Renault Master, Probleme pierdere ulei motor
![]() ![]() ![]() |
Renault Master, Probleme pierdere ulei motor
timisoara |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 January 12 ![]() |
|
||
--------------------
Renaut
Renaut Master Cdi2.2
- TM 55OOO
2002
|
|||
dethave |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Un etansant de calitate mai buna,aplicat dupa ce s-a degresat locul cu diluant nitro(d 209 cod de magazin.Se aplica etansul(liqui moly,ceva de firma etc) se pun simeringurile si acum nu stiu cum e la masina respectiva fixarea simeringurilor:daca au capace e bine sa lasi etansul sa se intareasca inainte de a strange capacele,da nu,fixate prin presare si la revedere! Ca o recomandare ar fi bine sa incalzesti motorul inainte de operatie pentru intarire mai rapida a solutiei
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
furia galbena |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Pai asta nu este reparatie este inventia "mecanicului de la service" nu prea sint produse de etansare care sa adereze la cauciuc si sa tina si uleiul.Problema este ca ar trebui sa reusesti sa iei jocul simeringului altfel problema o sa o ai mai tot timpul.
Simeringul tinde sa se invirta in locasul lui pentru ca nu adera la suprafata exterioara, ma intreb cum de se invirte in locasul lui...nu este normal... oricum singura reparatie ,facuta cum trebuie si in felul asta elimini problema ar fi sa readuci cota la dimensiunea nominala...adica incearca sa faci o bucsare , ...daca nu mareste cota exterioara si schimba dimensiunea de la simering ... Daca nu...ai incercat sigilant puternic pentru filete ? dar trebuie curatat la singe...adica ffbine cu diluant sau ceva de curatat sa poata sa degreseze bine orice urma de ulei silicon si alte cele... This post has been edited by furia galbena: 31 Jan 2012, 11:34 Attached thumbnail(s) DSCF1997.JPG ( Size: 113.71k ) Number of downloads: 761 |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
- NT 04 PIN
cabina dubla 2005 Puterea , este nimic fara control
|
|
timisoara |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 January 12 ![]() |
dethave si furia galbena, va multumesc pentru raspuns.
Trebuie neaparat sa incerc sa o dreg cu ce m-ati sfatuit, nu pot sa elimin jocul , sa readuc la cote nominale, prin bucsare, mi-a trecut si mie prin cap aceasta idee, insa presupune sa desfac totul, stric distributia si nimeni nu mi-o mai face cum a fost. Am studiat aceasta varianta. Nu imi ramane decat sa incerc cu un etans, sau sa schimb chiulasa cu totul ...e cam scumpa aceasta varianta ...si acum nu imi permit..... |
--------------------
Renaut
Renaut Master Cdi2.2
- TM 55OOO
2002
|
|
dethave |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Sa nu te superi pe mine dar eu nu am inteles cum au capatat simeringurile jocul axial:din ce? si apoi distributia,daca nu schimbi curea ,role etc nu poate fi mai mult de 200 ron,:cu tot restul cred ca ajungi la 300 ron: e o suma intre si intre:tu stii cel mai bine
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
timisoara |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 January 12 ![]() |
nu ma supar pt intrebare si raspund : presupun cauza jocului axial o suprapresiune de gaze si implicit de ulei in chiuloasa din cauze necunoscute inca .
motorul are 220000 km iar distributia are 16000 km. nu consuma ulei; multumesc pt colaborare . astept o parere. |
--------------------
Renaut
Renaut Master Cdi2.2
- TM 55OOO
2002
|
|
dethave |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Banuiesti suprapresiunea sau exista? daca exista poti sa lucrezi si cu duhurile ca tot va curge:incearca sa vezi daca furtunul care asigura depresurizarea carterului nu este infundat sau strangulat:motorul nu cred ca este atat de uzat la km astia incat sa aiba ghidurile de supapa duse:au mai fost cazuri cand au aparut santuri de uzura in locurile de etansare:trebuie montat simeringul un pic in exterior sa-i schimbi locul :daca imi mai vine vreo idee postez.
