Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Nu porneste - HELP, Cateva sfaturi...

catalin_jianu
post 26 Oct 2011, 20:24
Post #1


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Salutare,
Am nevie de cateva sfaturi va rog - dupa cum spune si titlul, nu mai porneste deloc meganul meu.

Situatie e in felul urmator, astazi de dim cand am plecat de acasa a pornit mai greu, in sensul ca a invartit mai mult decat de obicei motorul pana cand a pornit. Iar acum pe seara, pauza... nu a mai vrut deloc sa porneasca, la automat da, invarte, dar nu porneste, deci clar nu e de la baterie.

Maine o sa pun testerul pe ea sa vad ce are exact, dar nu am stare totusi, eu am verificat initial bujiile dupa care circuitul de motorina unde aparent e si problema... am desfacut coducta din capatul injectorului 3 si am dat la automat... nu curge nimic, dar motorina e in circuit pana la pompa... propriu-zis de la rampa la injectoare nu vine motorina.
O prima parere a mecanicului ar fi ca e ceva senzor care probabil e stricat si nu da comanda la pompa de injectie sa deschida valva spre rampa...

Orice parere e bine venita, mutumesc anticipat!



--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 26 Oct 2011, 22:57
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Ai verificat daca ai motorina pe circuitul de la para de amorsare , nu? Ceva asemanator am si eu, e topicul cu "probleme ciudate pornire motor"

La mine porneste insa imediat daca amorsez de la para.



--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 26 Oct 2011, 23:02
Post #3


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




QUOTE(SwatKat @ 26 Oct 2011, 22:57)
Ai verificat daca ai motorina pe circuitul de la para de amorsare , nu? Ceva asemanator am si eu, e topicul cu "probleme ciudate pornire motor"

La mine porneste insa imediat daca amorsez de la para.
*




Da totu e in reglua la para, e amorsat circuit totu e ok pana la pompa de inalte... acolo nu merge motorina mai departe...trebuie sa vad pe tester ce apare, totu pare in ordine asa.


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1SkyLine
post 27 Oct 2011, 08:50
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 26 October 11




verifica daca pompa de injectie ridica presiune la pornire, daca nu ridica inseamna ca este pompa defecta. detalii pe pm... ohmy.gif


--------------------
skyline skyline - xxx 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 27 Oct 2011, 10:07
Post #5


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Ti-am lasat pm


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 27 Oct 2011, 10:10
Post #6


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Injectoarele in ce stare sunt?
Ca de acolo se"comanda"pornirea usoara....

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 27 Oct 2011, 10:53
Post #7


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Cu injectoarele tind sa cred k nu e cazu...in primavara le-am schimbat diuzele, la toate k sa fiu sigur ca nu mai apar probleme... Nu zic ca nu ar putea fi, dar nu am niciuna din simtomele de data trecuta, nici eroare in bord, nici in mers nimic, pornire grea, motoru merge rotund, trage ok...stiu cum a fost data trecuta...
Senzori sau pompa...sunt curioa ce apare p tester


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
430076
post 27 Oct 2011, 13:30
Post #8


Membru incepator


Group: Members
Posts: 60
Joined: 5 November 09




Aceeasi problema am avut-o si eu. Invartea si nu se intampla nimic. Am schimbat pompa de inalta presiune si a pornit 'la sfert'. Se pare ca pompa veche nu facea presiune.


--------------------
Renault Megane 2.1 1.5dci 63KW 2005 Estate
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1SkyLine
post 27 Oct 2011, 14:16
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 26 October 11




din pacate se pare ca sunt prea crud pe forum si nu pot da replay pe PM. da se poate vedea presiunea in bari in momentul in care incerci sa pornesti motorul, un tester de marca poate vedea sigur acest lucru ... iar daca nu are presiune suficienta diagnosticul este clar - pompa de injectie. Mai poti incerca resuscitarea prin curatarea sistemului de alimentare cu o solutie speciala - dar nu garanteaza nimeni reusita operatiei. eu din cate stiu metoda a dat rezultate bune pana acum....


