Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

Se merita investit in masina la peste 100 000km?

BannedHost
post 9 Dec 2011, 18:39
Post #31


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




Pentru ca acolo am locurile de parcare platite ... dimenisunea nucilor nu e relevanta ... Acelasi nuc, aceleasi nuci, aceasi inaltime


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andreipanainte
post 10 Dec 2011, 13:54
Post #32


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 6 December 11




Multumesc mult pentru sugestii si pareri, am reusit sa-mi fac un overview foarte bun si avand in vedere ca am avut multa grija de masina, am hotarat sa o mai pastrez cel putin un an.
Nu ma dau banii afara din casa, deci categoric 100 000 km nu e un argument sa schimb masina.


--------------------
Renault Symbol 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 10 Dec 2011, 14:18
Post #33


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




O mai poti tine mult si bine. Motorul tau ar trebui sa duca lejer peste 250.000 km


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 10 Dec 2011, 23:46
Post #34


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(andreipanainte @ 10 Dec 2011, 13:54)
Multumesc mult pentru sugestii si pareri, am reusit sa-mi fac un overview foarte bun si avand in vedere ca am avut multa grija de masina, am hotarat sa o mai pastrez cel putin un an.
    Nu ma dau banii afara din casa, deci categoric 100 000 km nu e un argument sa schimb masina.
*


Good choice dupa parerea mea.

Loganul e bun, dar nu e chiar acelasi lucru cu Clio. Diferentele sunt destul de mari.

Preturile la masini noi date aici de colegul theodor, dupa mine sunt basme de adormit copii. Ori masina e cheala, ori daca nu e atunci sigur la final mai apar niste euro asa din neant. (CASCO-ul obligatoriu, alte dobanzi...DAE......)
La fel afirmatia "Asta inseamna ca iti iei Symbol nou cu 6600 EUR.
De pe piata SH ce iti iei cu 6600 EUR? Un Symbol vechi de 2 ani. "
, WTF?
Pai mergand pe rationamentul asta, daca as avea 6600 euro inseamna ca as avea de ales intre un Symbol nou sau unul de 2 ani????
Symbolurile de 2 ani se vand cam la 3500-4500. As fi nebun sa dau 6600 de euro pe un Symbol de 2 ani, este foarte mult pentru un Symbol.
Si daca prin absurd as gasi nou cu 6600 as fi de 2 ori nebun sa-i dau pe un Symbol de 2 ani, desi repet, am mari indoieli ca gasesti nou cu 6600.
Unde sunt de acord cu theodor insa este ca si eu as cumpara mai degraba masina noua decat SH. Stiu ca masina nou este cea mai proasta investitie dpdv financiar, dar pe de alta parte masina noua are avantajele ei.

Treaba cu CASCO-ul ( intre a face sau nu ) explicata in pagina anterioara de Philip Morris da dovada de gandire ..... naiva...ca sa nu zic mai mult.
CASCO poate insemna bani dati aiurea ani intregi, dar e de ajuns o data cand ai nevoie de el si poate merita toti banii dati pana atunci. Iar afirmatia "mai bine nu ma fac CASCO si sunt mai prudent".....daca o gasesti lovita in parcare, daca iti cade o craca de pom pe ea , daca iti cade iarna un turture, daca o gasesti vandalizata, daca ti-o fura......sunt atatea cazuri care nu tin de prudenta ta.
CASCO nu il faci doar pentru accidente.

This post has been edited by vallixx: 10 Dec 2011, 23:52


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
daniel4ro
post 11 Dec 2011, 08:12
Post #35


forumist anti


Group: Members
Posts: 1.168
Joined: 16 September 07
From: B U Z Ă U city




QUOTE(hora @ 9 Dec 2011, 13:07)
radmasa.gif
*


putem sa ne explicam ilaritatea?


--------------------
Renault Megane 2.1 - Numar DREPTUNGHIULAR 2004 SEDANiel4ro Privilege, 1.5 DCI , 82 CP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 11 Dec 2011, 09:59
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Cand a fost Symbolul mai sigur si mai confortabil ca Loganul? De la afirmatia colegului a plecat ilaritatea. Am mai spus-o si altadata: Symbolul (vechi) e acelasi lucru cu Loganul, cu diferenta ca e extrem de inghesuit (in spate, mai ales). In ceea ce priveste Symbolul nou, e cu totul alta treaba: e, intr-adevar, la fel de inghesuit ca precedentul dar e si mult mai prost (si ca vechiul Symbol si ca Loganul). Cam asta e.

