R19 E6J probleme relanti, La pornire nu tine la relanti
![]() ![]() ![]() |
R19 E6J probleme relanti, La pornire nu tine la relanti
oakyy_h |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
|
||
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|||
uskatu |
![]()
Post
#2
|
![]() Energy Group: Members Posts: 102 Joined: 6 November 06 From: Craiova ![]() |
Cred ca din carburator este problema! Intereseaza-te unde poti face un carbotest, cred ca nu este bine reglat. Am avut si eu probleme de genul asta, acum patru ani cand am luat masina si am fost la un mecanic care l-a curatat cu o solutie pt carburatoare, mi-a schimbat niste chestii prin el care nu mai erau bune, dupa care a facut reglajele si n-am mai avut probleme de atunci. (nu intreba ce a schimbat in el ca nu stiu, nu ma pricep)
|
--------------------
Renault
19
- DJ 21 FIL
1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
Multzam,dar un mecanic l-a spalat si reglat si spune ca pe interior nu ar fi nimic stricat.cind se incalzeste bine nu tremura nu se opreste dor sta turata si oscileaza.Nu ma deranjeaza mult dupa ce sa incalzit.mai astept si alte pareri si dupa ,iau o decizie.mii de multumiri SARBATORI FERICITE
|
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
Salutari,un lucru nu stiu daca are legatura dar cind o las in frina de motor merge in suturi,ma gindesc sa fie ceva de la aer.nu am gasit o explicatie la aceste anomalii
![]() ![]() |
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
uskatu |
![]()
Post
#5
|
![]() Energy Group: Members Posts: 102 Joined: 6 November 06 From: Craiova ![]() |
Salut! Fisele cand le-ai schimbat ultima data? E posibil sa ai probleme si din cauza acestor fise!
|
--------------------
Renault
19
- DJ 21 FIL
1990, 1.4/RT/Energy 'E6J'
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
Salutare tuturor,de 5 ani de cind am masina nu am schimbat fisele dar cum poate sa influenteze asta doar cind este motorul rece.cind o pornesc dimineate nu merge intrerupt adica in 2-3 buji.Singurul lucru e ca nu sta la relanti iar daca trag socul se ineaca.Prima data se simte ca merge in 3 buji si se opreste.Sanatete si La multi ani
|
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
oakyy_h daca la pornire, deci cu motorul rece se opreste motorul cand tragi socul inseamna ca ai un amestec mai bogat decat trebuie...fie nu este bine reglat ori ai nivelul in CNC prea ridicat sau o disfunctionalitate la sistemele de imbogatire (posibil economizor pneumatic daca ai pe el). Spui ca a fost verificat de un mecanic.... dar asta nu inseamna ca se pricepe. Cauta pe cineva care sigur este cunoscator in carburatoare... poate un mecanic oltcit-ist ca se regleaza mai usor decat cel al oltcitului chiar daca sunt carburatoare diferite.
Despre functionarea cu smucituri in frana de motor...asta de obicei apare daca ai amestecul sarac (in regimul de progresiune...insa nu cred ca ai de unde sa reglezi asta la carburatorul tau) dar se poate si de la amestec prea bogat (lucru evident din ce am spus mai inainte. Pentru regimul franei de motor (ralanti accelerat) trebui sa ai la carburator un dispozitiv care nu permite inchiderea brusca a clapetei de acc. sau in functie de sistem introduce aer cand lasi brusc pedala-pt ca depresiunea marita din motor sa nu aspire mai multa benzina din circuitul de ralanti. Pe scurt carburatorul tau functionand cu amestec deja bogat , se intampla ca in frana de motor daca sistemul amintit nu functioneaza , amestecul sa se imbogateasca si mai mult...manifestare fiind cea amintita. Despre faptul ca ralantiul nu sta la pornire, nu stiu la carburatorul tau (Weber dublu corp banuiesc) dar la motorul R 19 de 1721 carburatorul dispune de o rezistenta menita sa incalzeasca circuitul de ralanti, astfel asigura un ralanti stabil imediat dupa pornire. Daca o ai poate fi defecta, sparta (este ca o moneda de un ban in talpa carburatorului. Cum arata izolatorul bujiilor(in interior desigur) si daca ai consumul mare? |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
salutare si mii de multumiri,am facut un lucru care ma pune pe ginduri,am deconectat furtunulcare iese din carburator si merge la o valvula asa banuesc ca este cea de pe contra aripa
![]() ![]() |
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Pune poze cu ''valvula'' si restul
|
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
SALUTARE ,aici am pus piesa despre care as vrea informatii,ar mai fi o precizare ,cind pornesc dupa ce masina a stationat mai mult timp 1-2 ore daca nu dau doua pedale inainte de pornire nu porneste nu cred ca are benzina in carburator,carburatorul este weber 32 tldr doua camere .mii de multumiri
22 Jan 2011, 00:54: aici cred ca se vede mai bine ,nu sti daca este ok This post has been edited by oakyy_h: 21 Jan 2011, 23:54 Attached thumbnail(s) TOSH0380.JPG ( Size: 616.71k ) Number of downloads: 784 |
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
BLUE R 19 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.244 Joined: 12 August 10 From: Pitesti ![]() |
Dupa 1-2 ore nu dispare benzina din carburator, poate porni mai greu motorul cald dupa o scurta stationare pt ca se incalzeste carburatorul de la galerie si initial se face alimentarea cu vapori, dar benzina exista suficienta. Ar trebuia ca in cazul asta sa porneasca mai repede daca menti acc. complet apasata in timp ce actionezi demarorul...fara sprituri fara soc. Totusi cum spui tu ca se manifesta aceasta problema dupa 1-2 de la functionare atunci...deja carburatorul se raceste.