--------------------
skyline skyline - xxx 2000
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 27 Oct 2011, 15:19
Post #10


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




In final a pornit...sincer nu stiu ce sa cred. Am pus-o pe tester nimic, am dus-o apoi la service unde avea tester bosch tocmai gandidu-ma ca celalalt nu stia sa citeasca toti senzorii etc. La fel nimic tou in regula.
Alte verificari p la motor...eu am vazut aer pe un furtun de motorina...nu bule...era portiune goala...in final un mecanic ma intreaba...motorina ai? Evident zic...atunci e dezamorsat circuitu sau e gunoi ceva in filtru si nu trece motorina...au impins-o putin si au tot incercat sa o porneasca prin parcare, nimic...
Mecanicul vine la mine...sigur e filtru infundat, cumpara altu si hai sa ol schimbam...
Zic ok, urc in masina sa iau cardu sa inchid
si din reflex i-am dat "o cheie" culmea a pornit imediat...a invartit f putin exact ca inainte.
Am plecat cu ea am dat o tura totu in regula...pornit/oprit de nenumarate ori...totu ok...nici nu stiu c sa zic

Si mecanici au ramas la fel...mi-au zis sa schimb imediat filtru si sa vedem cum se comporta...
Cand au incercat za o porneasca impinsa ma gandesc ca poate nu au pus contactu bine...nu stiu exact la noi cum se face...n-am incercat niciodata..

Multumesc pt sfaturi, sper sa fie totu ok
Scuze pt greseli am intrat de pe tel

O zi faina!


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 27 Oct 2011, 15:36
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Din ce citesc este cam ca la mine.. eu am schimbat filtrul care era extrem de curat...
Si la mine in service a pornit de tzispe ori, pe tester n-a iesit nimic.

In legatura cu pornirea "intamplatoare", probabil au amorsat circuitul dand la automat si apoi cand ai incercat a luat-o.

Eu in momentul in care merg cu masina si se incalzeste motorul, cand opresc, apar bule de aer pe conducta din filtru spre para si in timp se duce toata motorina de pe teava aia si probabil se dezamorseaza si nu mai porneste. Trebuie sa dau la para de vreo 40 de ori pana se intareste bine si poi porneste la sfert.

Insa daca in momentul cand apar bulele pe conducta apas de 2-3 ori pe para, fortand bulele sa intre inapoi in filtru, conducta ramane amorsata si masina porneste imediat indiferent cat a stationat.

Eu am maine programare in service, sa vad, ori va trebui schimbata para, ori poate trage aer pe la conductele din filtru sau pe garnitura de la senzorul din filtru...

Sa nu fie si aici acelasi lucru..


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviustel
post 27 Oct 2011, 17:43
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