This post has been edited by hora: 11 Dec 2011, 10:00


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Dec 2011, 16:20
Post #37


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




i`m proud 4 my car :X

btw nu ai zis ca e mai aerodinamic ca si conserva de golan si mai scund inca un plus pentru reno (pana la urma toate sunt renouri)


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 11 Dec 2011, 17:07
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Depinde.... pentru cine prefera mai scund. Eu in general ma simt mult mai bine intr-o masina mai lata si mai inalta/spatiu fata de plafon mai mare. In symbol te cam apuca claustrofobia tongue.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 11 Dec 2011, 17:23
Post #39


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




ultimul offtopic

intr-un z4 cum te-ai simti ? Sa vezi cat e de stramta masinuta aceea si scunda (dar e lata)


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 11 Dec 2011, 20:01
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Nu as conduce o asemenea masina (z4) chiar daca as avea bani s-o cumpar; personal cu symbolul m-am pricopsit pentru ca am fost fortuit, si il gasesc folositor pentru oras/drumuri scurte. La drumuri lungi ma cam scoate din sarite


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 11 Dec 2011, 20:06
Post #41


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




QUOTE(Andrei LGN @ 11 Dec 2011, 20:01)
La drumuri lungi ma cam scoate din sarite

Da cand mergi la pompa te mai linistesti..nu?


@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 11 Dec 2011, 20:34
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Da, ca are GPL laugh.gif


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
PhilipMorris
post 12 Dec 2011, 15:39
Post #43


dependent de internet banking


Group: Members
Posts: 708
Joined: 14 November 07
From: Where the streets have no name




Valixxx, ai pus punctul pe umlaut. Eu nu am facut casc-o si drobul de sare a ramas pe soba.
Am fost unul din norocosii carora nici nu mi-au furat masina, nici nu am cedat-o de bunavoie celor de la casco. Adica:
Pana acum, platind cca 1500 de ron pe an, as fi platit cam 9000 - 10000 ron, adica ce as fi luat pe masina daca as vinde-o.
Tu banuiesc ca ai casco, prietene.


--------------------
MK2 Black panther, sexiest hatchback ever TiVCT
Dacă vrei să iti arati superioritatea și ți-e rușine ca nu intelegi cuvintele potrivite, posteaza un link.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
rs09
post 12 Dec 2011, 16:10
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 426
Joined: 22 November 09




Casco e foarte bun de exemplu daca te loveste o masina din bulgaria sau iti vandalizeaza cineva masina, eu consider ca nu este mare suma de 150-200 de lei pe luna la casco pentru propria linste.


--------------------
renault symbol 1.4 8v 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vallixx
post 12 Dec 2011, 19:37
Post #45


Membru nesuferit


Group: Members
Posts: 4.565
Joined: 28 January 08
From: Bucuresti




QUOTE(PhilipMorris @ 12 Dec 2011, 15:39)
Valixxx, ai pus punctul pe umlaut. Eu nu am facut casc-o si drobul de sare a ramas pe soba.
Am fost unul din norocosii carora nici nu mi-au furat masina, nici nu am cedat-o de bunavoie celor de la casco. Adica:
Pana acum, platind cca 1500 de ron pe an, as fi platit cam 9000 - 10000 ron, adica ce as fi luat pe masina daca as vinde-o.
Tu banuiesc ca ai casco, prietene.
*


Da, am Casco in acum urmeaza sa-l innoiesc. La vechiul Clio am platit "aiurea" 3 ani, iar in al 4-lea, drobul de sare nu a mai ramas pe soba ci a picat, asa ca m-am scos cu Casco aproape cam cat am patit aiurea in cei 3 ani. Aaa si nu din accident, ci din una dintre cauzele privite de tine ca si drob de sare.

Ca sa nu mai zic ca ce enumeram mai sus, adica absolut tot in afara de accident, persnal nu mi se pare drob de sare. Dar fiecare e liber sa faca ce vrea cu banii sai.

Tu zici ca ai fi platit pana acum cam 9 - 10 mii de lei. Asta modo groso inseamna cam 200-2500 de euro. Eu iti urez sa nu patesti nimic din drobul de sare, ca in caz ca patesti chiar si o vandalizare....sa vezi cum se apropie reparatia de cei 2500 de euro ieftiniti.


