Dacia Logan 1.5 dCi, + daciile vechi
![]() ![]() |
Dacia Logan 1.5 dCi, + daciile vechi
sorin1983 |
![]()
Post
#151
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 5.627 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti-Rahova ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane1-
-Sisteme electronice de securitate "Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
|
|||
yomarius |
![]()
Post
#152
|
Membru autentic Group: Members Posts: 248 Joined: 8 July 10 From: Bucuresti ![]() |
decat pemfeu.
|
--------------------
Kia
Sorento
2007 2,5 CRDI
|
|
4x4 |
![]()
Post
#153
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
320d? |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
1310CL |
![]()
Post
#154
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@4x4: Tu ai fost cel mai aproape.
Masina este un 318i din 2001,1995cmc 105kw valvetronic...a avut un singur proprietar in Germania,nu a fost omorata sau coxarita,arata bine,are rugina,dar superficiala si foarte putina,imi place ca e foarte silentioasa fata de megane,desi e mai veche,probabil si motorul pe benzina,dar se simte legata..ceva mai rigida la suspensii totusi. Tin sa va anunt ca masina n-am luat-o pt.liniute/fite sau fiindca-i beamveu domle' , pur si simplu mi-a cazut cu tronc,mi-a placut foarte mult. Deocamdata este in stadiul de w.i.p ,masina o s-o folosesc zi de zi pentru deplasarea la servici si nu numai,nu o sa fie masina de garaj,dar o sa am grija de ea cat pot si cum pot. ![]() Asa,am inceput cu cele de rigoare,adica ulei+filtre,am mai schimbat o bobina arsa,mergea doar in 3 pistoane,vasul de expansiune care era fisurat,izolat niste fire pe la portbagaj(nu functiona lumina cand il deschideam),am mai gast pe tester senzorul de temperatura apa motor,nu citea corect,l-am schimbat si pe ala,am scapat de jantele ce le avea(pe 17 inch)fiindca aratau execrabil si una pe spate era si fisurata,am de tabla acum. Am bagat ceva banuti in ea,dar mi-e draga si vreau s-o readuc pe sosele,jurnalul o sa ramana al daciei dar o s-o mai vedeti si p-asta gri din cand in cand. ![]() This post has been edited by 1310CL: 2 Jul 2014, 22:40 Attached thumbnail(s) IMAG1373_1.jpg ( Size: 1.32mb ) Number of downloads: 1147 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
4x4 |
![]()
Post
#155
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
n46b20
![]() Sigur nu ai sa faci liniute, burnuri si altele ca ti-o iei de la un 320d, care are o plaja mai larga de cuplu, consum mai bun dar suna ca o duba ![]() Banuiesc ca e manual. In cazul in care vrei sa controlezi cat de cat schimbatul vitezelor ai doua modificari de facut: 1. Scoti CDV-ul *clutch delay valve, e o restrictie pusa pe circuitul hidraulic de la ambreiaj. Are functia de a nu permite cuplarea/decuplarea brusca a ambreiajului, il patineaza. Asa arata dracia data jos: DSC00081__2_.JPG ( Size: 640.82k ) Number of downloads: 1031 DSC00082__2_.JPG ( Size: 364.16k ) Number of downloads: 936 Aici o gasesti pe masina: 4.jpg Pur si simplu o desfiletezi, si apoi unesti direct liniile. DSC00085.JPG ( Size: 404.33k ) Number of downloads: 935 Sa iei cu tine niste lichid de frana ca ai sa pierzi o parte, aeriseste instalatia. Dezavantaje: Avantaje: ![]() Poate primesti o bere de la pasageri dupa ce le inceteaza capurile sa se balanseze inainte si inapoi. 2. Scoti senzorul de cursa de la pedala de ambreiaj. Previne pornitul masinii in viteza, dezactiveaza cruise controlul iar in timpul liber iti posedeaza pedala de acceleratie si te face sa te simti ca un sofer mizerabil. Bagi capu sub bord si dai jos plasticu de deasupra pedalelor. IMG_20140703_122954.jpg ( Size: 793.96k ) Number of downloads: 401 E tinut in cateva suruburi si clame. Vezi unde se termina piciorul pedalei de ambreiaj, acolo ai un fir care duce la senzor. Il deconectezi. IMG_20140703_123432.jpg ( Size: 832.11k ) Number of downloads: 168 Eu am luat senzoru cu mine in casa sa il afisez langa CDV. Dezavantaje: Nu iti mai merge cruise controlul. Avantaje: ![]() Paradoxal, dar cu cat dai mai multe piese jos cu atat devine mai buna masina. Sunt totusi cateva chestii care merita adaugate: DSC00506.JPG ( Size: 654.4k ) Number of downloads: 208 Astea doua discuri vin deasupra flanselor de la amortizoarele din fata si au rolul de a rigidiza capul oalelor. Iei catea gropi bune pe drumurile patriei si ai sa ti le faci ciuperca fara. Multi kmp! This post has been edited by 4x4: 3 Jul 2014, 12:16 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
