carnetul de garantii...


--------------------
Renault Megane Sedan 1.5 dci 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
octtavyan
post 26 Mar 2012, 22:07
Post #50


Membru incepator


Group: Members
Posts: 17
Joined: 10 June 05




Ma totmintreb daca cei mai de sus cu minunata motorina marca petrom au considerat si posibilitatea alimentarii de la alti producatori, la fel de hoti am,putea spune, dar cu produse mai bune calitativ cum ar fi.... Rompetrol?
Eu alimentez de la ei de 4 ani masina are 93000km si nu a guitat nici odata la pornire. Nici macar la -18...
Zic si eu...


--------------------
Opel Kadett 1984 - B-43-KFY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristilica
post 2 Apr 2012, 12:26
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 365
Joined: 8 November 06
From: Bucuresti




Eu am patit-o recent cu motorina de la Petrom Brancoveanu. Am avut noroc ca n-am putut face plinul si s-a mai amestecat. Aveti aici mai multe detalii http://www.reno.ro/Nu-mai-porneste-t237466-s0-p3381887.html#
Ai senzatia ca nu mai ai motorina.


--------------------
Renault Talisman Intens 1.6 TCE cu trapa 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
craciunica
post 26 Dec 2013, 22:43
Post #52


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 27 October 12




am un meg 2 , 2005, 315000 km, are 20injectoare mai ponosite (testare) totul a fost ok pana ieri a aparut check injec. aseara , am oprit masina si azi dim la -3 gr n u a mai pornit. am dat la pompita si dupa 3-4 incercari a luat-o. am lasaqt-o 30 min si am incercat din nou . dupa 5-6 incercari nu am mai chinuit-o. Fum mult si duhoare vde motorinas nearsa. sa fie filtrul obturat de parafina??????? sau ?????? rog asistenta


--------------------
renault megane 2 2005 - mm05tcp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Alex.M2
post 27 Dec 2013, 09:56
Post #53


Membru incepator


Group: Members
Posts: 31
Joined: 26 September 13
From: Bucuresti




sfat prietenesc smile.gif
motorina aditivata (euro 5) nu se impaca cu motoarele de pe megane 2.
prin urmare, puneti motorina neaditivata, cea mai simpla si de baza. o sa observati ca pornirea va fi mai ok si ungerea mai buna.


--------------------
Renault Megane 2 Sedan 2008/1.5 dci - B si atat
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 12 Jan 2014, 02:42
Post #54


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Fara nici un mesaj in bord, fara avertizare prealabila, pur si simplu intr-o zi nu a mai pornit, dupa ce in ziua precedenta parcursesem peste 100km si a pornit (de vreo 4 ori) si mers excelent...
Am pornit-o impinsa (sper ca nu s-a decalat cureaua de distributie) si am dus-o la un service.
Solutia a constat in schimbarea demarorului, iar acum porneste ok.
Cel nou am cumparat Valeo. Dar, se pare ca vechiul demaror -cu care a venit masina de noua- era marca Mitshubishi (sau cum s-o fi scriind) ??? Nu e ciudat?
Intrebare: voi ce marca de demaror aveti pe masinile care le-ati cumparat noi?
Mentionez Megane Sedan 2.II, 78KW, 2007.
Mersi.

12 Jan 2014, 02:44:
QUOTE(Alex.M2 @ 27 Dec 2013, 09:56)
motorina aditivata (euro 5) nu se impaca cu motoarele de pe megane 2.
prin urmare, puneti motorina neaditivata, cea mai simpla si de baza. o sa observati ca pornirea va fi mai ok si ungerea mai buna.
*



Nu inteleg: motorina aditivata nu se impaca, sau motorina euro 5 nu se impaca?
Caci motorina care sa nu fie euro 5 nu gasesti nicaieri.
Motorina chipurile "neaditivata" nu gasesti decat la Petrom. Eu alimentez mereu de la Rompetrol si ambele tipuri de motorine sunt aditivate...
Mersi pt lamuriri.

This post has been edited by supremeon: 12 Jan 2014, 02:44


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ianni
post 12 Jan 2014, 22:52
Post #55


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 6 May 06




Pui motorina cea mai ieftina si este ok.
Aia mai scumpa are aditiv in cantitate mai mare si cica ala nu face bine. (spuse de la serviceuri)


--------------------
Renault Megane 2007/privile Je/mp3 si multe altele...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
supremeon
post 18 Jan 2014, 01:19
Post #56


cam rareori membru...


Group: Members
Posts: 503
Joined: 28 July 07
From: din inima țării...




Adica tu spui ca oamenii priceputi din service-uri ma sfatuiesc sa renunt la a mai baga e-fix de la Rompetrol (cifra cetanica 51), cu care alimentez de ani de zile, si sa bag cea mai ieftina motorina de la vreun lukoil sau petrosib, sau de la vreun no-name?


--------------------
Iubesc mersul domol pe o sosea fara gropi si alte masini, primavara cu verde crud si albastru - pur pretutindeni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sk0rpion
post 18 Jan 2014, 10:25
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 475
Joined: 5 October 11




QUOTE(supremeon @ 18 Jan 2014, 01:19)
Adica tu spui ca oamenii priceputi din service-uri ma sfatuiesc sa renunt la a mai baga e-fix de la Rompetrol (cifra cetanica 51), cu care alimentez de ani de zile, si sa bag cea mai ieftina motorina de la vreun lukoil sau petrosib, sau de la vreun no-name?
*


Ce bagi tu la rompetrol 51 aia e cea mai proasta, mai exista la rompetrol alto 55. Mecanici aia care lau sfatuit pe el au dreptate, se refera strict la proprietatile de ungere ale motorinei asupra pompei de joasa/inalta. Motorina aia mai "scumpa" e mai "uscata", uzeaza mai mult pompa.


--------------------
renault megane 2 2003/ hatchback 1.5DCI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 26th April 2025 - 12:57
Dacia