--------------------
Renault Megane 4 Hatch TCe 140 - 2019
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 16V - 2008 - 2022
Ex. Renault Clio Symbol 1.4 8V - 2003 - 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SandelBS
post 12 Dec 2011, 20:23
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 989
Joined: 5 December 09




Andrei LGN, eu nu inteleg cum ai fost fortuit sa te pricopsesti cu symbolul. L-ai castigat la loto sau ti l-a dat cineva pe degeaba? Sau vroiai sa zici "fortat" de imprejurari?


--------------------
Renault Koleos 2013, 2.0 dci 173 cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 13 Dec 2011, 21:07
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




cred ca sunt de acord cu PhilipMorris la partea cu casco, chiar daca am avut 4 ani casco si 10 dosare de dauna la ...zgarieturi si tampenii pt care nu merita sa duc masina sa o fac ..acum cand nu mai am casco, am o dunga pe partea dreapta..dar pana la urma m-am hotarat sa o bag in masa si sa o las asa ...daca stam sa plangem fiarele alti ne %*& nevestele smile.gif) . casco da..e bun ..dar mai da-l si pe ala deoparte..cu sau fara e decizia fiecaruia fiind o chestiune prea subiectiva ce tine de "frica" fiecaruia, altu cand pleaca de acasa ia umbrela ca ii e frica ca va ploua si altu pleaca in tricou chiar daca e negru ceru ... serviciile de genul sunt pentru cine le plateste..au beneficii ..dar tot odata si dezavantaje si pana la urma nimic nu e gratis..totul costa... "Par example " cand ai casco..unu in fata se baga sau ma rog vrei sa faci un pic de rally prin oras..."zici lasa ca am casco se face masina"..tocmai ca se face.. asta e prima noastra problema.. daca se indrepta tabla moca , totul e perfect...

eu unul optez pentru masina SH , am avut masina noua si una SH si prefer sa nu mai arunc cu bani cand pot sa-mi iau un lucru in parametri de functionare la un pret acceptabil , pana la urma nu dormi in ea, confortul si siguranta conteaza .. si ma refer la confortul cand conduci..de dormit nu am apucat , dar cine stie laugh.gif

uite: ai lua un symbol la 9000 E, masina noua sau un golf 6/ megane /astra etc, SH cu putini km?





--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 13 Dec 2011, 22:05
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Cat de putini?


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
espacern
post 13 Dec 2011, 22:08
Post #49


ART-ist


Group: Moderatori
Posts: 17.610
Joined: 14 August 09
From: Mihalaya




Sub 1 milion.
Din astia noi....

@+


--------------------
. . - . .
RENAULT are mistere pe care OMUL nu va reusi niciodata sa le afle!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
BannedHost
post 13 Dec 2011, 23:28
Post #50


Membru prin trecere periodica temporara nedefinitiva


Group: Members
Posts: 2.702
Joined: 14 September 10
From: Cluj-Napoca




@espacern cu 10.000 euro, wv passat, 2009 2.0 tdi, 130.000 km, germanica . Nici un sfert de km dat inapoi . Deci se poate. Tocmai recent a fost luat de o cunostinta.


--------------------
Renault Laguna 2007 / 2.0 DCi / ~ 180 de hamsteri dopați
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Dec 2011, 09:40
Post #51


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Scuze de off topic, dar la motoarele de 2.0 litri TDI din grupul VAG, dupa 100 000 km incep problemele. A stiut pana la urma neamtul de ce o vinde.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ReiMNs
post 14 Dec 2011, 10:31
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 322
Joined: 7 December 08
From: Bucuresti / Adjud




QUOTE(theodor2004 @ 14 Dec 2011, 09:40)
Scuze de off topic, dar la motoarele de 2.0 litri TDI din grupul VAG,  dupa 100 000 km incep problemele. A stiut pana la urma neamtul de ce o vinde.
*



sunt mai multe coduri de motor si nu poti compara un passat pentru europa de est cu unul pt germania..ce e prost vine in romania/rusia de asta forumurile de VW sunt pline,mai e recomandat sa ai cunostinte cum sa schimbi injectorul si sa ai 1-2 de rezerva la tine smile.gif) .




