Gheata pe pinion a smuls distributia, Pistoanele au facut zob supapele
![]() ![]() ![]() |
Gheata pe pinion a smuls distributia, Pistoanele au facut zob supapele
mihai break |
![]()
Post
#31
|
||
Maiu Group: Members Posts: 102 Joined: 18 September 11 From: moreni ![]() |
|
||
--------------------
megan 2.2 grandtour
Privilege 1.5 dci 106 cp si ceva
2007
- DB-10-NTN
|
|||
Axe |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.678 Joined: 24 February 08 ![]() |
QUOTE(hellcat @ 1 Feb 2012, 12:47) Inafara de teoria conspiratiei se mai discuta si altceva pe topicul asta? ![]() Cureaua a sarit in fata blocului nu in service, deci discutia depre cat de repede se topeste gheata... Deocamdata marea greseala a servicelui pana in acest moment este ca intr-un astfel de caz (curea de distributie rupta/sarita) constatarea se face doar in prezenta proprietarului pentru a se preveni genul acesta de discutie de pe topic, aspect de care initiatorul se poate folosi in actiunile sale viitoare. @pishky: Dupa modul cum gandesti cred ca as fi indreptatit sa cred ca si tu la serviciul pe care-l ai faci acelasi lucru clientilor. Evident ca nu, de aceea mai bine asteptam si alte detalii si informatii referitoare la caz si la turnura lui si apoi dam verdictul, nu? 1) Nu conteaza cand s-a rupt, de fapt vroiam sa demonstrez ca ei nu au gasit gheata acolo pt ca s-ar fi topit demult. 2) Habar nu ai cate pot face mecanicii masinilor lasate in custodie ![]() Aici in plus, dupa magarii, se alege si cu ceva piese noi pe care le platesti pe factura dar eventual uita sa ti le monteze. LE: Nu vorbesc aiurea, stiu multe dar le mai tin pt mine... |
--------------------
Renault
Megane
1.5dci, 2013, 90CP inca vii...
|
|
pishky |
![]()
Post
#33
|
![]() rca Naspa Group: Members Posts: 3.521 Joined: 26 January 11 From: Constanta ![]() |
QUOTE(hellcat @ 1 Feb 2012, 12:47) @pishky: Dupa modul cum gandesti cred ca as fi indreptatit sa cred ca si tu la serviciul pe care-l ai faci acelasi lucru clientilor. Evident ca nu, de aceea mai bine asteptam si alte detalii si informatii referitoare la caz si la turnura lui si apoi dam verdictul, nu? sunt experiente experimentate de mine, si nu, nu fac asa clientilor, intamplator serviciul meste fix acela de a prevenii sefii mei sa ia tepe de genul |
--------------------
Reno,
dizel,
ca nu-mi permit o benzina
|
|
TiamaT82 |
![]() ![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 39 Joined: 7 February 12 ![]() |
La Serus Bucuresti, schimbat de fostul proprietar la 55.000km kit distributie, role, pompa de apa, curea accesorii. Totul cu deviz, factura...dupa ce am luat masina de la el, la 63.000km s-a rupt cureaua de accesorii si a intrat sub distributie, aceasta a sarit de la punct si de aici toata distractia in valoare de 800 euro.
