Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

R19 E6J probleme relanti, La pornire nu tine la relanti

oakyy_h
post 10 Dec 2010, 22:58
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




Salutari,sunt preocupat de mult timp cu aceasta anomalie dar nu reusesc sa o rezolv.Am un r19 1990 motor e6j 1.4 carburatie,cind pornesc nu vrea sa stea la relanti iar daca trag socul se ineaca adica se opreste motorul.trebuie sa o tin turata citeva minute si nu mai moare dar dupa ce se incalzeste mai mult sta turata mult si oscileaza 12-13 iar scade la 10.am schimbat filtru de aer ,bijii am spalat carburatoru si nici o ameliorare.multuesc mult si tuturor SARBATORI FERICITE , AN NOU FERICIT rolleyes.gif


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uskatu
post 12 Dec 2010, 21:32
Post #2


Energy


Group: Members
Posts: 102
Joined: 6 November 06
From: Craiova




Cred ca din carburator este problema! Intereseaza-te unde poti face un carbotest, cred ca nu este bine reglat. Am avut si eu probleme de genul asta, acum patru ani cand am luat masina si am fost la un mecanic care l-a curatat cu o solutie pt carburatoare, mi-a schimbat niste chestii prin el care nu mai erau bune, dupa care a facut reglajele si n-am mai avut probleme de atunci. (nu intreba ce a schimbat in el ca nu stiu, nu ma pricep)


--------------------
Renault 19 - DJ 21 FIL 1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 12 Dec 2010, 23:09
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




Multzam,dar un mecanic l-a spalat si reglat si spune ca pe interior nu ar fi nimic stricat.cind se incalzeste bine nu tremura nu se opreste dor sta turata si oscileaza.Nu ma deranjeaza mult dupa ce sa incalzit.mai astept si alte pareri si dupa ,iau o decizie.mii de multumiri SARBATORI FERICITE


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 25 Dec 2010, 23:18
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




Salutari,un lucru nu stiu daca are legatura dar cind o las in frina de motor merge in suturi,ma gindesc sa fie ceva de la aer.nu am gasit o explicatie la aceste anomalii sad.gif iar foarte rar cind o accelerez brusc in a 2-a da mici rateuri.numai bine si sanatate an nou fericit huh.gif


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
uskatu
post 27 Dec 2010, 12:04
Post #5


Energy


Group: Members
Posts: 102
Joined: 6 November 06
From: Craiova




Salut! Fisele cand le-ai schimbat ultima data? E posibil sa ai probleme si din cauza acestor fise!


--------------------
Renault 19 - DJ 21 FIL 1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 28 Dec 2010, 22:20
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




Salutare tuturor,de 5 ani de cind am masina nu am schimbat fisele dar cum poate sa influenteze asta doar cind este motorul rece.cind o pornesc dimineate nu merge intrerupt adica in 2-3 buji.Singurul lucru e ca nu sta la relanti iar daca trag socul se ineaca.Prima data se simte ca merge in 3 buji si se opreste.Sanatete si La multi ani


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 29 Dec 2010, 22:12
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




oakyy_h daca la pornire, deci cu motorul rece se opreste motorul cand tragi socul inseamna ca ai un amestec mai bogat decat trebuie...fie nu este bine reglat ori ai nivelul in CNC prea ridicat sau o disfunctionalitate la sistemele de imbogatire (posibil economizor pneumatic daca ai pe el). Spui ca a fost verificat de un mecanic.... dar asta nu inseamna ca se pricepe. Cauta pe cineva care sigur este cunoscator in carburatoare... poate un mecanic oltcit-ist ca se regleaza mai usor decat cel al oltcitului chiar daca sunt carburatoare diferite.

