Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

aer pe furtune

magaroiul
post 18 Mar 2008, 10:02
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 27 February 08




salut,

am si eu o problema care desi coincide pe ici pe colo cu alte topicuri ptr ca nu am gasit exact ce cautam am deschis aces nou topic (dc se considera nepotrivit rog adminii sa il stearga si imi cer scuze).
cand pornesc motorul sau ma opresc la semafor masina trepideaza deranjant;acest lucru se intampla indiferent dc motorul este rece sau cald si de asemenea sunt momente cand parca "se aseaza" nu mai trepideaza cateodata dupa 1 km parcurs cate odata nici dupa 100.
am observat ca pe furtunul care vine din pompita de amorsare sunt bule mari de aer si cateodata cand opresc masina toata motorina de pe acest furtun o ia inapoi spre rezervor.poate fi aceasta problema tremuratului sau ce altceva ar putea fi?
putin offtopic:dc pornesc AC motorul merge super si nu mai tremura probabil ptr ca creste putin turatia.
dc aveti sugestii a multumesc,

numai bine,


--------------------
renault megane 2 2003/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adila16
post 18 Mar 2008, 20:10
Post #2


mecanic aero (sau aerian?)


Group: Members
Posts: 848
Joined: 14 October 06




Bulele alea de aer n-ar prea trebui sa existe acolo...Trage aer fals: pe undeva, pe circuit, exista o neetanseitate...Arunca un ochi pe tot traseul de alimentare si vezi daca sunt ceva pete de motorina (posibile scurgeri)...


--------------------
Renault Megane BiCorp 1.6 16v Confort Dinamique / Beige Angora (TEA19) 2004 - / aka Kurulina
...The more I get to know people, the more I like my dog...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Meganer
post 18 Mar 2008, 20:45
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 239
Joined: 24 August 06
From: Bucuresti




Sigur nu trebuie sa fie aer pe tur. Problema este cel mai probabil la "pompita de amorsare": colier nestrans, vreo garnitura, alt tip de neetanseitate in pompita. Daca nu, mai in amonte, pana la rezervor (vezi si la filtrul de motorina in special).

si bine zice Adila, motorina o ia spre rezervor, dar iese prin neetanseitatea respectiva, nu ajunge in rezervor. cauta pe unde curge si-ai gasit problema.

This post has been edited by Meganer: 18 Mar 2008, 20:47


--------------------
renault megane 2005 estate
Megane Estate 2.1 2005 Confort Privilege 1.9 dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 18 Mar 2008, 20:46
Post #4


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




La filtru apar probleme de obicei.


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
darem
post 18 Mar 2008, 22:12
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 617
Joined: 19 January 06
From: Constanta




Am patit si eu imediat dupa schimbul de 30kkm al filtrului de comb.... apareau ceva bule de aer chiar in timpul functionarii motorului...am indesat mai bine toate furtunele de la filtrul de comb. si nu au mai aparut!!


--------------------
renault megane SEDAN 2005 PRIVILEGE
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
magaroiul
post 19 Mar 2008, 09:25
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 27 February 08




salut,

si problema cu tremuratul poate fi cauzata de acest fenomen de "aer pe furtune"?

numai bine,


--------------------
renault megane 2 2003/1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
misu_imv75
post 28 Mar 2008, 20:35
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 74
Joined: 18 May 07
From: Craiova




Nu are nici o treaba tremuratul la relanti cu prezenta aerului pe conductele de combustibil smile.gif
Am observat la masina mea mici bule de aer inca de noua si am acum 50 000km si nu are nici o problema
Trepidatia la relanti pote fi cauzata de oboseala suportilor motor


--------------------
Renault Megane 2004 ,1,5dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SorinV
post 1 Apr 2008, 10:07
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.321
Joined: 28 January 04
From: a




E normal sa fie aer pe conducta aceea. Cauta cauza tremuratului in alta parte.


