Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Check injection, Voltaj alimentare senzor 1 (ATT)

scutyeru
post 7 Jan 2012, 16:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Salutare!

Va scriu si eu cu o problema legata de mesajul "Check injection" pe bord, mesaj aparut la doua zile dupa spalarea motorului. Ideea este ca mecanicul mi-a recomandat sa merg sa spal motorul fiind mult prea murdar, toate bune si frumoase, dupa spalare motorul a pornit normal doar ca dupa ce masina a stat doua zile pe loc, la pornirea ei, azi dimineata a aparut mesajul "Check injection". Mers la mecanic, pus tester pe masina, facut diagnoza rezultat mesaj: Voltaj alimentare senzor 1 (ATT). Din pacate nici mecanicul nu stie exact care ar fi problema, probabil apa la un contact in zona calculatorului. Ideea este ca avea nevoie de timp sa studieze problema, insa am nevoie de masina si a ramas sa revin in service. Pana atunci, s-a mai lovit cineva de asta? Aveti idee unde este acest " senzor 1"?

Va multumesc!


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Catalinmodena
post 7 Jan 2012, 16:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.547
Joined: 7 April 08
From: Aproape de Craiova




Spune si tu ce motor ai!


--------------------
Renault megane sedan manager 1.4 16v 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 7 Jan 2012, 16:40
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




nu ti-a spus nimeni ca nu e recomandat sa speli motorul?
mai ales iarna!


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw - DB 14 VLO, DB 14 COL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 7 Jan 2012, 17:11
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Scuze: - motor 1.9 dci, model 2003, cat despre spalat... "no comment" sad.gif

7 Jan 2012, 21:15:
Din ce am gasit senzorul cu pricina ar avea urmatoarele roluri:
- Senzorul de presiune galerie de admisie
- Senzor de presiune turbo
- Senzor de presiune a lichidului de racire
- Senzori amonte și în aval O2 si altele...

Va spune ceva asta? sad.gif Aveti idee pe unde ar fi acest senzor? Atasez si o poza cu motorul.

Mentionez ca in mers abia mai ating 3000 de ture, iar scoasa din viteza nu depaseste 4000...

Multumesc!

This post has been edited by scutyeru: 7 Jan 2012, 21:15

Attached thumbnail(s)
IMAG0011.jpg ( Size: 461.09k ) Number of downloads: 1470


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 7 Jan 2012, 21:44
Post #5


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Senzorul de presiune este cel de pe conducta de jos cam prin centrul pozei,in partea de jos.
De acolo este problema ta....parerea mea.

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fre33lancer
post 7 Jan 2012, 21:54
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 15 March 08




Heh, macar e curat smile.gif, nu am inteles de ce ti-ar recomanda mecanicul sa il speli...ii era frica se murdareste cand schimba o bujie ?


--------------------
Megane Sedan 2.2 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 7 Jan 2012, 22:00
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




@espacern - este cel pe care l-am incadrat in chenarul rosu? Multumesc.

@Fre33lancer - am o scurgere de ulei, motorul fiind foarte murdar (cu ulei inclus laugh.gif ) nu se vedea pe unde pierde... dar stii cum este la masinile mai batrane, rezolvi una, dai de alta ... sper sa o rezolv si pe asta cu ajutorul vostru smile.gif

This post has been edited by scutyeru: 7 Jan 2012, 22:57

Attached thumbnail(s)
IMAG0011.jpg ( Size: 656.33k ) Number of downloads: 1576


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 8 Jan 2012, 09:21
Post #8


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(scutyeru @ 7 Jan 2012, 22:00)
este cel pe care l-am incadrat in chenarul rosu?

Da,exact,afirmativ!

@+


--------------------
. . . - .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 8 Jan 2012, 09:35
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Am verificat, pare ok. Am umblat pe acolo, l-am dat jos (contactele par ok), l-am cuplat la loc insa nimic sad.gif

<span class='edit'>8 Jan 2012, 10:12:</span>
Daca as sti unde care sunt conexiunile si senzorii de mai jos... sad.gif

Check the cleanliness and condition of the throttle valve connections.
Check the cleanliness and condition of the pedal potentiometer connections.
Disconnect the battery and the injection computer.
Check the cleanliness and condition of the connections.
Repair if necessary.