Despre functionarea cu smucituri in frana de motor...asta de obicei apare daca ai amestecul sarac (in regimul de progresiune...insa nu cred ca ai de unde sa reglezi asta la carburatorul tau) dar se poate si de la amestec prea bogat (lucru evident din ce am spus mai inainte. Pentru regimul franei de motor (ralanti accelerat) trebui sa ai la carburator un dispozitiv care nu permite inchiderea brusca a clapetei de acc. sau in functie de sistem introduce aer cand lasi brusc pedala-pt ca depresiunea marita din motor sa nu aspire mai multa benzina din circuitul de ralanti. Pe scurt carburatorul tau functionand cu amestec deja bogat , se intampla ca in frana de motor daca sistemul amintit nu functioneaza , amestecul sa se imbogateasca si mai mult...manifestare fiind cea amintita.

Despre faptul ca ralantiul nu sta la pornire, nu stiu la carburatorul tau (Weber dublu corp banuiesc) dar la motorul R 19 de 1721 carburatorul dispune de o rezistenta menita sa incalzeasca circuitul de ralanti, astfel asigura un ralanti stabil imediat dupa pornire. Daca o ai poate fi defecta, sparta (este ca o moneda de un ban in talpa carburatorului.

Cum arata izolatorul bujiilor(in interior desigur) si daca ai consumul mare?


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 12 Jan 2011, 23:04
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




salutare si mii de multumiri,am facut un lucru care ma pune pe ginduri,am deconectat furtunulcare iese din carburator si merge la o valvula asa banuesc ca este cea de pe contra aripa smile.gif si in frina de motor nu mai smuceste iar parca suna un pic mai frumos motorul.Fisele la bijii le vad bine dar prima bujie din stinga se coxeaza si o curat periodic ,electrodul nu se uda acolo este ok ,consumul nu l-am mai facut din vara cind era 7,5-8 acum merg zilnic 8 km si consuma mai mult (la lucru),Carburatorul este dublu corp weber si nu stiu unde mai exact este rezistenta de care zice BLUE R 19 iar aceasta ,,valvula,,stie cineva mai exact ce rol are se spala sau trebuie noua,MULTUMIRI si UN AN NOU FERICIT dry.gif


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 13 Jan 2011, 11:31
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Pune poze cu ''valvula'' si restul


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 21 Jan 2011, 23:26
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




SALUTARE ,aici am pus piesa despre care as vrea informatii,ar mai fi o precizare ,cind pornesc dupa ce masina a stationat mai mult timp 1-2 ore daca nu dau doua pedale inainte de pornire nu porneste nu cred ca are benzina in carburator,carburatorul este weber 32 tldr doua camere .mii de multumiri

22 Jan 2011, 00:54:
aici cred ca se vede mai bine ,nu sti daca este ok
se observa variatia relantiului cu toate ca motorul era cald ,numai bine tuturor si multumiri

This post has been edited by oakyy_h: 21 Jan 2011, 23:54

Attached thumbnail(s)
TOSH0380.JPG ( Size: 616.71k ) Number of downloads: 784


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BLUE R 19
post 22 Jan 2011, 22:10
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.244
Joined: 12 August 10
From: Pitesti




Dupa 1-2 ore nu dispare benzina din carburator, poate porni mai greu motorul cald dupa o scurta stationare pt ca se incalzeste carburatorul de la galerie si initial se face alimentarea cu vapori, dar benzina exista suficienta. Ar trebuia ca in cazul asta sa porneasca mai repede daca menti acc. complet apasata in timp ce actionezi demarorul...fara sprituri fara soc. Totusi cum spui tu ca se manifesta aceasta problema dupa 1-2 de la functionare atunci...deja carburatorul se raceste.
Posibil sa nu porneasca repede cu motorul cald este si de la aprindere.

Despre ''valvula'' aceea daca spui ca merge mai rotund motorul dupa ce ai deconectat furtunul de la ea si probabil l-ai lasat liber, o explicatie ar fi ....ca aerul care este aspirat prin furtunul liber saraceste amestecul deja bogat aducandu-l la o valoare normala. Nu cunosc care este rolul acelei ''valvule''.