Cand au demontat in service ce era de demontat pentru a schimba mi-au aratat piesele cand le scoteau....curea de alternator vizibil imbatranita, rola intinzatoare mancata, avea dintii destul de vizibl mancati Mai tragic este ca am cumparat masina de la un director....de la renault ![]() Am sa revin si cu alte date, momentan incerc sa cer sfatul unor oameni care ma pot ajuta in recuperarea, macar partiala, a daunelor. |
--------------------
Renault Megane 2
Renault Megane 2
2003/Lux Privilige
|
|
lwdrob |
![]()
Post
#35
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 January 17 ![]() |
Buna seara,
Si eu am patit ceva similar, (megan II, 1.6 benzina, fabricat in 2005 [la turci], cca 90.000km) in Constanta. In 15-Dec-2016 service-ul reprezentantei mi-a schimbat distributia si fulia defazoare. Am mers cu ea prin oras pana in ajun de Craciun (24-Dec). In 06-Ian-2017 cand am plecat dimineata la servici, a mers bine, am lasat-o pana in jur de 15:00, cand am pornit-o sa se incalzeasca. Dupa 10 minute de incalzire mi s-a parut ca motorul merge ciudat, dar am mers vreo 20m cu ea dupa care m-am oprit, am oprit motorul, am dat sa pornesc si n-a mai pornit. Am lasat-o in parcare ca dupa 6 zile cand a ajuns in service, sa-mi spunaa -si au dat raspunsul si scris- ca datorita zapezii si ghetii cureaua a patinat, distributia a sarit de la punct, ceea ce a deteriorat chiulasa, a rupt o supapa de admisie si le-a indoit pe celelalte, pistonul si biela cilindru 1 deteriorate. Am incercat sa gasesc o solutie amiabila, dar n-a fost chip. Este vina mea, fie ca am pornit masina, fie ca n-am dat zapada de sub capota, fie ca ... fie ca. Nu vreau sa mentionez comportamentul DEPLORABIL al direcorului de reprezentanta si al directorului de service. Apropo, directorul de service este injinerul, ca in 2007 mi-a inlocuit filtrele, inclusiv cel de la aerul conditionat, cand am plecat in vacanta, astfel incat la destinatie toata apa s-a scurs in interior. Am fost la reprezentanta Renaulr de acolo care mi-a aratat filtrul "schimbat" care era NEschimbat, iar din teava de scurgere a condensului a scos un dop de mizerie. Ok asta-i altceva. Dar comportament marlanesc in relatia cu clientul si amenintari ca voi plati parcarea 20RON/zi daca mai comentez mult, maxim. Am intrebat persoane de specialitate, printre care si doi experti independenti si parertea unanima a fost ca incidentul a fost provocat de o eroare de montaj la schimbarea distributiei. Am depus o reclamatie la ANPC Constanta, am scris pe scurt [Max.500 de caractere ![]() Daca are cineva idei, eu sunt deschis. Intre altele ma gandeam sa-i actionez in judecata, dar asta poate inseamna imobilizarea masinii in vederea expertizei pe o durata lunga de timp si la 20RON/zi taxa de parcare nu-mi permit ![]() Pour faire la bone bouche, sau pentru divertisment, atasez copia raspunsului de la reprezentanta Renault din Constanta. Cu stima, Attached File(s) ![]() |
--------------------
Renault
Megane II
2005
- CT 06 PVP
|
|
espacern |
![]()
Post
#36
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
Decalajul distributiei poate sa intervina si din cauza strangerii insuficiente a surubului de la fulia motor care mentine fix pinionul.......si nici asta nu implica ruperea curelei.
Eu as cere sa vad pozele alea facute de ei unde apare GHEATA......la pinion distributie. Ca daca este gheata prezenta pe acolo cam au dreptate......inclusiv in instanta. In documentul explicativ apar si cateva neclaritati.....biela deteriorata la 16 V din cauza asta nu se poate+semneaza alta persoana fata de ce este inscris ca sef atelier. This post has been edited by espacern: 18 Jan 2017, 09:16 |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(espacern @ 18 Jan 2017, 09:15) Scrie ca este rupta supapa de admisie cilindru nr 1 , supapa cazuta se poate sa fi lovit pistonul brutal si indoit biela la cilindrul nr 1 ( asta mai ales daca in final motorul inca se rotea si nu era blocat total, clar biela este mai scurta prin indoire ). Oricum , nu ai cum sa le dovedesti nimic , trebuie schimbata chiuloasa , supapele si ce pistoane/biele au lovit , curea noua , role intinzatoare si restul . Clar cureaua s-a rupt ( din motive nestiute / neschimbare / uzura / role blocate etc) iar treaba cu apa inghetata nu sta in picioare , sunt capace protectoare la cureaua de distributie , doar daca a trecut cu masina prin baltoace/zapezi imense si apoi a lasat-o in ger afara ( 10 zile inteleg nefolosita) , dar trebuia sa se rupa la pornire ( sau sa auzi cel putin batai anormale la motor, produse de decalare curelei ) , dupa pornire nu mai exista/rezista gheata pe nicaieri. This post has been edited by stefandinescu70: 18 Jan 2017, 14:18 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
budspencer07 |
![]()
Post
#38
|
Membru autentic Group: Members Posts: 589 Joined: 11 December 14 From: Suceava ![]() |
Interesant ar fi de aflat de la Reprezentanta daca s a slabit surubul de la fulia de pe vibrochen.
