Versiuni M3
![]() ![]() ![]() |
Versiuni M3
qazq |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
|
||
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|||
connectorxp |
![]()
Post
#2
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Echiparea Privilege, GT Line si Sporty Dynamique corespund platformei tehnice X95, platforma specifica lui M3 2009, produs in Spania.
Echiparea GT Line si Sporty Dynamique se pare ca sunt scoase de la productie si se vinde ce au pe stoc, la Privilege sunt deschise comenzile. Dar daca vrei discount-ul REMAT, trebuie sa iei una din stoc, daca nu... atunci poti pune una alta sa ii maresti confortul, dar totul depinde de tine si de bugetul alocat. Pentru a diferentia un M3 X95 de unul facut in Turcia, ai urmatoarele repere: -La motorul 1,6 16V vin standard cu 6 trepte (unde la cele turcesti sunt in 5 trepte) -La echiparile facute in Spania Navigatia Carminat TomTom vine cu joystick de comanda, in loc de o telecomanda cu infrarosu si un paharel pentru pastrare, cum este cazul masinilor produse la Bursa. -Aeratoarele centrale de pe bord au buton de inchidere, unde la masinile turcesti lipseste aceasta functie. -Megane-urile din tara flamencoului au afisaj digital, dar acest lucru este disponibil si pe SportEdition (Turcia), dar si cele spaniole au ceasuri analogice (GT Line) -Megane-ul asamblat in sudul Marii Negre are roata de rezerva sub masina, unde cel spaniol o are in interior, sub un panou de delimitare a portbagajului. -Tot ce inseamna Megane produs in Franta si Spania, vin in standard cu cartela electronica Renault (anumite echipari preved cartela maini libere), modelele produse in Turcia beneficiaza de cheie tip "briceag" pe anumite echipari si pe cele de top cartela ca la modelele vest europene. Sper ca nu ti-am marit si mai mult neclaritatea privind diferentele dintre ele, dar si eu am trecut prin momentele acestea. Sfatul meu legat de dotari: Pune Arkamys cu USB, frana automata de parcare (face si si Hill Hold Assist) si pachetul Xenon(sunt adaptive si pe viraje) si pastreaza jantele stock pe 16" de asemenea evita culoarea argintie, face ca masina sa arate ca o masa nedefinita, avand toate ornamentele tot argintii (la Color Edition este alta poveste).. Acest sfat este valabil pentru echiparea Privilege. |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
qazq |
![]()
Post
#3
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Multam de info.
Versiunea Sporty Dynamique imi place mai mult (culoarea tapiteriei) acum sper sa fie ceva pe stoc cu esp+clima+Arkamys-usb .Sunt la limita bugetului mai multe optiuni nu imi pot permite..macar asa sa reusesc sa o iau . La culoare ma gandeam, poate gasesc vreun gri inchis antijeg.Pe 27 luna asta expira rablele ? This post has been edited by qazq: 7 Nov 2011, 22:25 |
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#4
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Asa au anuntat, dar daca ne luam dupa situatia de anul trecut, se poate extinde, dar sfatul meu, nu o "mermeli" si da bice cu un acont la dealer, sa te incadrezi, fiind destul de dubioasa procedura.
|
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
ovidelu |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 20 March 05 ![]() |
Asa cum a spus si connectorxp, modelele cu motor 1.4 TCE sau 1.9 DCI sunt asamblate exclusiv in Spania, la Palencia, indiferent de echipare sau tip de caroserie.
Ca posesor de 1.4 TCE il recomand oricui doreste un plus de agilitate, de "zvac", dar nu este dispus sa investeasca 2000 Eur in plus pentru un motor diesel similar. Este foarte placut in utilizare, energic si mai ales foarte silentios. Referitor la dotari, iti recomand si eu farurile cu xenon / esp-ul / climatizarea automata. Eu unul as alege ESP sau xenon in locul vopselei metalizate. Albul arata foarte bine (mai ales pe SportTourer). Pe mine ma incanta foarte tare functia "maini libre" careia nu i-am dat initial mare importanta dar care mi se pare acum foarte folositoare. Devine obisnuinta ![]() Mai adaug si eu o mica diferenta estetica intre modelul produs in Spania si cel din Turcia : cel din Spania are in bara spate catadioptri simpli, fara bec, iar cel din Turcia are lampi de pozitie cu bec inclus. Bafta la achzitie ! |
--------------------
M3
Sport Tourer
1.4 TCE Privilege 2011
- B-307-CST
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#6
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Stiam eu ca nu le am ghicit pe toate, dar oricum am fost pe aproape.
Eu duc lipsa la un sistem Keyless Entry ![]() This post has been edited by connectorxp: 8 Nov 2011, 20:16 |
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
mircea_aq |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
Poti comanda si privilege cu interior inchis la culoare, si cum tot vrei clima, esp, arkamys, s-ar putea chiar sa iesi mai ieftin cu privilege-ul decat cu un dynamique + optionale. Din cate stiu, cel putin la coupe, ESP-ul venea intr-un pachet cu xenon-ul.
|
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
qazq |
![]()
Post
#8
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
La privilege din cate vad exista ca opt>> Pack Confort (scaune fata cu incalzire si reglaj electric pentru sofer) si Tapiterie din piele si Ambianta inchisa gri carbon << la 840e!!! .Nu merita, depasesc bugetul.