1310CL |
![]()
Post
#156
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Masina nu am luat-o pentru asa ceva,merg ca un mos cu ea,o accelerez lin si nu o turez pana-n blana...am luat-o sa-mi fac treaba cu ea,repet,nu este pentru liniute,burnuri si alte magarii ale tineretului din ziua de azi care poseda un beamveu cu motor mare.
![]() Eu merg pe bani mei aici...deci n-o sa-mi bat joc de ea,mersi de sfaturi colegu 4x4(banuiesc ca ai tot seria 3),deocamdata sunt altele prioritare...mie-mi place cum merge si acum,probabil conteaza si soferul.. ![]() Revenind la masina,lucrari la sistemul de evacuare,teava de la intrarea in intermediara putin fisurata si sufla urat pe acolo,toba in sine este buna asa ca am decis s-o sudez acolo si apoi acoperit tot cu ciment de toba,nu credeam ca niste pori atat de mici pot modifica glasul motorului atat de mult.. Ornamentul acela va fi dat jos,doar ca n-am avut timp de el..oricum pe spate am una Remus pregatita de montare. ![]() This post has been edited by 1310CL: 3 Jul 2014, 18:42 Attached thumbnail(s) IMG_20140626_00004.jpg ( Size: 1.15mb ) Number of downloads: 296 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
4x4 |
![]()
Post
#157
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Corect n46 a fost pus din 2004.
Daca tu esti multumit, cine sunt eu sa te contrazic ![]() DSC00078.JPG ( Size: 635.23k ) Number of downloads: 364 Eu o vand pe a mea, pentru mine motorizarea asta e prea anemica insa pentru croaziera a fost ok, destul de confortabila si placuta la condus. Daca mai cumperi piese cauta pe google mister auto. Eu de acolo m-am aprovizionat. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
1310CL |
![]()
Post
#158
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Ei bine,eu abia am cumparat-o,si mi se pare mult mai legata ca un megane fie acesta si mai nou...e ceva mai rigid,dar mi-a lasat o impresie buna.
Cum masina a stat,am incercat s-o verific amanuntit si sa ma apuc de ce-i mai important,i-am schimbat bateria cu una noua Bosch,curatat bornele cu spray de contact,urmeaza sa-i schimb uleiul in grup si cutie,dar sunt in dubii,pentru ca are o culoare foarte deschisa si curata,atat in grup cat si-n cutie insa nu sunt la nivel,mai trebuie completat. La directie am schimbat bucsele de la brat stanga si dreapta si un pivot care era varza,i-am dat un jet de apa si a trecut cu brioul de rar,am terminat si cu inscrisul...nu scoate gram de fum. Sambata asta dupa ce ajung la tara o bag iarasi pe canal,verificari si iar verificari...asa se duce salarul meu,dar chiar imi e draga si vreau sa am grija de ea,c-a sa aibe si ea la randul ei grija de mine. ![]() La dacie s-a dus iar cuplajul de la volan,si cica astea de Topoloveni is bune...de data asta iau origine...sambata urmeaza sa spal si breku' saracu si sa-l bag pe canal pentru o verificare. This post has been edited by 1310CL: 3 Jul 2014, 23:11 Attached thumbnail(s) IMAG1383.jpg ( Size: 897.87k ) Number of downloads: 387 IMAG1335.jpg ( Size: 1.25mb ) Number of downloads: 351 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
andri1940 |
![]()
Post
#159
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.741 Joined: 23 March 08 From: Pitesti ![]() |
Sa o stapanesti sanatos. Dar, sincer, interiorul ala nu te deranjeaza? Parca esti in biserica cu lumina stinsa...