|
--------------------
Land Rover
Range Rover
2015
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#39
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
Cine crezi ca ii poate spune? Trebuia sa fie la fata locului cand s-a desfacut surubul ala, sa vada daca era strans sau nu.
|
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(budspencer07 @ 18 Jan 2017, 16:44) QUOTE(R19/16v @ 18 Jan 2017, 19:32) Cine crezi ca ii poate spune? Trebuia sa fie la fata locului cand s-a desfacut surubul ala, sa vada daca era strans sau nu. Depinde ce tip de motor are pe masina omul , daca la PINION vilbrochen are pana( unele au , unele nu ) , putem uita de discutia SURUB SLABIT fulie ( nu se decaleaza distributia din cauza existentei penei) , mai repede sa ne intrebam daca nu cumva dupa atatea zile de stat in ger , antigelul ( a fost testat sau schimbat vreodata ??? ) nu a mai fost antigel si a INGHETAT , blocand pompa de apa , iar la pornire a facut cureaua sa sufere si apoi s-a decalat distributia si asa mai departe . Nu tin cu nimeni , stiu , doar incerc sa imi explic situatia. Problema mare care exista in Romania la service ( reprezentante sau nu ) SE FOLOSESC PIESE DE ORIGINE ( made in China ) care sunt JALNICE si nedurabile iar clientii cer preturi cat mai mici . Din acest melanj ies PROBLEME GRAVE , gen rupt curea de distributie dupa doar 10 000 km de la schimbare cu un Chinezism ordinar si IEFTIN , in timp ce cureaua de fabrica existenta la motor ducea si 150 000 km ( mai ales la benzina care nu incarca cureaua de distributie cu o pompa de injectie cum este la diesel ) . This post has been edited by stefandinescu70: 19 Jan 2017, 04:47 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
argon |
![]()
Post
#41
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Nu vorbim degeaba aici. 1.6 16v nu au pana, se învârte liber pinionul pe ax dacă se destrange șurubul. Unii mecanici nu schimba șurubul odată cu distribuția....Atunci trebuie asigurat cu pasta de blocare filete. Pentru că fix asta se întâmplă cu șurub refolosit...Se slăbește. Deci trebuie pus șurubul nou și strâns la cuplu , aici iar nimeni nu îl strânge la cuplu..Ci după ureche...Strâns prea puțin..Se slăbește..Strâns prea mult..Se lungește și iar ajungem la slăbire.
This post has been edited by argon: 19 Jan 2017, 09:38 |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
espacern |
![]()
Post
#42
|
![]() ART-ist Group: Moderatori Posts: 17.610 Joined: 14 August 09 From: Mihalaya ![]() |
@stefan=antigelul nu prea ingheata eventual se transforma intr-o gelatina si daca se blocheaza pompa se rupe cureaua/dinti.
@argon=pe phase2 sunt si pinioane cu pana cat despre refolosirea surubului la reprezentanta e greu de crezut. Vad ca initiatorul nu a mai gasit timp sa posteze....poate s-a rezolvat! |
--------------------
.
.
.
- . RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
|
|
silvanu96 |
![]()
Post
#43
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.798 Joined: 21 April 15 From: Ploiesti ![]() |
Ceva similar a patit si vecinul meu, saptamana trecuta cand a fost -20grade. A sarit distributia de la punct.
