O noua problema!
![]() ![]() ![]() |
O noua problema!
Reno95 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
|
||
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|||
TheSting |
![]()
Post
#2
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
In cazul in care ai soc automat atunci este o problema din calculator care poate fi rezolvata tu un computer de diagnoza.
O singura data m-am confruntat cu o astefel de problema la un Citroen C4 Picasso si am rezolvato cu computerul ,avand o eroare de la un soc care la avut computerul masini, dar nici o problema nu seamana una cu alta. Mult succes. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#3
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
Da asa e, m-am gandit si eu la varianta asta insa mai e ceva, atunci cand dau drumu la toti consumatorii turatia scade pe la ~800 ceea ce cred ca ar fi normal, iar cand aprind si lumina interioara aceasta palpaie ceea ce ma face sa cred ca exista un scurt circuit undeva!
|
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
TheSting |
![]()
Post
#4
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Partea cu scazutul turatiei cand deschizi consumatori o inteleg dar faca cu palpaitul lumini nu stiu ce sa zic, banuiesc ca ai vrun scurt pe undeva sau ai vreo masa care nu face contact. Este cam greu sa deduci care ar putea fi problema cu masina fara sa o vezi sau sa o auzi.
As mai avea o intrebare: Dupa ce se incalzeste motorul isi mai revine vreodata la turatia ei normala fara sa deschizi toti consumatori adica sa se comporte normal? sau ramane mai turata ca de obicei? |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#5
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
Ramane acelerata undeva la 1100 de turatii pe minut dupa ce se incalzeste. Si eu trag concluzia ca de acolo am si consumul ridicat
|
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
TheSting |
![]()
Post
#6
|
![]() Ofera respect pentru a primi respect ! Group: Members Posts: 1.210 Joined: 29 September 11 ![]() |
Atata timp cat masina este mai tuarata ai si un consum mai ridicat.
Incearca sa-i micsorezi relantiul cand motorul este cald si sa-l pui la 8-900 rpm si vezi dupa aceea cum se manifeste ca din ce am dedus eu de la tine masina este mai turata decat de obicei indiferent daca este motorul rece sau cald, asa ca eu primul lucru care l-as face ar fi sa ii reglez relantiul cand motorul este cald la turatia normala si sa vad apoi cum reactioneaza. |
--------------------
Renault
Megan II
2005/sedan Ofera respect pentru a primi respect
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#7
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
habar nu am cum sa fac asta? Adica la dacie pe carburator stiu sa fac dar la Renaultu meu, nu.
![]() |
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
puzzle |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 202 Joined: 25 July 10 ![]() |
Intr-un alt post de-al tau spuneai ca ai avut probleme, se oprise si de vina a fost cheia. Pana ai descoperit cauza poate ai demontat ceva, vreo garnitura pe admisie s-a ciufulit si trage aer fals.Ce tip de motor ai?
|
--------------------
Renault
Laguna
1994, 2.0 RXE Aut.
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#9
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
salut, nu am demontat nimic, am scos bateria si am pus alta si astfel cred ca s-a resetat calculatorul
21 Jan 2012, 15:32: 2.0 benzina 8 v This post has been edited by Reno95: 21 Jan 2012, 15:32 |
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#10
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Am pus o poza cu socul automat saf.JPG ( Size: 55.8k )
Number of downloads: 309
Da-l jos si baga niste spray de curatat discuri de frana in el, curata-l bine; atat partea electrica cat si cea mecanica. Prin absurd daca tot asa face schimba oringurile de la injectoare si verifica furtunele care au legatura cu vacuumul, posibil sa fie vreunu crapat; merita o 'vizita' si asupra supapei de sens de pe servofrana. Succes ! |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Alta este problema lui.
Senzorul de temperatura injectie. Defect sau fire intrerupte sau un scurt samd. Asta e consecinta pentru care motorul merge in "limp mode", respectiv tine socul tras automat. Cel putin asa a spus interfata Renault CLip... ![]() Si este si foarte logic. ECU masuara temperatura aerului de injectie si actioneaza in functie de acesta motorasul pas cu pas. Daca nu are semnal de temperatura aer (IAT sensor) ECU este total derutat... I-am aratat si eu motorasul pas cu pas (de altfel l-am sfatuit sa il curete) - este chin sa ajunga la el, insa si mai chin sa scoata senzorul de aer (cred ca mai degraba pe sub masina...). Insa o sa vedem prin weekend (ideea e sa fie pe lumina - ziua si sa avem o ora sau 2 libere). In caz de probleme, senzorul asta se gaseste dupa codul original la Autokarma (in jur de 50 de lei costa). This post has been edited by bubu782001: 24 Jan 2012, 23:10 |
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
Reno95 |
![]()
Post
#12
|
![]() Safranist serios Group: Members Posts: 288 Joined: 24 November 08 From: BUCURESTI ![]() |
Salut, dupa cum a spus si bubu782001 acea pare sa fie problema, gratie lui am reusit sa imi dau seama de unde provin majoritatea problemelor de la acel amarat de senzor, sper ca sa fie vremea buna in weekend si tot cu ajutorul lui sa rezolvam problema asta. In orice caz Aly s-ar putea sa ai dreptate pentru ca a reaparut o problema mai veche in sa de data asta in timp-ul mers-ului, eu cred sa fie de la umezeala de afara ceva apa pe unele dintre piesele pe care le-ai mentionat in topicul asta: http://www.reno.ro/index.php?showtopic=197457&hl= In orice caz dupa cum se discuta intr-un topic in R25 aceste masini se mentin din pasiuine sau din lipsa posibilitatii de a iti achizitiona altceva.
25 Jan 2012, 02:24: Aly, o intrebare cu ce fel de cheie se scot bujiile sa merg sa imi cumpar si eu una... ![]() This post has been edited by Reno95: 25 Jan 2012, 02:24 |
--------------------
Renault/DACIA
Safrane/1310LI
1995/2004 SAFRANE: [I]Laissez le plaisir conduire.[/I]
|
|
bubu782001 |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.897 Joined: 24 July 06 ![]() |
Adevarul ca daca o tine asa o sa ne trebuiasca un garaj...
|
--------------------
Renault
Clio 3
2007
- -
|
|
aly_vo |
![]()
Post
#14
|
![]() . . . Group: Members Posts: 475 Joined: 23 September 07 From: Nehoiu \ Buzau ![]() |
Pentru bujii trebuie o cheie tubulara de 16 lunga. Daca iei tubulara trebuie si un prelungitor lung si un T-eu, cu cliketu nu te sfatuesc ca se pote defecta. Normal pentru strangere trebuie o cheie dinamometrica. Erau intr-un timp niste chei de bujii de 16 gen cum sunt alea de 21 pentru dacie, dar erau cam proaste. Eu te sfatuiesc sa folosesti una tubulara cu prelungitor.
Spor la surubarit ![]() |
--------------------
Audi
A6
Quattro Skoda fabia 1.2 HTP; Ex Fabia 1.2HTP 'Mototolita total' de BN03WUW
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 05:21 |