Vad ca ai umblat pe la evacuare. Foarte bine ca incerci sa iti rezolvi singur micile probleme la masina, de multe ori iese mai bine decat in service. Eram de curand intr-un asa-zis mare loc unde se monteaza sisteme de evacuare in Pitesti (Pilot Power Tuning) si am ramasa masca cand au umblat in fata mea la doua BMW-uri ca al tau (unul berlina si unul break). La berlina ii pusese in locul intermediarei o teava de inox, facuta practic din ciocan, la menghina, naiba stie cat o sa stea pe masina. La break lucrau pentru ca venise omul inapoi dupa ce ii instalasera asa-zisii mecanici toba si ii atingea in caroserie, au reglat cu niste saibe niste bari de rigidizare pe dedesubt, dar tot atingea... Cand mi-a venit mie randul sa-mi montez tobele nou-noute pe Renault, din fericire nu cumparate de la ei, eram goga pe aia ca vazusem ce "meseriasi" sunt. Au reusit totusi sa rupa un tampon la finala pana le-am explicat cum se pune... Mai bine ma murdaream singur pe maini si faceam treaba mai buna ca ei, dar n-am acces la canal ca tine. This post has been edited by andri1940: 3 Jul 2014, 23:48 |
--------------------
Renault
Laguna 2 1.8 16v
Dynamique 2002
|
|
4x4 |
![]()
Post
#160
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
E important sa folosesti uleiul corespunzator la motoarele astea, altfel vanosul si valvetronicul au de suferit.
Deci Longlife04 0w40 sau 5w30. Cauta pe google ulei de ulei. Daca stii de unde sa iau o cheie pentru desfacut filtrul de ulei zi si mie. .. edit Pana acuma vad ca masina mea nu are nimic special ![]() This post has been edited by 4x4: 3 Jul 2014, 23:50 |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
1310CL |
![]()
Post
#161
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
@andri1940:Mersii !!! sincer,alea au fost puse de maicamea,si chiar n-am timp de ele,deocamdata nu ma deranjeaza,desi nu-s cu briz-briz-uri pe la oglinzi...intradevar,am umblat la evacuare,nu suport sa fie sparta sau sa sufle...am rezolvat-o impreuna cu un amic ,si in cele mai multe cazuri nu merg cu ea la mecanic(am patit-o cu renoul cu cei supranumiti MECANICI sau MESERIASI)incerc sa o rezolv eu daca am scule si e ceva la care ma pricep,daca nu,abia atunci recurg la service-uri.
![]() @4x4: Longlife 0w40 i-am bagat,m-am interesat inainte sa-i schimb uleiul,si da cheia aia de filtre e greu de gasit...noroc ca am un amic ce are una in dotare,si la el am facut schimbul. ![]() La masina mai e de lucru,dar imi pun nadejdea-n ea,si sper sa ma care ani buni pe drumurile patriei fiindca n-am de gand s-o dau prea curand. ![]() This post has been edited by 1310CL: 4 Jul 2014, 22:09 Attached thumbnail(s) asdasda.jpg ( Size: 51.85k ) Number of downloads: 260 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
cata50 |
![]()
Post
#162
|
![]() D-ala cu multe leduri. Group: Members Posts: 1.570 Joined: 17 October 11 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia/Seat/Audi
1300/Leon/TT
1979 Dacia 1300 - 05.03.1979-10.06.2013
Telefon: 0755.132.345 |
|
4x4 |
![]()
Post
#163
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
![]() Am luat si eu una din lidl dar banda aluneca pe plastic. Asa arata capacul: maxresdefault.jpg |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
R E M U S |
![]()
Post
#164
|
![]() Group: Modelatori Group: Members Posts: 531 Joined: 14 May 13 From: ¯\_(ツ)_/¯ ![]() |
Mno, in ziua de azi cand gasesti si rahat pe gogu...
