Forum RENO.RO

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

TRAFFIC/VIVARO relanti neregulat, oprire, mers in 2,3 pistoane etc

Caliente
post 10 Nov 2012, 09:01
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 8 July 11




Salutare, am si eu o problema cu masina, ieri dimineata dau sa pornesc sa plec, si cand am pornit, s-a turat singura la 1000 de ture aproape ca erau 0 grade afara , dupa care sa oprit repede, am repornit, porneste la sfert ,sta 3 secunde se opreste.....am reincercat, sta mai mult dar cu zgomot dinala de 2,3 pistoane , in cele din urma sa oprit si licare martorul presiune joasa combustibil, dau sa repornesc a pornit la ssfert dar tot nu sta pornita continuu dupa 5 secunde moare , daca in astea 5 secunde o turez tare se aude normal se tureaza rapid, dar tot moare dupa cateva secunde.

Un tovaras mecanic mi-a spus dai filtru jos, vezi cum e, "suflal" putin si vezi daca merge, zis si facut, am dat filtru jos, am suflat cu compresorul in interiorul lui, iesea o spuma mare jegoasa pe afara, am montat filtrul la loc, si surpriza a pornit la sfert, mers in 4 pistoane normal, se tura super, pana cand dupa vreo 5 minute de relanti a inceput sa fie relantiul neregulat, cu scaderi de turatie, am incepuit sa turez mai tare se tura....am zis sa o opresc eu sa vad daca mai porneste...am, oprit-o, dupa repornire iar mergea in 2 pistoane , am innebunit....


S-a ii cumpar filtru nou? filtrul are 13 mii km, care ar putea fi problema, pompa de injectie este buna injecteaza cu putere am vazut la o conducta la rampa.


--------------------
OPEL VIVARO - IF 06 UJS 2003,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
baciudibaciu
post 12 Nov 2012, 14:04
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 259
Joined: 31 May 09
From: Bucuresti




Nici nu trebuia sa ne mai intrebi !
Rapid alt filtru de motorina !
Este scump ce-i drept dar viata lui nu este prea lunga.Nu pun intrebari stupide vis a vis de motorina ,dar cea ce ai zis ca a iesit din filtru cam CERE SCHIMBAREA lui .


--------------------
Renault Kangoo 15dci ARO 10-4 - b55fux 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caliente
post 18 Nov 2012, 10:08
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 8 July 11




Am schimbat filtrul, masina sta pe dreapta de atunci, nu este nici din filtur, am dat rezervorul jos inainte sa pun noul filtru, am curatat, am spalat, uscat, si am bagat 10 litri motorina limpede rompetrol, am amorsat instalatia, am aerisit tot, vine motorina la injectoare, a pornit din prima la sfert dar sta relantiul neregulat, urca la 1200 de ture, coboara rapid, iar urca si moare motorul.
2 mecanici care nu se cunosc mi-au spus ca este regulatorul de pe pompa s=au senzorul de presiune dupa rampa, in bord imi arata presiune scazuta, senzorul este nou, daca era stricat ca cel vechi nu mai pornea nimic.

Daca are cineva un regulator si ma poate ajuta cu o proba sa vad daca este din el il cinstesc.

Poate cineva de aici stie unde se afla la trafic senzorul de pe volanta, masina are 356.000 km si vreau si eu sa il curat,


--------------------
OPEL VIVARO - IF 06 UJS 2003,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cj98czh
post 18 Nov 2012, 13:29
Post #4


Membru de la Cluj ...


Group: Moderatori
Posts: 23.388
Joined: 27 March 06
From: Cluj-Napoca




Mersul neregulat la relanti l-am avut la Megane dupa ce l-am cumparat, dupa n+1 teste s-a descoprit ca vinovatul era senzorul de presiune de pe pompa de inalta ... schimbat .. si de atunci au trecut ani si vreo 85.000 km ... totul ok pana in prezent.


--------------------
Mazda 3 Zoom-Zoom 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
is77nov
post 9 Jan 2013, 20:08
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 25 December 12




salut,

am si eu un Trafic din 2002 care prezinta aceleasi simptome descrise de voi , adica mers neregulat la relanti .Se rezolva prin schimbarea regulatorului de presiune de pe pompa ? a incercat cineva ?


--------------------
renault trafic 2002 furgon
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Caliente
post 23 Jan 2013, 14:07
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 8 July 11




problema rezolvata , schimbat regulator presiune de pe pompa de injectie 360 lei bosch , imediat dupa ce l-am pus led-ul din bord s-a stins singur si masina a pornit normal si a mers normal. scuza-ti intarzierea


--------------------
OPEL VIVARO - IF 06 UJS 2003,
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topic Topic OptionsStart new topic

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 5th August 2025 - 15:34
Dacia