Si eu am patit ceva identic in urma cu o luna. Totul a inceput din senin intr-o duminica, dupa ce cu o zi inainte ma uitasem eu pe la motor, facusem niste poze si dadusem de cateva ori la para de cauciuc sa ma conving ca se intareste. Toate bune si frumoase. Dimineata a pornit din prima dupa ce a invartit un pic mai mult decat de obicei dar eu nu am bagat de seama.
Am ajuns la servici, mi-am facut treburile rapid si apoi am dat sa plec acasa. A pornit din prima dar a invartit de cca 10 ori, lung, inainte sa porneasca. Am zis eu ca o fi vreun gunoi pe undeva pe sistemul de alimentare si am ignorat problema.
Am ajuns acasa, am parcat-o in locul obisnuit si apoi am uitat de cele doua porniri mai grele. Seara, pe la orele 18 a venit la mine un prieten in vizita si din una in alta am coborat sa ii arat ceva la masina. Cand am dat la cheie, pauza! Invartea de 10-15 ori dupa care se oprea fara sa dea nici cel mai mic semn de pornire. Rezervorul era plin, in general am minim jumatate de rezervor.
M-am panicat, pentru ca nu afisa nici un mesaj in bord, ici un martor in plus, totul parea ok. Am dat telefon unui cunoscut de al mei care este electrician si electronist si are si vaste cunostinte de mecanica, fiind inginer la Dacia-Renault. I-am povestit pe scurt treaba si el mi-a zis ca el crede ca este pompa de inalta presiune, ca a avut in service in ultimele zile 20-30 de maisni cu aceleasi simptome, ca aceasta pompa este foarte sensibila la motorul asta si ca in perioada de toamna cand se face trecerea de la motorina de vara la cea de iarna se intampla blocarea acestei pompe.
Lucrurile se cam potriveau, pentru ca eu bagasem plinul cu o zi inainte, si alimentasem vreo 20 de litri, deci o cantitate semnificativa.
Omul mi-a zis ca e ok, ca se repara, in principiu costul unei pompe este 2700 de ron, se rezolva etc etc. Ca solutie de avarie mi-a zis sa scot caseta in care se afla filtrul de aer si sa pulverizez in admisia de aer niste spray de pornire sau daca nu ceva solutie alcoolica care sa nu contina pudra (spray, parfum). Am facut exact cum mi-a zis si in timp de prietenul meu dadea la automat eu am dat cu parfum in conducta de admisie si dupa 2-3 incercari a luat-o.
Mi-a zis ca dupa ce am pornit-o asa, va merge cateva ore, dupa care, daca este pompa de inalte, nu va mai porni.
Diagnosticul se face pe tester CLIP, in reteaua Renault, unde iti arata exact in bari presiunea din aceasta pompa, care daca in momentul in care dai la cheie trebuie sa aiba o anumita valoare pe care daca nu o atinge e clar diagnosticul.
Am stabilit cu el sa e vedem in cursul saptamanii sa imi puna si mie testerul pe ea sa vada exact ce problema are.
A doua zi dimineata m-am trezit mai devreme, cu ideea ca plec cu un taxi dar am incercat sa o pornesc si a pornit din prima. M-am bucurat si am zis ca fie ce o fi, merg cu ea la servici.
Uitandu-ma mai atent am observat in acceasi zi, dupa masa, ca pe conducta de motorina se plimba multe bule de aer si am mai dat la para pana au disparut in motor (nu stiu exact piesa in care au intrat, insa au iesit de pe furtun).
A mers ceas inca o saptamana. Intre timp l-am sunat pe om, i-am zis ca si-a revenit si am amanat intalnirea pentru sfarsitul saptamanii urmatoare, pentru ca si el era plecat din bucuresti cu treburi.
Dupa o saptmana, dupa ce am avut o urgeta si m-am dus la servici sambata pana tarziu, pe la orele 23, cand ploua si era un vant oribil, a facut in parcare aceeasi treaba. Dadeam la automat si degeaba.
Am coborat, am deschis capota si am dat la para de vreo 10 ori. era noapte, nu vedeam daca sunt sau nu bule. A pornit dupa vreo 5-6 incercari.
A doua zi pe lumina, am iesit la masina si am vazut un mare gol de aer pe conducta, intre para si filtrul de motorina, si cateva bule mici dupa filtru inspre motor. Am scos capacul motorului (cel de plastic) si am deconectat conducta de tur de pe motor si am bagat-o intr-o sticla de jumatate de plastic si am inceput sa dau la para pana s-a umplut sticla. Bulele au disparut.
Dupa treaba asta masina a mers ca inainte, nu a mai facut decat o data o mica figura, in provincie unde plecasem pentru o seara si dimineata a pornit dupa 3 incercari.
Din pacate nu am apoucat nici pana acum sa ma duc sa o pun pe Clip sa vad exact daca e sau nu pompa de vina, pentru ca in fiecare sf de spatamana am stat la servici sau am fost plecat din oras.
Ideea este ca eu ma gandesc ca daca este blocata pompa asa cum mi-a zis omul meu, ea este blocata si gata, nu mai merge inca o luna perfect.
Eu am luat masina SH, cu 36.000 km si acum are 46.000, nu a facut nici o data nici o problema, nu mi s-a aprins nici un bec de eroare, nu am avut niciodata mesajul cu check injection. Filtrul de motorina a fost schimbat in ianuarie 2011 la service autorizat cu factura si mai am 4000 de km pana ii vine vremea de schimbat (este filtru original renault).
Masina mea are pe conducta de tur, inainte de para, o supapa de sens metalica, montata "aftermarket", de unde trag eu concluzia ca a mai facut probleme si inainte cu aerul pe conducta si probabil un mecanic a montat-o la un moment dat.
La mine cvand am scos furtunul din motor, aerul nu intra pe conducta, iar motorina iesea numai daca dadeam la para, deci valva de sens isi face treaba cu brio.
Despre kilometri sunt absolut sigur ca sunt reali deci masina facea figuri pana in 36.000 deci aproape noua, si ca ani si ca uzura.
Morala povestii mele care sper ca nu e prea lunga si ambigua este urmatoarea:
1. Testul CLIP pune diagnosticul exact.
2. Trebuie aerisit perfect circuitul si daca e nevoie nu vad ce ar strica daca se monteaza o supapa de sens, pentru ca am vazut multe postari in care colegi de forum spuneau ca au schimbat para pentru ca supapa din ea nu mai tinea si motorina fugea in rezervor.
3. In caz de urgenta se poate porni cu spray de pornire sau cu spray normal (eu am folosit un parfum), dupa demontarea cutiei filtrului pentru a avea eficacitate maxima.