--------------------
Renault Symbol - VN--BWE ian-2008 Music Edition 1.4 8V
Priveste cerul!

dec 2007 - 5km
2013 - 125000 km
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 14 Dec 2011, 11:02
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




Problemele cu injectoarele Siemens au fost pe toate 2.0 TDI-urile, nu numai la cele din Rom, si pana la urma Wolksvagen s-a vazut nevoit sa aplice politica de Kullanz pt acestea. Cadeau ca nebunele dupa ce ieseau din garantie, si costa 9800 RON schimbarea lor (la reprezentanta).
Volanta si kit-ul de ambreiaj care te poti astepta sa iti cada dupa 100 000km sunt alte probleme ale acestei motorizari.
paradoxal, 1.9 TDI, motor mai vechi care in prezent nu se mai fabrica, nu a avut probleme.
Ma rog, eu am terminat cu off-topicul.


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
janos
post 14 Dec 2011, 12:57
Post #54


User


Group: Members
Posts: 614
Joined: 24 January 11
From: Tg Mures




In cazul acesta incep eu smile.gif
Neamtul il vinde si din alte considerente, nu numai din cauza problemelor financiar-mecanice.
In familie avem si VAG-uri astfel citesc si forumul dedicat. Ce pot sa va spun ca BMM-ul (care il avem) nu este cunoscut ca si mancator de injectoare, insa sunt multe alte coduri de motoare care din pacate intra pe kullanza la cei care pot/si solicita acest lucru. Si nici ASZ-ul din dotare nu are aceasta problema.
Volanta de 2.0 nu este mai rea decat cel de 1.9 avand in vedere ca ambele sunt nasoale, scriu asta pentru ca nu am nici 1 an (15.000 km) si deja ma gandesc sa il duc inapoi pana mai am garantie.
Eu as tine aceea masina, daca nu am posibilitati financiare de a cumpara una noua.


--------------------
CMF-C/D Renault–Nissan–Mitsubishi Alliance - MS 2 cifre 3 litere 2015
Life is a bitch. Arguing with the mods is allowed, winning an argument against the mods will get you banned.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ignatius
post 27 Dec 2011, 23:10
Post #55


Membru incepator


Group: Members
Posts: 71
Joined: 25 December 02
From: focsani




Symbol diesel e o masina excelenta dar cu limitarile ei. Am fost cu Clio symbol in Olanda, 6000 km intr-o sapatamana, a mers fara probleme. Depinde de buget, e foarte buna pentru cei cu bugetul mic, deplasari in oras si in jur maxim 100 km. Are limitarile ei, e sportiva dar nu o compari cu un golf sau passat, directia e buna, dar o compari cu una de 10.000 euro nu cu un golf de 18.000 euro. Adica treaba e simpla, e din gama Polo, Clio; Corsa, atunci nu te astepta sa o compari cu Astra, Golf, Focus etc. Eu daca nu as mai fi avut o masina mai mare, un santa Fe, ca masina de familie nu as fi tinut-o, decat daca eram pensionar sau ca a doua masina, masina duce km. multi daca e ingrijita, e o masina super bunaa, mananca rahat cei care zic de ranault ca e scumpa daca esti fraier si te duci la service reprezentanta, ca la orice masina. Daca vrei un compromis la masini, eu zic ca un Astra H, e o alternativa si ca costuri si ca marime si ca pret, un astra H din 2005 e 5000 euro. un symbol din 2006, 2007 il iei si cu 3500 euro, e o diferenta dar asta e, alta clasa.


--------------------
totusi: dsn sau un cielo? sanu uitam ca cielo e mai scump cu 3000 euro. in concluzie ce se merita?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFL
post 28 Dec 2011, 12:25
Post #56


Membru incepator


Group: Members
Posts: 34
Joined: 28 December 11




Revizii + CASCO + RCA se platesc si la o masina noua. Intrebarea ar fi : Se merita diferenta pana la un Logan nou cam cu aceleasi caracteristici ca ale masini tale?...ma refer la motor in primul rand + restul. Eu unul nu cred ca este mai ieftin casco + revizii la o masina nou fata de una veche, reviizile le poti face unde vrei, nu mai esti obligat sa le faci in reprezentanta prin prisma garantiei.
Poti face un calcul cat platesti pana la un logan, si cat ai plati pentru eventualele reparatii (estimativ)....si poti vedea cum iesi mai bine.
Parerea mea, o masina merita tinuta cam 8-9 ani.

