Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Insonorizare, Metode, idei

mircea-daniel
post 2 Mar 2012, 16:09
Post #31


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Imi spune cineva cum pot verifica motorul sa fie in stare buna? Adica evacuarea si suportii? La 150 parca sunt in avion... Cobor chiaun din ea.

This post has been edited by mircea-daniel: 2 Mar 2012, 16:31


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Markos
post 2 Mar 2012, 16:19
Post #32


fost programator


Group: Members
Posts: 8.016
Joined: 27 October 05
From: Scursurești Vale




QUOTE(mircea-daniel @ 2 Mar 2012, 16:09)
Imi spune cineva cum pot verifica motorul sa fie in stare buna? Adica ejacularea si suportii?
*


Referitor la ejaculare, verifica sa nu fie precoce. Folosesti un cronometru digital.

This post has been edited by Markos: 2 Mar 2012, 19:53


--------------------
Reno Megan Privilej
"Partidele politice sunt cai la carul de aur al istoriei românilor; când devin gloabe, poporul român le trimite la abator." - P.Țuțea
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gsalexandru
post 2 Mar 2012, 17:18
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.417
Joined: 8 November 09
From: Romania-Suceava




pentru degresat, cred ca poti folosi cu succes diluantul. eu bat pariu ca lipesc alubandul in asa fel incat sa nu se dezlipeasca, iar in legatura cu mirosul intr-adevar va mirosi putin dar doar la inceput


--------------------
renault laguna 2 2001 1.9 dci expression - sv-07-xjr
Reparatii chei/carduri auto - 0742978558
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 2 Mar 2012, 18:05
Post #34


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE(mircea-daniel @ 2 Mar 2012, 16:09)
Imi spune cineva cum pot verifica motorul sa fie in stare buna? Adica evacuarea si suportii? La 150 parca sunt in avion... Cobor chiaun din ea.
*

Da-i si tu a doua!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bion
post 2 Mar 2012, 20:35
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.711
Joined: 1 May 04
From: TM




Baga 150 si apoi reduci rapid in treapta a IIa si frana de motor frate . Cica ambreiajul se caleste si pinionu` de atac devine neted ca un cur de bebe. Cureaua de distributie se aseaza mai bine. Uite pe DC e un domn expert in asta Il cheama Dl.Corbex. Da-i PM si-ti explica metoda pas cu pas


--------------------
Dacia SLZ Scala 2003 - TM54
Crăpa-le-ar Domnul ficații
Și setea ogoi-le-ar cu venin,
Căci n-au păreche-n lume blestemații
Crîșmarii care toarnă apă-n vin !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mircea-daniel
post 2 Mar 2012, 21:46
Post #36


Membru cu tubina


Group: Members
Posts: 1.023
Joined: 16 May 05
From: Banda I




Si legatura cu metoda de a verifica suportii motorului si a evacuarii e undeva printre randuri, sau cum?

<span class='edit'>3 Mar 2012, 16:42:</span>
Lucrurile stau cam asa:
1.VF1BG0 mi-a verificat suportul din stanga. E ok, desi are ceva uzura. Zgomotul din interior nu s-a modificat cu el scos.
2.In interior se aude motorul gros. Cand ies afara, se aude parca mai incet, si mai subtire. In interior, se aude mai tare si mai gros.
3.Cand pornesc motorul, parca suiera ceva. De fapt, face un zgomot ca si cum cineva ar sufla intr-o sticla (daca stiti la ce ma refer).
4.Tampoanele motorului, par ok, dupa spusele lui VF1BG0 (la o aruncatura de ochi).
5.Am ajuns la concluzia ca la viteze mari se aude motorul; de fapt asta deranjeaza, restul zgomotelor (fasait, vazait, etc) ori sunt insesizabile, ori sunt acoperite de motor.
6.Vibratii in interior nu prea am.
7.Racordul flexibil, care se vede in spatele motorului si jos nu pare afumat. Si nici fisurat (m-am uitat de sus).

Concluzii: ce ar trebui sa verific? Dupa ce am scormonit pe forum, ar trebui sa verific racordurile turbinei si evacuarea? Cum pot sa fac asta?

This post has been edited by mircea-daniel: 3 Mar 2012, 16:49


--------------------
Renault Lagunaaaa 2003 - B 666 GGG
Cand aveam Clio mi se parea ca merg toti ca nebunii (consum 6%). Acum am leguma si mi se pare ca toti merg ca melcii (consum 10%).
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniLaguna2
post 6 Mar 2012, 19:31
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 809
Joined: 30 January 11
From: bucuresti




pana la urma este bun aluband macar sa nu mai sune asa gol cand inchid usile ..gen bidon sec...


--------------------
renault laguna2 2003 - B-200-DNI
dni[COLOR=blue][SIZE=7]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th June 2024 - 04:35
Dacia