Sensor feed No. 1 is reserved for the following components:
– inlet manifold pressure sensor
– turbocharger pressure sensor (F4RT 774 and 776 only)
– pedal potentiometer gang 2,
– coolant pressure sensor,
– Cruise control/Speed limiter buttons,
– upstream and downstream O2 sensors.


Am gasit totul despre codurile de eroare aici, in cazul meu DF011: http://www.simonemino.com/sagemclio197.pdf

<span class='edit'>8 Jan 2012, 12:33:</span>
... curatat cu spray de contact fiecare senzor in parte ... rezultatul tot negativ din pacate sad.gif sad.gif sad.gif

<span class='edit'>8 Jan 2012, 12:46:</span>
Am mai gasit asta:

Note:
Supply no.1 is for the following component:
– pedal sensor (gang 1),
– turbocharger pressure sensor.

Asadar are idee cineva unde este pozitionat senzorul de acceleratie si senzorul de presiune turbocompresor? sad.gif

9 Jan 2012, 09:25:
Nimeni??? sad.gif sad.gif sad.gif

This post has been edited by scutyeru: 9 Jan 2012, 09:25


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 13 Jan 2012, 08:15
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Salutare din nou!

Nici baietii din service nu i-au dat de cap... imi puteti recomanda un service ok pe electrica va rog? Ce sa fie Serus, Meridian, Cobalcescu ... ?)

Stiu sigur ca problema este de la senzorul de acceleratie doar ca nimeni nu stie ce sa verifice, probabiil ca nu cunosc locatia acesti senzor.... (Celelalte erori sunt ca au tot deconectat senzori si i-au dat cu spray de contact, dar au fost sterse)

Multumesc.

This post has been edited by scutyeru: 13 Jan 2012, 08:48

Attached thumbnail(s)
IMG_0002.JPG ( Size: 1.87mb ) Number of downloads: 1243
Untitled.jpg ( Size: 104.16k ) Number of downloads: 1113


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 18 Jan 2012, 20:39
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




@espacern - se pare ca ai avut dreptate ...

... mers la Serus, si dupa o investigatie mai amanuntita primesc vestea cea mare: sad.gif "trebuie inlocuit captorul de presiune turbo". Se pare ca senzorul este defect si pune in scurt, mai exact cand a masurat tensiunea pe cablu fara ca senzorul sa fie montat aparatul de masura indica 5V, in momentul in care cupla senzorul scadea pana la 2V, apoi la 0. Testat pe fire cu un alt senzor fenomenul nu mai exista si disparea si eroarea "Voltaj alimentare senzor no. 1"...

... costul unui asemenea senzor la Serus este de 550 de lei ... asadar, momentan sunt in cautarea unui senzor de presiune turbo SH sau nou insa mai ieftin (voi incerca la Elit). Pana atunci, electricianul mi-a recomandat sa merg cu senzorul deconectat cel putin in acest fel nu risc sa patesc ceva la calculatorul de injectie si nici nu va mai aparea "Injection fault + Stop" la cea mai mica tentativa de demaraj, nu ca el ar mai exista, insa doar faptul ca apas pedala mai brusc smile.gif. Vestea buna este ca dupa deconectarea senzorului motorul se tureaza (chiar daca am eroarea "Check injection + Service" in continuare pe bord), lipseste doar turbo de care imi este dor biggrin.gif

... acum, sper sa fie doar asta problema ... wacko.gif ... revin cu vesti cand gasesc senzorul smile.gif

Numai bine!



--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
scutyeru
post 23 Jan 2012, 18:32
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 27 December 11




Gata! Am inlocuit senzorul captor de presiune si problema s-a rezolvat!

Rog moderatorul sa stearga topicul, nu stiu daca prezinta interes la cate accesari a avut smile.gif

Numai bine!


--------------------
Renault Megane II 2003 1.9 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 01:10
Dacia