Dacia Duster, pe ultimul loc în topul, celor mai sigure masini
![]() ![]() ![]() |
Dacia Duster, pe ultimul loc în topul, celor mai sigure masini
corbex |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Desi nu pare, ma plimb cu Dacia Group: Members Posts: 8.198 Joined: 11 July 06 From: bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
solenza
2005, cheala
|
|||
R19/16v |
![]()
Post
#32
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Stelele din 1998 nu-s tot una cu stelele din 2012.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
IRONICK |
![]()
Post
#33
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
Markos |
![]()
Post
#34
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
Pe "sistemu' vechi" ar fi luat 4 stelute.
|
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#35
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 3 Feb 2012, 11:21) Nu are nici o treaba greutatea cu siguranta. Este doar o parere a unor idioti care mananca seminte la coltul strazii. Nu ii mai baga in seama, producatorii fac sacrificii enorme pentru fiecare kg in minus. vrei sa zici rigiditatea sau ce? ca daca vorbesti de siguranta greutatea are un cuvant f mare de spus. un suv va fii mai sigur la un impact cu o compacta. vezi testele adac intre 2 masini din clase diferite. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
aleksanders |
![]()
Post
#36
|
![]() . Group: Members Posts: 2.976 Joined: 6 November 07 From: ... ![]() |
te contrazic barfi- au un filmulet in care cel din range rover sufera mult mai mult decat nu stiu ce masina mica - o sa caut filmuletul
|
--------------------
.
.
- .
. ....
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#37
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Feb 2012, 12:33) vrei sa zici rigiditatea sau ce? ca daca vorbesti de siguranta greutatea are un cuvant f mare de spus. un suv va fii mai sigur la un impact cu o compacta. vezi testele adac intre 2 masini din clase diferite. culca-te la loc This post has been edited by IRONICK: 3 Feb 2012, 12:36 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
buna dimineata ironik.
ia explica-le tu astora cum e mai sigur un golf v (5 stele) la acest impact cu kia sportage, lucescu style (4 stele). sau xc 90 vs golf. http://www.adac.de/infotestrat/tests/crash...rcePageId=31799 ca sa nu vorbim de q7 (4 stele) vs fiat 500 (5 stele) tot test adac http://www.adac.de/infotestrat/tests/crash...rcePageId=31799 daca vrei trecem si oceanul in america, unde aia au testat: mercedes c clase vs smart, toyota camry vs yaris, honda acord vs jazz. ghici care au iest mai bine. pe astea te las pe tine sa le cauti. |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#39
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Nu ti-am zis degeaba sa te culci la loc. Mai citeste inca o data postul si eventual mai scapa de frustrari.
|
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#40
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
atunci e vorba de cum e construita colivia cu aceeasi greutate.
dar intreb acum, daca adaugi o structura de rezistenta nu creste greutatea masinii? cand vorbesti de dacia nu aducem in discutie vreun producator axat pe produse de ultima generatie, ci de unul care elimina tot, numai sa iasa mai ieftin, nu mai usor si bun. |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#41