De pornit a pornit, dar tacanea ingrozitor. Masina Logan 1.6MPI, intretinuta numai la reprezentanta. 107000km. Cost total 1600lei ,distributie si ulei+filtre. Eu am zis ca l-au aburit cei de la Serus, el fiind asistent medical na, ce sa zica, daca nu te pricepi... Dar uite ca se poate intampla si la benzinare. |
--------------------
Renault
Megane 3
2009 Hatch 1.5 dCI 78kw
- PH__CSR Duster Laureate 2016, 1.5dci 4wd.
|
|
R19/16v |
![]()
Post
#44
|
![]() Oldschool Member Group: Moderatori Posts: 13.793 Joined: 2 December 04 From: Ploiesti ![]() |
QUOTE Dar uite ca se poate intampla si la benzinare. Loganul de 1.6MPI era diesel?! |
--------------------
DS
5H
VRSCA Screamin' eagle Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist.
Take what you can - Give nothing back! |
|
stefandinescu70 |
![]()
Post
#45
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 815 Joined: 4 September 16 ![]() |
QUOTE(silvanu96 @ 19 Jan 2017, 11:31) Se poate intampla la orice tip de motor termic ( mai nou se rup si lanturi la unii ) daca se merge pe ieftineala/ economie , nu se schimba / verifica antigelul daca mai are si proprietati antiinghet , curelele se schimb doar cand se rup iar motoarele sunt folosite fara sa se mai deschida capota cand si cand si vazut ce mai trebuie pe acolo schimbat . Nu mai zic, ca la o schimbare de distributie/ inlocuire se cauta sa se iasa cat mai ieftin ( cand se face si unde se face ) , nu sa se realizeze cat mai bine si durabil , iar lumea nu constientizeaza ca distributia la un motor termic poate distruge total motorul ( sa ai bafta sa se rupa cureaua de distributie in turatie mare , poate sparge si blocul motor cand se rupe o biela iar un piston se sparge) . Era motoarelor necomprimate la care prin ruperea curelei de distributie nu se distrugea nimic (deoarece motoarele erau slab comprimate si pistoanele nu loveau nimic) A TRECUT . This post has been edited by stefandinescu70: 19 Jan 2017, 13:11 |
--------------------
Talisman
.
2016 1.6dCI160 EDC
|
|
balauru_327 |
![]()
Post
#46
|
Membru autentic Group: Members Posts: 710 Joined: 27 February 09 ![]() |
Subscriu și eu părerii în legătură cu nefolosirea cheii dinamometrice. D'apoi cunoașterii valorilor de strângere.
"Ce e aia...? Eu sunt Dorel și știu mai bine". |
--------------------
dacia
supernova
2001 1.4mpi/rapsodie
- b-83-dip
|
|
lwdrob |
![]()
Post
#47
|
Membru incepator Group: Members Posts: 2 Joined: 17 January 17 ![]() |
Salut, (sau sa zic #REZIST ?)
Am ramas dator cu sfarsitl povestii: - m-a sunat saptamana trecuta un tip de la RRO, (inainte cand scoteam masina din service ma suna o d-soara/d-na) fara inregistrare ( inainte mi se spunea ca vor inregistra conversatia), sa-mi spuna ca a vorbit cu service-ul si asta este, a intrat zapada acolo si de aceea s-a deplasat distributia de la punct. Ca ii pare rau dar asta este si daca nu-mi convine sa fac expertiza. Raspuns de reprezentanta! Restul dialogului nu-si are rostul aici. - am primit vineri raspunsul de la ANPC exact cu acelasi continut. - intre timp am dus masina la un service, mi-am cumparat piese noi - exceptand chiulasa - si mi-au facut masina. Merg cu ea de o saptamana si prietenii ma suna daca ninge sau bate vantul, sa fiu atent si sa n-o pornesc. Nu de alta dar daca intra aer umed e posibil sa patineze cureaua ![]() - Intentionez sa cer de la RRO un raspuns scris, un email, ceva pe care sa-l trimit si francezilor, cerandu-le si lor un punct de vedere. Din cate am auzit, francezii nu raspund romanilor la astfel de chestii fapt de inteles; suntem pentru ei tzigani -in sensul peiorativ al cuvantului. Chestia asta mi-a scos din cap ideea de a-mi cumpara masina noua renault, ceea ce intentionam sa fac la toamna. Cu stima, LwDrob This post has been edited by lwdrob: 11 Feb 2017, 15:34 |
--------------------
Renault
Megane II
2005
- CT 06 PVP
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 18:21 |