iarna se numara defectele :(, senzori lichid racire, martori bord, zgomot...
![]() ![]() ![]() |
iarna se numara defectele :(, senzori lichid racire, martori bord, zgomot...
silviu_stelian |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 20 September 10 ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane
1998
|
|||
jas2 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Cand esti mai odihnit cauti mai atent...
Toate "problemele" tale sunt relativ simple si s-au discutat aici pe forum. |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
silviu_stelian |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 20 September 10 ![]() |
OK. Am luat posturile la rand si am gasit cum se desface bordul, am inteles ca senzorul de temperatura e mort si voi achizitiona unul in zilele urmatoare, dar au mai ramas 2 bube. Fluieratul si temperatura apei.
Acuma am fost la masina si am observat ca lichidul de servo era cam scazut. Am complectat ochiometric pt ca respectivul vas nu e prea transparent si nu se vede nivelul precis. Banuiesc ca nu trebe umplut pana sus in buza vasului. Am observat ca acuma nu mai fluiera cand invart repede de volan, dar inca fluiera cand ajunge la capat de cursa. Fapt ce poate fi explicat de cureaua care e cam uzata si, dupa parerea mea si a unui amic, nu a fost destul de intinsa dupa schimbul distributiei, deoarece poate fi impinsa destul de lejer cu degetul si tremura destul de bine cand motorul este pornit. Deci, luni, inapoi la service. Cat despre indicatorul temperaturii lichidului de racire, am gasit un post pe tema asta, la un megane 1,9 dci, al meu fiind 1,9 clasic, dar tot pe-acolo prin zona respectiva, am gasit mufa deconectata, astfel ca ar trebuii sa indice din nou temperatura. Mai tarziu o sa am ocazia sa fac un test drive si ma astept sa mearga fara alte probleme ![]() O ultima intrebare am: la voi se vede lichidul pt servodirectie in acel pahar? la mine e opac si nu vad nimic. Nu stiu cat ar trebii sa fie. This post has been edited by silviu_stelian: 3 Dec 2011, 14:43 |
--------------------
Renault
Megane
1998
|
|
Maxy25 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 184 Joined: 26 March 11 ![]() |
Salut , asa este cam la toate tipurile de megane 1 , dar ca sa te orientezi puttin dupa ce desfaci capacul in interiorul paharului este un cilindru negru de plastic .
Daca scoti acel cilindru vei observa ca acesta este impartit in doua, jumatatea de jos a acestuia este o de fapt un filtru (o sita) iar jumatatea de sus este cea care iti indica nivelul din pahar . Trebuie completat nivelul lichidului pana ajunge cel putin la primul rand de gauri din partea superioara a cilindrului . La mine nivelul este cam la 1/2 distantei dintre primul rand de gauri si ultimul . Exista si pe exteriorul paharului niste semne de MIN. respectiv MAX. , dar nici eu nu-mi pot da seama unde este nivelul lichidului deoarece nu vad nimic prin el. |
--------------------
renault
megane
1,6 16v classic 2001
- bv79bcm
|
|
silviu_stelian |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 65 Joined: 20 September 10 ![]() |
QUOTE(Maxy25 @ 3 Dec 2011, 15:48) Salut , asa este cam la toate tipurile de megane 1 , dar ca sa te orientezi puttin dupa ce desfaci capacul in interiorul paharului este un cilindru negru de plastic . Daca scoti acel cilindru vei observa ca acesta este impartit in doua, jumatatea de jos a acestuia este o de fapt un filtru (o sita) iar jumatatea de sus este cea care iti indica nivelul din pahar . Trebuie completat nivelul lichidului pana ajunge cel putin la primul rand de gauri din partea superioara a cilindrului . La mine nivelul este cam la 1/2 distantei dintre primul rand de gauri si ultimul . Exista si pe exteriorul paharului niste semne de MIN. respectiv MAX. , dar nici eu nu-mi pot da seama unde este nivelul lichidului deoarece nu vad nimic prin el. Am inteles, multumesc mult. Eu am pus pana la primul rand de gauri ca era cam gol cilindrul. Am sa pun pana la 1/2. Weekend fain! ![]() |
--------------------
Renault
Megane
1998
|
|
jas2 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.382 Joined: 4 December 09 From: BUCURESTI ![]() |
Esti perseverent(vorbesc serios).
![]() Ai vazut cum le-ai rezolvat ? |
--------------------
Renault
Megane 2.2
06.2009/1,6/16v/112 cp Privilege
|
|
radunre |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.573 Joined: 1 October 07 From: Tg Mures ![]() |
silviu_stelian, pentru verificarea nivelului de lichid servo eu folosesc o lanterna, luminez din partea opusa marcajelor min/max si se vede perfect.
Cureaua de accesorii (aia care tremura) se schimba cel putin odata cu distributia, daca nu ai schimbat-o, fa-o cat de curand fiinca ruperea ei poate afecta cureaua de distributie. LE. pentru inceput verifica becurile de la cele 2 indicatoare (centura/usi), ai aici un tutorial pt. demontare. Cu un drum schimba si becurile de la afisajul casetofonului + becurile din bord http://www.reno.ro/Megane-Classic-I-t58549.html This post has been edited by radunre: 5 Dec 2011, 11:08 |
--------------------
Clio III K9K772
/ Clio III K9K772
2009
- MS Daca muncesti ca sa traiesti, de ce te omori muncind ?
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 28th April 2025 - 12:19 |