Posibil sa nu porneasca repede cu motorul cald este si de la aprindere. Despre ''valvula'' aceea daca spui ca merge mai rotund motorul dupa ce ai deconectat furtunul de la ea si probabil l-ai lasat liber, o explicatie ar fi ....ca aerul care este aspirat prin furtunul liber saraceste amestecul deja bogat aducandu-l la o valoare normala. Nu cunosc care este rolul acelei ''valvule''. |
--------------------
Dacia
1310
/1900
|
|
tynn |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.222 Joined: 3 August 05 From: Constanta ![]() |
Oaky, verifica daca inchide bine cuiul poantou, posibil sa se piarda benzina din camera de nivel constant a carburatorului.
|
--------------------
Dacia
Logan
1.4 MPI 2008 Dacia Duster Prestige 4x4 Dci 2015
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
Ssalutare,cind sa incalzit mototrul nu mai sunt probleme la pornire si relantiul sta ,dar cu cit este mai cald sta mai turatla max 1200 si ce ar putea fii aceasta piesa?????
|
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
shelby500 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 66 Joined: 13 February 10 From: Craiova ![]() |
As avea si eu probleme cu carburatoru masina este din 88 ,1721cc .masina merge groaznic dimineata trebuie incazita cam 2 min ca sa stea la relanti ,dupa ce se incazeste cind plec cu socu tras aproape maxim si da rateuri pina isi mai revine .am observat odata cind desfaceam capacu de plastic de deasupra carburatorului unde intra aer cind o aceleram dadea rateuri din carburator in sus sarea fum negru . cind sta la relanti oscileaza ,face autoaprindere iar ca sa o opresc tr sa o bag in viteza si sa ridic picioru usor de pe ambreaj . . Am impresia ca nici camera a doua nu o deschide cind trebuie. Sint din Craiova daca ma puteti ajuta sa scap de toate belelele. Carburatorul este solex z10 .Daca are cineva de vinzare unul ma anunta si pe mine .Am inteles ca sar deforma si talpa carburatorului adica flansa aia .Am citit la cei cu reanult 21 acolo mai au acels motor ca mine.
|
--------------------
reanult
reanult 19 txe
1988 f2n carburator
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
SAL, AM GASIT REZISTENTA SAU ASA CRED EU .ESTE IN SPATELE CARBURATORULUI ,MI-A MASURATO CINEVA SI ZICE CA ARE CONTINUITATE SI NU ESTE ARSA.DE CE NU STA LA RELANTI CIND ESTE MOTORUL RECE ?? SAR PUTEA REGLA AMESTECUL CARE ESTE PREA BOGAT ??.NU MAI BINE TUTUROR!!
Attached thumbnail(s) TOSH0757.JPG ( Size: 2.34mb ) Number of downloads: 568 |
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
mihai1677 |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.369 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Cauta modelul exact al carburatorului, si dupa aia caut documentatie ptr el. Dupa cum face ai amestec bogat, capac delcou fisurat, trage aer fals pe langa o garnitura.
|
--------------------
Renault 5 Campus,
Hyundai Sonata,
1988 / 2001
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
weber 32 tldr
22 Nov 2011, 00:26: salutarii ,tuturor.problema este dece numai cind este rece motorul,cind se incalzeste este acelas capac delcou sau garnitura.aici am facut citeva poze carburatorului. This post has been edited by oakyy_h: 21 Nov 2011, 23:26 Attached thumbnail(s) TOSH0789.JPG ( Size: 106.89k ) Number of downloads: 533 |
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
salutarii.s-ar pute sa fie problema de la garnitura carburatorului sa nu fie fisurata si cuiul ponton sa nu inchida bine???care este cuiul ponton are cineva o poza??
|
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
oakyy_h |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 29 Joined: 7 February 10 ![]() |
am gasit eu documentatie despre carburator dar nu pre inteleg mult,daca este cineva sa explice mai pe intelesul poporului.mii de multumirihttp://www.renault21.es/Manual/Carb_Iny/MRCARBW.pdf
3 Feb 2012, 00:49: weber 32 tldr This post has been edited by oakyy_h: 2 Feb 2012, 23:49 |
--------------------
renault
19
- PH09GDT
1990 tse carburetie e6j
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 6th August 2025 - 13:36 |