http://www.emagazinuldescule.ro/scule-schi...i_AT1494-3.html http://zimber-scule.com/ccheie-filtru-de-u...vwopel-bgs.html http://www.pieseauto.ro/scule-service-ulei...1337857325.html http://www.scule-service.ro/set-desfacut-b...14-art1041/420/ http://www.pieseauto.ro/scule-service-ulei...-134645519.html |
--------------------
Mitsubishi
Colt
2009 sa mergi tare intrand pe contrasens in toate curbele? MEAH sa mergi tare pastrandu-ti banda? asta inseamna sa fii mafiot restu' e cancan... |
|
Raduchu |
![]()
Post
#165
|
![]() Nu-mi arde becu' Group: Members Posts: 1.453 Joined: 21 April 09 ![]() |
Sa o stapanesti sanatos!
Frumoase rau e46-urile astea, dar cam micute la interior, adica mie asa mi se par, la 1.90 ai mei ![]() |
--------------------
Renault 25 '86
2 x Volkswagen Passat
'08 Highline '10 R-Line There is a light somewhere, it may not be much, but it beats the darkness!
Rage, rage against the dying of the light! 500.000 km and counting. |
|
cdadan |
![]()
Post
#166
|
![]() fara turbo viata e pustiu Group: Members Posts: 5.202 Joined: 9 October 09 From: Cluj Napoca ![]() |
Cam asa-s toate 3-urile, in interior au spatiu de compacta. Cam la fel e si la haudi, de ex.generatia precedenta de A4 are spatiu interior absolut comparabil cu A3/Golf.
|
--------------------
pegas
de dame
1986
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#167
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.221 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Spatiul in spate. In fata eu stau absolut confortabil.
|
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
4x4 |
![]()
Post
#168
|
![]() Übermensch Group: Members Posts: 3.394 Joined: 24 March 07 ![]() |
Toate cheile care le-ai pus sunt gresite.
![]() 86mm 16 laturi e cheia de care am nevoie si nu am de gand sa dau 50 de lei pe una. La banii astia ma duc direct la unu sa schimbe el uleiu. |
--------------------
W
S
S Attere Dominatum!
|
|
1310CL |
![]()
Post
#169
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Multumesc !!!
Da intradevar spatiul in fata este ok..zic eu,am 1.80 dar in spate parca e mai inghesuit fata de megane de exemplu...dar nu ma deranjeaza,imi place ca e foarte tacuta la drum lung(nu-s vitezoman merg cu 90-100 pe unde-i drumul bun) trage bine in depasiri si am un consum foarte bun(nu-s genul sa plafonez acceleratia,sau sa trag de schimbator ca narodu) . Weekandul asta am reusit sa-i schimb uleiul in grup,am bagat CASTROL 75w140 SAE X-J si a intrat fix o litra,ce am observat,uleiul vechi avea o culoare foarte inchisa...gen coca-cola. Urmeaza uleiul din cutie sa-l schimb,dar deocamdata mai aman operatia. ![]() ![]() |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
TitiMotanu' |
![]()
Post
#170
|
Membru Group: Members Posts: 126 Joined: 10 March 11 ![]() |
[quote=1310CL,3 Jul 2014, 23:07]
urmeaza sa-i schimb uleiul in grup si cutie,dar sunt in dubii,pentru ca are o culoare foarte deschisa si curata,atat in grup cat si-n cutie insa nu sunt la nivel,mai trebuie completat. [quote=1310CL,7 Jul 2014, 17:45] Weekandul asta am reusit sa-i schimb uleiul in grup,am bagat CASTROL 75w140 SAE X-J si a intrat fix o litra,ce am observat,uleiul vechi avea o culoare foarte inchisa...gen coca-cola. Cum era pana la urma? ![]() Sa te plimbe multi km. Sau urarea clasica parca era: multi kmp! ![]() |
--------------------
-
- -
- - - -
- B -- ---
|
|
MuciX |
![]()
Post
#171
|
![]() sunt un om bun Group: Members Posts: 9.559 Joined: 19 November 07 From: când în când ![]() |
|
--------------------
-
-
- Un român emigrat este un român salvat.