This post has been edited by qazq: 9 Nov 2011, 01:14 |
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
pavilion8373 |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 242 Joined: 4 July 08 From: Bucuresti ![]() |
pretul ala de 12k este pt masinile de pe stoc.
daca vrei sa comanzi nu mai primesti 3000 sau 3500 discount ci doar ala standard de 1400. si nu stiu daca mai sunt...eu cand m-am interesat erau 11 masini(ma refer la 1.4 privilege ca aia ma interesa) si pana m-am hotarat mai erau 3-adica a 2 zi ![]() Succes This post has been edited by pavilion8373: 9 Nov 2011, 08:07 |
--------------------
Una
mai
tanara
|
|
qazq |
![]() ![]()
Post
#10
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Mi-a venit masina: tce, Sporty Dynamique esp+bizoni din pacate fara Arkamys (a trebuit sa aleg din ce aveau pe stoc)
|
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
ovidelu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 57 Joined: 20 March 05 ![]() |
Felicitari, sa te bucuri de ea cati mai multi km !
Ai facut o alegere foarte buna, tinand cont de raportul pret / motorizare-dotari |
--------------------
M3
Sport Tourer
1.4 TCE Privilege 2011
- B-307-CST
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#12
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Felicitari si sa o stapanesti sanatos!, cati bistari a costat?
|
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
qazq |
![]()
Post
#13
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Mersi. Aprox 13k( pret final cu rable etc )
|
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
mircea_aq |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 3.169 Joined: 13 October 06 ![]() |
Deci vrem .... poze, cat mai multe, macar in prima zi, cat e curata
![]() Sa o stapanesti sanatos! si pregateste-te pentru vizite dese la pompa ![]() |
--------------------
xxxxxxxx
xxxxxxxx
xxxxxxxx
|
|
qazq |
![]()
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Nu am avut timp de poze, am lasat-o in fata blocului si fuga la munca(nu vreu sa ii fac rodaju bara-bara).Poate maine am timp si consumul
![]() |
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
marius_1st |
![]()
Post
#16
|
Membru Group: Members Posts: 195 Joined: 28 May 10 From: Galati ![]() |
|
--------------------
renault
Talisman break
1,6 tce, 200 CP, initiale paris
|
|
qazq |
![]()
Post
#17
|
Membru Group: Members Posts: 115 Joined: 5 February 09 ![]() |
Tocmai m-am intors dupa un drum de ~500km.
Plusuri: -cutia bine etajata(mai putin trepta 6 care ar fi trebuit sa fie mai lunga). -suspensia absoare bininsor neregularitatile in acelasi timp se tine bine in curbe(aici trebuie sa mai testez, nu am mers la limita aderentei) -directia se adapteza in functie de viteza si se "inmoaie" la viteze mici placuta la manevre de parcare, zeturi prin traficul orasului . -sistemul keyless go foarte comod(bagi cartela in portofel si uiti de ea). -motorul silentios nu se aude decat de la 3500++ fiind acoperit de zgomotele de rulare/aerodinamice -TCE face toti banii, ajungi foarte repede la 140 (am incercat sa nu trec de 3500 turatii pana nu ajung la 1000 dar nici sa nu merg subturat) Minusuri. -cotiera putea sa fie putin mai in fata -duzele pentru spalare parbriz. La mcv am pus de c4(tip perdea) si isi merita bani 150%, pnetru cativa euro puteau sa puna si ei. -stergatoarele pleca inaintea jetului wtf -cel mai mare minus-consumul in afara. La 60-70km/h in localitati si 120-140 in afara am avut o medie de 9.3 ![]() -in oras, trafic de wek (Bucuresti) am luat un 9.8. In mare imi place masina dar consumul in afara este aberant de mare .Poate dupa cateva mii sper sa mai scada macar cu 1 litru . Ce se intampla daca cobori din masina(cu cartela in buzunar) si motorul pornit ? Poate pleca cineva cu masina? Nu am apucat sa testez..pura curiozitate. This post has been edited by qazq: 19 Nov 2011, 17:19 |
--------------------
MCV
dci@85
M3@tce
|
|
connectorxp |
![]()
Post
#18
|
![]() Just a happy camper :) Group: Members Posts: 829 Joined: 28 March 09 From: Bucuresti ![]() |
Am reusit sa "fur" un M2 la o faza de genul, in care cu un amic fiind, l-am invitat sa coboare si sa vad daca masina merge, nu am condus-o, din frica sa nu se blocheze coloana de directie, dar fara cartela in slot si cu cartela la o distanta mare, masina a mers, dar la urmatoarea repornire nu mai ai ce face cu ea.
|
--------------------
Lexus
CT200h
Eco/2011
- XX-XXX-LEX 1,8VVTi HSD, 136PS, 5% in Bucuresti :) Albastru 8U9 si senzatii tari pe curent :P
Ca musca'n lapte pe forumul Reno' :) |
|
bgd819 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru Group: Members Posts: 124 Joined: 15 October 11 From: Toscana, Italy ![]() |
qazq - si eu am tot TCE cumparat acum o luna , varianta privilege, in ceea ce priveste consumul o sa mai scada cu sigurantza asa sa intamplat si la mine . Dupa 800 km de rodaj, am plecat in italia , 2200km media 7%, condus normal ,autostrada din ungaria -austria-italia doar cu pilot automat, viteza de croaziera 140 km/h.
|
--------------------
renault
megane sedan 2 1,6 16v- 2005- privilege
megane 3 1,4 Tce -2011-privilege
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 30th April 2025 - 09:51 |