Dupa ce o sa ma duc intr-un final sa o pun pe CLIp o sa revin cu diagnosticul final, daca se va gasi unul.
Numai bine tuturor! Silviu.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC 2008 / 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 27 Oct 2011, 20:00
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Nu intotdeauana testul clip e adevarul absolut!

La mine de exemplu am facut 3 teste clip si toti parametrii sunt excelenti, inclusiv presiunea la pornire in rampa etc.. Nu am nicio eroare.

Iar legat de pompa nu cred ca se poate merge cu masina in parametrii cu o pompa blocata.

In fine, eu o sa reverific garniturile de la filtru de motorina si eventual poate voi schimba para, desi e o caruta de bani..


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviustel
post 28 Oct 2011, 08:00
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




La mine inainte de para este pusa o supapa de sens. Para are in ea una, care probabil ca se strica. Daca ii pui numai supapa te va costa in jur de 10 lei smile.gif.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC 2008 / 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 28 Oct 2011, 10:40
Post #15


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




In primu rand multumesc mult pentru sfaturi, vad ca inca e totul in regula...astazi a pornit ok.
Sigur am sa motenz si eu o supapa de sens inainte de para. De unde pot cumpara si ce anume sa cer? A luat cineva recent supapa?


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviustel
post 28 Oct 2011, 13:01
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 547
Joined: 14 August 05
From: Bucuresti




Eu am luat masina prevazuta direct cu supapa, ulterior mi-am dat eu seama de rolul ei. Cred ca se gaseste la marea majoritate a magazinelor de piese auto. In Bucuresti eu am vazut mai peste tot, dar cred ca si in Craiova sut multe magazine auto bine aprovizionate.


--------------------
Renault Megane 2.2 1.5 / Kadjar 1.5 EDC 2008 / 2015
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 28 Oct 2011, 13:14
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Si eu mi-am montat.
Face treaba buna chestia asta.

Attached thumbnail(s)
PA200006.JPG ( Size: 426.32k ) Number of downloads: 2366
PA200007.JPG ( Size: 436.7k ) Number of downloads: 2477
PA200008.JPG ( Size: 413.34k ) Number of downloads: 2385


--------------------
Renault MEGANE II - B 876 L U K 2007 1.5 dCi 106cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 28 Oct 2011, 17:01
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Mie mi-au zis asa la service:

1. daca motorul merge, orice test fac, iese ok. pompa va iesi in parametri, pe clip nu se memoreazas defecte de presiune insuficienta la pompa de inalta.

2. daca e de vina supapa din para, trebuie sa se scurga motorina si pe conducta ce vine din rezervor (aia de sub supapa).
In plus, m-am uitat la un scenic nou si la fel, cand oprea motorul apareau bule mari de aer pe conducta din filtru spre para si astfel se golea cam jumatate din conducta, in partea de sus, de la para. Cand se porneste motorul trebuie sa se reumple conducta imediat.

3. daca e de vina pompa de inalta presiune, aceasta se mai pote gripa in prima faza putin. In momentul cand se amorseaza de la para mai creste nitel presiunea in pompa de joasa presiune si de obicei se deblocheaza si aia de inalta presiune. La fel, daca pompa de inalta e de vina, in momentul cand se da la automat se poate ciocani usor in corpul pompei si daca porneste e clar.

Asa au zis, asa va zic smile.gif Mie n-au vrut sa imi schimbe para, desi eu insistam, au zis ca dau banii degeaba (e 320 lei una noua). La fel, n-au vrut sa faca testul de injectoare cu borcanele, zicand ca daca motorul merge ok, va iesi si testul ok.

Deci trebuie sa revin cand nu va merge iar masina... sper sa nu fie prea curand....