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#172
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Din poza cu interiorul văd că ai GPL, ce consum ai?
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
1310CL |
![]()
Post
#173
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Da,ce era mai important aia am si omis,masina are instalatie de gpl,Prins vsi montata in 2011 in Germania,sta foarte bine cu consumul,in afar i-am scos 7% si in oras 10-11% depinde de trafic,nu tot timpul e la fel,mie-mi convine,e 2.95 litra de gaz la mine la servici,cu 30 de lei am deja facuti 120 de km si inca nu e goala butelia .
![]() Da,faza cu uleiul,cand am urcat-o pe elevator si am bagat degetul,pe deget parea foarte curat,chiar ma mirasem,insa dupa ce l-am vazut golit pe tot intr-o sticla transparenta....s-a cam schimbat culoarea la el ![]() Multumesc pentru urari !!! |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
1310CL |
![]()
Post
#174
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Am revenit din concediu,acolo unde am avut putin timp sa ma ocup de ea.
Recent i-am schimbat intinzatorul de la lant cu unul upgradat,alta viata acum,nu mai bate la pornire si parca si motorul are alt mers... Am apucat s-o mai ridic pe cric,sa ma bag pe sub ea,am avut etrieri fata infranati,dupa un drum de 50 de km se cam incingeau rotile,acum vad ca a disparut dupa ce i-am curatat,dar pe spate se simte cam acelasi lucru,trebuie sa iau masuri si acolo. La caroserie am demontat pragurile false si am introdus ulei de cutie in ambele,am avut cateva pete de rugina superficiale pe pragul din stanga la care am curatat si aplicat grund apoi vaselina(e doar o solutie temporara pana o sa le demontez iar, atunci le boschetez complet ) ...la aspect mi-am facut de cap cu capacele putin,dar imi place mai mult cum arata pe negru. Am mai observat ca masina a fost pocnita in spate,nu tare,dar bara a fost revopsita,iar din cauza reparatiei am putina rugina la aripa dreapta spate dupa busonul de alimentare...urmeaza sa iau masuri si acolo..in rest masina merge bine,mai e de lucru la ea,dar incetul cu incetul o readuc pe linia de plutire. ![]() Am ridicat si break-u pe cric sa-i facem o revizie la directie(masina cara saptamanal marfa la Arad) si mare surpriza,pe partea dreapta a trecut cricul cu tot cu suport prin prag....e coapta-n zona aia...la motor a fost facut schimbul de ulei si acum se aude un tacanit ciudat la cald,si tare mi frica ca e bataie de bolt de piston...nu stiu inca exact care va fi soarta breakului dupa ce va termina campania cu caratul marfei la piata... This post has been edited by 1310CL: 16 Aug 2014, 22:37 Attached thumbnail(s) IMG_20140812_00075.jpg ( Size: 1.26mb ) Number of downloads: 149 IMG_20140812_00076.jpg ( Size: 1.09mb ) Number of downloads: 155 IMG_20140810_00069.jpg ( Size: 1.21mb ) Number of downloads: 151 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
1310CL |
![]()
Post
#175
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Ceva ce odata parea un vis,saptamana asta a devenit realitate...am achizitionat-o,este din 1987 dusa din Ungaria(Szeged) in '91,singur proprietar un mos de 62 de ani,masina a stat in garaj dar a facut aproape toata Europa in vremurile ei bune,de cativa ani insa sta afara..aproape parasita,mosul si-a luat alta masina..straina.
