Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

iarna se numara defectele :(, senzori lichid racire, martori bord, zgomot...

silviu_stelian
post 3 Dec 2011, 01:30
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 20 September 10




Salut,

S-a cam pus praful pe linkul forumului de pe calculatorul meu, dupa o vara de cosmar sad.gif . Am fost victima unui hit&run in parcarea din fata blocului, dupa o luna am dat de faptas si dupa deabia alte 3 luni am fost si despagubit complet de catre gasca de "scotieni" de la o anume societate de asigurari.

In fine, probleme actuale la care caut solutii:

1. Am schimbat distributia si placutele de frana si imediat dupa, am observat un scartait ca de curea (cureaua de transmisie probabil), in momentul in care trag de volan mai repede, in manevre de parcare, intoarceri, etc

2. Tot dupa operatiunile de la punctul 1, acul care indica temperatura lichidului de racire a incetat sa se mai ridice. Are cineva idee unde se gaseste respectivul senzor? Ar putea fi o siguranta prajita la mijloc?

3. Martori morti: faza scurta, centura si portiere. Am cautat un tutorial pt desfacerea bordului vreo 15 min, dar nu am gasit... A mai facut cineva ceva de genu? Cat de complicata e operatiunea? Poate fi facuta pe cont propriu?

4. Display'ul ce indica temperatura exterioara arata constant -40 grade C (mentionez ca nu m-am mutat in Antarctica, tot in Timisoara sunt). Am gasit tutorial pt schimbarea senzorului, dar nu sunt 100% sigur ca senzorul ar fi decedat!?

E posibil sa fiu prea obosit pt cautari amanuntite la ora asta, dar nu am gasit mai nimic despre problemele de mai sus.

Multumesc si spor la kilometrii.

PS: "pacienta" este un Megane 1, 1,9D din 1998

This post has been edited by silviu_stelian: 3 Dec 2011, 01:31


--------------------
Renault Megane 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 3 Dec 2011, 06:49
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Cand esti mai odihnit cauti mai atent...
Toate "problemele" tale sunt relativ simple si s-au discutat aici pe forum.



--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_stelian
post 3 Dec 2011, 13:47
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 20 September 10




OK. Am luat posturile la rand si am gasit cum se desface bordul, am inteles ca senzorul de temperatura e mort si voi achizitiona unul in zilele urmatoare, dar au mai ramas 2 bube. Fluieratul si temperatura apei.

Acuma am fost la masina si am observat ca lichidul de servo era cam scazut. Am complectat ochiometric pt ca respectivul vas nu e prea transparent si nu se vede nivelul precis. Banuiesc ca nu trebe umplut pana sus in buza vasului. Am observat ca acuma nu mai fluiera cand invart repede de volan, dar inca fluiera cand ajunge la capat de cursa. Fapt ce poate fi explicat de cureaua care e cam uzata si, dupa parerea mea si a unui amic, nu a fost destul de intinsa dupa schimbul distributiei, deoarece poate fi impinsa destul de lejer cu degetul si tremura destul de bine cand motorul este pornit. Deci, luni, inapoi la service.

Cat despre indicatorul temperaturii lichidului de racire, am gasit un post pe tema asta, la un megane 1,9 dci, al meu fiind 1,9 clasic, dar tot pe-acolo prin zona respectiva, am gasit mufa deconectata, astfel ca ar trebuii sa indice din nou temperatura. Mai tarziu o sa am ocazia sa fac un test drive si ma astept sa mearga fara alte probleme smile.gif

O ultima intrebare am: la voi se vede lichidul pt servodirectie in acel pahar? la mine e opac si nu vad nimic. Nu stiu cat ar trebii sa fie.

This post has been edited by silviu_stelian: 3 Dec 2011, 14:43


--------------------
Renault Megane 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maxy25
post 3 Dec 2011, 15:48
Post #4


Membru


Group: Members
Posts: 184
Joined: 26 March 11




Salut , asa este cam la toate tipurile de megane 1 , dar ca sa te orientezi puttin dupa ce desfaci capacul in interiorul paharului este un cilindru negru de plastic .
Daca scoti acel cilindru vei observa ca acesta este impartit in doua, jumatatea de jos a acestuia este o de fapt un filtru (o sita) iar jumatatea de sus este cea care iti indica nivelul din pahar . Trebuie completat nivelul lichidului pana ajunge cel putin la primul rand de gauri din partea superioara a cilindrului .
La mine nivelul este cam la 1/2 distantei dintre primul rand de gauri si ultimul .
Exista si pe exteriorul paharului niste semne de MIN. respectiv MAX. , dar nici eu nu-mi pot da seama unde este nivelul lichidului deoarece nu vad nimic prin el.


--------------------
renault megane 1,6 16v classic 2001 - bv79bcm
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
silviu_stelian
post 3 Dec 2011, 16:44
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 65
Joined: 20 September 10




QUOTE(Maxy25 @ 3 Dec 2011, 15:48)
Salut , asa este cam la toate tipurile de megane 1 , dar ca sa te orientezi puttin dupa ce desfaci capacul in interiorul paharului este un cilindru negru de plastic .
Daca scoti acel cilindru vei observa ca acesta este impartit in doua, jumatatea de jos a acestuia este o de fapt un filtru (o sita) iar jumatatea de sus este cea care iti indica nivelul din pahar . Trebuie completat nivelul lichidului pana ajunge cel putin la primul rand de gauri din partea superioara a cilindrului .
La mine nivelul este cam la 1/2 distantei dintre primul rand de gauri si ultimul .
Exista si pe exteriorul paharului niste semne de MIN. respectiv MAX. , dar nici eu nu-mi pot da seama unde este nivelul lichidului deoarece nu vad nimic prin el.
*



Am inteles, multumesc mult. Eu am pus pana la primul rand de gauri ca era cam gol cilindrul. Am sa pun pana la 1/2. Weekend fain! wink.gif


--------------------
Renault Megane 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jas2
post 3 Dec 2011, 17:16
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.382
Joined: 4 December 09
From: BUCURESTI




Esti perseverent(vorbesc serios). aplauze.gif
Ai vazut cum le-ai rezolvat ?


--------------------
Renault Megane 2.2 06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radunre
post 5 Dec 2011, 10:41
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.573
Joined: 1 October 07
From: Tg Mures




silviu_stelian, pentru verificarea nivelului de lichid servo eu folosesc o lanterna, luminez din partea opusa marcajelor min/max si se vede perfect.
Cureaua de accesorii (aia care tremura) se schimba cel putin odata cu distributia, daca nu ai schimbat-o, fa-o cat de curand fiinca ruperea ei poate afecta cureaua de distributie.

LE. pentru inceput verifica becurile de la cele 2 indicatoare (centura/usi), ai aici un tutorial pt. demontare. Cu un drum schimba si becurile de la afisajul casetofonului + becurile din bord
http://www.reno.ro/Megane-Classic-I-t58549.html

This post has been edited by radunre: 5 Dec 2011, 11:08


--------------------
Clio III K9K772 / Clio III K9K772 2009 - MS
Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 28th April 2025 - 19:02
Dacia