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Oct 2011, 17:41
Post #19


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(SwatKat @ 28 Oct 2011, 17:01)
zicand ca daca motorul merge ok, va iesi si testul ok.

Fals.
Trebuia sa insisti sa se faca testul.
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 28 Oct 2011, 20:40
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Ce ar fi iesit naspa? Ca sa stiu, daca se poate. La clip nu a iesit oricum nimic, si l-am facut inclusiv la un prieten mecanic. Multumesc


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 28 Oct 2011, 20:44
Post #21


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Clipul sau alt tester ajuta la detectarea erorilor electronice.
Testul cu eprubetele este pur mecanic si zice cate ceva despre starea injectoarelor prin deductie(returul injectoarelor).
Poate pe partea electronica totul este OK dar mecanic se poate sa fie probleme.
@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 30 Oct 2011, 12:30
Post #22


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




QUOTE(silviustel @ 28 Oct 2011, 13:01)
Eu am luat masina prevazuta direct cu supapa, ulterior mi-am dat eu seama de rolul ei. Cred ca se gaseste la marea majoritate a magazinelor de piese auto. In Bucuresti eu am vazut mai peste tot, dar cred ca si in Craiova sut multe magazine auto bine aprovizionate.
*



Multumesc, cu siguranta gasesc la piese auto, nu stiam exact ce sa caut.

QUOTE(LUC1AN @ 28 Oct 2011, 13:14)
Si eu mi-am montat.
Face treaba buna chestia asta.
*


Lucian cealalta chestie din poza ce este? Pare un filtru...


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
LUC1AN
post 30 Oct 2011, 13:16
Post #23


Membru autentic


Group: Members
Posts: 543
Joined: 4 April 10




Da este un filtru micut de motorina MANN.
O sa fac poze pe masina sa vezi exact cum vine la mine.


--------------------
Renault MEGANE II - B 876 L U K 2007 1.5 dCi 106cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeoSoft
post 30 Oct 2011, 13:32
Post #24


Nepotu`


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 August 08
From: Bucuresti\Buzau




SwatKat si eu sustin ce zice espacern cu privire la injectoare. Nici mie nu imi dadeau erori (nici pe tester si nici pe bord la >4k turatii in sarcina), insa la proba cu borcanasele am avut surpriza sa observ ca dadeau cam 40 de ml pe retur (adica mai mult decat dublu).

Si acum sa va povestesc patania mea de anul trecut. Cum s-a lasat iarna nu mai pornea. Am schimbat bujiile care erau duse (erau cele originale din 2005) si apoi am observat pe test ca imi tot aparea o eroare de genul "captor ax cu came" (e vorba de senzorul care da comanda la pompa de injectie).

Am fost la un service de cartier la recomandarea lui Romeo si mecanicul mi-a zis ca e foarte posibil sa fie pusa distributia prost. Nu am vrut sa cred in prima faza pentru ca in vara schimbasem distributia la Augsburg Militari si nu ma gandeam ca asa ceva s-ar putea intampla. Am pus un alt senzor de pe un megane din curte si aceeasi eroare. A dat apoi jos capacul de peste distributie si surpriza "meseriasul" de la Augsburg isi pusese repere cu vopsea (desi rotile sunt stantate si cureaua are "dungile" trase din fabrica) pe rotile zimtate si pe cureaua de distributie care era pusa gresit (pompa de injectie era cu un dinte mai in fata). Dupa ce s-a "corectat" aceasta buba totul a fost ok.

De atunci nu am mai avut probleme cu pornirea. Ce am observat e ca daca o las mai multe zile nepornite invarte ceva mai mult prima data (probabil dureaza putin pana se amorseaza circuitul), dar porneste ok si nu am mai avut erori.

This post has been edited by GeoSoft: 30 Oct 2011, 13:32


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 30 Oct 2011, 18:39
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




@ Geosoft: inteleg ce spui, insa de ce ai facut testul cu borcanasele: nu pornea masina sau aveai alta cauza? Ai schimbat injectoarele dupa test?

Distributia nu cred sa fie de vina, am deja un an de cand a fost facuta la serus..

In fine, mai vad, saptamana asta chiar nu mai am timp.. las masina asa sa vad cat mai merge..