--------------------
a a a
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
konektor
post 1 Jul 2009, 15:10
Post #9


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 26 May 08
From: BACAU




Sa reinviem topicul: Dupa ce opresc masina pe furtunul dintre pompita de amorsare si filtru nu mai ramane strop de motorina.
Dupa pompita este, deasemenea celelalte furtunuri sunt pline cu motorina.
In mers apar cateva bule mici de la filtru spre pompa de injectie dar atat.
Daca amorsez de la para acel furtunas se umplesi nu mai apare golul ala de aer. Poate sa-mi spuna cineva de ce apare?
Mentionez ca am schimbat filtrul de motorina acum 300km.


--------------------
Renault Megane 2.2 2006 dCI 1.5 80hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 1 Jul 2009, 15:17
Post #10


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




Legat de trepidatii, si la mine trepideaza uneori (se observa la schimbator, cand stau pe loc ii vibreaza usor capul). Nu ma prea deranjeaza asta asa mult, insa recent a aparut ceva deranjant. Imi vibreaza uneori geamul oglinzii dreapta, cand stau pe loc spre exemplu la semafor. Ce se poate face? sau care este cauza?


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ryk
post 2 Jul 2009, 01:44
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.563
Joined: 14 February 08
From: Bucuresti / Ploiesti




nu e prins bine geamul de la oglinda?


--------------------
Renault Megane III 2014 hatchback / 1.5 dCI 110CP EDC - N-am...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
skorpio_bog
post 2 Jul 2009, 01:54
Post #12


Sports cars are difficult to justify, but easy to love


Group: Members
Posts: 4.368
Joined: 6 September 06
From: UK/RO




banuiesc ca e prins din moment ce pana acum nu a facut asa si din moment ce nu face de fiecare data asa, ci rareori


--------------------
Renault Megane 4 RS Trophy 300 EDC 2019
VW Tiguan R-Line 2023
Fiat 500 0.9 Twinair 2012
Renault Megane 2 1.5dci 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Tossi
post 2 Jul 2009, 21:34
Post #13


Membru autentic


Group: Members
Posts: 969
Joined: 25 April 06
From: Bucuresti




Doar ce am schimbat filtrul de combustibil la masina din semnatura si am vazut ca pe furtunul dintre filtru si pompa de inalta (una dintre cele 2 conducte ce trec pe deasupra alternatorului) apar bule de aer...si nu stiu daca e normal... pe furtunul de la para de amorsare la filtru nu apar bule in timpul mersului, doar cand opresc motorul se goleste aceasta.... sfaturi va rog... smile.gif


--------------------
Renault Megane 1.5 dci 2004 - B6SSSS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
razvanborza
post 7 Jul 2009, 11:55
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 48
Joined: 19 October 08
From: Cluj




Salut,
La fel se intampla si la mine, vreau sa spun ca am schimbat filtru motorina,pompita cu intreaga conducta si tot nu mi s-a remediat situatia, ce am observat este ca dinspre returul de la injectoare in timpul functionarii motorului se observa bule mici de aer care merg spre filtru . Nu am nici un fel de tremurat la motor dar ma deranjeaza dezamorsarea asta pe conducta si probabil in timp sa nu ma trezesc cu alte probleme.


--------------------
Renault Megane 2.2 Bicorp 2006 1.5dci 60kw
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
konektor
post 7 Jul 2009, 15:09
Post #15


Membru


Group: Members
Posts: 130
Joined: 26 May 08
From: BACAU




Deci nici o idee macar?
Eu am un tremur pe la 80 km/h pana pe la 110 dupa care dispare, si l-am pus pe seama faptului ca probabil in sarcina alimentarea nu e corespunzatoare!


--------------------
Renault Megane 2.2 2006 dCI 1.5 80hp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vik_nini01
post 4 Dec 2011, 21:24
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 121
Joined: 14 December 10