N-am apucat sa-i fac poze ziua,ca astazi am dus-o acasa,si am fost la servici cu ea,am reusit doar una sa-i fac acuma seara. Masina merge relativ bine,porneste la sfert,frane are insa tanjeste dupa niste tinichigerie serioasa. In luna februarie,anul viitor,masina va fi dusa la mine la tara si atunci va incepe marea provocare ! Pana atunci circul cu ea,urmeaza un schimb de ulei si filtre. Ma bucur ca am intrat in sfarsit in clubul daciotilor retro,cat despre break..va ramane si el in familie pana anul viitor cel mai probabil...cand va lua drumul rematului.. This post has been edited by 1310CL: 17 Sep 2014, 22:23 Attached thumbnail(s) WP_20140917_003.jpg ( Size: 1.4mb ) Number of downloads: 152 |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
DACIOTUL_97 |
![]()
Post
#176
|
![]() Ne plac femeile,dar iubim masinile ! Group: Members Posts: 1.649 Joined: 8 July 13 From: Bd-ul Dacia ![]() |
In primul rand tin sa te felicit pentru achizitie.In al doilea rand,multa bafta si spor la bibilit.Nu de alta dar la masina asta faci reparatii numai de placere
![]() P.S:Asteptam mai multe poze cu automobilul ! ![]() This post has been edited by DACIOTUL_97: 17 Sep 2014, 22:55 |
--------------------
Dacia
1310/Logan/
MLS 1986/MLS 1985/1.6 16v Prestige 2008 "Voi lupta pana la ultima mea picatura de sange,ca sa ai dreptul,sa nu fi de acord cu mine"
#Pasionat de fiare vechi# Ex.Dacia 1310-CN3 & 1310-ph1 |
|
95bogdi |
![]()
Post
#177
|
![]() Milmoi Motorsport Group: Members Posts: 781 Joined: 27 June 11 ![]() |
sa ai noroc de ea , multi km fara incidente , acelasi an ca UWW-u....sa scapi de carligu ala
![]() asteptam mai multe poze ![]() |
--------------------
Dacia 1310 Export
TLX
1989
- AR 05 UWW uww.....
|
|
STORMTROOPER |
![]()
Post
#178
|
![]() Dacia berlina proud owner Group: Members Posts: 2.486 Joined: 3 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sa o stapinesti sanatos si sa te bucuri de ea.
|
--------------------
DACIA
1310 TX
1987
- 7-B-2414 blogul meu: http://blog-deroman.blogspot.ro
|
|
iustin_uap |
![]()
Post
#179
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 378 Joined: 25 October 13 From: Piatra-Neamt ![]() |
Felicitari pt. achizitie! De curiozitate, ai incercat vreodata sa reintri in posesia Daciei galbene?
|
--------------------
Dacia
1300/1310
73/83
|
|
1310CL |
![]()
Post
#180
|
![]() 1310 DRIVER Group: Members Posts: 1.232 Joined: 25 January 10 From: Arad ![]() |
Va multumesc tuturor ! La masina e de lucru mai ales la tinichigerie,dar nu mi frica de nimic,abia astept s-o desfac toata..momentan circul cu ea asa.
Dacia galbena e inca in viata ,proprietarul nu o vinde,arata foarte bine pt.varsta ei....spre deosebire de asta. De asta bleu am prins un drag enorm,imi place la nebunie sa o conduc,bmw-ul saracu deja sta de 2 zile in parcare ![]() Urmeaza niste poze mai clare,sper sa ma sustineti cu sfaturi si pareri fiindca-s sigur ca vor veni momente cand o sa vreau sa-i dau foc. ![]() |
--------------------
Dacia 1310
TLX
1990
- AR06GKI CREM 427
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]() |
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th April 2025 - 07:08 |