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
1. Producatorii folosesc materiale din ce in ce mai rezistente.
2. Tie ti se pare ca Dacia are destule piese ca sa poata fi comparata cu o masina? Vorbesc chiar si de ultimul rahatel de cauciuc sau saiba. 3. Ai vazut vreoadata distributia kg pe Logan/Sandero/Duster? 4. Nu faceti decat sa sustineti isteria (ca sa nu zic prostie) astora din presa. This post has been edited by IRONICK: 3 Feb 2012, 13:44 |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 3 Feb 2012, 11:21) Nu are nici o treaba greutatea cu siguranta. Este doar o parere a unor idioti care mananca seminte la coltul strazii. Nu ii mai baga in seama, producatorii fac sacrificii enorme pentru fiecare kg in minus. Sînt de acord, dacă iei în calcul impactul cu un zid, un stîlp, riscul de răsturnare, sau altele de acest gen. Are însă treabă cu siguranța cînd se pune problema de impact frontal între două mașini. Dacă Loganul ăla ar fi avut o tonă jumate în plus, n-ar mai fi jucat Huidu fotbal cu el atît de ușor. Iar dacă în locul Loganului ar fi fost un camion încărcat cu granit, atunci l-ar fi cules pe Huidu cu șpaclul, nu pe camionagiu. ![]() |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
b76bgaarh |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 9.966 Joined: 5 October 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(IRONICK @ 3 Feb 2012, 13:05) Nu ti-am zis degeaba sa te culci la loc. Mai citeste inca o data postul si eventual mai scapa de frustrari. QUOTE(VladSoare @ 3 Feb 2012, 13:49) Sînt de acord, dacă iei în calcul impactul cu un zid, un stîlp, riscul de răsturnare, sau altele de acest gen. Are însă treabă cu siguranța cînd se pune problema de impact frontal între două mașini. Dacă Loganul ăla ar fi avut o tonă jumate în plus, n-ar mai fi jucat Huidu fotbal cu el atît de ușor. Iar dacă în locul Loganului ar fi fost un camion încărcat cu granit, atunci l-ar fi cules pe Huidu cu șpaclul, nu pe camionagiu. ![]() ma se pare ca il citesc mai multi colegi si toti inteleg acelasi lucru. oare cine nu e in stare sa explice? |
--------------------
Renault
Megane sedan
04/2007 1,5 dci 85 cp ZEFI Realme GT2 Neo cu here, maps, viamichelin, waze.
|
|
4x4 |
![]()
Post
#44
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
SUV-ul chinezesc Great Wall a luat 4.
Portierele trebuie sa ramana inchise, daca se deschid de capul lor e la fel de rau ca si cum ar fi blocate. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
T.rac3Er |
![]()
Post
#45
|
![]() cr8or Group: Members Posts: 1.461 Joined: 25 July 04 ![]() |
eu personal nu sustin nimic. dar sunt constient ca dacia e axata pe low cost si deci produsele lor au un anumit nivel de calitate de la care sa te astepti si sa nu te plangi, iar altii, care cer dublu (pe langa sigla platita) ofera solutii tehnice superioare). daca sustii altceva consider ca esti poate partinitor. nu am vazut ce zici tu, dar depinde si de furnizor si de caietul de sarcini, ce se cere si ce are posibil de oferit un furnizor de subansamble intr-un anumit prag de pret impus.
blah. eu apreciez prezenta ta ca om din interior, care poate spune lucrurilor pe nume si poate sa si ajute sa lumineze anumite aspecte neclare mentinute. dar faptul ca o dacia e mai usoara decat un produs similar al altui brand superior nu este din raportul calitate/greutate folosit de dacia mai mult ci de subtirimea tablei (la standard maxim cu al celuilalt) mai mica, de folosirea unor mai putine repere de antifonare, componente cu mai putine piese (nu neaparat un lcru bun). |
--------------------
Citro-mobil
C4
2006 VTR+ Why waste energy on fighting the old when you can just use it to create something new. All life has the creation gift inside. Use it.
|
|
IRONICK |
![]()
Post
#46
|
![]() - Group: Members Posts: 22.809 Joined: 19 April 05 From: Romania ![]() |
Domnilor, ce pot sa zic. Cu cuvintele voastre ati facut-o de cenzurat. Daca ziceam eu asta, ziceati ca arunc cu rahat in ea.
![]() |
--------------------
CUGIR
Albalux 11
- B-11-LUX
1982
|
|
VladSoare |
![]()
Post
#47
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.716 Joined: 12 May 04 From: Voluntari, pe stînga ![]() |
Nu încerc să arunc cu nimic în ea. La urma urmei, mie îmi place de ea, că doar de-aia mi-am luat-o.