sal,si eu am bule de aer si aveam un tremurat al motorului foarte mare,am fost la un service in brasov,imi spuneai ca cel mai sigur este pompa,atunci eu am zis ca numai regulatorul de presiune poate fi,masina fiind din 2003 mi-au spus ca este primul model de pompa si nu se poate repara nimic la ea,nici macar schimbat regulatorul ,stand si uitandune la ea,m-am gandit sa-mi faca un test la injectoare cu paharele..... au iesit bine toate,unul a avut putin mai mult dar a zis ca este bun,acceptabil,at m-am decis sa mi le dea jos si sa le verifice si pe aparat special pentru acestea...ghiciti : 2 praf diuza de retur si blocat si pistonasul acela iar unul doar diuza,deci 3 duse si a iesit bine la testul cu paharele!! mi-au cerut 15 mil pentru toate 3,aveam numai vreo 10 la mine ...mi-au schimbat cu unele noi si unele de pe altele care ieseau destul de bine la aparat sa ma incadrez in cei 10 mil.... Akm cred,sau poate ca asa este normal sa mai tremure putin,dar clar nu cum facea inainte.....filtru l-am schimbat si eu ,ma gandeam ca de pe akolo trage aer fals...dar degeaba....m-am lasat pagubas cu alea ca nu cred ca este vreo problema.


--------------------
renault clio II 2003 hatchback 1.5dci - bv 87 nin
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 5 Dec 2011, 14:30
Post #17


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(razvanborza @ 7 Jul 2009, 11:55)
Salut,
ce am observat este ca dinspre returul de la injectoare in timpul functionarii motorului se observa bule mici de aer care merg spre filtru .
*


Este normal sa mai apara bule de aer uneori... dar nu cred ca este normal sa se goleasca de tot furtunul ala de retur...


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
P.A.R.I.S.
post 6 Dec 2011, 10:40
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 72
Joined: 25 August 11
From: Pitesti (Arges)




Este normal sa existe putin aer pe conducte, dar nu trebuie sa apara neaparat asta.
Am avut si eu problema asta, insa aveam probleme cu injcectoarele[2 din ele], am schimbat diuzele si problema s-a rezolvat, pornirea e la sfert acum, motorul merge silentios, masina se aseaza frumos la drum, insa in viitorul apropiat vreau sa schimb si celelalte 2 diuze.

O zi buna.


--------------------
Renault Megane II 1.5 dci 86 cp HATCHBACK 2003 - AG 37 STO
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
solidconvert
post 6 Dec 2011, 10:58
Post #19


Donator


Group: Members
Posts: 3.247
Joined: 3 May 06
From: Bucuresti




La mine uneori apare, alteori nu(si nu sunt singurul-vezi topicul).... Acum sa nu-ti imaginezi ca apare asa un sir de bule pe furtun... una singura ratacita si destul de mica. Masina de noua a pornit de fiecare data la prima cheie... pardon buton... radmasa.gif
Deci pentru cei care aveti probleme cu injectoarele nu este neaparat o regula, ca daca aveti o bula pe furtun nu se stie care injector este muci... wink.gif


--------------------
. . .
Audi A4 B9 S-tronic TFSI...
Gîndirea corectă vine din experiență. Experiența, la rîndul ei, provine din gîndirea greșită.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ciupi80
post 10 Dec 2011, 22:26
Post #20


Membru incepator


Group: Members
Posts: 78
Joined: 13 December 07
From: Bucuresti




salutare,
din pacate am si eu aceasi probleme cu aerul pe instalatie de alimentare.am lasat masina in fata blocului si nu a mai pormit dupa 4 zile. motorina am bagat 20 de litri de la MOL si 20 de litri de laOMV.initial m-am gandit ca motorina de la MOL este proasta si am schimbat filtrul de motorina cu unul nou MAN.am amorsat instalatia dar nu a pornit deloc nici macar cu putin spray de aprindere.
am apelat la baiat mecanic care are tester si mi-a gasit eroare pe regulatorul de presiune dupa pompa de inalta.a sters eroarea, a facut aerisire la injectoare, si cu greu dar a pornit masina. odata pornita mersul este ei neschimbat, merge ca noua, oprind-o si pornind-o dupa aceea de cateva ori.
din ce imi explica respectivul mecanic este ca acel regulator se poate bloca fara sa dea un semn inainte. vis-a-vis de aerul din instalatie, mi-a propus sa pus 2 supape unisens pe furtunele de alimenatre, una intre filtru si pompa de inalte si una intre para si filtru.
oricum voi astepta cateva zile sa vada daca mai porneste.
deocamdata am platit 150 ron pe filtru si 100 ron mecanicul.

voi ati mai intalnit o astfel de problema cu asa rezolvare?

o seara buna.


--------------------
megan sedan lux privilege 2007/1.5/85cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 23:35
Dacia