This post has been edited by DFL: 28 Dec 2011, 12:50


--------------------
Renault Clio III 2008 - 1.4 16v - Dynamique
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
hora
post 28 Dec 2011, 14:12
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 317
Joined: 22 July 06
From: Brasov




Prea mult. In plus cred ca e mai convenabil/confortabil sa platesti pentru garantie decat sa tot repari o masina veche, la care, atunci cand incep sa cada, apoi cad... N-o mai tot dati in sus si-n jos cu garantia la reprezentanta, cum ca ar fi scump, etc. Sunt multe, prea multe cazurile cand clienti ai unor service-uri de ”colt de strada”au apelat pana la urma la reprezentante pentru a remedia stricaciunile facute de mecanicii lu' peste. Una peste alta, masina e doar un obiect de care ne folosim un anumit timp. Daca se poate sa fie luata de noua, atunci cu atat mai bine. Daca ar fi sa ne luam dupa conceptia celor care sustin sh in locul masinii noi, atunci ar trebui inchise fabricile, asteptat pana se uzeaza marea masa a automobilelor si apoi reluata productia. Dar vai, nici atunci n-ar fi bine pentru ca n-ar mai exista 'masini impecabile, de 2 ani , cu 59.000 km la bord, aduse din Germania de la unicul proprietar care a fost femeie' (n.b. preferabil pensionara).

This post has been edited by hora: 28 Dec 2011, 14:13


--------------------
Opel Corsa C 1.3 cdti 2006
Ex Dacia 1310, Renault Symbol 1.4 8v
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pishky
post 28 Dec 2011, 15:02
Post #58


rca Naspa


Group: Members
Posts: 3.522
Joined: 26 January 11
From: Constanta




ni vorba numai de garantie,
unii cumpara sh-uri pentru ca nu e prea placut sa iei in bot o devalorizare de ~ 30 % intr-un an. (mai ales la frantuzisme).


--------------------
Reno, dizel, ca nu-mi permit o benzina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
theodor2004
post 29 Dec 2011, 09:30
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.707
Joined: 8 February 10




http://www.reno.ro/index.php?showtopic=46121&st=420
Mi se pare interesant si topicul de mai sus, privind caderea repetata a injectoarelor la 1.5 dci la 120 000 km (un injector costand cam 1250 RON la reprezentanta).
Andreipanainte ai 100 000 km cu masina, asa ca nu ar fi rau sa citesti topicul, ca sa fii informat.

This post has been edited by theodor2004: 29 Dec 2011, 09:31


--------------------
Renault Clio Symbol 1.4 litri 2003, 8 valve
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sircom81
post 29 Dec 2011, 16:11
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 19 July 10




QUOTE(daniel4ro @ 7 Dec 2011, 09:40)
Nu se compara confortul si siguranta oferite de ce ai acum fata de ce iti ofera Loganul, chiar daca e nou. Pastreaza masina si daca ai bani in plus ia-le copiilor tai biciclete.

Cat despre revizii, poti sa te orientezi catre alte service-uri, lasa reprezentanta ca e scumpa nejustificat de mult.
*


Hai salut baietzi am si eu un clio 1.4i rt automatic din 1995 si ma laud ca merge grozav
nu ma costat mult si avand in vedere ca e iarna merge bine si mai mult chiar arata binisor.
Are vreo 150000 km pe bord si porneste bine in conditii de iarna . O sa adaug si poze dar
e zgariat si vreau sal doftoricesc in primavara .
Daca stie cineva sau are cunostinta m-ar interesa un manual de reparatii sau macar de intretinere macar in limba engleza .
Cat despre confort , am facut scoala pe logan si nu e nici pe de parte ata de finutz la drum cum e clio-utzul meu , demarajul e grozav , e foarte usurica in sarcina si merge ca o tigroaica .
Mai mult am la ea si un mod sport , dar nu am avut curajul sa-l folosesc ptr ca tzashneshte si asa destul de bine si asta in comparatie cu un logan 1.4 mpi MCV nou pe care l-am avut la servici, care si consuma mai mult iar demarajul era mult mai puturos si nu am vazut nici o justificare la pretul logan-ului cu muult mai mare decat la clio .


--------------------
dacia 1300 1300 1984 /1300
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 2nd August 2025 - 17:40
Dacia