Știu că siguranța mea în ea nu depinde (în majoritatea cazurilor) de greutate, ci de alte lucruri (pe care dacă le are sau nu, e altă discuție). Atîta doar că nu mi-ar plăcea să mă ciocnesc bot în bot cu o mașină sensibil mai grea decît a mea, indiferent de marcă și indiferent de numărul de stele. Iar aici nu-i vorba neapărat de Duster; nici cu Mondeo n-aș vrea să mă întîlnesc cu vreun Huidu. ![]() This post has been edited by VladSoare: 3 Feb 2012, 14:42 |
--------------------
Mondeo 2.0H 2016
/
Kuga 1.5 2016
|
|
Markos |
![]()
Post
#48
|
![]() fost programator Group: Members Posts: 8.016 Joined: 27 October 05 From: Scursurești Vale ![]() |
QUOTE(b76bgaarh @ 3 Feb 2012, 13:54) ma se pare ca il citesc mai multi colegi si toti inteleg acelasi lucru. oare cine nu e in stare sa explice? Io la fizica în liceu am învatat ca masele conteaza în cazul ciocnirii corpurilor, motivul fiind acela ca energia cinetica e direct proportionala cu masa. Dar si cu patratul vitezei. Cazul ciocnirii unui vehicul cu un corp fix si nedeformabil (perete, stalp mai sanatos, copac secular) reprezinta un caz particular de ciocnire: cu un corp de masa foarte mare, astfel incat viteza acestuia dupa ciocnire nu se modifica (ramane zero). Ca la NCAP, adica. Si în acest caz, evident, conteaza masa si viteza vehiculului, cu mentiunea ca întreaga energie degajata actioneaza exclusiv în directia deformarii si avarierii nefericitului vehicul. Pe perete îl doare la basca, cel mult cade tencuiala. In cazul ciocnirii a doua vehicule, însa, treaba se schimba radical. Ai masa mai mare decat celalalt - esti mai tare. Daca ai si viteza mai mare - l-ai spart original. La capitolul energie cinetica, adica. Mai departe, e treaba caroseriilor (rigiditate, algoritm de deformare etc) ca sa absoarba cat mai eficient respectivele energii. Daca mai sunt în stare, desigur. This post has been edited by Markos: 3 Feb 2012, 14:49 |
--------------------
Reno
Megan
Privilej "Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
|
|
danutsb |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 341 Joined: 15 September 07 ![]() |
Exemplu:
|
--------------------
Wir
leben
Autos
|
|
BlaueCorsa |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru cu Prafuitor Group: Members Posts: 1.097 Joined: 6 October 03 From: Socola Tower, Iasi ![]() |
QUOTE Structures in the dashboard posed a risk of injury to the knees and femurs of both the driver and passenger. In the side barrier impact, the driver's door opened and the car was penalised, although dummy readings showed protection was at least adequate. Nu e de la Guster, e de la i-Miev. Care a luat 4 stele desi are rezultate mai slabe decat Dusterul si la protectie adulti, si la protectie copii, in schimb are beculete colorate frumos. Usile s-au mai deschis si pe la Citroen C5, BMW seria 5, Hyundai Elantra modelul vechi etc. Asta nu inseamna ca e normal, da' parca judecam cu unitati de masura diferite. |
--------------------
Dacia / Renault
Duster / Captur
2018 Confort / 2015 Authentique Mon amour, tu es la lumière de mes jours...
sans numéro! sans numéro! sans numéro! |
|
Squirrel |
![]()
Post
#51
|
![]() Captain of Black Pearl™… Group: Members Posts: 4.466 Joined: 13 March 08 From: partea mea: Drum bun! ![]() |
QUOTE(T.rac3Er @ 3 Feb 2012, 15:25) …dar faptul ca o dacia e mai usoara decat un produs similar al altui brand superior nu este din raportul calitate/greutate folosit de dacia mai mult ci de subtirimea tablei (la standard maxim cu al celuilalt) mai mica… Apropo, ai atins tabla unui ix35? E prea flexibilă pentru gustul meu…nu că la Duster ar fi fost cu mult mai rigidă…Dar este o senzație cam bizară să vezi un cross-over „flaușat”… |
--------------------
Dacia
Duster
- RO 44 AWD
2010 1,6 16v 4Ś4 Laureaté Noir Nacré Fire, walk with me...in 4 strokes, water cooled.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th August 2025 - 16:14 |