PS. Sunt curios daca maine dimineata porneste, de ieri dupamasa nu am mai pornit-o.. smile.gif


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
GeoSoft
post 30 Oct 2011, 18:58
Post #26


Nepotu`


Group: Members
Posts: 130
Joined: 15 August 08
From: Bucuresti\Buzau




SwatKat ce am scris eu nu s-a vrut a fi o recomandare. Doar sustineam spusele lui espacern in ceea ce priveste "corectitudinea" rezultatelor date la test-ul software, care nu acopera toate cele. Masina pornea fara nici o problema si nici erori de injectie nu am avut, dar am ales acum in toamna sa reconditionez injectoarele (am schimbat duzele la ady24) pentru ca fumegam binisor daca scapam mai greu piciorul pe acceleratie.

Daca nu iti da fum si nici nu iti da prea multa motorina pe retur eu zic sa nu te atingi de injectoare, doar ca ulima parte nu ai cum sa o aflii pana nu faci testul cu eprubetele.

O sa urmaresc cu interes evolutia... chiar sunt curios ce se intampla, mai ales ca fenomenul pare sa apara din ce in ce mai des.

This post has been edited by GeoSoft: 30 Oct 2011, 19:00


--------------------
Renault Megane 2 Hatchback 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SwatKat
post 30 Oct 2011, 19:55
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.087
Joined: 22 June 04
From: eterna si fascinanta RO




Ce sa zic, nu am vazut fum in spatele meu, si cam 1 data pe sapt fac un drum extraurban unde ii dau talpa..

In fine, si eu ma mir de aceste probleme.. Om trai si om vedea... smile.gif insa cel putin pe mine, pana acum, m-a lasat masina exact cand aveam nevoie...


--------------------
Skoda O3 FL 1.4TSI DSG 2017
Ex -M2.2, 1.5/100
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 4 Nov 2011, 20:20
Post #28


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Salutare,
Din nou mi-a facut figura...nu a vrut sa porneasca intr-o seara...am dat la pompita, am amorsat bine circutul si degeaba...am reusit sa o pornesc impinsa totusi, dar cumva ciudat. In sensul ca, atunci cand am impins-o nu a pornit, insa am apasat p buton si a luat-o f repede...park cumva pompa era blocata si "am dat-o peste cap" cand am impins si dupa cand am dat "la cheie" a deschis valva in pompa si a pornit. Pana acum totu in ordine masina merge ok...nicio eroare pe tester.

Tind sa cred ca e pompa de motorina...pur si simplu se blocheaza si motorina nu trece mai departe...da totusi duoa merge. Cum pot verifica exact si daca e pompa se poate repara sau trebuie pur si simplu schimbata cu totu?




--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovy_megane_1982
post 4 Nov 2011, 21:29
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 252
Joined: 4 November 11




catalin din cate stiu pompa nu se blocheaza. ori functioneaza ori nu. daca a dat span porneste din ce in ce mai greu pana nu mai porneste. ai facut testul cu borcanasele pt. pilitura?


--------------------
Renault Laguna 3, Megane 2.1 - DB 14 VLO, DB 14 COL 2008 2.0 dci 110kw,2004 1.5 dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
catalin_jianu
post 4 Nov 2011, 22:05
Post #30


Megane Rider


Group: Members
Posts: 184
Joined: 13 June 06
From: Craiova




Injectoarele sunt ok, le-am reconditionat anu trecut, am schimbat diuzele la toate ca sa fiu sigur desi numai 2 din ele dadeau mai kult p retur...asta ma uimeste si p mine la pompa...cumva nu e stricata de tot masi a merge ok n-am erori injectoarele nu dau mai mult p retur
Stiu cum se maniefesta cand injectoarele cad si incep sa dea mai mult p retur...n-am absolut nicio simptoma...asta e f ciudat

Ca si precizare...cand au cazut ibjectoarele nu mai pornea deloc cand dadeam la cheie...impinsa o lua imediat dar motoru mergea f aiurea. Acum, am specificat si mai sus, cand nu a pornit, d 2 ori mi s-a intamplat...nu a pornit nici impinsa, adik o impingeam si nu dadea niciun semn sa porneasca, dar, dupa c m-am oprit din impins si am dat la automat a luat-o imediat si motoru merge frumos totu ok.

F f ciudat!!


--------------------
Renault Megane II 2005
Renault Megane 2.1 1.5dci 74kW Sedan
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 31st July 2025 - 00:22
Dacia