Clio Symbol 1.4mpi, rampa injectoare
![]() ![]() ![]() |
Clio Symbol 1.4mpi, rampa injectoare
FantasyPitzy |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 January 08 ![]() |
Attached thumbnail(s) WP_20151003_18_07_00_Pro.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 291 WP_20151003_18_07_21_Pro.jpg ( Size: 1.18mb ) Number of downloads: 308 WP_20151003_18_14_30_Pro.jpg ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 299 WP_20151003_20_02_34_Pro.jpg ( Size: 1.08mb ) Number of downloads: 289 WP_20151003_20_02_38_Pro.jpg ( Size: 1.33mb ) Number of downloads: 286 |
||
--------------------
Dacia
1100
1970
|
|||
CipTal |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
Cred ca e modelul de rampa de injectie fara regulator. Alte simptome? Scoate fum?
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
LucescuC |
![]()
Post
#3
|
![]() Calaret Group: Members Posts: 1.300 Joined: 1 August 03 From: Iasi ![]() |
Modelul tau probabil are regulatorul de presiune incorporat in pompa de benzina, care se afla in rezervor.
Eu as da vina prima oara pe pompa de benzina, asa se manifesta cand nu face destula presiune. |
--------------------
Renault , Honda
Clio symbol 1.5 dci, Transalp 600 V
2003, 1998
- GL-05-XLN, IS-80-LCG Ganditi-va de doua ori inainte de a rani pe cei apropiati!
|
|
calin_lucian_81 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 42 Joined: 15 November 08 ![]() |
Cutia dreptunghiulara de langa roata din dreapta este canistra de carbon care recupereaza vaporii de benzina din rezervor
|
--------------------
Renault
Clio Symbol
2002, 1.4 Expression
|
|
FantasyPitzy |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 January 08 ![]() |
@CipTal: Nu stiam ca exista si varianta asta. Alte simptome nu stiu, nu scoate fum, porneste bine, sta bine la relanti.
@LucescuC: Ai cumva idee cum as putea sa testez pompa ? @calin_lucian_81: Multumesc frumos ! |
--------------------
Dacia
1100
1970
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#6
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Pompa asta de benzina stiu ca se raceste stand scufundata in benzina. La fosta masina, motor 1,4 benzina am schimbat pompa si s-a simtit imediat un plus de putere.
Pompa veche acea o culoare caramizie pe jumate din corul ei, am tras concluzia ca masina in trecutul ei a mers destul de mult cu rezervorul aproape gol si pompa nu s-a putut raci. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
CipTal |
![]()
Post
#7
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
[quote=FantasyPitzy,18 Oct 2015, 20:04]
@CipTal: Nu stiam ca exista si varianta asta. Alte simptome nu stiu, nu scoate fum, porneste bine, sta bine la relanti. Pe la filtru de aer te-ai uitat? Bujiile de cand nu le-ai mai schimbat? Si da, colegii de pe forum au dreptate. Poate fi si pompa de benzina uzata sau infundata (sorb partial infundat). Si remediaza problema cu cele doua furtune care au o cuplare defectuoasa; probabil ca un capat intra in galeria de admisie iar celalalt in regulator; prin furtun se formeaza un mic vacuum care deschide mai mult sau mai putin o supapa (regulator de presiune) in functie de pozitia clapetei de acceleratie adica de sarcina motorului; daca trage aer fals pe la imbinarea respectiva regulatorul de presiune nu-si mai face treaba bine. This post has been edited by CipTal: 19 Oct 2015, 07:40 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
FantasyPitzy |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 3 Joined: 12 January 08 ![]() |
@RazvanF: Daca scot bancheta spate, pe acolo pot avea acces la pompa de benzina sa ma uit umpic la ea ?
@CipTal: Filtrul de aer este curat. Bujiile le-am schimbat, nicio diferenta, impreuna cu fisele. O sa verific pompa de benzina cum a sugerat RazvanF, desi nu cred ca-mi voi putea da seama de multe doar uitandu-ma la ea, dar sunt curios. Cele 2 furtunele frumusele: unul se duce in canistra de carbon iar celalalt intra in motor, sub clapeta. Mai am 3 Clio pe Colentina 45 p-aci ale vecinilor, sper sa ma bag in vorba cu ei ![]() Multumesc ! |
--------------------
Dacia
1100
1970
|
|
RazvanF |
![]()
Post
#9
|
![]() Tech Group: Members Posts: 2.284 Joined: 25 March 14 ![]() |
Era cineva cu exact aceeiasi problema ca si a ta, numai ca era pe Megane, zicea ca ii pornea foarte greu si cand urca in ture urca foarte greu.
Problema cica ar fi fost de la furtunul/teava de tur care pleca din pompa catre motor, cica era fisurata si asta ar fi fost cauza. |
--------------------
Dacia
Logan MCV Stepway X52
2017 1.5dCi 90 cp VW Polo Comfortline 2017 1.2TSI 90 cp 7-speed DSG
Masina are un tacanit....este intre scaun si volan. |
|
CipTal |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 12 September 14 ![]() |
QUOTE(FantasyPitzy @ 20 Oct 2015, 17:19) @RazvanF: Daca scot bancheta spate, pe acolo pot avea acces la pompa de benzina sa ma uit umpic la ea ? @CipTal: Filtrul de aer este curat. Bujiile le-am schimbat, nicio diferenta, impreuna cu fisele. O sa verific pompa de benzina cum a sugerat RazvanF, desi nu cred ca-mi voi putea da seama de multe doar uitandu-ma la ea, dar sunt curios. Cele 2 furtunele frumusele: unul se duce in canistra de carbon iar celalalt intra in motor, sub clapeta. Mai am 3 Clio pe Colentina 45 p-aci ale vecinilor, sper sa ma bag in vorba cu ei ![]() Multumesc ! Ok. In canistra de carbon trebuie sa intre trei furtunase dupa cum urmeaza, unul vine dinspre rezervor, al doilea pleaca din canistra si se duce in galeria de admisie iar al treilea ar trebui sa comunice cu exteriorul printr-o supapa de ventilare. Atentie ca exista si o mufa cu un cablu electric care se conecteaza la supapa de ventilatie care este montata tot pe canistra de carbon. Probabil ca la tine a fost scoasa canistra de carbon din circuitul normal iar furtunele au fost legate intr-o improvizatie cu specific romanesc "lasa ca merge si asa". Deci, in concluzie, parerea mea este ca ar fi posibil sa traga aer fals pe undeva. Avand aceasta problema, aerul fals care intra in galeria de admisie nu mai este contorizat de catre debitmetru iar motorul functioneaza anormal. In primul rand motorul nu mai trage iar daca sonda lambda sesizeaza si mai mult oxigen in gazele de evacuare atunci cantitatea de benzina injectata se micsoreaza iar functionarea este din ce in ce mai defectuoasa. This post has been edited by CipTal: 21 Oct 2015, 07:48 |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2007/1.5 dci 85 CP
- xxx
|
|
dandrackul |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 44 Joined: 29 June 12 ![]() |
la fel era si la mine. Furtunul din pompa de benzina fisurat. Nu se gaseste astfel de furtun ori se schimba tot ansamblul ori inlocuit cu furtun de benzina cu insertie de 8mm si cat mai multi bari.minim 3.5cat baga pompa.
|
--------------------
renault
clio II
2003 1.4 1.4 8v + gpl clio(thalia) dacă merge nu umbla la ea!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 23:18 |