--------------------
Dacia 1310 /1900
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tynn
post 22 Jan 2011, 22:28
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.222
Joined: 3 August 05
From: Constanta




Oaky, verifica daca inchide bine cuiul poantou, posibil sa se piarda benzina din camera de nivel constant a carburatorului.


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2008
Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 24 Jan 2011, 00:13
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




Ssalutare,cind sa incalzit mototrul nu mai sunt probleme la pornire si relantiul sta ,dar cu cit este mai cald sta mai turatla max 1200 si ce ar putea fii aceasta piesa?????


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
shelby500
post 2 Feb 2011, 21:02
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 66
Joined: 13 February 10
From: Craiova




As avea si eu probleme cu carburatoru masina este din 88 ,1721cc .masina merge groaznic dimineata trebuie incazita cam 2 min ca sa stea la relanti ,dupa ce se incazeste cind plec cu socu tras aproape maxim si da rateuri pina isi mai revine .am observat odata cind desfaceam capacu de plastic de deasupra carburatorului unde intra aer cind o aceleram dadea rateuri din carburator in sus sarea fum negru . cind sta la relanti oscileaza ,face autoaprindere iar ca sa o opresc tr sa o bag in viteza si sa ridic picioru usor de pe ambreaj . . Am impresia ca nici camera a doua nu o deschide cind trebuie. Sint din Craiova daca ma puteti ajuta sa scap de toate belelele. Carburatorul este solex z10 .Daca are cineva de vinzare unul ma anunta si pe mine .Am inteles ca sar deforma si talpa carburatorului adica flansa aia .Am citit la cei cu reanult 21 acolo mai au acels motor ca mine.


--------------------
reanult reanult 19 txe 1988 f2n carburator
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 14 Nov 2011, 23:33
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




SAL, AM GASIT REZISTENTA SAU ASA CRED EU .ESTE IN SPATELE CARBURATORULUI ,MI-A MASURATO CINEVA SI ZICE CA ARE CONTINUITATE SI NU ESTE ARSA.DE CE NU STA LA RELANTI CIND ESTE MOTORUL RECE ?? SAR PUTEA REGLA AMESTECUL CARE ESTE PREA BOGAT ??.NU MAI BINE TUTUROR!!

Attached thumbnail(s)
TOSH0757.JPG ( Size: 2.34mb ) Number of downloads: 568


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 17 Nov 2011, 12:04
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Cauta modelul exact al carburatorului, si dupa aia caut documentatie ptr el. Dupa cum face ai amestec bogat, capac delcou fisurat, trage aer fals pe langa o garnitura.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 21 Nov 2011, 23:20
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




weber 32 tldr

22 Nov 2011, 00:26:
salutarii ,tuturor.problema este dece numai cind este rece motorul,cind se incalzeste este acelas capac delcou sau garnitura.aici am facut citeva poze carburatorului.

This post has been edited by oakyy_h: 21 Nov 2011, 23:26

Attached thumbnail(s)
TOSH0789.JPG ( Size: 106.89k ) Number of downloads: 533


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 19 Dec 2011, 23:47
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




salutarii.s-ar pute sa fie problema de la garnitura carburatorului sa nu fie fisurata si cuiul ponton sa nu inchida bine???care este cuiul ponton are cineva o poza??


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
oakyy_h
post 2 Feb 2012, 23:47
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 29
Joined: 7 February 10




am gasit eu documentatie despre carburator dar nu pre inteleg mult,daca este cineva sa explice mai pe intelesul poporului.mii de multumirihttp://www.renault21.es/Manual/Carb_Iny/MRCARBW.pdf

3 Feb 2012, 00:49:
weber 32 tldr


This post has been edited by oakyy_h: 2 Feb 2012, 23:49


--------------------
renault 19 - PH09GDT 1990 tse carburetie e6j
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 6th August 2025 - 13:36
Dacia