Salut |
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
furia galbena |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Daca ai avea presiune , sau suprapresiune de gaze in carter asta inseamna ca vine de la ce scapa printre segmenti , daca ar scapa compresia printre segmentiinseamna ca segmentii sint uzati sau joaca in locasul lor ...daca joaca in locasul lor ar consuma ulei motorul....dar spui ca nu consuma ulei ...deci suprapresiune nu este... nu cred ca ar putea sa scape presiune pe la supape iti mai trebuie multi km ca sa se intimple asta eu am 265.000 km si nu am nici cel mai mic consum de ulei...(aparte cel normal 800 gr la 15000 km)daca ai avea depuratorul infundat interculerul ar fi demult explodat sau furtunele de legatura ar fi umflate ca si cirnatii....
Ma gindesc daca nu cumva (nu am vazut inauntru cum arata u chiloasa de master)nu cumva ai joc axial acolo unde este fixat axul cu came...lagarele lui sau alte cele ...incearca sa controlezi si chestia asta ...aici improvizez.... ![]() Spor ![]() |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
- NT 04 PIN
cabina dubla 2005 Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Daca nu sunt indiscret...cum vezi jocul axial(sau radial,de ce nu?) pe o lungime de 50 centimetri?la dublu...
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
furia galbena |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
Ma referea la jocul axial in sensul ca axul poate sa se miste in timpul rotatiei de-a lungul axei sale...
Facind o parenteza ,daca ai desfacut vreodata un motor da la eterna dacie undeva la mijlocul vibrochenului se montau niste "semilune " in niste locasuri frezate in blocul motor care-i lua jocul axial , in felul asta se evita uzura cuzinetilor prin "rotunjirea"marginilor si implicit uzura prematura a cuzinetilor sau a bolturilor de la biela pistoanelor... Aceste semilune se schimbau odata cu cuzinetii aveau aceeiasi uzura ca ei.... ![]() Daca ar avea joc radial ![]() ![]() Garantat isi dadea seama imediat de asta ![]() This post has been edited by furia galbena: 28 Feb 2012, 00:13 |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
- NT 04 PIN
cabina dubla 2005 Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Pe mine personal nu m-ai lamurit cum poti "vedea" jocul in timpul rotatiei axelor cu came:nu cred ca se poate face asta din ratiuni fizice,chiar capacul chiulasei fiind dat jos:despre comparatia cu vilbrochen-ul Daciei si semilunele lui nu stiu daca are rost sa discutam fiind destul de nepotrivita ca varsta si tehnologie:cred in continuare ca poate fi o problema de la furtunul ce asigura depresurizarea blocului motor(daca exista suprapresiune)iar daca nu de la o etansare facuta de mantuiala(ori de simeringuri ori de mecanicul ce a umblat inainte la motor)
De-asemenea nu cred ca e o problema ce se poate rezolva on-line:aici dam doar idei,omul trebuie sa se duca la un mecanic si eventual sa-i sugereze banuielile lui(resentimente client parca-i spune).Cam atat Salut |
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
furia galbena |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 122 Joined: 6 March 11 From: Modena Tirgu Neamt ![]() |
![]() ![]() ![]() |
--------------------
RENAULT
TRAFIC
- NT 04 PIN
cabina dubla 2005 Puterea , este nimic fara control
|
|
dethave |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 557 Joined: 11 April 09 ![]() |
Cu cuvintele dumneavoastra va rog.
|
--------------------
renault
espace
- vl-19-ran
the race,2002 Nu masina e vinovata...rombul de pe capota.
|
|
timisoara |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 29 January 12 ![]() |
va multumesc pt solutiile propuse; le analizez; voi tine cont de toate parerile iar acum voi trece la economi financiare dupa care ma apuc de lucru. la final va voi da detali despre ce a fost . stima tuturor.
|
--------------------
Renaut
Renaut Master Cdi2.2
- TM 55OOO
2002
|
|
![]() ![]() ![]() |
Random Picture | Google search | Last addition |
---|---|---|
![]()
căutare personalizată
|
![]() |
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd August 2025 - 02:57 |